איפה?מה זה "נכות"?
פירטתי לך לעיל 3 סוגים.
מה מדובר?דבר שני, בעניין השאלה שלך, תעודת נכה קצבת נכות או תו נכה
כמובן שכך.בפעם הבאה שאת נאלצת לעקוף, תאמרי תודה וסליחה למי שעקפת אותו... זה יעשה את ההמתנה קצת יותר נעימה.
אז שותקים!!!ומכיון שיש הרבה כאלו לצערי אין לדעת מתי זה אמיתי מתי לא אז כועסים....
אתה לא אמור לסבולאז שותקים!!!
בגללם אני אמור לסבול?????
תנסה להבין למה אנשים מתקשים לשתוק...אז שותקים!!!
בגללם אני אמור לסבול?????
ממש לא.אז שותקים!!!
בגללם אני אמור לסבול?????
ועדיין זה לא מצדיק לכעוס על מישהו בגלל שיש הרבה רמאים בעולם.אתה לא אמור לסבול
אבל המציאות היא שיש מסחרה גדולה עם הפטורים האלה
ולכן אנשים לא מאמינים למי שיש לו
בפרט אם זו נכות שלא נראית
ולכן אם אתה סובל זה בגלל הגנבים שמוציאים פטור בתשלום
ולא בגלל האנשים שעומדים בתור
הפטור גורף לפי הידוע לי.ממש לא.
ועדיין זה לא מצדיק לכעוס על מישהו בגלל שיש הרבה רמאים בעולם.
אבל אני מנסה להבין, מי שמקבל זכות של פטור מתור גם אם זה בגלל שכל הנכים מקבלים את זה באופן גורף, למה שלא ישתמש בזה??? הוא לא רמאי ושקרן והוא קיבל את הזכות הזו בדין [אני לא דן מבחינה הלכתית] גם אם זה לא מוצדק, אז למה לא???
שכל הכועסים למיניהם יעשו חושבים עם עצמם, אם הייתה ניתנת להם הזכות הזו כדין, האם לא היו מנצלים אותה???
אנשים מוציאים תוי נכה לרכבים ברמאות, או משתמשים בתו נכה שלא כדין [כשהנכה לא ברכב וכדו'] ואין פוצה פה על כך, וכאן כשמישהו מגיע לו, פתאום צועקים....
וסתם להתעניינות, הפטור הוא רק למתי שצריך באמת, או באופן גורף???
איזה הלכה?הוא גם מעצבן... וגם עובר על ההלכה
אנחנו לא חושבים שקבלת אותו סתם,אני חולה בסוכרת נעורים.
במסגרת כך אני פטור מתור, בכל מקום שאין תור שנקבע מראש אלא תור אקראי.
כמובן שבדרך כלל אני לא משתמש בזה...
...אבל כשאני כן משתמש, אולי תסבירו למה אתם מסתכלים עלי במבט רצחני כזה?
אתם לא חושבים אולי שזה דחוף, או לדון לכף זכות???
למה אתם לא חושבים על זה שאני לא קיבלתי אותה סתם?
אשמח שתסבירו את עצמכם.
כמובן שאני לא מכליל.
ההלכה היהודית...איזה הלכה?
הפטור הוא גורף, חוקית. זה לא שיש דרך כלשהי לעשות את זה אחרת.אבל אני מנסה להבין, מי שמקבל זכות של פטור מתור גם אם זה בגלל שכל הנכים מקבלים את זה באופן גורף, למה שלא ישתמש בזה??? הוא לא רמאי ושקרן והוא קיבל את הזכות הזו בדין [אני לא דן מבחינה הלכתית] גם אם זה לא מוצדק, אז למה לא???
שכל הכועסים למיניהם יעשו חושבים עם עצמם, אם הייתה ניתנת להם הזכות הזו כדין, האם לא היו מנצלים אותה???
אנשים מוציאים תוי נכה לרכבים ברמאות, או משתמשים בתו נכה שלא כדין [כשהנכה לא ברכב וכדו'] ואין פוצה פה על כך, וכאן כשמישהו מגיע לו, פתאום צועקים....
וסתם להתעניינות, הפטור הוא רק למתי שצריך באמת, או באופן גורף???
כן.ההלכה היהודית...
יש איזהשהו היתר לעקוף תור??
רק בגלל שאני מכירה מקרוב נכויות, גם סכרת (אבא עם לבלב מלאכותי) אני מרשה לעצמי להגיב:אני חולה בסוכרת נעורים.
במסגרת כך אני פטור מתור, בכל מקום שאין תור שנקבע מראש אלא תור אקראי.
כמובן שבדרך כלל אני לא משתמש בזה...
...אבל כשאני כן משתמש, אולי תסבירו למה אתם מסתכלים עלי במבט רצחני כזה?
אתם לא חושבים אולי שזה דחוף, או לדון לכף זכות???
למה אתם לא חושבים על זה שאני לא קיבלתי אותה סתם?
אשמח שתסבירו את עצמכם.
כמובן שאני לא מכליל.
ב"המה מדובר?
לא. לי יש תעודת נכה וקצבה אבל לא פטור מתור. זה 2 דברים נפרדיםהפטור גורף לפי הידוע לי.
זה.מי שעם תו נכה ולא קיבל פטור מתור, לא יכול לעקוף.
החוק לא יכול לאפשר משהו שהתורה לאכן.
החוק.
כמו שכשצריך באמת אתה מבין שמותר כי ההלכה בנושא הזה נקבעת ע"פ החוק. כך כשלא צריך יש את אותו היתר ע"פ החוק.
בחוק לא נקבע שאפשר להשתמש בפטור רק כשצריך.
באמת מעצבן.
יש לנו כרטיס כזה לאחד מבני המשפחה, מעודי לא השתמשתי בזה לעקיפה ב"ה. חוץ מפעם אחת כשאחר רצה לעקוף בצורה לא מוצדקת והייתי בנוכחות הילד הזכאי, שהוצאתי את הכרטיס, ופניו חפו.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ע'
קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי: