למה רק לי אין רעיונות כאלו...
גם המשרדיםלא רק הצרכנים מרוויחים ממלחמת מותגים
יש על זה 3 גרסאות.לא רק הצרכנים מרוויחים ממלחמת מותגים, גם קהילת הקריאייטיב זוכה לתוצרת ערמומית ומחושבת, כי הרי מי שמכניס לשני יותר חזק נשאר על המפה.
אז עד שהמתחרים מתאוששים ונערכים לתגובת מחץ, אנחנו כאן נהנים מפרינט חזק המשלב
כמה חזיתות של קריאייטיב.
ואוחח... כמה בועט הקונטרס בין הפרצוף הדלוח (מאיפה הקריצו אותו?) לנועמים העסיסיים
נועם 1 / אותנטי
צפה בקובץ המצורף 450819
לא רק הצרכנים מרוויחים ממלחמת מותגים, גם קהילת הקריאייטיב זוכה לתוצרת ערמומית ומחושבת, כי הרי מי שמכניס לשני יותר חזק נשאר על המפה.
אז עד שהמתחרים מתאוששים ונערכים לתגובת מחץ, אנחנו כאן נהנים מפרינט חזק המשלב
כמה חזיתות של קריאייטיב.
ואוחח... כמה בועט הקונטרס בין הפרצוף הדלוח (מאיפה הקריצו אותו?) לנועמים העסיסיים
נועם 1 / אותנטי
צפה בקובץ המצורף 450819
להזכיר את המתחרה בפרסומת, אני עוד מבין, אבל לגנוב לו את הויז'ואל זה פשוט דוחה.
ממש לא אהבתי.
אם היה כאן רק את הרעיון של המלל, בלי לגנוב את הויז'ואל, זה באמת היה פצצה.
מלבד זאת, לדעתי הם הפסידו פה 2 דברים: 1. הם יצרו בלבול בין המותגים. 2. הם הורידו את עצמם לגובה של המתחרה, למרות שהמסר של המודעה בעצם הפוך.
ועל הדרך, מה שתמיד מפריע לי בפרסום של נועם 1 זה 2 הלוגואים המוזרים והבלתי ברורים של נעם 1 ואפיקים, חיתוך אותיות מוזר וחסר משמועות. לא יודע למה הם לא משקיעים בלוגואים נורמלים.
מה שהאגיס עשו לבייבי סיטרממש מסכימה!
אין אפס אותנטי הוא בין משרדי הפרסום החזקים.
מלא קופי שלא נופל בעיצוב, וזה יופי טופי!
אממה, פה הם קצת נפלו ברמת האסטרטגיה!!
עד היום היה שחקן אחד בתחום: קראו לו נועם 1
כשנועם מנסה להוריד את ריבר הוא בלי לשים לב מעלה אותו לרמה שלו
ובפשטות הוא אומר זה המתחרה שלי, שימו לב.
בעיניי, זה בומבה של פרסומת לריבר
שימו לב למשהו מדהים,
אותנטי צריכים לפרסם בר מים שבהשוואה לחברה המתחרה הוא נחות בכל פרמטר צרכני.
ריבר בכשרות מהודרת יותר, חסכוני יותר בצריכת החשמל,
הופך למצב שבת בשניות (לעומת נעם 1 שלוקח לו כמה דקות) וגם העלות שלו יותר זולה.
המכשיר המושלם לצרכן!
לנעם 1 אין באמת מה להציע מול זה.
ובכל זאת-
המותג המוביל הוא נעם 1!!!!
עד כדי כך שאתם מותחים פה ביקורת על אותנטי שהעלו את ריבר לרמה שלהם.
זה הכח של מיתוג טוב ונכון (וגם של הראשונים בענף אבל זה כבר בסוגריים...)
אותנטי הוא משרד פרסום אלוף, כבר אמרנו?
נועם 1 נכנס בצורה היסטרית לשוק
אני שומעת מכל כיוון אמירות - "התחדשנו בנועם 1, זה פשוט עולם אחר". שימו לב, לא בר מים, אלא נועם 1.
עד עידן אותנטי חברת אפיקים היתה חברה בעלת ניחוח תדמיתי פיראטי המנוהלת ע"י חבר'ה מסגנון אזור ראש העין...
מי יכול לשכוח את התשדירים הארוכים והמשעממים שלהם? זה נשמע בערך כך:
"שלום, מדבר יורם, מנכ"ל אפיקים, קנו את בר המים שלנו ב ח י נ ם! כן בחינם! שולמו רק על החלפת הפילטרים בלה בלה..."
בקיצור, יש הרבה מה ללמוד כאן על כוחו של מיתוג, ועל כוחה של תעמולה אגריסיבית.
נ.ב. לדעתי ריבר עובדים ג"כ מצוין.
זה לא נכון כי הם הדגישו שנועם יש רק אחד ,וכן הצרכנים הפשוטים לא מבינים מה הפוליטיקה שמתנהלת בין המותגים, הם יבינו את הפשט שבדבר ' שנועם יש רק אחד! ו..זהו.שנועם מנסה להוריד את ריבר הוא בלי לשים לב מעלה אותו לרמה שלו
ובפשטות הוא אומר זה המתחרה שלי, שימו לב.
חזק!! איך שכחתי מזה פשוט משעמם!מי יכול לשכוח את התשדירים הארוכים והמשעממים שלהם? זה נשמע בערך כך:
"שלום, מדבר יורם, מנכ"ל אפיקים, קנו את בר המים שלנו ב ח י נ ם! כן בחינם! שולמו רק על החלפת הפילטרים בלה בלה..."
רק שאמא שלו לא מחברי הפורוםואוחח... כמה בועט הקונטרס בין הפרצוף הדלוח (מאיפה הקריצו אותו?) לנועמים העסיסיים
אוחחח... להזכר בתשדיר הטרחני והמעצבן הזה, לא זיהיתי את המיניבר האלגנטי כבר המים החינמי של אפיקים ש"רק" הפילטרים עולים כסף, וזה עושה רושם פירמידאי להחריד.,.
חזק!! איך שכחתי מזה פשוט משעמם!
לגמרי, לגמרי.ועל הדרך, מה שתמיד מפריע לי בפרסום של נועם 1 זה 2 הלוגואים המוזרים והבלתי ברורים של נעם 1 ואפיקים, חיתוך אותיות מוזר וחסר משמעות. לא יודע למה הם לא משקיעים בלוגואים נורמליים.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: