נכון ב-100 אחוזלא אמרו לי את המשפט הזה אבל לדעתי הוא נכון
ה' לוקח רק את הטובים ...
נכון ב-100 אחוזלא אמרו לי את המשפט הזה אבל לדעתי הוא נכון
ה' לוקח רק את הטובים ...
לפני כמה שבועות נפטרה דודהרבתא צדיקה מאד, חייכנית עם מידות טובות וענווה בגיל 100 או 101 (מחלוקת הפוסקים על גילה המדויק). סתם אנקדוטה אבל ברור שיש הרבה.מה קשר? זה לא סותר
אלא המשפט הזה אומר שאת כל האנשים החייכנים עם המידות הטובות והענווה אלוקים לוקח בטרם עת אבל לא שהרשעים לא מתים
אחרי מות-קדושים אמור.וגם, שבטח בפיגועים וכזה מתו גם אנשים ממש לא משו רק שאף אחד לא יגיד את זה עליהם
אני לא אמרתי שכל האנשים הטובים מתים מוקדם אלא שמי שמת מוקדם בפיגועים או סתם אז אומרים "אלוקים לוקח את הטובים" ברוב הפעמים זה נכון [תסתכלו על כל הלוחמים הצעירים שנפלו בעזה איזה סיפורים מספרים עליהם]לפני כמה שבועות נפטרה דודהרבתא צדיקה מאד, חייכנית עם מידות טובות וענווה בגיל 100 או 101 (מחלוקת הפוסקים על גילה המדויק). סתם אנקדוטה אבל ברור שיש הרבה.
תסתכלו באלו גילאים נפטרו גדולי הדור האחרון.
נשמע לי מה ז הלא נכון שדווקא הטובים הולכים.
וגם, שבטח בפיגועים וכזה מתו גם אנשים ממש לא משו רק שאף אחד לא יגיד את זה עליהם
על זה גם לי יש דוגמה, סבתא שלי ע"ה נפטרה בגיל 85 בערך(גם מחלוקת בפוסקים..) במיתת נשיקה.לפני כמה שבועות נפטרה דודהרבתא צדיקה מאד, חייכנית עם מידות טובות וענווה בגיל 100 או 101 (מחלוקת הפוסקים על גילה המדויק). סתם אנקדוטה אבל ברור שיש הרבה.
תסתכלו באלו גילאים נפטרו גדולי הדור האחרון.
נשמע לי מה ז הלא נכון שדווקא הטובים הולכים.
וגם, שבטח בפיגועים וכזה מתו גם אנשים ממש לא משו רק שאף אחד לא יגיד את זה עליהם
פשוט יש הרבה מאד יהודים טובים.אני לא אומר שכל האנשים הטובים מתים אלא שמי שמת מוקדםם בפיגועים או סתם אז אומרים "אלוקים לוקח את הטובים" ברוב הפעמים זה נכון [תסתכלו על כל הלוחמים הצעירים שנפלו בעזה איזה סיפורים מספרים עליהם]
אבל פעמים אומרים את זה כדי לנחם
ברור שמספרים רק דברים טובים, ומתעלמים מכל השאר[תסתכלו על כל הלוחמים הצעירים שנפלו בעזה איזה סיפורים מספרים עליהם]
המשפט הנכון זה "אלוקים לוקח את הטובים "לא אמרו לי את המשפט הזה אבל לדעתי הוא נכון
ה' לוקח רק את הטובים ...
לא נכנס לדוגמאות, אבל אם כבר הבאתם דוג' כזאת, תחשבו עוד טיפה..ברוב הפעמים זה נכון [תסתכלו על כל הלוחמים הצעירים שנפלו בעזה איזה סיפורים מספרים עליהם]
לא נכנס לדוגמאות, אבל אם כבר הבאתם דוג' כזאת, תחשבו עוד טיפה..
זה משפט חד משמעית שגוי.
יש טובים חיים ומתים וכן רעים.
הוא שאמרתיברוב הפעמים זה נכון [תסתכלו על כל הלוחמים הצעירים שנפלו בעזה איזה סיפורים מספרים עליהם]
אבל פעמים אומרים את זה כדי לנחם
אם בנאדם היה שומע את ההספדים עליו, בעודו בחייו, לא היה מת לעולם!פשוט יש הרבה מאד יהודים טובים.
אבל רק כשהם מתים מתסתכלים עליהם ומספרים עליהם סיפורים.
טבע העולם.
בזמנו אמרו על אריק שרון שר”י שהקב”ה לא רצה אותו בעולם הזה ולא בעוה”ב ולכן הוא נשאר צמח...המשפט הנכון זה "אלוקים לוקח את הטובים "
לא "רק"
נכוןהמשפט הנכון זה "אלוקים לוקח את הטובים "
לא "רק"
ברור שאין מי שקיים לעולם העניין הוא שהאנשים הטובים מסיימים את התיקון מהר מידי ...עוד לא נמצא האיש שלא מת
בסוף כולם מתים, הטובים והרעים.
בואו ננסה לשמור על הדיון המקורי
למה?אם בנאדם היה שומע את ההספדים עליו, בעודו בחייו, לא היה מת לעולם!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: