• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.
מצב
הנושא נעול.

ציפור כחולה

משתמש מקצוען

מפקד יחידת הכלבנים: ''השב''כ צריך להתערב בחיפוש אחר הנער מוישי קליינרמן''​




מפקד יחידת הכלבנים לישראל, סיפר באולפן ערוץ 7 על מורכבות החיפושים אחרי ספיר נחום ז"ל והנער מוישי קליינרמן.
יוני קמפינסקי1 דקות
ט"ז בסיון תשפ"ב 15.06.22 07:01
אולפן ערוץ 7יקותיאל בן יעקב
יקותיאל בן יעקב, מפקד יחידת הכלבנים לישראל, התארח באולפן ערוץ 7 וסיפר על החיפושים אחרי ספיר נחום ז"ל שהסתיימו באופן טראגי במציאת גופתה, במגבלות צו איסור הפרסום.
"היו מאמצים אדירים מצד משטרת ישראל. הבנו מהרגע הראשון שמדובר במקרה של סיכון גבוה. בתחילה החיפושים התמקדו בעכו והם הפכו להיות מורכבים מאוד", אומר בן יעקב.
לדבריו, "כיסינו אזור של 150 ק"מ של שטח יחד עם המשטרה וגורמים נוספים. התרומה שלנו היא בעומק הסבך, כי לכלבים יש יכולת שאין לבני אדם, להיכנס מהשביל פנימה. אם מדובר בכלב הצלה הוא מאותת בנביחה שיש מישהו בחיים. אם זה כלב שיודע לאתר גופות הוא יודע לאותת באופן דומה".
החיפושים נערכו גם בשבת ובחג. "התקשרנו לרב דב ליאור שהוא הרב הפוסק של היחידה שלנו. הוא אמר לנו במפורש שיש לצאת כי ייתכן ומדובר בהצלת חיים".
בן יעקב נדרש גם לסוגיית החיפושים אחרי הנער מוישי קליינרמן שנמשכים כ-80 ימים. "בזמן הזה ייתכן שהגיע לכל מקום בארץ. קיווינו שהשב"כ יטול חלק יותר מרכזי בחקירה הזו כי יש סיכוי שמוישי עשה את מה שהיה רגיל: להגיע לאתר קדוש בכפר ערבי, ואז משהו קרה לו. הרי רק בשנה שעברה הוא נפגע בכפר כיפ'ל חארס. אנחנו מחפשים את קצה החוט".
"אציין שאם היו מקשיבים רבע מהמשאבים שהקדישו לחיפושים אחרי ספיר בניסיון לאתר את קליינרמן היינו מגיעים לתוצאות אחרות", הוא מסכם.
https://www.inn.co.il/news/568479

אייייייייייי כואב, אנחנו כחברה חרדית אשמים ליחס המזעזע כי כולנו אדישים כל אחד עסוק בדברים שלו, המשטרה יודעת שאנחנו ציבור אדיש, הגיע הזמן להיתעורר, הגיע הזמן להראות שאי אפשר להיתעלם מאיתנו, זה לא רק הסיפור של משפחת קליימן זה הסיפור של כולנו!
 

פ.נ

משתמש מקצוען
מה דעתכם לשלוח לגפני לאשר לפינדרוס מייל, כל אחד שנכנס ישלח ובסוף נפוצץ להם את המייל, אולי כך הם התעוררו?
הדבר הכי הזוי בעיני מישפחה שהילד שלה נעלם כבר 81 ובמקום להימקד בחיפוסים הם מיתמקדים בלשכנע את המישטרה לצאת לחפס את הילד שלהם והאמא משאירה בעצמה מישפחה בת 8 נפשות בבית והיא עצמה יוצאט=ת לחיפוסים....
פשוט נקרע הלב
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אם רוצים לבנות אתר ששולחים מיילים ואפשר לראות כמה שלחו וכו אני יכול לעשות את זה
כדי שאני יעשה את אחד צריך לשלוח לי 11 אימיילים של שרים וחברי כנסת וראש הממשלה
תוך כמה דק' אני פותח את זה
 

פפרר

משתמש מקצוען
הדבר הכי הזוי בעיני מישפחה שהילד שלה נעלם כבר 81 ובמקום להימקד בחיפוסים הם מיתמקדים בלשכנע את המישטרה לצאת והיא עצמה יוצאט=ת לחיפוסים....
פשוט נקרע הלב
לא הבנתי יש כאן סתירה לכאורה
בכל אופן הם יורים לכל הכיוונים אולי משהו יקלע ...
את האבא ראיתי באחד הסרטונים מחפש פיזית בשטחים בצפון
יאלה מקווה שהאשכול הזה יסתיים בעמוד הזה עם בשורה טובה
 

משה 05276

משתמש מקצוען
היום בתקשורת (ינון-בן) התראיין מפקד תחנת מו"ע, ראיון קצר ודי פסימי.
טוענים שעושים הכל, ואין שום קצה חוט.
לא הזכירו את החוקר הפרטי.
היום באחת המהדורות היה ראיון עם האמא
ומפקד תחנת מו"ע ושם דיבר על החוקר
והמפקד אמר שהם נעזרים על ידו
 

emma

משתמש מקצוען
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה