אין דברים כאלה
משתמש מקצוען
בגדול כמו שכבר צויין, זה הסיבה שלומדים נהיגה, בשביל לדעת איך מתמודדים עם מצבים שונים בכביש.
לפי נוסחת 2 השאלות (רחוב צר, והכיכר) נראה שהבעיה היא 'הכרת גבולות הרכב' שזה דבר שלומדים עם הזמן.
דבר ראשון כדאי לעדכן את המורה על כך שעדיין את לא בטוחה לגבי גבולות הרכב ושתמקד שיעור שתיים בנושא.
דבר שני כשעוברים ברחוב צד (ואגב, גם ברוורס....) יש נטיה לסובב את ההגה, לא תמיד בהקשר לנתונים בכביש, ולכן, במקרה שנכנסים לרחוב צר, אחרי שעברנו את הרכב הראשון החונה, כל זמן שהרכב הבא חונה באותה תנוחה אין סיבה שנתנגש בו! ואם הרכב בולט יותר, הטיה קלה של ההגה - לראות את תוצאת ההטיה ואז להחליט אם מסובבים עוד או שזה הספיק.
ובכיכר, מסתכלים גם מהחלון וגם מהשמשה הקדמית וגם על המראות, אבל לא בודקים כמה אני רחוק מהמדרכה אלא יודעים, ושוב, אנו מדברים על הכרת גבולות הרכב.
אגב, אני בכיכר יודע את זה לפי המרחק שלי! איפה שאני עצמי (כסא הנהג) נמצא ביחס לכיכר.
והעיקר! בלי לחץ!
לפי נוסחת 2 השאלות (רחוב צר, והכיכר) נראה שהבעיה היא 'הכרת גבולות הרכב' שזה דבר שלומדים עם הזמן.
דבר ראשון כדאי לעדכן את המורה על כך שעדיין את לא בטוחה לגבי גבולות הרכב ושתמקד שיעור שתיים בנושא.
דבר שני כשעוברים ברחוב צד (ואגב, גם ברוורס....) יש נטיה לסובב את ההגה, לא תמיד בהקשר לנתונים בכביש, ולכן, במקרה שנכנסים לרחוב צר, אחרי שעברנו את הרכב הראשון החונה, כל זמן שהרכב הבא חונה באותה תנוחה אין סיבה שנתנגש בו! ואם הרכב בולט יותר, הטיה קלה של ההגה - לראות את תוצאת ההטיה ואז להחליט אם מסובבים עוד או שזה הספיק.
ובכיכר, מסתכלים גם מהחלון וגם מהשמשה הקדמית וגם על המראות, אבל לא בודקים כמה אני רחוק מהמדרכה אלא יודעים, ושוב, אנו מדברים על הכרת גבולות הרכב.
אגב, אני בכיכר יודע את זה לפי המרחק שלי! איפה שאני עצמי (כסא הנהג) נמצא ביחס לכיכר.
והעיקר! בלי לחץ!