התייעצות מטפלת רגשית?? איפה את ממליצה ללמוד? לטיפול בחרדות, בפחדים, סיביטי.....וכו....

שפרה ר.

משתמש פעיל
כיום באמת יש הרבה מאוד דיעות שטיפול פסיכודינמי לא ממש יעיל או לא יעיל מספיק, אבל כשעושים תואר שני בפסיכולוגיה לא לומדים רק את זה אלא :
הסיבה העיקרית למה צריך ללכת לאנשים שיש להם תואר היא מכיון שהם לומדים
מה לא לעשות!! - וזה מה שכל השרלטנים לא מלמדים..
בתארים טיפוליים לומדים קורסים קריטיים וחשובים כמו : תיאוריות באישיות, אתיקה, פסיכופתולוגיה, פסיכופיזיולוגיה, קורסים חשובים בפסיכולוגיה, לומדים לזהות ולהעמיק לשורש,
ועוד דבר חשוב - רישיון או תואר הם למעשה תעודת אחריות, האדם שלפניך יודע את המקצוע ויש לו מדריך שמלווה ומפקח על עבודתו המקצועית
אני חושבת שגם מי שלמד תואר שני כדאי מאוד שיעשיר את הידע בקורסים, אבל הלימודים התיאורטיים קריטיים כדי להימנע מטעויות. מה גם שבלי להכליל - אבל ברבים מהקורסים מתמקדים בעזרה שיכולים להגיש ולא מדברים מספיק עאל הנזקים שיכולים לגרום...
 

שואל לעניין

משתמש מקצוען
@yudit10
את מגנה על טיפול בCBT
לא ראיתי שזלזלו בשיטה הזו ובהשגיה.

הזלזול הוא בקיצורי דרך.
מי שלמד תארים טיפוליים, מכיר את התורות הפסיכולוגיות, התנסה בטיפול (תחת הדרכה), ואחרי זה לומד באיט"ה- לזה יקרא מטפל CBT אמיתי. הרי איט"ה עצמם לא מלמדים את זה למטפלים חסרי רקע.

אבל,
יש הרבה שלומדים רק את "הכלים שעובדים בשטח", בלי להבין לעומק מה הם עושים, ו"רואים תוצאות מדהימות". זה כמו מנתח שיתאמן בחיתוך יציב אבל בלי להכיר את האנטומיה.


נקודה שלא הוזכרה-ביטוח. למי שמטפל בלי הסמכה בד"כ אין ביטוח (אחריות מקצועית), ככה שהוא חשוף לתביעות (יכול להיות גם של מליונים במקרי אובדנות רח"ל) ומאידך למטופלים אין כיסוי ככל שהמטפל לא אדם עשיר...
 

שפרה ר.

משתמש פעיל
CBT מבוסס על תיאוריות מדעיות מחקריות,
לעומת פסיכודנימיקה שמבוסס על תיאוריות לא מדעיות, שמה לעשות, מותר לדעת שהן נמצאות במחלוקת אצל גדולי הפסיכולוגים.

אין ספק שחייבים פה זהירות מופלגת. אבל זכות הציבור לדעת שטיפול בנפש הוא לא כמו טיפול בגוף. מדובר בנושא מורכב, בשיטות רבות , זה לא מוקסיפן שלוקחים לדלקת בגרון.
וכן, מה לעשות שמפריעה לי מאוד הסגידה בציבור שלנו לטיפול הפסיכודינמי, שכבודו במקומו מונח, והוא אכן יכול להיות יעיל מאוד, אבל הוא לא הופך את הCBT לשטויות של כמה קורסים...
בעיניי הבעיה בCBT היא לא שהוא שטות, אני מאוד מאמינה בשיטה הזאת והיא אחת המדהימות שקיימות היום, הבעיה היא שמי שמטפל רק בשיטה זו (או כל שיטה אחרת) הוא עם ידע מוגבל. לא לכל אחד מתאימה כל שיטה, ומה יקרה ביום שיגיע מטופל שלא יתאים לתבנית של השיטה?
לא מספיק לטפל רק בשיטה אחת, בלי קשר ליעלותה.
 

שואל לעניין

משתמש מקצוען
בעיניי הבעיה בCBT היא לא שהוא שטות, אני מאוד מאמינה בשיטה הזאת והיא אחת המדהימות שקיימות היום, הבעיה היא שמי שמטפל רק בשיטה זו (או כל שיטה אחרת) הוא עם ידע מוגבל. לא לכל אחד מתאימה כל שיטה, ומה יקרה ביום שיגיע מטופל שלא יתאים לתבנית של השיטה?
לא מספיק לטפל רק בשיטה אחת, בלי קשר ליעלותה.
בפועל הגישה הדינמית שולטת, הזרמים האחרים (קוגנטיבי-התנהגותי והומני) קצת יותר בשוליים.
אבל בשנים האחרונות לגיטימי מאד להשתמש גם בכלים מעולם הCBT כדי להיטיב את המצב כאן ועכשיו במקביל לעבודה דינמית ארוכה ועמוקה. (יש גם מטופלים שלא פנויים לטיפול מעמיק ומסתפקים בתרגול CBT.)
לכן מסתכלים בד"כ על CBT כעל כלי, בדומה לSE, DBT, EMDR ועוד..
 

מרחבית

משתמש מקצוען
לא לכל אחד מתאימה כל שיטה, ומה יקרה ביום שיגיע מטופל שלא יתאים לתבנית של השיטה?
ישלחו אותו למטפל אחר. כמו כל מומחה לדבר מסוים, שעוסק רק בתחום מומחיותו.
נכון שיש יתרון גדול לדעת הרבה שיטות. כך לפחות הייתי סבורה עד ששמעתי מחברה שהיתה אצל מטפלת כזו - מוסמכת עם תוארים - לפחות כך נמסר לה, שעבדה עם כמה שיטות, אך לא היתה בקיאה היטב בשום שיטה, ועשתה תערובת מרשימה, שלא הביאה הרבה תועלת.
גם זה קורה, וכמובן אין זה כלל, ויש השולטים/ות יפה בכמה שיטות ויודעים/ות להתאים.
 

שפרה ר.

משתמש פעיל
בפועל הגישה הדינמית שולטת, הזרמים האחרים (קוגנטיבי-התנהגותי והומני) קצת יותר בשוליים.
אבל בשנים האחרונות לגיטימי מאד להשתמש גם בכלים מעולם הCBT כדי להיטיב את המצב כאן ועכשיו במקביל לעבודה דינמית ארוכה ועמוקה. (יש גם מטופלים שלא פנויים לטיפול מעמיק ומסתפקים בתרגול CBT.)
לכן מסתכלים בד"כ על CBT כעל כלי, בדומה לSE, DBT, EMDR ועוד..
נכון, וכך צריך להיות. הדינמית לבד לא מספיקה, אבל טיפול צריך להיות שורשי ומעמיק כדי להוביל לשינוי, ולכן אני חושבת שמטפל טוב באמת הוא כזה שעשה תור שני (בפסיכולוגיה, למען הסר ספק, או לחילופין עו"ס קליני), שאח"כ למד גם עוד שיטות כגון CBT וכו'
 

The Music Princess

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הנדסת תוכנה
שוב
שני תארים לפחות זה בדיחה כי לפעמים אין באמת קשר בין התואר לטיפול
מספיק צואר ראשן בחנ"מ ותאר שני בייעוץ וזהו עברת את תנאי הסף
אם אני אגיד לך שיש לי תואר שני אז מה?
לא חושבת בכלל שזה באמת רקע אמיתי טיפולי
כשמדברים על תואר הכוונה היא לתואר בפסיכולוגיה, פסיכותרפיה, עבודה סוציאלית ודומיהם.
אף אחד לא חשב שהכוונה היא לחינוך מיוחד או ייעוץ, שהם מאוד נחמדים אך כלל לא יועילו לאפשרות של טיפול בשיטות טיפול מתקדמות כמו טיפול דינאמי, EMDR וכו'.
 

שפרה ר.

משתמש פעיל
ישלחו אותו למטפל אחר. כמו כל מומחה לדבר מסוים, שעוסק רק בתחום מומחיותו.
השאלה אם המטפל יהיה ישר מספיק כדי לעשות זאת, ואם הוא בכלל ידע לקלוט את זה.
גם סלט שיטות הוא לא מוצלח, אבך בלימודי התואר הפלוס הוא לא הגיוון בשיטות אלא הלימוד המעמיק וההבנה במבנה נפש האדם וההשפעות עליה, כך שיש למטפל ידע מקיף יותר והוא ידע לנווט את הטיפול בהתאם לאדם - לא דווקא עפ"י שיטה X אלא עפ"י ההבנה הרחבה יותר
 

The Music Princess

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הנדסת תוכנה
בפועל הגישה הדינמית שולטת, הזרמים האחרים (קוגנטיבי-התנהגותי והומני) קצת יותר בשוליים.
אבל בשנים האחרונות לגיטימי מאד להשתמש גם בכלים מעולם הCBT כדי להיטיב את המצב כאן ועכשיו במקביל לעבודה דינמית ארוכה ועמוקה. (יש גם מטופלים שלא פנויים לטיפול מעמיק ומסתפקים בתרגול CBT.)
לכן מסתכלים בד"כ על CBT כעל כלי, בדומה לSE, DBT, EMDR ועוד..
מה ששגוי מאוד כי EMDR למשל, ללא הסמכה מקצועית מאוד יכול להפוך לכלי משחית שפשוט הורס את הנפש ואפילו לגרום לרגרסיה קשה מאוד לשליטה חזרה.
CBT הרבה פחות מעמיק, ואיך אומרים: זה רק "נגיעה" בכאב ולא חיטוט בו.
EMDR זה שיטת טיפול חזקה מאוד ויעילה גם בתוך הסיטואציה בעצמה בשונה מרב השיטות. כמו למשל הלומי קרב, שיכולים להיות מטופלים גם בזמן שהם עדיין מלקקים את הפצעים של חבריהם.
 

The Music Princess

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הנדסת תוכנה
נקודה שלא הוזכרה-ביטוח. למי שמטפל בלי הסמכה בד"כ אין ביטוח (אחריות מקצועית), ככה שהוא חשוף לתביעות (יכול להיות גם של מליונים במקרי אובדנות רח"ל) ומאידך למטופלים אין כיסוי ככל שהמטפל לא אדם עשיר...
נקודה נוספת וחשובה מאוד שלא הוזכרה גם כן:
אתיקה מקצועית (כמו שמירה על דיסקרטיות המטופל, לקיחת אחריות מלאה על המטופל לכל אורך תקופת הטיפול וכו') שניתן לאכוף אותה ולשלול רישיון או לבצע מעצר חוקי במידה הצורך קיימת אך ורק אצל מטפלים מוסמכים בעלי תארים.
מה שאומר שמי שלא מוסמך יכול לעשות ככל העולה על רוחו מבלי שאף אחד יוכל לעצור אותו או למנוע ממנו להמשיך לעשות זאת.
 

מרחבית

משתמש מקצוען
השאלה אם המטפל יהיה ישר מספיק כדי לעשות זאת, ואם הוא בכלל ידע לקלוט את זה.
גם סלט שיטות הוא לא מוצלח, אבך בלימודי התואר הפלוס הוא לא הגיוון בשיטות אלא הלימוד המעמיק וההבנה במבנה נפש האדם וההשפעות עליה, כך שיש למטפל ידע מקיף יותר והוא ידע לנווט את הטיפול בהתאם לאדם - לא דווקא עפ"י שיטה X אלא עפ"י ההבנה הרחבה יותר
ייתכן. השאלה אם זו סיבה לפסול מישהו טוב שלמד בצורה מקיפה ורצינית רק דבר אחד.
כלומר - לא מתאים לו ללמוד תואר מלא באונברסיטה מכל מיני סיבות.
הוא בכל זאת מעוניין בתחום, ולומד בצורה מקצועית ומקיפה שיטה אחת שמדברת אליו והוא טוב בה - ורוצה להתמקד בנישה הזו - לאלו שזה מתאים להם.
האם אין לו מקום?
הוא יקבל רק את מי שמתאים לשיטה, הן מבחינת האדם והן מבחינת אופי הבעיה.
ודאי שהוא צריך להיות ישר. זה מצופה גם ממטפל עם תארים - כשלא הולך לו, ולא בטוח שהוא תמיד מספיק ישר או מספיק עניו או מספיק מודע ולא מוטה. תלוי בכל אדם ואדם.
 
נערך לאחרונה ב:

מרחבית

משתמש מקצוען
אתיקה מקצועית
עוד לפני נושא האכיפה, מראש - לא בכל מקום לומדים על זה בצורה מספיק רצינית.
זו בעיה שטכנית קל לפתור אותה - כוונתי את עניין הלימוד - רק צריך כמובן מודעות גבוהה לעניין, והתייחסות מספיק רצינית ואחראית לנושא החשוב הזה!
 
נערך לאחרונה ב:

חוצניקיתת

משתמש חדש
ברור שחובה מקצועיות מספקת והכשרה מוכרת (תואר שני)
בשביל לקנות בסיס ידע רחב ויציב דיו כדי לגשת למלאכת הקודש
של הטיפול.
אבל בהקשר לדיון לגבי הטיפול הפסיכודינאמי
חשוב לדעת שיש מקרים רבים שהוא מוגבל מאד ביעילותו.
למשל בטראומות, לא הוכח שטיפול פסיכודינאמי עוזר.
יש ספר היום מוביל ממש בתחום הטראומה-ברמה בינלאומית, בשם "נרשם בגוף"
בו הכותב ואן דר קולאק(פסיכיאטר מוביל בארה"ב ברמה המחקרית ועוד) כותב על סמך
מחקרים רבים וידע עצום שרכש עשרות שנים על פי נסיון קליני טיפולי ועל פי
מחקרים רבים מוכחים מדעית, שהשיטות
הקלאסיות לטיפול בטראומה -כמו טיפול פסיכודינאמי וCBT
לא הוכחו בכלל כיעילות, במקרים רבים. הוא תוקף את הראיה הדינאמית המסורתית שלעיתים רבות לא באמת יכולה לתת תקוה ממשית או כלים לאנשים הסובלים מטראומות שונות,
על הפתולוגיה שהיא מצמידה להרבה אנשים בלי להבין מספיק מה השורש
וגם אם להבין לא לתת כלים לריפוי אמיתי, כי לדוגמא לריפוי מטראומה
דרוש גם לעבוד עם החלק האחורי של המח, ולא רק עם הקדמי-
כלומר על פי פרויד לדוגמא, הריפוי ייעשה כאשר הלא מודע ייהפך למודע,
אבל למעשה הוא טוען שפעמים רבות המודעות לבדה לא מועילה כלל בריפוי טראומה
ואף עלולה להחמיר את המצב.
ולכן הוא מדגיש שעבודה אמיתית ומקצועית בטראומה, דורשת עבודה עם כלים רחבים יותר
כמו למשל עבודה עם EMDR, עבודה עם הגוף,אומנות, תיאטרון, יוגה ועוד כלים שהוא מרחיב עליהם בספרו-
הוא מדגיש כי אין שיטה אחת שתתאים לכולם, אך כל אדם יכול למצוא
מענה מתאים עבורו. ולפעמים זה משולב בכמה גישות.
אין משהו אחד שמתאים לכולם. ומי שמשהו לא עזר
לו שיחפש מענה מתאים יותר עבורו, העולם הטיפולי היום מלא אפשרויות
הרבה יותר מפעם, אז נצמדו כל המטפלים רק לגישות המסורתיות שלאו
בהכרח יעילות ומקדמות את כולם.
מה שכתבתי כאמור לא בא לסתור את התועלת שמביאים מטפלים פסיכודינאמיים רבים
וכמובן לא לבטל את הצורך ההכרחי בידע רחב ומבוסס על מנת לטפל בנפשות,
אלא רק להאיר זוית ראיה רחבה יותר.
 

שפרה ר.

משתמש פעיל
ייתכן. השאלה אם זו סיבה לפסול מישהו טוב שלמד בצורה מקיפה ורצינית רק דבר אחד.
כלומר - לא מתאים לו ללמוד תואר מלא באונברסיטה מכל מיני סיבות.
הוא בכל זאת מעוניין בתחום, ולומד בצורה מקצועית ומקיפה שיטה אחת שמדברת אליו והוא טוב בה - ורוצה להתמקד בנישה הזו - לאלו שזה מתאים להם.
האם אין לו מקום?
הוא יקבל רק את מי שמתאים לשיטה, הן מבחינת האדם והן מבחינת אופי הבעיה.
ודאי שהוא צריך להיות ישר. זה מצופה גם ממטפל עם תארים - כשלא הולך לו, ולא בטוח שהוא תמיד מספיק ישר או מספיק עניו או מספיק מודע ולא מוטה. תלוי בכל אדם ואדם.
ואם באמצע טיפול פתאום הוא יגלה משהו עמוק יותר שהסתתר מתחת? ואם בנ"א הגיע לטפל במשהו נקודתי ותפאום מתגלה שזה יושב על טראומה מאוד עמוקה? מה יקרה אז?
 

שפרה ר.

משתמש פעיל
ברור שחובה מקצועיות מספקת והכשרה מוכרת (תואר שני)
בשביל לקנות בסיס ידע רחב ויציב דיו כדי לגשת למלאכת הקודש
של הטיפול.
אבל בהקשר לדיון לגבי הטיפול הפסיכודינאמי
חשוב לדעת שיש מקרים רבים שהוא מוגבל מאד ביעילותו.
למשל בטראומות, לא הוכח שטיפול פסיכודינאמי עוזר.
יש ספר היום מוביל ממש בתחום הטראומה-ברמה בינלאומית, בשם "נרשם בגוף"
בו הכותב ואן דר קולאק(פסיכיאטר מוביל בארה"ב ברמה המחקרית ועוד) כותב על סמך
מחקרים רבים וידע עצום שרכש עשרות שנים על פי נסיון קליני טיפולי ועל פי
מחקרים רבים מוכחים מדעית, שהשיטות
הקלאסיות לטיפול בטראומה -כמו טיפול פסיכודינאמי וCBT
לא הוכחו בכלל כיעילות, במקרים רבים. הוא תוקף את הראיה הדינאמית המסורתית שלעיתים רבות לא באמת יכולה לתת תקוה ממשית או כלים לאנשים הסובלים מטראומות שונות,
על הפתולוגיה שהיא מצמידה להרבה אנשים בלי להבין מספיק מה השורש
וגם אם להבין לא לתת כלים לריפוי אמיתי, כי לדוגמא לריפוי מטראומה
דרוש גם לעבוד עם החלק האחורי של המח, ולא רק עם הקדמי-
כלומר על פי פרויד לדוגמא, הריפוי ייעשה כאשר הלא מודע ייהפך למודע,
אבל למעשה הוא טוען שפעמים רבות המודעות לבדה לא מועילה כלל בריפוי טראומה
ואף עלולה להחמיר את המצב.
ולכן הוא מדגיש שעבודה אמיתית ומקצועית בטראומה, דורשת עבודה עם כלים רחבים יותר
כמו למשל עבודה עם EMDR, עבודה עם הגוף,אומנות, תיאטרון, יוגה ועוד כלים שהוא מרחיב עליהם בספרו-
הוא מדגיש כי אין שיטה אחת שתתאים לכולם, אך כל אדם יכול למצוא
מענה מתאים עבורו. ולפעמים זה משולב בכמה גישות.
אין משהו אחד שמתאים לכולם. ומי שמשהו לא עזר
לו שיחפש מענה מתאים יותר עבורו, העולם הטיפולי היום מלא אפשרויות
הרבה יותר מפעם, אז נצמדו כל המטפלים רק לגישות המסורתיות שלאו
בהכרח יעילות ומקדמות את כולם.
מה שכתבתי כאמור לא בא לסתור את התועלת שמביאים מטפלים פסיכודינאמיים רבים
וכמובן לא לבטל את הצורך ההכרחי בידע רחב ומבוסס על מנת לטפל בנפשות,
אלא רק להאיר זוית ראיה רחבה יותר.
נכון מאוד, אך כל השיטות שהוזכרו צריכות להגיע בנוסף ללימוד המקיף ולא במקום.
 

חוצניקיתת

משתמש חדש
נכון מאוד, אך כל השיטות שהוזכרו צריכות להגיע בנוסף ללימוד המקיף ולא במקום.
מסכימה לגמרי.
אך גם לימוד מקיף מאד לא תמיד יביא תועלת לכל אחד,
ולכן מטפל מקצועי של 2024 אמור לא להסתפק בכלים המסורתיים בלבד,
אלא להרחיב את סל הכלים שלו למען המטופלים.
וגם מטופלים צריכים לדעת שיש עוד כלים מעבר לשיחות,
אם שיחות לא מספיק עוזרות-חפשו עוד כלים ומענה מתאים יותר.
 

שפרה ר.

משתמש פעיל
מסכימה לגמרי.
אך גם לימוד מקיף מאד לא תמיד יביא תועלת לכל אחד,
ולכן מטפל מקצועי של 2024 אמור לא להסתפק בכלים המסורתיים בלבד,
אלא להרחיב את סל הכלים שלו למען המטופלים.
וגם מטופלים צריכים לדעת שיש עוד כלים מעבר לשיחות,
אם שיחות לא מספיק עוזרות-חפשו עוד כלים ומענה מתאים יותר.
מסכימה איתך לחלוטין
 

אימון- והנחייה בNLP

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
נכון מאוד, אך כל השיטות שהוזכרו צריכות להגיע בנוסף ללימוד המקיף ולא במקום.
ומה עושים צוות אמבולנס שבא לאירוע ורואים שצריך רופא או פרמדיק ונט"ן מתקשרים למוקד לדווח שיביאו מישהו שמתאים לסיטואציה הרפואית,
ומה עושה מנתח שרואה בעיה שלא שייכת לתחום הטיפול שלו הוא רץ להביא רופא שמתאים לתחום ,

וכך צריך להיות עם מי שלמד מקצוע עם תעודה, שבא אליו מישהו שהמטפל לא יודע איך לעזור לו, ליידע את הלקוח שהוא לא יכול לעזור, והוא צריך ללכת למישהו יותר מוסמך ומי שמתאים לטפל לבעיה זו,

וכמו בכל מקצוע (כן כן גם ברפואה), יש אנשים שלא עושים מלאכתם נאמנה,
כך יש גם מטפלים שמנסים להתחכם ועושים דברים שאסור להם לעשות מבחינה אתית,
וחבל מאוד מאוד על זה,
וע"כ לפני שהולכים לטיפול (ולא רוצים ל"היתקע עם פסיכולוג לשנתיים) צריכים לברר טוב מאוד אצל מי הולכים (כמו כל מי שצריך ניתוח מברר על מנתח מומחה בתחומו)
והרבה תפילות וסייעתא דשמיא שיגיע למטפל הנכון שיעזור לו להשתחרר ממצבו העכשוי ולהגיע לחיים טובים ומאושרים יותר
 

שלמה מרלר

משתמש פעיל
אני מכיר אדם שהאדמו"ר מפיטסבורג שלח חסיד שלו ללמוד אצל אותו מטפל (שאין לו שום תואר, לא ראשון ולא שני ולא למד באוניברסיטה) והחסיד הזה מטפל בהצלחה באנשים והאדמו"ר בעצמו מפנה אליו אנשים !
לא תמיד חייבים תואר, את זה החליטו ראשי האקדמיה כדי להחדיר את הדעות שלהם לכל המטפלים (ובמיוחד החרדים !) כשבאמת הרבה דברים שלהם הם שטויות ודברי כפירה
ז"א שהאדמו"ר תומך בו
המטפל לא יכול לעשות ככול העולה על רוחו כי זה יגיע לאדמו"ר
בכל הקרוסים יש מי שתומך עם יש משהו יש למי לפנות רוב אלה שלמדו בקרוסים אח"כ מפתחות שיטה משלהם
ומפילות על הדרך משפחות ה' ישמור
הלוואי ויהיה רב וכד' שייקח אחריות וידע מה קורה
 

The Music Princess

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הנדסת תוכנה
ז"א שהאדמו"ר תומך בו
המטפל לא יכול לעשות ככול העולה על רוחו כי זה יגיע לאדמו"ר
בכל הקרוסים יש מי שתומך עם יש משהו יש למי לפנות רוב אלה שלמדו בקרוסים אח"כ מפתחות שיטה משלהם
ומפילות על הדרך משפחות ה' ישמור
הלוואי ויהיה רב וכד' שייקח אחריות וידע מה קורה
בדיוק לכן צריך תואר כדי שתהיה אפשרות לאכוף את המקצועיות של המטפל.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  51  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה