התייעצות מדרסים-מידע

דסי2

משתמש צעיר
למישהו יש ניסיון עם מדרסים מוכנים לילדים לבעיה של פלטפוס? באמזון מוכרים כל מיני ..
לי היה פלטפוס עשיתי בהתאמה אישית מדרס מצוין שפתר עוד כמה בעיות
אצל אחד בשם יגאל מביאליק בר"ג.
מאד מאד מקצועי. ממש ממליצה.
 

mf868

משתמש צעיר
יש משהותותח ברמת גן עושה מדרסים טובים ברמה איכותית לוקח 500 שח יש לו חנות בביאלי אני אברר את הפרטים אותו מדרסים שבבני ברק עולה 2000
 

יום נפלא!

משתמש פעיל

mf868

משתמש צעיר

קבצים מצורפים

  • 20240804_001946_Burst02.jpg
    20240804_001946_Burst02.jpg
    1.6 MB · צפיות: 15

עד הניצחון

משתמש חדש
חנויות המדרסים יש שמה הרבה הרבה גניבות ושקרים מנסיון, הייתי בחנות בבני ברק והמוכר היה עם כיפה ....הוא בדק לי את הרגל ואמר לי שמצב הרגל ממש לא טוב ואם אני לא קונה אני אצטרך ל....ניתוח!!! הלכתי לרופא מומחה כף רגל של מכבי וקניתי במאה שקל ואמר לי שזה כלום רק בעיה קטנה .....צריך לברר מאוד מאוד טוב איפה קונים מדרסים!!!
למכבי פשוט אין שירות של מדרסים מותאמים אישית, ולכן בכל בעיה הם מציעים את המדרסים הפשוטים, אם הועיל טוב אך אם לא צריך לבדוק!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

באבוד רשעים בינה • אתגר 112

לוח מודעות

למעלה