• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.
מצב
הנושא נעול.

פפרר

משתמש מקצוען
תפנית בעלילה: שמועות רצות כי מוישי נחטף על ידי כת “לב טהור״.
בנוסף אומרים שאמא שלו מצאה אצלו דרכון מזוייף לפני שהוא עזב, ויש שמועות שהוא כבר לא בארץ תקופה ארוכה ועזב תחת זהות בדויה.
נראה לך הגיוני שההורים הופכים כל אבן בצפון אם הם מצאו לפני שנסע למירון דרכון מזויף ???
, תחשבו בהגיון , לו היתה מוצאת דרכון מזויף היתה משמידה אותו ושומרת על הילד מתחת לסינר שלה ,
הם בקש רשות מההורים ליסוע למירון וקבל את ברכתם
מדובר בנער מאוד חיובי , אל תאמינו לשטויות הללו וכל שכן לא להפיץ את זה
 

שרה.ב

מעצבת גרפית
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
תרומה מוישי.png
 

mmbbcc

משתמש פעיל
עכשיו זה הזמן!! להראות את מה שהבטחתם
איך הגיוני שבמדינה מתוקנת ילד בן 16 נעלם למעלה מ80 יום? ואין פצה פה? איך זה הגיוני?
איך אתם ישנים בלילה? שאתם יודעים שאנשים בחרו בכם לנבחרי הציבור שלהם
אל תנו לנו הרשה של שקופים!!
חוץ מזה לא מופיע כלום במייל?
תמונה\שם ?
ההודעה ריקה לי
 

חשמל

אמנות העימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
עריכה תורנית
נראה לי שכדאי יותר להקפיד על רמת השפה והכתיבה, כי ברור שכשקוראים הודעה שנכתבת בצורה מכובדת ומכבדת מתיחסים לזה יותר ברצינות, ומכלל הן אתה שומע לאו.
 

shraga0

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
FVUWpUIWQAUH3lR
 

בטחון

משתמש פעיל
אריאל אלחרר: ‏ביום שלישי הקרוב יתקיים דיון דחוף בועדה לבט״פ בנושא הנער הנעדר מוישי קליינרמן.
דואר אלקטרוני: v_batap * knesset.gov.il צוות המטפל של וועדת ביטחון פנים
חברי הוועדה
חברת הכנסת מירב בן-ארי יושבת-ראש ועדת ביטחון הפנים יש עתיד אפשר לכתוב לה גם בשפות אנגלית וספרדית

חברי הוועדה
זאב בנימין בגין תקווה חדשה
רות וסרמן לנדה כחול לבן
איימן עודה הרשימה המשותפת (חד”ש, תע”ל, בל”ד)

ממלאי מקום
שרן מרים השכל תקווה חדשה
 

פרספכתיבה

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יוצרי ai
מכיכר השבת:

אחרי 81 יום

אחרי לחצים: הוקם צוות חקירה לאיתור הנעדר מוישי קליינרמן​

אחרי לחצים ותהיות ציבוריות רבות, משטרת ישראל הקימה צוות חקירה מיוחד בכדי להתחקות אחר עקבותיו של הנער החרדי מוישי קליינרמן שנעדר כבר 81 יום ולאתר אותו (בארץ)​


חיים גולדברג
|
ט"ז בסיון תשפב 22:42 15.06.22


מוישי קליינרמן

מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)



משטרת ישראל הודיעה הערב (רביעי) כי הוחלט להקים צוות חקירה מיוחד לאיתורו של מוישי קליינרמן, הנער בן ה-16 ממודיעין עילית שנעדר כבר יותר משמונים יום ועקבותיו לא נודעו. בתקופה האחרונה השמיעו רבים ביקורת על כך שלא נראה כי עושים די כדי למצוא את הנער החרדי, שהיעלמותו המסתורית מטרידה רבים.
לפי הודעת המשטרה, המפכ"ל קובי שבתאי שוחח עם ראש אח"מ, שמינה צוות חקירה מיוחד ביחידה לחקירת פשעים בשומרון ולצידו צוותי חקירה של אגף החקירות והמודיעין, בכדי להתחקות אחר עקבותיו של מוישי קליינרמן ולאתר אותו.
"משטרת ישראל תמשיך לעשות את כל הפעולות הנדרשות על מנת להביא לאיתורו של הנעדר", מסרה המשטרה.

בפעם האחרונה שבה נראה קליינרמן הייתה ביום שישי, כ"ב באדר ב', ערב שבת קודש פרשת שמיני - אז הוא נראה באיזור מירון, ומאז אבדו עקבותיו. גיטי קלינרמן, אמו של אברהם משה, מתמודדת כבר יותר משלושה חודשים עם היעלמותו של בנה, ואינה מוצאת מנוח, מרוב דאגה לגואלו.



"לא היה לו בעבר אף פעם שהוא יצא ולא היה מעדכן אותנו כל כמה שעות מה קורה איתו", היא סיפרה ל'כיכר השבת' לפני כחודש. "זה היה יום שישי, לפני 54 ימים", היא משחזרת, "אברהם משה נסע לשבת מברכים של חודש ניסן במירון, הוא אמר שהוא נסע עם חברים ובגלל שאין לו טלפון, הוא נתן מספר טלפון של חבר ושהוא יהיה בקשר איתנו".
"במוצאי שבת הוא לא התקשר. עברו עוד שלושה ימים והוא לא יצר קשר ואנחנו נכנסו ללחץ", מספרת גיטי, "יום שישי, שבוע אחרי, כבר שבוע שהוא לא מתקשר, אמרתי לבעלי שמשהו פה קרה, והתחלנו לחפש אותו. ערבנו את המשטרה, לאט לאט המשטרה נכנסה לתמונה, לקחנו חוקר פרטי שינסה לאתר אותו בגלל שהמשטרה גררה רגלים, מאז ועד היום לא הגיע מידע מסודר, לא משהו מדויק".
היא מספרת כי "החברים שהיו איתו בשוק, הם לא יודעים מה קרה, הם מספרים שהוא יצא במוצאי שבת עם מישהו, אבל אנחנו לא יודעים באמת מה קרה"
 

sol key

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
שלחתי להם


אח שלי ביולוגי? הוא לא.
הבן של אחד מכם? גם לא
אבל אתם יודעים מה ההבדל ביני לבינכם?
ש-לי אכפת!!!
ואני כחלק מהעם היהודי בוחרת להיות שייכת ולתת יד
ואתם??? איפה אתם?
מדינה יהודית שאין בה טיפת ערך לתושבים שלה!
לי כבר אבד האמון אבל אולי אם תזיזו קצת את העניינים ותתפסו את הסיפור לידיים שלכם
כי לכם יש את הכוחות ולא לנו..
עשינו כל שביכולתנו
בבקשה אל תעמדו מנגד
ותעזרו לנו
הנער אברהם משה בן גיטל צריך אותכם
תנסו לחשוב לילה אחד שהבן שלכם לא נמצא והוא כבר 81 יום לא בבית
אין אות חיים אין כלום!
בבקשה תעזרו לנו.
 

חיה .ר.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד

המשטרה תגביר באופן משמעותי את החיפושים אחר מוישי קליינרמן​

במסגרת המאמצים לאתר את הנער החרדי מוישי קליינרמן, המשטרה הודיעה הערב כי הוקם צוות חקירה מיוחד | מוקדם יותר נפגשו רב המשטרה, הרב רמי ברכיהו ורב מחוז ש"י, הרב חיים לוי עם בני המשפחה בביתם במודיעין עילית​

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ15.6.2022 | 22:55

5082611155f3f2467c4b.jpg
רב המשטרה עם משפחת קליינרמן | צילום: באדיבות המצלם
המשטרה צפויה להגביר באופן משמעותי את החיפושים אחר הנער מוישי קליינרמן ממודיעין עילית, שנעדר מזה 81 יום. לפי שעה טרם קיים קצה חוט בנוגע למקום הימצאו ובמשטרה בודקים את את כל כיווני החקירה.
המשטרה הודיעה הערב (רביעי) כי בהמשך למאמצי משטרת ישראל בחיפוש אחר מוישי קליינרמן, ובהמשך להערכות מצב תכופות שמקיימים במשטרה אודות היעדרותו, שוחח המפכ"ל עם ראש אח"מ שמינה צוות חקירה מיוחד ביל"פ שומרון (היחידה לחקירת פשעים בשומרון), ולצידו יפעלו צוותי חקירה של אגף החקירות והמודיעין בכדי להתחקות אחר עקבותיו של מוישי.
91a3a38e7c4029be6793.jpg
הנעדר מוישי קליינרמן הי"ו.
"משטרת ישראל תמשיך לעשות את כל הפעולות הנדרשות על מנת להביא לאיתורו של הנעדר", נמסר מהמשטרה.
מוקדם יותר היום הגיעו רב המשטרה, הרב רמי ברכיהו ורב מחוז ש"י הרב חיים לוי, לפגישה עם בני המשפחה במודיעין עילית. הרבנים עדכנו את המשפחה על המאמצים שעושה המשטרה לאתר את הנעדר, ושמעו מהם על הדאגה הרבה שלא מרפה מהם מאז הפעם האחרונה שראו את מוישי.
 

חפציבה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
הוקם צוות חקירה

שוחח המפכ"ל עם ראש אח"מ שמינה צוות חקירה מיוחד ביל"פ שומרון (היחידה לחקירת פשעים בשומרון), ולצידו יפעלו צוותי חקירה של אגף החקירות והמודיעין
אז לכאורה אין עניין גם בחוקר פרטי
אם יש כמה צוותי חקירה מקצועיים?
אם המדינה נכנסה לתמונה סוף סוף ב"ה בזכות הלחצים
אז אולי חבל לשלם גם לחוקר מקביל ולזרוק סתם כסף לפח...
אלא אם כן הוא פועל בכיוונים אחרים.
אבל בינתיים מסרבים לעדכן פה את התורמים על כל פעילות שהיא או התקדמות של החוקר :(
 

riki aharon

משתמש מקצוען
כרגע זה דיבורים של המשטרה מול פעילות בשטח של צוות חקירה פרטי.
כל עוד שהמשטרה לא תתחיל לפעול בצורה מאסיבית, תפתח בחקירה משמעותית ותרד לשטח, לא מפסיקים שום פעילות וממשיכים כרגיל בכל המישורים.
ובבקשה, אם יש שאלות, תפנו בפרטי ל @איפה מוישי?? או למייל.
 
נערך לאחרונה ב:

חפציבה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
כרגע זה דיבורים של המשטרה מול פעילות בשטח של צוות חקירה פרטי.
כל עוד שהמשטרה לא תתחיל לפעול בצורה מאסיבית, תפתח בחקירה משמעותית ותרד לשטח, לא מפסיקים שום פעילות וממשיכים כרגיל בכל המישורים.
מתי כל הצוותים שהמשטרה מינתה יתחילו לפעול?
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה