כבישים איך אפשר לנהוג ברחוב צר?

נוגט1

משתמש פעיל
עצה:
יש את תוואי הנתיב הנראה - כלומר מימין קו השוליים/מדרכה. משמאל קו ההפרדה/מדרכה.
כשמתבוננים קדימה, רואים אותם יורדים על פני השמשה הקדמית ופוגעים בתחתיתה בשני מקומות.
הימניים באמצע השמשה בערך, והשמאליים מעל לוח השעונים.
ברגע שברור לנו איך אמורים להיראות השוליים, לא צריך לחפש אותם מהצד, מספיק לבדוק אותם מקדימה, אם הם במיקום הנכון שלהם.
זאת השיטה.
זה עובד גם בככרות. אמנם לוקחים יותר מרוווח כי זה מתעגל, אבל לפחות ככה יודעים איפה האמצע של הנתיב! (שנמצע בין שני הנקודות הנ"ל)
בהמשך, זה הופך להיות טבעי עד שרוב הנהגים כבר לא שמים לב איך זה ברור להם.
-אין צורך להסתכל בחלונות לנסיעה רגילה. (רק לעקיפות או לסטיות נתיב)-
מורכב...
 

אבן שלמה

משתמש מקצוען
מזכיר לי, שאבי סיפר לי, שכשהוא למד נהיגה הוא שאל את המורה בשיעור הראשון: "אני רגיל ללכת ברחוב והרחוב שלי הוא 50 ס"מ, איך אני פתאום יכול לנהוג עם רחוב של 2 מטר?",
ומה ענה לו המורה: "יא חביבי, אם כאלה שאלות בחיים לא תדע לנהוג... סע ותראה". וכך היה:)
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
דווקא כן, הכניס אותי לרחוב הכי צר במדינה בקטמון בירושלים איפה שעושים את הטסטים
לפי דעתי המורה בדווקא לוקח אותך למקומות הצרים האלו, עכשיו יש לך את האפשרות לנהוג בערך ולסמוך על הברקסים ועל הביטוח של המורה, זה הזמן ללמוד את היחסים של האוטו, (לא משתנה בהרבה מרכב לרכב, בגדול) אחרי הטסט יקח לך כמה שנים עד שתלמדי להיצמד עוד קצת ועוד קצת, כי לא יהיה לך את הביטחון שיש מישהו לידך שמבין בזה ואם הוא זורק אותך למיל הללו הם לגמרי בטוחים
בהצלחה
 

HILEL1

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עם הזמן את קולטת את הפרופורציות של הרכב ושל הכביש, זה לא באמת מסובך, רק לוקח קצת זמן.
 

112123

משתמש מקצוען
מזכיר לי שבשיעורים המתקדמים היתה התלמידה שטענה שהיא מפחדת לנהוג ברחובות צרים
המורה הסתובב והצביע עלי ואמר לה "את רואה, גם הוא בהתחלה פחד..."
ואז התלמידה שאלה אותי "ועכשיו?"
עניתי לה "עכשיו הפנמתי שזה לא הרכב שלי..."
וואי וואי איך שהמורה כעס עלי...
בקיצור
תנצלי את זה שהרכב לא שלך ותבקשי לנהוג רק ברחבות צרים
 

תודה על חיים...

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
מצטרפת,
פשוט מאמינים לכביש, מאמינים לכביש שהאוטו יוכל לעבור, ועוברים.
דווקא החששות האלו לא מקדמים לשום מקום.
מה שחשוב לדעת זה שלנהגים יש נטייה להצמד לימין, בגלל שזה רחוק מהם הם פחות יודעים לחשב.
לכן העיצה שלי - להסתכל דווקא על צד שמאל הקרוב אליך, להיות במרחק נחמד מהרכבים שם, אבל להזהר לא להצמד לימין, כי בימין השליטה היא הרבה פחות נכונה וטובה.

בכביש רחב יותר - השיטה היא להסתכל על הפס הפרדה שלשמאלך (בין הנתיבים או פס הפרדה או כל דבר אחר שנמצא בסוף הנתיב שלך לצד שמאל) - כי אז לא נצמדים לימין, יש קטע בנהיגה שאיפה שהראש שלך מסתכל ההגה אוטומטית מסתובב לשם לכן כדאי להסתכל לצד שמאל ולא לצד ימין.
 

קיה סיד

משתמש צעיר
המשתמש נחסם
אגב, לדעתי כל רכב זה משהו אחר.
יש אופנוע ויש סמיטריילר, יש פיאט 500 ויש סילברדו...
נהגתיעל כל הסוגים וודאי שיש הבדל. אז חלק מהצעות פה יכולות להיות לא רלוונטיות אם השואל/ת נוהג על רכב אחר מהרכב של המשיב/ה...
 

ישראלג

משתמש סופר מקצוען
עצה:
יש את תוואי הנתיב הנראה - כלומר מימין קו השוליים/מדרכה. משמאל קו ההפרדה/מדרכה.
כשמתבוננים קדימה, רואים אותם יורדים על פני השמשה הקדמית ופוגעים בתחתיתה בשני מקומות.
הימניים באמצע השמשה בערך, והשמאליים מעל לוח השעונים.
ברגע שברור לנו איך אמורים להיראות השוליים, לא צריך לחפש אותם מהצד, מספיק לבדוק אותם מקדימה, אם הם במיקום הנכון שלהם.
זאת השיטה.
זה עובד גם בככרות. אמנם לוקחים יותר מרוווח כי זה מתעגל, אבל לפחות ככה יודעים איפה האמצע של הנתיב! (שנמצע בין שני הנקודות הנ"ל)
בהמשך, זה הופך להיות טבעי עד שרוב הנהגים כבר לא שמים לב איך זה ברור להם.
-אין צורך להסתכל בחלונות לנסיעה רגילה. (רק לעקיפות או לסטיות נתיב)-
מליון דולר!
אבל המורה שלי תמיד מתעצבן עלי למה אני לא מסתכל במראה הכיכרות לראות האם אני צמוד למדרכה.
ואני מנסה לשכנע אותי שחשבנתי לפי המיקום של המדרכה בשימשה, והתשובה הקבועה היא, "בטסט אתה לא תעבור על כזה דבר"
 

מייפל אורגני.

משתמש מקצוען
אין עצה ברורה זה עניין של זמן עד שזה נהיה אינסטינקט כמו שהולכים ...
ומראות אמורות ליצר מצב כללי המקום שאמורים להסתכל זה על החלון הקידמי עם הבזקים קצרים למראות
לקלוט את התמונה סביבך אבל שלא ייקח יותר מידי זמן כי אסור לאבד קשר עין למיקדימה...
 

אברהם קורניק

משתמש מקצוען
בהחלט מורכב,
נפסלתי על זה בשני טסטים....
הוא טענו שכמעט קילפתי מראות מצד ימין...

בטסט השלישי ה' עזר ולא העבירו אותי ברחוב צר ועברתי.

היום זה עובד בלי להרגיש.
 

נוגט1

משתמש פעיל
אגב, לדעתי כל רכב זה משהו אחר.
יש אופנוע ויש סמיטריילר, יש פיאט 500 ויש סילברדו...
נהגתיעל כל הסוגים וודאי שיש הבדל. אז חלק מהצעות פה יכולות להיות לא רלוונטיות אם השואל/ת נוהג על רכב אחר מהרכב של המשיב/ה...
אני נוהגת על רכב יונדאי של איזה 200,000
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
1. יש מראות קטנות עגולות שאפשר להוסיף למראה פנורמי, מוסיף הרבה לזהירות
2. במראות צריך להסתכל תמיד מדי פעם.
3. אותי לימד פעם מורה נהיגה לחלק את הכביש ל4 ולסוע בעיניים לכיוון החלק השלישי! - מימין
ועדיין אני שנהגתי כבר יותר מ50 אלף קילומטר, כשאני נוסע בכביש חשוך (בעיקר בינערוני) ואני לא רואה את הקוים של הכביש, אני מרגיש לא רגוע, ונוסע יותר לאט.
4. נהגים שנעצרים על הכביש ונשאר נתיב צר לעבור בו, אני תמיד אומר להם תודה שהם מעבירים אותי טסט!
5. תמיד צריך להיות בהיכון שפתאום דלת של רכב תפתח
6. מתרגלים גם לסוג הרכב שנוהגים בו ולמבנה - ואז כבר נוסעים בלי בעיה גם בנתיב צר. כשמחליפים רכב, צריך להתרגל מחדש, ולהתחיל לחשב ולסוע בזהירות יתר.

בהצלחה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה