תח"צ מעוניינים באוטובוס ישיר מרמה ד' בבית שמש לביתר עילית?

לגבי הקו החדש בית שמש - ביתר קו 168
שמעתי שהקו החדש הולך לנסוע בביתר בתחנות של המוקדים זאות אומרת מבית שמש - לביתר, כשמגיע לביתר קודם הוא נוסע בגבעה A ואח"כ בגבעה B
לדעתי המסלול של המוקדים בביתר זה מאוד מיושן צריכים להחליף (לפחות בקו החדש) שיתחילו הפיזור בגבעה B ואח"כ A
וכן הפוך מביתר בביתר שיתחילו בגבעה A ואח"כ B
יש כמה סיבות למה עדיף כך:
1. גבעה B יש הרבה יותר תושבים מגבעה A ולמה להם ליסוע הסיבוב הארוך בA,
2. רוב האולמות והמסחר ב B.... וכו'

מי יכול לפעול בנושא ?
תודה מראש.
יש משהו שלא חשבת ש המסלול בA קצר בהרבה מהמסלול בB ולכן יוצא שאפילו אנשים שגרים בBלא עושים מסלול כזה מפותל משא"כ אם יהיה להיפך
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
לגבי הקו החדש בית שמש - ביתר קו 168
שמעתי שהקו החדש הולך לנסוע בביתר בתחנות של המוקדים זאות אומרת מבית שמש - לביתר, כשמגיע לביתר קודם הוא נוסע בגבעה A ואח"כ בגבעה B
לדעתי המסלול של המוקדים בביתר זה מאוד מיושן צריכים להחליף (לפחות בקו החדש) שיתחילו הפיזור בגבעה B ואח"כ A
וכן הפוך מביתר בביתר שיתחילו בגבעה A ואח"כ B
יש כמה סיבות למה עדיף כך:
1. גבעה B יש הרבה יותר תושבים מגבעה A ולמה להם ליסוע הסיבוב הארוך בA,
2. רוב האולמות והמסחר ב B.... וכו'

מי יכול לפעול בנושא ?
תודה מראש.
יש משהו שלא חשבת ש המסלול בA קצר בהרבה מהמסלול בB ולכן יוצא שאפילו אנשים שגרים בBלא עושים מסלול כזה מפותל משא"כ אם יהיה להיפך
זה לא ישתנה, ובמיוחד בקו שעוד פחות מחודש מתחיל פעילות. חבל על הויכוח.

סיבה נוספת למסלול זה היא מכיוון שבגבעה B נמצא המסוף הכי נוח להוציא ולסיים משם מסלולים.
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
ולמה להם ליסוע הסיבוב הארוך בA,
לא ארוך בכלל, יחסית לפיתולים של גבעה B
2. רוב האולמות והמסחר ב B.... וכו'
המסחר לא אמור להיות מדד כלל, וההיפך בגלל שבגבעה A אין הרבה מסחר, הרי שהם צריכים אוטובוס ישיר לבית שמש המשופעת במסחר, ולמה להם להסתובב קודם בA?
ואולמות בגבעה B יש סך הכל 2 אולמות אירועים גדולים, בקרוב גם בגבעה A,
 

די

משתמש סופר מקצוען
זה להוציא את כל ג2 מהמסלול, בעוד שבירקון הוא יעשה מסלול במקביל לקווים הקיימים.
מצד שני מרוויחים תחנה בקצה שמואל הנביא וכן ליד קניון השדרה.
לפי ההיררכיה של הכבישים, המסלול של ישעיהו הנביא יותר הגיוני מדבורה הנביאה.
 

די

משתמש סופר מקצוען
לא רק ג'2 יהיו מנותקים מהמסלול, גם ג'1 וגם ד'2 וד'4.
(זה מה שנקרא מסלול צירים ראשיים)
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
לא רק ג'2 יהיו מנותקים מהמסלול, גם ג'1 וגם ד'2 וד'4.
(זה מה שנקרא מסלול צירים ראשיים)
ובצדק, אף אחד לא רוצה סיבוב של חצי שעה בתוך העיר
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
מצד שני מרוויחים תחנה בקצה שמואל הנביא וכן ליד קניון השדרה.
לפי ההיררכיה של הכבישים, המסלול של ישעיהו הנביא יותר הגיוני מדבורה הנביאה.
ללכת מקניון השדרה ועד התחנות של הקווים הקיימים, זה בדיוק שתי דקות. כך, שהיגיון זה לא בדיוק החלק המשמעותי פה.
לגבי התחנה בקצה שמואל הנביא. מאזור המגורים בשמואל ועד התחנה זה מרחק הליכה של כחמש דקות. ולעבור לדבורה הנביאה דרך המעברים והמדרגות, זה פחות או יותר אותו זמן ואפילו פחות.
לא רק ג'2 יהיו מנותקים מהמסלול, גם ג'1 וגם ד'2 וד'4.
(זה מה שנקרא מסלול צירים ראשיים)
קו 619 עובר בדבורה הנביאה וביונה בן אמיתי. זהו ציר אשי מאוד. אגב, ע"פ דברי פרנקל, ממונה תחבורה בעירייה, יונה בן אמיתי ודברוה הנביאה אמורים להפוך לנת"צ. כך הוא אמר לי באופן אישי.אין לכך שום משמעות, כי אף אחד לא עובר ברחובות הללו אם לא מי שצריך להגיע אליהם ממש. גם כיום הם לא משמשים למעבר לרחובות אחרים, אבל בכל אופן, הם אמורים לשמש לנתיב לתחבורה ציבורית, וזה בדיוק ההגדר של ציר ראשי.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
ובצדק, אף אחד לא רוצה סיבוב של חצי שעה בתוך העיר
לגבי מעבר בדבורה הנביאה, מבדיקה באמצעות נסיעה מתמדת בשני הצירים הללו, באמצעות תחב"צ, אין הבדל משמעותי בין ננסיעה בציר ישעיהו/ירקון, לציר דבורה/אליהו. להשוואה, עיין קו 16 לעומת קו 5.
מצד שני, התועלת של של נסיעה בציר דבורה היא לציבור ענק של תושבים, שכיום מנותק לגמרי המקווי ביתר. ובציר ירקון גם כיום עוברים שם הקווים הקיימים. לגבי, התושבים בנתן ושמואל, כאמור בפוסט הקודם, התחנה בקצה הרחוב לא מועילה להם במיוחד, כי מדובר במרחק הליכה מסויים מבנייני המגורים.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
כשיהיה נת"צ בדבורה הנביאה, תהיה רכבת קלה בישעיהו הנביא אליהו הנביא ושדרות האמוראים.
לא בא לי עכשיו לעסוק בנבואות עתידיות. רק אומר, שציר דבורה הוא ציר ראשי, שמשמש כיום לקו 619, קו תדיר מאוד, ובנוסף הוא גם מיועד להפוך לנת"צ, והוא די עונה להגדרה של ציר ראשי. מעדיף לסיים את הוויכוח פה ולא להמשיך להסתובב סחור סחור סביב העניין של מה נקרא ציר ראשי.
אגב, לקו 619 לוקח מהיציאה מרמה ד' ועד צומת ירקון אליהו בממוצע כ-9 עד 11 דקות.
לא הבדל קריטי במיוחד בנסיעה דרך אליהו/ישעיהו/ירקון.
 

די

משתמש סופר מקצוען
לא בא לי עכשיו לעסוק בנבואות עתידיות. רק אומר, שציר דבורה הוא ציר ראשי, שמשמש כיום לקו 619, קו תדיר מאוד, ובנוסף הוא גם מיועד להפוך לנת"צ, והוא די עונה להגדרה של ציר ראשי. מעדיף לסיים את הוויכוח פה ולא להמשיך להסתובב סחור סחור סביב העניין של מה נקרא ציר ראשי.
אגב, לקו 619 לוקח מהיציאה מרמה ד' ועד צומת ירקון אליהו בממוצע כ-9 עד 11 דקות.
לא הבדל קריטי במיוחד בנסיעה דרך אליהו/ישעיהו/ירקון.
לא אומר שדבורה הנביאה זה לא רחוב ראשי.
אבל ישעיהו הנביא זה כמה דרגות מעל.
רחוב של נתיב אחד לכל כיוון בלי מפרדה, לעומת רחוב של שתי נתיבים לכל כיוון עם מפרדה.
(בכלל אני לא מבין איך שייך לעשות נת"צ בדבורה הנביאה/יונה בן אמיתי, אין מקום בכביש לנתיב נוסף)

מבחינת האם זה לוקח הרבה יותר זמן, גם רב חנן יגידו שרק יעלה לרב חנן ויצא דרך אביי, ורמה ה' יגידו שיכנס באהרונסון ויצא מקליין וכו' וכו' אין לדבר סוף, ולכן יש היגיון לקבוע לפי צירים הכי ראשיים.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
לא אומר שדבורה הנביאה זה לא רחוב ראשי.
אבל ישעיהו הנביא זה כמה דרגות מעל.
רחוב של נתיב אחד לכל כיוון בלי מפרדה, לעומת רחוב של שתי נתיבים לכל כיוון עם מפרדה.
(בכלל אני לא מבין איך שייך לעשות נת"צ בדבורה הנביאה/יונה בן אמיתי, אין מקום בכביש לנתיב נוסף)

מבחינת האם זה לוקח הרבה יותר זמן, גם רב חנן יגידו שרק יעלה לרב חנן ויצא דרך אביי, ורמה ה' יגידו שיכנס באהרונסון ויצא מקליין וכו' וכו' אין לדבר סוף, ולכן יש היגיון לקבוע לפי צירים הכי ראשיים.
יש לי הרבה מה להגיב. אבל:
מעדיף לסיים את הוויכוח פה ולא להמשיך להסתובב סחור סחור סביב העניין של מה נקרא ציר ראשי.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אם היו עושים רפורמה בקווים בכל העיר שהנסיעה רק בצירים ראשיים כמו ב"ב ומודיעין עילית אז היה מקום לשקול מעבר רק אליהו וישעיהו
אבל ברגע שמוסיפים קו רק לשכונות החדשות, ורק להם, ובמקביל הקווים הישנים ממשיכים במסלול בכל רחובות העיר - הוא אמור ליסוע בכבישים הראשיים של השכונות בעצמם, קרי יחזקאל ודבורה הנביאה, בדיוק כמו האמוראים

וההבדל בין קווי ביתר וב"ב-מודיעין עילית שקווי ביתר משמשים לנסיעה יומית לעבודה ולימודים בתדירות גבוהה ולכן המענה אמור להיות מדלת לדלת

בנוסף - הנסיעה דרך דבורה/אליהו קצרה יותר מישעיהו/הירקון
 

די

משתמש סופר מקצוען
אם היו עושים רפורמה בקווים בכל העיר שהנסיעה רק בצירים ראשיים כמו ב"ב ומודיעין עילית אז היה מקום לשקול מעבר רק אליהו וישעיהו
אבל ברגע שמוסיפים קו רק לשכונות החדשות, ורק להם, ובמקביל הקווים הישנים ממשיכים במסלול בכל רחובות העיר - הוא אמור ליסוע בכבישים הראשיים של השכונות בעצמם, קרי יחזקאל ודבורה הנביאה, בדיוק כמו האמוראים
אולי באמת יעשו רפורמה גם ב128 ו148 שיעברו בצירים הראשיים.

אליהו הנביא וישעיהו הנביא ברמה ג', הם הרחובות "המקבילים" לשדרות האמוראים ברמה ד'.
הרחובות ברמה ד' המקבילים ליחזקאל הנביא ודבורה הנביאה, הם רב חנן ורב יצחק נפחא.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אולי באמת יעשו רפורמה גם ב128 ו148 שיעברו בצירים הראשיים.

אליהו הנביא וישעיהו הנביא ברמה ג', הם הרחובות "המקבילים" לשדרות האמוראים ברמה ד'.
הרחובות ברמה ד' המקבילים ליחזקאל הנביא ודבורה הנביאה, הם רב חנן ורב יצחק נפחא.
משהו בדברים שלך גורם לי להסכים עם האברך ממיר
מעדיף לסיים את הוויכוח פה ולא להמשיך להסתובב סחור סחור סביב העניין של מה נקרא ציר ראשי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה