חיסכון לכל ילד מה עדיף בחיסכון לכל ילד - איניפינטי או הראל S&P

ה. שלמה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום

מאמימוש

מקסימום כוחות לאמא
מנוי פרימיום
נראה לי במצב הנוכחי, מור הלכה.
נשמח לשמוע ממה אתה חושש באינפיניטי.

האמת ששירות הלקוחות זוועה...
אבל חוץ מההעברה עצמה, למי זה אמור להפריע...

סיפור אמיתי- העברתי לפני למעלה מחצי שנה אחיינים
שלחתי את כל המסמכים הנכונים
עכשיו הם חוזרים אלי, להחתים שוב את האמא על טפסים עם תאריכים עדכניים
כדי להעביר את הכסף הצבור.
כאילו שזה אשמתה שהם לא העבירו בזמן...
טענו שהחברה שמעבירה את הכספים דורשת זאת.
 
מי שמלכתחילה בוחר באינפיניטי כשנולד לו ילד דרך הביטוח לאומי לכאו לכ"ע לא אמור להיות מוטרד כ"כ מהשירות של אינפיניטי, אלא"כ הוא חושש שבבוא היום לא יתנו לו למשוך את הכסף מחוסר שירות.. לא מסתבר.
 

השקעות R הון

מנהל פורום השקעות
מנהל
מנוי פרימיום
מה המסלול שלהם ?
 

אינטקסט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
כל כמה זמן אפשר לעבור קופה?
לפני קריאת האשכול העברתי ממש לאחרונה את כולם לאינפיניטי [בטלפון ענו לי דווקא מהר] ואמרו שלוקח 3-4 חודשים להעברה.
אחרי קריאת האשכול נלחצתי שמא תהיה בעיה עתידית...
אז השאלה, שוב:
כל כמה זמן אפשר לעבור קופה?
 

אמת מארץ תצמח

משתמש מקצוען
כל כמה זמן אפשר לעבור קופה?
לפני קריאת האשכול העברתי ממש לאחרונה את כולם לאינפיניטי [בטלפון ענו לי דווקא מהר] ואמרו שלוקח 3-4 חודשים להעברה.
אחרי קריאת האשכול נלחצתי שמא תהיה בעיה עתידית...
אז השאלה, שוב:
כל כמה זמן אפשר לעבור קופה?
במקרה כזה, לא בטוח בכלל שכדאי לכם המסלול הזה הן באינפניטי הן במור.
מה תעשו בירידות?
גם תילחצו?
 

אינטקסט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
במקרה כזה, לא בטוח בכלל שכדאי לכם המסלול הזה הן באינפניטי הן במור.
מה תעשו בירידות?
גם תילחצו?
ירידות זה בידי שמים.
לענ"ד אם החברה נותנת שירות או לא, זה חלק מההשתדלות שלי לוודא שלא אפול בפח.
 

אמת מארץ תצמח

משתמש מקצוען
ירידות זה בידי שמים.
לענ"ד אם החברה נותנת שירות או לא, זה חלק מההשתדלות שלי לוודא שלא אפול בפח.
נו נו
הכל בידי שמיים. (ושניהם בדרכי הטבע, גם הירידות הם מחמת מעשה ידי אדם בד"כ)
ובמקרה של ירידה דרסטית, של 50%, לא בטוח שלא תגיעו למסקנה שחלק מההשתדלות זה להציל מה שאפשר, ולעברו מהר למשהו סולידי.
 

אינטקסט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
מה הקשר?
אם חברה לא תשחרר את הכסף בכלל, בלי קשר לרווחים או להפסדים בכלל אז?
להתייחס לזה כאילו יש כאן הפסד?
כי מה זה משנה איזו חברה זה נמצא, בין כה כולן יכולות להשאיר את הכספים אצלן.

לא ברור לי העקיצות כאן.
 

אמת מארץ תצמח

משתמש מקצוען
מה הקשר?
אם חברה לא תשחרר את הכסף בכלל, בלי קשר לרווחים או להפסדים בכלל אז?
להתייחס לזה כאילו יש כאן הפסד?
כי מה זה משנה איזו חברה זה נמצא, בין כה כולן יכולות להשאיר את הכספים אצלן.

לא ברור לי העקיצות כאן.
שום עקיצה.
הלחץ משירות גרוע של חברה, הוא לחץ עדין לעומת מה שקורה בעת משבר עולמי שמרסק את החיסכון. (אגב, הוא גם הרבה פחות סיכון)
ולכן בעיני מוזר השאננות כאילו אז תעמדו כצור איתן, בעוד עכשיו זה מלחיץ אותכם.
 

ה. שלמה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כל הזמן מדברים פה על סלייס.
אני אנסה לעשות סדר.
לסלייס היו מס' סימני אזהרה לאורך הדרך.
  1. שירות זוועה אפי' בהצטרפות, צריך לרדוף מס' ימים עד למענה, והצטרפות.
  2. אי סדרים - כסף שהופקד, לקח לו הרבה זמן להיות באתר.
  3. דמי ניהול זולים מאוד.
  4. התנהלות שנראית חובבנית מאוד בכללי
באינפיניטי:

  1. קיים בעיקר בפקסים (בקישור זה נעשה תוך חודשיים שלוש אם אין תקלות), ובעיקר בחיסכון לכל ילד, וזה די מובן בהינתן שזאת חברה די חדשה והביקוש להצטרף באמצעים פרימיטיבים מאוד מקשים עליה, לגבי עצם השירות נסיוני לא העיד על הבדל בינם לקופות האחרות. אך בנתונים הרישמיים הם בהחלט בעייתיים
    1728260385474.png
  2. לא קיים כמעט. קיים קצת בכסף שאמור להיות מופקד ע"י הביטוח הלאומי, אך זה די בקטנה, ודאי שלא מזכיר את סלייס
  3. לא קיים.
  4. לא קיים
נקודות זכות נוספות:
@קול מבשר שהוא אחד מהמבינים בתחום ומהעוסקים איתם (תשואה כהלכה) התרשם שהם בסדר ומקצועיים. ומתרשם שהקושי בשירות הוא מהסיבות שפורטו
גם @מקצועי בלבד מתרשמת כך.

נקודות שאינם לזכות

הם שינו לאחרונה את הרכב הנכסים, והוסיפו נכסים שאינם מדד עולמי, גם שינו את מדיניות ההשקעה ומדד הייחוס, ושינו אח"כ שוב. מה שאגב קיים כל הזמן במור
@השקעות R הון כן מוצא קושי בהתנהלות זו, ויש לי הרגשה שהוא נותן משקל לא קטן לשינוי במדיניות ההשקעה.

מה עוד?

לסלייס בעז"ה ימצא פיתרון, אולי לא פיתרון מלא, אך פיתרון חלקי יימצא בס"ד.
למבוגרים בני 70 כבר ניתן למשוך כספים משם.

כבר לפני 3 חודשים ביהמ"ש הורה \ התיר להם למכור את המסלולים לקופה מנהלת אחרת.
לפני שבוע הם הודיעו שהם רוצים למכור להפניקס, וכך למעשה הם מצילים את ההפסד שהיה נגרם מממימוש נכסים לא סחירים.
הרגולטור יודע היטב שהאשמה תלויה בו במידה רבה, ולכן הוא גם להבא יפקח טוב יותר, וגם יקח אחריות על מקרה סלייס.

כמו"כ אני מודע לתמרורי האזהרה שהיו בסלייס, אך אני מדגיש שמקרים כאלו יכולים להתרחש גם לחברות עם שירות לקוחות טוב. מה שאני הייתי בודק, זה את סעיפים 2,3, ו4 שבהם אינפיניטי יחסית בסדר, וגם לחברה ללא שום תמרור אזהרה יכול להיות בעיות ואפי' בעיות קשות.
לסיכום:
במצב הנוכחי אינפיניטי הלכה היא בסדר לדעתי.
לא מייעץ ולא ממליץ.
 
נערך לאחרונה ב:

יושבי יעבץ

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
כל הזמן מדברים פה על סלייס.
אני אנסה לעשות סדר.
לסלייס היו מס' סימני אזהרה לאורך הדרך.
  1. שירות זוועה אפי' בהצטרפות, צריך לרדוף מס' ימים עד למענה, והצטרפות.
  2. אי סדרים - כסף שהופקד, לקח לו הרבה זמן להיות באתר.
  3. דמי ניהול זולים מאוד.
  4. התנהלות שנראית חובבנית מאוד בכללי
באינפיניטי:

  1. קיים בעיקר בפקסים (בקישור זה נעשה תוך חודשיים שלוש אם אין תקלות), ובעיקר בחיסכון לכל ילד, וזה די מובן בהינתן שזאת חברה די חדשה והביקוש להצטרף באמצעים פרימיטיבים מאוד מקשים עליה, לגבי עצם השירות נסיוני לא העיד על הבדל בינם לקופות האחרות. אך בנתונים הרישמיים הם בהחלט בעייתיים צפה בקובץ המצורף 1791886
  2. לא קיים כמעט. קיים קצת בכסף שאמור להיות מופקד ע"י הביטוח הלאומי, אך זה די בקטנה, ודאי שלא מזכיר את סלייס
  3. לא קיים.
  4. לא קיים
נקודות זכות נוספות:
@קול מבשר שהוא אחד מהמבינים בתחום ומהעוסקים איתם (תשואה כהלכה) התרשם שהם בסדר ומקצועיים. ומתרשם שהקושי בשירות הוא מהסיבות שפורטו
גם @מקצועי בלבד מתרשמת כך.

נקודות שאינם לזכות

הם שינו לאחרונה את הרכב הנכסים, והוסיפו נכסים שאינם מדד עולמי, גם שינו את מדיניות ההשקעה ומדד הייחוס, ושינו אח"כ שוב. מה שאגב קיים כל הזמן במור
@השקעות R הון כן מוצא קושי בהתנהלות זו, ויש לי הרגשה שהוא נותן משקל לא קטן לשינוי במדיניות ההשקעה.

מה עוד?

לסלייס בעז"ה ימצא פיתרון, אולי לא פיתרון מלא, אך פיתרון חלקי יימצא בס"ד.
למבוגרים בני 70 כבר ניתן למשוך כספים משם.

כבר לפני 3 חודשים ביהמ"ש הורה \ התיר להם למכור את המסלולים לקופה מנהלת אחרת.
לפני שבוע הם הודיעו שהם רוצים למכור להפניקס, וכך למעשה הם מצילים את ההפסד שהיה נגרם מממימוש נכסים לא סחירים.
הרגולטור יודע היטב שהאשמה תלויה בו במידה רבה, ולכן הוא גם להבא יפקח טוב יותר, וגם יקח אחריות על מקרה סלייס.

כמו"כ אני מודע לתמרורי האזהרה שהיו בסלייס, אך אני מדגיש שמקרים כאלו יכולים להתרחש גם לחברות עם שירות לקוחות טוב. מה שאני הייתי בודק, זה את סעיפים 2,3, ו4 שבהם אינפיניטי יחסית בסדר, וגם לחברה ללא שום תמרור אזהרה יכול להיות בעיות ואפי' בעיות קשות.
לסיכום:
במצב הנוכחי אינפיניטי הלכה היא בסדר לדעתי.
לא מייעץ ולא ממליץ.
כהמשך לדבריך
מנסיוני משיכה מאינפיניטי
היא תהליך פשוט וקל - כמובן על ידי מילוי טופס משיכה באתר
ימים ספורים והכסף נכנס לחשבוני
במיטב לקח אותו זמן ובהראל יומיים קודם, אבל הכל היה בטווח הסביר והנורמלי
לא ניסיתי בשירות לקוחות
אבל לעצם העניין, כנראה שהבלאגן הוא רק בקליטת הלקוחות של חסכון לכל ילד
כי בקופות גמל שפתחתי שם הכל היה חלק,
 

אמת מארץ תצמח

משתמש מקצוען
אך בנתונים הרישמיים הם בהחלט בעייתיים
אם כי סביר להניח שחלק גדול מהציון מגיע מכאלו שהוצרכו לחכות עוד ועוד עד לצירוף.
לו היינו מנטרלים את זה, יכול להיות שהם היו מזנקים ברשימה.
הם שינו לאחרונה את הרכב הנכסים, והוסיפו נכסים שאינם מדד עולמי, גם שינו את מדיניות ההשקעה ומדד הייחוס, ושינו אח"כ שוב.
אאל"ט הם אמרו שהפרסום על השינוי היה בטעות.
(עקב הצורך לשנות את המדינות בכלל המסלולים בעקבות ההוראות החדשות, אבל בהלכה היה ניתן להשאיר רגיל)
לסלייס בעז"ה ימצא פיתרון, אולי לא פיתרון מלא, אך פיתרון חלקי יימצא בס"ד.
למבוגרים בני 70 כבר ניתן למשוך כספים משם.
כבר לפני 3 חודשים ביהמ"ש הורה \ התיר להם למכור את המסלולים לקופה מנהלת אחרת.
לפני שבוע הם הודיעו שהם רוצים למכור להפניקס, וכך למעשה הם מצילים את ההפסד שהיה נגרם מממימוש נכסים לא סחירים.
הרגולטור יודע היטב שהאשמה תלויה בו במידה רבה, ולכן הוא גם להבא יפקח טוב יותר, וגם יקח אחריות על מקרה סלייס.
צריך לזכור:
אילולי כל הפרשייה של ההשקעות בקרנות חוץ שנמחקו, עד היום סלייס היה מתפקדת.
היו אמנם נוצרים כל מיני בורות קטנים, אבל זה היה מתקזז מהרווח השוטף שלהם.
ברגע שנוצר בור ענק, ולא יכלו לשייך אותו נכון (כי הכל היה מישמש אחד גדול) - אז נוצרה הבעיה.
 

ה. שלמה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
אם כי סביר להניח שחלק גדול מהציון מגיע מכאלו שהוצרכו לחכות עוד ועוד עד לצירוף.
לו היינו מנטרלים את זה, יכול להיות שהם היו מזנקים ברשימה.
אולי, הם אף פעם לא היו הטובים ביותר.
אאל"ט הם אמרו שהפרסום על השינוי היה בטעות.
(עקב הצורך לשנות את המדינות בכלל המסלולים בעקבות ההוראות החדשות, אבל בהלכה היה ניתן להשאיר רגיל)
הרבה לפני זה היה שינוי, אאל"ט יש על זה אשכול כאן ובהסולידית
צריך לזכור:
אילולי כל הפרשייה של ההשקעות בקרנות חוץ שנמחקו, עד היום סלייס היה מתפקדת.
היו אמנם נוצרים כל מיני בורות קטנים, אבל זה היה מתקזז מהרווח השוטף שלהם.
ברגע שנוצר בור ענק, ולא יכלו לשייך אותו נכון (כי הכל היה מישמש אחד גדול) - אז נוצרה הבעיה.
הבעיה נוצרה לפני, אתה סתם ממעיט מחומרתה.
 

ישראל9

משתמש חדש
תכלס האם מותר לשאול את המקצוענים איפה הם שמו
עם כל החששות וההתלבטויות
 

מאמימוש

מקסימום כוחות לאמא
מנוי פרימיום
תכלס האם מותר לשאול את המקצוענים איפה הם שמו
עם כל החששות וההתלבטויות
אני לא מקצוענית בתחום.
אבל משיחה עם כמה מקצוענים
(כלומר יועצים פנסיונים וכד')
שמו לילדים צעירים+ באינפיניטי הלכה.

אני באופן אישי שמתי גם לילדים בגיל 13 (אבל לוקחת את הסיכון, ויודעת שיש)
העברתי גם כ 50+ אחינים... מעבירה בדר"כ מתחת לגיל 10. (בתור טובה)

לא יועצת, לא ממליצה
 

בית100

משתמש צעיר
בדיוק אתמול העברתי את כל הילדים לאנטיפיניטי, ורק אח"כ ראיתי שבטעות לא שמתי את זה בתוכנית הלכה, יש דרך לשנות?
 

אבי ג -

משתמש פעיל
כל הזמן מדברים פה על סלייס.
אני אנסה לעשות סדר.
לסלייס היו מס' סימני אזהרה לאורך הדרך.
  1. שירות זוועה אפי' בהצטרפות, צריך לרדוף מס' ימים עד למענה, והצטרפות.
  2. אי סדרים - כסף שהופקד, לקח לו הרבה זמן להיות באתר.

  1. קיים בעיקר בפקסים (בקישור זה נעשה תוך חודשיים שלוש אם אין תקלות), ובעיקר בחיסכון לכל ילד, 2.לא קיים כמעט. קיים קצת בכסף שאמור להיות מופקד ע"י הביטוח הלאומי, אך זה די בקטנה, ודאי שלא מזכיר את סלייס
מהנסיון שלי באינפיניטי, בחיסכון לכל ילד לקח מעל חצי שנה להצטרף (בקישור. ושום תקלות שידועות לי)
בפנסיה, ההצטרפות הייתה זריזה יחסית, השירות לקוחות נוראי, החשבון מתעדכן באיחורים מוגזמים שמעל 4 חודשים (ואז מתעדכן למפרע), עוד הרבה תקלות מעצבנות בשיוך הכספים.

גם אני חושב שזו סתם התנהלות גרועה של חברה "רזה". ולכן אני מפקיד שם חיסכון לכל ילד אבל בגלל שגם אין אופציה אחרת.
 

bmsz

משתמש פעיל
יש לי נסיון של כמה שנים עם אינפינטי
הבעיות שאני נתקלתי בהם הן אך ורק העדכון המאוחר באתר. (אגב הם הקדמו לאתר חדש ויעיל יותר)
היה לי מקרה שהמעסיק בטעות לא הפקיד לקה"ש ובו ביום שלא הופקד פנו אליי מאינפיניטי.
אני עומד בקשר עם נציגה שנתנה לי את המספר האישי שלה ומעולם לא נתקלתי בבעיה שלא טופלה.
בעניין שינוי מדד היחוס אני מסכים שישנה בעיה כזו אך מצד שני במור ששינו מס' פעמים והבדץ אפי' הורידו מהם את הכשרות לא הייתי תולה את יהבי כלל.
באופן כללי אינפיניטי נחשבת אחת החברות הפנסיוניות היצביות ביותר מכיוון שהיא לא ממונפת.
ובנוסף כפי שכבר ציינו הההשקעות ה"אקטיביות" שלה הן פסיביות ע"י מדדים (אולי מדדים צרים יותר וסקטוריאליים אך זו בעיניי עדיין פסיביות)
 
החלפת המידע בפרום הינה בין משקיעים חובבנים, ואינה מהווה תחליף ליעוץ מקצועי.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  101  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה