איזה מכשיר הכי מומלץ Q7 או 4*4 או פרו 10 ?

אוהבת את החיים

משתמש פעיל
אבל הפרו נראה יותר יפה:)
שני האחרים מאוד כבדים ומגושמים.
זה באמת שווה את זה?
כי הQ7 גם הכי יקר
 

מנוחה שלמה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
יוצרי ai
מעולה

נראה שאין חולק על זה שהQ7 הוא המכשיר הכי טוב בשוק
אישית לא התחברתי למכשירי הפרו, הם גם נקראים יותר חלשים מבחינה חוזק.
את זה אני יודע מנסיון אך אשמח לשמוע על הפרו מכמה סיבות ביניהם שקע טעינה וממשק
 
נכוןשQ7 הכי טוב בפיצ'רים ובקליטה, אבל יש עוד פלאפון ששמו אלקטל של חברת ניופאן, שהוא פחות טוב בקליטה ובפיצ'רים מQ7, אבל הוא הטלפון שמחזיק הכי הרבה זמן היום.
 

אוהב ציון

משתמש פעיל
הפרו , הוא מכשיר חמוד , סוללה מחזיקה בין יום וחצי ליומיים . תלוי בשעות דיבור . (ישנם מכשירים שהשמיעה שלהם תקולה , והם מחליפים את זה ללא בעיות .)

בשונה מq7 , אם הינך מתקשר לקו תוכן בטלפון פרו, ולוחץ מספר 1 או 2 , זה מכניס אותך לספר טלפונים של האנשי קשר , ואינך יכול להיכנס לתפריט הראשי , עד שתמחק את מספרים ותצא מאנשי קשר , לעומת זה q7 לחיצות על מספרים הוא לא מכניס אותך לאנשי קשר .
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה