נכון
ועדיין
זה שאת לא מרגישה הבדל בטעם
לא אומר שאחרים הוזים
יש כאלה שהחושים שלהם יותר רגישים בדברים האלה
וגם
כל אחד יש לו את המקום שבו לא אכפת לו לשנות ואת המקומות שקשה לו, שחשוב לו
בטוחה שמול כל אחד שאערוך השוואה של אחד על אחד, יהיה את המקומות שהוא יעקם את האף מה בוער לך ולמה את לא חוסכת פה, ויהיה את המקומות שאני אחוש ככה מולו
וגם
לחינוך והרגלי חיים ונטיה אישיותית, יש גם מה לומר
ולנסות לכסח את עצמינו מעבר ליכולת העצמית, זה כבר לחצות את הגבול בין השתדלות לשליטה
לא אמרתי שאחרים הוזים...
הגבתי לתגובה שהתייחסה להבדלים בין החברות כהבדלים מוחלטים.
כאילו, אין חולק על כך שקורנפלקס תלמה הוא המעולה והאחרים - רחוקים ממנו
הדוגמא הזאת הייתה בשבילי דגל אדום, כי, כמו שכתבתי, בשבילי קורנפלקס תלמה לא אכיל.
אז יש כאן עניין של טעם, נכון, אבל, לדעתי, יש כאן גם עניין פסיכולוגי, ובדיוק עליו עמלים בחברות הגדולות: למתג, לייצר חוויה סביב המוצר, לגרום לאנשים להאמין שהמוצר שלהם הוא ההכי טוב, ההכי מוצלח, והאחרים? בפער...
מי אמר שחוש רגיש זה דווקא שהקורנפלקס של תלמה הוא המוצלח?
אולי הפוך?
שכל אחד יעשה את השיקולים ואת החשבונות שלו, ויחד עם זה כדאי להיות מודעים למה שמשפיע על ההחלטות שלנו