אתם מתנשאים עליהם במילים?
חכו חכו שהם יתחילו לצייר אתכם!
איך נשמע באידיש המשפט "באידיש זה נשמע יותר טוב"?מעניין שאת המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" כתבו במילים, ולא איירו אותו כציור.
אישיותי ואופן הסתכלותי על העולם, אינם ממין העניין.עבדקן , אני חושבת שההסתכלות שלך על העולם היא אולי אממ.. טיפה שיטחית? (ואני בטוחה שלא כמובן.. רק שואלת בשביל להקדים למה שאני רוצה להגיד ..) כי אם לא, אני לא מבינה איך אתה יכול לכתוב את מה שאתה כותב.?
אם הוא יכול להתפרש לכמה כיוונים - זה אומר שאי אפשר לזהות מה הוא מביע, ולכן הוא יצירת אמנות גרועה.אם משהו יכול להתפרש לכמה פירושים או להביע כמה רגשות..
האם זה אומר שהוא לא מביע שום דבר-רק מעצם היותו רב גווני?
צחוק של ילדה הוא לא יצירת אומנות משום כיוון. זה שהוא מעורר רגשות מסויימים לא הופך אותו ליצירת אומנות.אדם שקבר את בתו הקטנה, יבכה בכי תמרורים לקול צחוקה של ילדה שצחוקה מזכיר לו את בתו המנוחה.
ואילו אדם, שלא חווה אובדן מימיו ,או לא יודע מאובדנו של האיש שכן איבד, לא יבין מה צחוקה של ילדה מעורר רגש כאב עז כל כך.
(ויתרה מזאת , הוא יכול גם שלא להבחין בכך שאותו צחוק הוא זה שמעורר את הרגש הכואב אצל אותו אדם)
צמד החייטים הנוכלים מהסיפור על בגדי המלך החדשים לא היה מנסח זאת טוב יותר ממך.זה שאתה לא רואה שום דבר ביצירה של אדם- לא אומר שאין שם שום דבר.
זה הכל בעיני המתבונן. ולא הכל צריך להיות ברור ומוגש על מגש של כסף..
היופי נמצא בדברים הסמויים מין העין.
ההסתכלות שלי על העולם, עם מכלול הדברים שאני עברתי, היא לא ההסתכלות שלך על העולם.
אם היית אומר ״אני לא רואה או לא מרגיש שום דבר מהיצירות האלה..״ זה לא היה מפריע לי .
אבל להגיד ולקבוע שאם יש מספר רגשות/פירושים שונים העולים מיצירה אז זה אומר
שהיא לא מביעה שום דבר או שהיא כבר לא אומנות...
-זה נשמע כמו התיימרות להבין את כל אשר שוכן בכל לב אדם ואדם.
אומנות בהחלט אמורה לבטא את הנפש המורכבת, מסכים.אומנות לא ניתנה בשביל לשים אותה בתוך גבולות . אומנות לא חייבת לעשות רק משהו אחד.
מי שמחפש דברים ברורים עם פירוש אחד, יכול לקרוא חוברות הדרכה למייבש כביסה.
מייבש כביסה צריך לייבש כביסה.
אומנות לא צריכה לייבש כביסה. או להגיד שהאיכרים רק היו עייפים. או שהשמש עכשיו שוקעת.
אומנות מבטאת את הנפש. והנפש כפי שכל יהודי צריך לדעת..- מורכבות מקצת יותר מהדרכה לייבוש כביסה.
אל תצמצם אותנו, במטותא..
אני אביא לכם שתי 'יצירות', אחת "אמיתית" ואחת שאני קשקשתי ותנסו לזהות מה מה. איך?
צמד החייטים הנוכלים מהסיפור על בגדי המלך החדשים לא היה מנסח זאת טוב יותר ממך.
אם הוא יכול להתפרש לכמה כיוונים - זה אומר שאי אפשר לזהות מה הוא מביע
אתגר:
אני אביא לכם שתי 'יצירות', אחת "אמיתית" ואחת שאני קשקשתי ותנסו לזהות מה מה.
@הגיבן @ליבליב @מרים יעל @מעלה ומוריד ושאר האמנים.אני מציע בזאת אתגר:
אני אביא לכם שתי 'יצירות', אחת "אמיתית" ואחת שאני קשקשתי ותנסו לזהות מה מה. איך?
גם פרשנויות.האדום בלבד אמיתי
נראה לי מוזר להסביר, זה ברור כשמשגם פרשנויות.
מה אתה רואה בו?
ולמה החלטת שהאחרים לא אמיתיים?
טוב, אז טעית.נראה לי מוזר להסביר, זה ברור כשמש
טעיתי שהאדום לא אמיתיטוב, אז טעית.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: