אופקים 1

משתמש מקצוען
לא מצליח להבין את ההחלטה על המיקום של התחנה המרכזית הזאת.

מיקום שלא יכולים לעצור בו קווים בינעירוניים חולפים וגם באמצע מסלול של הקווים העירוניים- כלומר סיכוי נמוך למצוא מקום פנוי באוטובוס כדי לעלות.
רציפים עירוניים ליד תחנה מרכזית זאת תחנה עמוסה שעולים בה עם ציוד, כלומר עיכוב משמעותי של הקווים העירוניים באזור הזה, ואפילו לא מדובר בנקודת החלפה של קווים עירוניים.
היתרון היחיד שאני יכול למצוא כאן הוא שמדובר במרחק נסיעה יחסית קצר לשכונות.

קודם בנו אזור מסחרי בהיקף שלא מתאים לאזור ואחר כך מנסים להביא לקוחות.
 

די

משתמש סופר מקצוען
או לא לבנות אותה בכלל אלא לעשות פיזור יפה ומסודר של אוטובוסים בשכונות כמו בביתר, מודיעין ושאר הערים המתוכננות
כאילו אין שם פקקים והם ערים הרבה יותר קטנות מבית שמש
 

אבריכית

משתמש רשום
הנדסת תוכנה
ברגע שהקניון יהיה מאוכלס ...
צפויים פקקים הזויים ... רואים את זה כבר בימי שישי וערבי חגים.
מצוקת החניות והפקקים הם בלתי נסבלים!
 

די

משתמש סופר מקצוען
נקודת ההתחלה של הפקק היא בהשתלבות
ברור כי בהשתלבות מתווספת תנועה לכביש הראשי
כמו שאמרתי הכביש הראשי צריך להיות עם מספר נתיבים של כל הכבישים שמתחברים אליו ונוסעים ליעד שלו (לדעתי זה לא ריאלי לעשות את זה ולכן האפשרות הריאלית היחידה היא נת"צ)
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
איך שזה נראה זה לא בדיוק תחנה מרכזית אלא סוג של מסוף (כמו מסוף חזון עובדיה רק מתחת בניין)
זה באותו הגודל כמו מרכזית הארזים, ואין משמעות האם זאת תחנה מרכזית או מסוף, בסופו של דבר מדובר בנקודת החלפה לקווים בינעירוניים.
 

די

משתמש סופר מקצוען
זה באותו הגודל כמו מרכזית הארזים, ואין משמעות האם זאת תחנה מרכזית או מסוף, בסופו של דבר מדובר בנקודת החלפה לקווים בינעירוניים.
במסוף חזון עובדיה אין העלאה
יש גם סוג של מסוף באליהו הנביא/ירקון (מפרץ גדול) ואין שם שום העלאה חוץ מנסיעות למירון וכדומה.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
ברור כי בהשתלבות מתווספת תנועה לכביש הראשי
כמו שאמרתי הכביש הראשי צריך להיות עם מספר נתיבים של כל הכבישים שמתחברים אליו ונוסעים ליעד שלו (לדעתי זה לא ריאלי לעשות את זה ולכן האפשרות הריאלית היחידה היא נת"צ)
בכביש עירוני היעילות המקסימלית היא ב2 נתיבים, ומעבר היעילות יורדת.
כביש בינעירוני ב3 נתיבים לכיון מגיע למקסימום יעילות שלו ביחס לנתיב, מעבר לכך יעילות יורדת ולכן יש היגיון להקצות נתיב נוסף לנת"צ.

לא ההשתלבות גורמת לעומסים, אלא ההשתלבות הלקויה.
ביציאה ממנהרת הארזים שינו את הנתיבים, כך שהכביש שיוצא ממנהרת הארזים הופך להיות הנתיב הימני, ואילו הנתיב השמאלי (שהוגדר כנת"צ) מתבטל במקביל (גם שם ההשתלבות של הנת"צ גרועה) וכך פחות רכבים נאלצים לתמרן ולהשתלב (ולהאט תוך כדי ניסיונות ההשתלבות) והתנועה זורמת טוב יותר.

השתלבות טובה לוקח בחשבון את נפחי התנועה, ומנסה לגרום לנתיב הפחות עמוס להשתלב בשאר התנועה, וגם ההשתלבות נעשית בהדרגה, עם שילוט ברור (גם בתמרורים, וגם בסימון על הכביש), ואת המקטע האחרון של ההשתלבות מבצעים באופן סלחני, בכך שהנתיב הינו נתיב ברוחב כפול, או שהנתיב ההשתלבות הוא ארוך במיוחד אבל נעשה בהדרגה צר יותר כך שהוא מאלץ את הנוסע בו לשקול להשתלב ברגע הראשון שהוא יכול.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
4 רציפי הורדה ו 12 העלאה זה לא בדיוק תחנה מרכזית?
זה בגודל של מרכזית הארזים ומרכזית המפרץ
גודל אין הכוונה לגודל פיזי, אלא לכמות האוטובוסים המתוכננת לצאת משם

אגב @אופקים 1 הכניסה העיקרית למתחם אמורה להיות מרחוב נחל הקישון, בדיוק בדרך של קווים עירוניים ובינערוניים, כך שלא זה הבעיה
הבעיה העיקרית היא יותר הפקקים ההזוים שהולכים להתווסף באיזור
כמו כן כל מה שכתבת על המער הכושל בעיניך - אתה לא תושב האיזור, ואתה פשוט לא יודע מה קורה. האיזור שוקק מסחר, תיכנס למתחם הרובע. וגם קניון השדרה יתכן שבדיוק שהיית היה ריק מאדם אני אתמול הייתי, שוקק חיים.
והוא עוד קניון מתחיל, חכה.
 
נערך לאחרונה ב:

אופקים 1

משתמש מקצוען
4 רציפי הורדה ו 12 העלאה זה לא בדיוק תחנה מרכזית?
זה בגודל של מרכזית הארזים ומרכזית המפרץ
גודל אין הכוונה לגודל פיזי, אלא לכמות האוטובוסים המתוכננת לצאת משם

אגב @אופקים 1 הכניסה העיקרית למתחם אמורה להיות מרחוב נחל הקישון, בדיוק בדרך של קווים עירוניים ובינערוניים, כך שלא זה הבעיה
הבעיה העיקרית היאמיותר הפקקים ההזוים שהולכים להתווסף באיזור
כמו כן כל מה שכתבת על המער הכושל בעיניך - אתה לא תושב האיזור, ואתה פשוט לא יודע מה קורה. האיזור שוקק מסחר, תיכנס למתחם הריבוע. וגם קניון השדרה יתכן שבדיוק שהיית היה ריק מאדם אני אתמול הייתי, שוקק חיים.
והוא עוד קניון מתחיל, חכה.
אני אכן לא תושב האזור, וגם כשהייתי במקום, האזור שקק חיים.
ועדיין אני לא חושב שמדובר בהיקף ראלי לאזור.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אני אכן לא תושב האזור, וגם כשהייתי במקום, האזור שקק חיים.
ועדיין אני לא חושב שמדובר בהיקף ראלי לאזור.
אם תחשב את רמה ד4 ד3 שעוד לא התאכלסו חצי, ד5 שעוד לא נבנתה, ה2 שעוד לא נבנתה, ובעתיד ו וכו'
זה היקף קטן מאד לאיזור
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מי שמתנדב להסביר ל @די מה ההבדל בין תכנית לתחנה מרכזית לבין מסוף יציאה כתחנת קצה, ומה ההבדל בין רציפי העלאה בתחנה מרכזית לבין רציפי חניה במסוף רגיל, יבוא על שכרו
אני בכל אופן מניסיון מעדיף שלא 😞
 

Yanky Itskowitz

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

Yanky Itskowitz

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
שלום לכולם,

אחת הבעיות העיקריות בעיר היא מיקום תחנות האוטובוס – הן ממוקמות מיד אחרי הפניה, מה שגורם לתנועה לעצור בדיוק באמצע הכיכר, לחסום את כל ארבעת הצירים וליצור עומסים מיותרים. האם לא ניתן לתכנן תחנות במיקום אסטרטגי יותר? אם התחנות ימוקמו לפני הכיכרות, התנועה בכיכר תוכל להמשיך לזרום ללא הפרעה.

בנוסף, תושבי רחוב נהר הירדן והסביבה סובלים מיציאה וכניסה בודדה לשכונה, מה שמכביד על כל האזור ויוצר פקקים בלתי נגמרים. כבר שנים מדברים על הצורך ביציאה נוספת משם, ואולי הפתרון יגיע בהוספת יציאה מרחוב יהודה הנשיא לנהר הדן.

בעיה נוספת היא שאין בכלל רמזורים באזור היער. יש צמתים מסוכנים שבהם הכבישים הראשיים נפגשים, ואין שום אמצעי שמווסת את התנועה. המצב הזה מהווה סכנה לנהגים ולתושבים, במיוחד בשעות העומס. הגיע הזמן לחשוב על הצבת רמזורים כדי לשפר את הבטיחות והזרימה.

יש כל כך הרבה דברים קטנים שמשפיעים על התנועה כאן, והגיע הזמן שנתחיל לדון ולמצוא פתרונות אמיתיים.
 

113570

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מה שהכי מפריע לי את הקמפיין הגדול שגרינברג עשה לפני הבחירות לסדר את התחבורה בעיר וגולת הכותרות היה צומת לב הרמה /הכרמים ומי יודע שיגיד לי אם משהו זז בנידון לתושבי העיר זה סבל בלתי פוסק מידי יום ביומו

גרינברג שליט"א הקמפיין היתה מוצלחת התוצאה אפס.. ....
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  46  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה