איפה לקנות מטבח?? - רק מנסיון! - חשוב לי בעיקר איכות ומחיר!

דוד המלך!

משתמש פעיל
@דוד המלך! אשמח אם תוכל לפרט ממה אתה מאוכזב
מהשירות?
לא סיפקו לך מה שרצית או כמו שחשבת?
המידע חשוב לי מאד
בשמחה רבה!

היה אופציה לבחור בין 2 חברות מטבחים והבנתי שגל זה הפחות גרוע מהשניים
הייתי בגל מטבחים בחרתי מה שרציתי, והוספתי חבילת שדרוג לארונות עליונים, צירי בלום בהכל וגם טריקה שקטה
את החבילת שדרוג ניתן להתקין רק אחרי קבלת מפתחות מבחינת הקבלן
חודש לפני האכלוס, שלחתי מייל לגל מטבחים שעוד כחודש יהיה מפתחות ושאני מעוניין שהם יגיעו מיד כשאקבל מפתח כדי להתקין את הכל, אמרו שאתקשר רק אחרי קבלת המפתח ושתוך כמה ימים הכל יסופק
בסוף הקבלן איחר במסירה כחודשיים, התקשרתי אליהם באותו יום שקיבלתי מפתח
רק אז הם התחילו לעבוד על ההזמנה שלי, אמרו שיסופק תוך כחודש ואחרי האספקה תוך שבוע יהיה התקנה
בסוף האספקה היתה אחרי חודשיים רק לאחר איומים שאני מעוניין לבטל את ה'שדרוג', כמובן שהם לקחו ממני כסף על הדרוג מראש (שנתיים לפני האכלוס), אחרי האספקה לקח משהו כמו שבועיים עד שהגיע מתקין
הארונות עליונים הגיעו בגוון לבן אבל לא לבן כמו הארונות למטה, כשהתלוננתי דחו אותי כל הזמן
התלוננתי שחסרה גם חזית של מגירה מהארונות למטה ולא קיבלתי מענה
רק לאחר שנאלצתי לערב את הקבלן, כי האורנות למטה זה אחריותו, הם שלחו מישהו עם החזית המדוברת
הוא הביא חזית לא מתאימה בגודל, הלך, חזר מתקין אחר אחרי 3 שבועות הביא חזית בגודל נכון אך לא בצבע הנכון, הלך, חזר אחרי כחודש עם חזית מתאימה ובגודל אבל לא התקינו בה חיבור למגירה כמו שלי, הלך, חזר אתמול מתקין אחר עם חלק לא מתאים, הלך, ועדיין לא מטפלים בארונות העליונים, עד כאן הרומן שלי איתם לבינתיים
פרקים נוספים יגיעו בהמשך בע"ה
כבר אני חצי שנה אחרי אכלוס ועדיין זה המצב
מה גם שהארונות הקיימים לא משהו, בלשון המעטה
בקיצור ממליץ לברוח מהם
 

החכמה שבנשים

משתמש מקצוען
בשמחה רבה!

היה אופציה לבחור בין 2 חברות מטבחים והבנתי שגל זה הפחות גרוע מהשניים
הייתי בגל מטבחים בחרתי מה שרציתי, והוספתי חבילת שדרוג לארונות עליונים, צירי בלום בהכל וגם טריקה שקטה
את החבילת שדרוג ניתן להתקין רק אחרי קבלת מפתחות מבחינת הקבלן
חודש לפני האכלוס, שלחתי מייל לגל מטבחים שעוד כחודש יהיה מפתחות ושאני מעוניין שהם יגיעו מיד כשאקבל מפתח כדי להתקין את הכל, אמרו שאתקשר רק אחרי קבלת המפתח ושתוך כמה ימים הכל יסופק
בסוף הקבלן איחר במסירה כחודשיים, התקשרתי אליהם באותו יום שקיבלתי מפתח
רק אז הם התחילו לעבוד על ההזמנה שלי, אמרו שיסופק תוך כחודש ואחרי האספקה תוך שבוע יהיה התקנה
בסוף האספקה היתה אחרי חודשיים רק לאחר איומים שאני מעוניין לבטל את ה'שדרוג', כמובן שהם לקחו ממני כסף על הדרוג מראש (שנתיים לפני האכלוס), אחרי האספקה לקח משהו כמו שבועיים עד שהגיע מתקין
הארונות עליונים הגיעו בגוון לבן אבל לא לבן כמו הארונות למטה, כשהתלוננתי דחו אותי כל הזמן
התלוננתי שחסרה גם חזית של מגירה מהארונות למטה ולא קיבלתי מענה
רק לאחר שנאלצתי לערב את הקבלן, כי האורנות למטה זה אחריותו, הם שלחו מישהו עם החזית המדוברת
הוא הביא חזית לא מתאימה בגודל, הלך, חזר מתקין אחר אחרי 3 שבועות הביא חזית בגודל נכון אך לא בצבע הנכון, הלך, חזר אחרי כחודש עם חזית מתאימה ובגודל אבל לא התקינו בה חיבור למגירה כמו שלי, הלך, חזר אתמול מתקין אחר עם חלק לא מתאים, הלך, ועדיין לא מטפלים בארונות העליונים, עד כאן הרומן שלי איתם לבינתיים
פרקים נוספים יגיעו בהמשך בע"ה
כבר אני חצי שנה אחרי אכלוס ועדיין זה המצב
מה גם שהארונות הקיימים לא משהו, בלשון המעטה
בקיצור ממליץ לברוח מהם
כל הסיפור הזה מול הסניף בירושלים?
 

מני דגני

משתמש מקצוען
@דוד המלך!
מאד מענין מה שאתה אומר
אני הזמנתי לפני כמה חודשים דרכם מטבח
והבנתי מהם שההתקנה של המטבח היא לפני קבלת מפתח אני יברר בעז"ה את זה עוד פעם
אני מבין שהמטבח שלך הוא בסיס והוספת ארונות עליונים
השאלה איך ההתנהלות שלהם בשדרוג מטבח לגמרי.
ומאיזה סניף הזמנת
תודה
 

דוד המלך!

משתמש פעיל
ה
@דוד המלך!
מאד מענין מה שאתה אומר
אני הזמנתי לפני כמה חודשים דרכם מטבח
והבנתי מהם שההתקנה של המטבח היא לפני קבלת מפתח אני יברר בעז"ה את זה עוד פעם
אני מבין שהמטבח שלך הוא בסיס והוספת ארונות עליונים
השאלה איך ההתנהלות שלהם בשדרוג מטבח לגמרי.
ומאיזה סניף הזמנת
תודה
הבסיס: ארונות למטה - הותקן טרם אכלוס
ה'שדרוג': הותקן כחודשיים אחרי קבלת מפתחות
השירות מזעזע ויחס מחפיר
התכתבות שלי עם מנהל שירות הלקוחות שם
שגם הוא מגיב למייל אחרי שבועיים במקרה שכבוד מעלתו מחליט כבר להתייחס לא הועילה
בטלפון עונים שם אחרי המתנה ארוכההההההההההההה
 

החכמה שבנשים

משתמש מקצוען
ה

הבסיס: ארונות למטה - הותקן טרם אכלוס
ה'שדרוג': הותקן כחודשיים אחרי קבלת מפתחות
השירות מזעזע ויחס מחפיר
התכתבות שלי עם מנהל שירות הלקוחות שם
שגם הוא מגיב למייל אחרי שבועיים במקרה שכבוד מעלתו מחליט כבר להתייחס לא הועילה
בטלפון עונים שם אחרי המתנה ארוכההההההההההההה
תנסה לדבר עם תמי מנהלת הסניף/ יריב משרות הלקוחות
 

דוד המלך!

משתמש פעיל
תנסה לדבר עם תמי מנהלת הסניף/ יריב משרות הלקוחות
התכתבי עם יריב במייל מספיק
בשביל להבין שהוא ושירות לקוחות
זה ממש תרתי דסתרי
הבחור עונה לי לפניות אחרי שבועיים
אם הוא בכלל מתייחס
שירות זוועתי מתחת לכל ביקורת
 

שירי :)

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אני עשיתי לפני כשנתיים מטבח אצל נגר פרטי ערבי והייתי מרוצה ב ט י ר ו ף !
שום פאשלות.. איכות מעולה מעולה!!!
אם יעניין מישהי אכתוב טלפון שלו.
הוא מירושלים אבל מגיע נראה לי לכל הארץ. (אני מאשדוד)

@פסיה אשמח לקבל פרטים עליו
 

שירי :)

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
ייהודי לא עולה כפול.אם תחפשו קצת תמצאו יהודים זולים שיותר אמינים ממחבלים.יש מצווה לפרנס יהודי " והחזקת בו" .לפחות אל תפרסמו
בואי לא נהפוך את זה לאשכול מוסרי
אלא עזרה בהשגת מטבח
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  101  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה