להשראה -- אחת המודעות --

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
את המודעה הזו אהבתי בגלל הקריאייטיב תואם המצב שהיא מציגה,
בעיני זה אחת המודעות הכי מדויקות שפגשתי עד היום על אוטובוס:
20190523_113421.jpg
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
20190523_113452.jpg
ואת המודעה הזו אהבתי בגלל הקריאיטיב המבריק של "עד 120..."
הצצתי עליה רק לרגע, הופתעתי מהתוצאה וחישבנתי מיד האם 30+40+50 באמת שווה 120 (לקח לי כמה שניות.. ככה זה בדור שהכל מחושב בגליונות אקסל או מינימום מחשבון).
הרבה זמן שמודעה לא עצרה אותי עד כדי חשיבה חשבונית... אז כן, זה עבד עלי.
 

efrat1

משתמש סופר מקצוען
יוצרי ai
את המודעה של ברוך הבמבה יש למישהו להעלות?
בעיני פצצה.
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
שבועות בפתח, העונה התורנית דופקת על חוצותנו.
פרסום מקורי מבית סטודיו רימון, ממחיש את הסברא שאפשר לצאת מקופסת הפרסום התורנית-שמרנית, ולפרסם באופן קריאייטיבי גם בזירות האלו.

לשם / סטודיו רימון

אריה ליש.png


אריה ליש.png טיזר.png
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
שבועות בפתח, העונה התורנית דופקת על חוצותנו.
פרסום מקורי מבית סטודיו רימון, ממחיש את הסברא שאפשר לצאת מקופסת הפרסום התורנית-שמרנית, ולפרסם באופן קריאייטיבי גם בזירות האלו.

לשם / סטודיו רימון

צפה בקובץ המצורף 483964

צפה בקובץ המצורף 483965
התעכבתי על המודעה בעיתון ולא הצלחתי להבין אותה.
(הרויחו שהתעכבתי עליה:)).
הם מציעים בעצם שני שרותים שקראו לכל אחד בשם אחר?
אריה -גדול יותר וליש- זו מהדורה קטנה?
סברי את אזני.
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
שבועות בפתח, העונה התורנית דופקת על חוצותנו.
פרסום מקורי מבית סטודיו רימון, ממחיש את הסברא שאפשר לצאת מקופסת הפרסום התורנית-שמרנית, ולפרסם באופן קריאייטיבי גם בזירות האלו.

לשם / סטודיו רימון

צפה בקובץ המצורף 483964

צפה בקובץ המצורף 483965

אהבתי, חבל רק שבליש הוא לקח תמונה של אריה רק ביותר קטן,
ולא תמונה של אריה צעיר. (מתבטא בעיצוב הרעמה...)
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מלפפון,
לפי הבנתי אריה וליש הם רק כינויים שניתנו לחידוד המסר הפירסומי - 2 מהדורות בגדלים שונים.
לא שעכשיו יכנסו לחנות עם נוסח - אפשר שו"ע ליש?

אגב, אותי לקח הטיזר לכיוון של הלבשה (חסידית) - בכל מידה ומידה...
 

myriam

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
אהבתי, חבל רק שבליש הוא לקח תמונה של אריה רק ביותר קטן,
ולא תמונה של אריה צעיר. (מתבטא בעיצוב הרעמה...)


יכול להיות שנעשה בכוונה כדי להגיד שהמהדורות זהות , ושונות רק בגודלן
אבל הפריע לי גם קצת כשראיתי את המודעה ..
 

ראפ

משתמש פעיל
לדעתי פרסומת לא טובה א. לא ברור מה הם רוצים ב. הכיתוב מזעזע ג.מי שרואה את הפרסומת מרחוק אין סיכוי שהוא מבין שמדובר בפרסומת תורנית ד. מה לעשות שרוב מי שקונה ספרים הוא שמרני ואוהב את הטעם הישן של הספר המסורתי ולא איזה פרסום שמזכיר מכירת שטריימלים במקרה הטוב
 

מנהל מדיה

משתמש פעיל
רבונו של עולם!
למה צריך טיזר עם חיות
ועוד מודעה עם חיות ומלכים וכו

כשאת המסר האומלל השאירו רק לאותיות הקטנות?! מסכן המסר!

למה לא כותבים בגדול
חדש!
הטוש''ע שכבש את עולם התורה
עכשיו גם במהדורת פנינים.

אריה
ליש תיש...
 

מנהל מדיה

משתמש פעיל
אני כבר התייאשתי.
לא רוצה שמות ופרטים מזהים
אבל זה לא הקמפיין היחיד שעוד עובד בשיטה הישנה של סיסמאות שרק ובעיקר
לא מספרות תכל'ס מסר.

חבל שאי אפשר לפתוח פה אשכול ניתוחי קמפיינים ולתבוע להסברים את האחראים...
 

אביטל טאביב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
שבועות בפתח, העונה התורנית דופקת על חוצותנו.
פרסום מקורי מבית סטודיו רימון, ממחיש את הסברא שאפשר לצאת מקופסת הפרסום התורנית-שמרנית, ולפרסם באופן קריאייטיבי גם בזירות האלו.

לשם / סטודיו רימון

צפה בקובץ המצורף 483964

צפה בקובץ המצורף 483965
יש לך את המודעה בקובץ איכותי יותר?
אני צריכה את המס' טלפון.
תודה!
 

פרספכתיבה

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יוצרי ai

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  107  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה