כבישים אולי הישועה מהפקקים של מודיעין עילית קרובה

אבי01

משתמש פעיל
מתוך אתר "המחדש"
1695749878081.png
6
 

בינגו משחקים

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
צריך לתת קרדיט:
טוב שראש מועצת בנימין ישראל גנץ הביא את שר הביטחון ודואג (גם) לתושבי מודיעין עילית.
ראו כתבה:
https://hm-news.co.il/404477/
לבקשת ראש המועצה ישראל גנץ הגיע שר הבטחון יואב גלנט לסיור מקצועי במערב בנימין לבחינת פתרונות זמניים להקלה על התנועה עד לסיום הרחבת הכביש המרכזי.

בסיור הציף ראש מועצת בנימין ישראל גנץ את מצוקת הפקקים באזור מערב בנימין בכביש 446. בימים אלו נמשכות העבודות להרחבת הכביש אך ישנו עומס כבד מדי יום שמקשה על שגרת יומם של תושבי בנימין ומודיעין עילית.

בסיור הוצגו לגלנט הקשיים ומצוקת התושבים וגנץ פרס בפניו פתרונות אותו דורשת המועצה ממערכת הבטחון הקשורים לפתיחת דרכים חלופיות דרך גדר המערכת לשעות הבוקר בלבד ובאופן זמני עד להשלמת פרויקט הרחבת הכביש הראשי.


ראש המועצה הודה לגלנט על כך שבהוראתו הולכת ונשלמת הסדרת הרחבת חניון הפועלים במעבר חשמונאים באופן שימנע את שיבוש התנועה בכביש ויקל על הנוסעים בבוקר מכיוון נעלה וניל"י לעבר צומת שילת. החניון מורחב למימדים שמכילים את נפח תעבורת הסעות הפועלים. במהלך הסיור הבטיחו אנשי משרד הבטחון לשר כי פתיחת החניון המורחב תחל בהדרגה בעוד כחודש.

גנץ הדגיש בפני שר הבטחון ואלוף הפיקוד כי לא מדובר רק במצוקת פקקים אלא ברגישות בטחונית והשיפורים במרחב מחוייבים כדי לשמור על חיי אדם.

מנכ"ל 'נתיבי ישראל' ניסים פרץ השתתף גם הוא בסיור ובחן יחד עם גלנט את האפשרויות שהציעה מועצת בנימין.


עוד עדכנו אנשי משרד הבטחון כי הם ממשיכים לפעול לשיפור משטר תנועת המשאיות באזור כביש 446 מתוך הבנה כי הדבר אכן משפיע לטובה ולא במעט על העומס.
 

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
אתמול עברתי שם בשעה 11 בלילה והיה נראה שעומדים לחסום את הכביש.
היו שם ניידות של משטרת-התנועה.
מישהו יודע האם אכן חסמו אתמול ?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה