שיתוף ממלכה במבחן- סצנות בביצוע AI

נעמי שושנה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
מנסה את מזלי
1722537342577.png

1722537370016.png

1722537385936.png
 

אחת שחושבת.

משתמש צעיר
תודה על התיקון!
המון זמן לא קראתי, אז הסתמכתי על הזכרון

בוטנים מסוכרים, את זה לפחות אני כן זוכרת : )

והנה יקוואל באולם הסיף (בכללי לא אהבתי מאד את התמונה, אבל המבט יצא לי כל כך יקוואלי, שהייתי חייבת להעלות😅)
צפה בקובץ המצורף 1727094
אמאלה, בול מבט יקוואלי! קראתי את מה שכתבת "יצא לי מבט כל כך יקוואלי" ודי פקפקתי, אבל יצא בול!!! וגם הגיל נראה יותר בן 17. האיכות אמנם פחות טובה כמו שאמרת אבל שווה.
ולגבי איסתרק, פשוט שלמות. כ"כ אהבתי את התמונה הראשונה באוהל הקאוורי, ככה דימינתי.
פשוט תודה!
תמשיכו לעלות!!!
 

מסלול מחדש

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
בקשר לכל התמונות (המדהימות!) של הנסיכים
לא מוזכר בספרים שהם היו נוהגים לקשור את השיער על העורף בפקעת?
 

נ.ג

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
וואו!
שנים חלמתי על הצגה או סרט טוב על ממלכה במבחן, באה הבינה ומלאה לי משאלה
אהבתי ממש
הדמויות לא אמורות להיות קצת יותר יהודיות? לפחות כיסוי ראש או משהו?
ומה עם יוזבד ושאול?
ואבא של יוזבד....
 

ר-צינית

משתמש מקצוען
יוצרי ai
הדמויות לא אמורות להיות קצת יותר יהודיות? לפחות כיסוי ראש או משהו?
כיסוי ראש לא אמור להיות להם, זה לא משהו שהיה נהוג בתקופתם.
בקשר לדמויות היהודיות- אנחנו אומנם רגילים לשפוט על פי לבוש יהודי, אורך שיער וכו', אבל היות שכמו שאמרתי זה לא רלוונטי לתקופה המדוברת, תנסי להסתכל על תווי הפנים של הדמויות.
לפחות בתמונות שאני יצרתי, הקפדתי על תווי פנים עדינים ואציליים.
קחי כל תמונה שהעליתי פה ונסי לשים לדמות כובע קנייטש ותספורת מקובלת- ותופתעי לגלות דמות של אברך ליטאי.
 

Ayala10

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
אפשר את הסצנה של אונמר כשיא בורחת ובובת החותם בידה.( שער מתולתל בלונדיני ועיניים קטנות וחכמות, למי שלא בדיוק זוכר).
אני ואחותי הגדולה ממש נשמח, תודה רבה!
הורדה (17).jpg
הורדה (18).jpg
 

ר-צינית

משתמש מקצוען
יוצרי ai
אפשר את הסצנה של אונמר כשיא בורחת ובובת החותם בידה.( שער מתולתל בלונדיני ועיניים קטנות וחכמות, למי שלא בדיוק זוכר).
אני ואחותי הגדולה ממש נשמח, תודה רבה!
אני אהבתי את הראשונה, אבל היא פחות מתולתלת.
1722540575264.png
1722540607115.png
 

ר-צינית

משתמש מקצוען
יוצרי ai
דובר על זה פעם באשכול של דמויות ממלכה במבחן:
...
מתוך ויקיפדיה...

צפה בקובץ המצורף 1453339

בקיצור, מסתבר שעד תקופה מאוחרת מאד לא היו נוהגים ללכת עם כיפה אלא רק בעשיית עבודת קודש או כסגולה ליראת שמים. אני יודעת שזה נשמע מוזר בשבילנו. כי במרוצת השנים זה הפך לחלק בלתי נפרד ממראה היהודי הנפוץ, אבל אלו העובדות ועליהן הסתמכתי.
 

שרהלה שרהלה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
כיסוי ראש לא אמור להיות להם, זה לא משהו שהיה נהוג בתקופתם.
בקשר לדמויות היהודיות- אנחנו אומנם רגילים לשפוט על פי לבוש יהודי, אורך שיער וכו', אבל היות שכמו שאמרתי זה לא רלוונטי לתקופה המדוברת, תנסי להסתכל על תווי הפנים של הדמויות.
לפחות בתמונות שאני יצרתי, הקפדתי על תווי פנים עדינים ואציליים.
קחי כל תמונה שהעליתי פה ונסי לשים לדמות כובע קנייטש ותספורת מקובלת- ותופתעי לגלות דמות של אברך ליטאי.
כיסוי ראש מופיע כבר בגמרא
ואכן אחד הדברים שהפריעו לי במהלך הסדרה הוא שלא הוזכר במפורש שכולם מכוסי ראש.
 

חנוכיה לי יש

משתמש פעיל
סתם ככה שאלה, עברתי על התמונות
כל התמונות-ואוו
והשאלה-התמונות מהמאהל הקאוורי, זכור לי מהספר שהיה קטע שלאיסתרק היה מזר סגנון הלבוש עם השרוולים הקצרים, אני טועה?
 

נ.ג

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
כיסוי ראש לא אמור להיות להם, זה לא משהו שהיה נהוג בתקופתם.
בקשר לדמויות היהודיות- אנחנו אומנם רגילים לשפוט על פי לבוש יהודי, אורך שיער וכו', אבל היות שכמו שאמרתי זה לא רלוונטי לתקופה המדוברת, תנסי להסתכל על תווי הפנים של הדמויות.
לפחות בתמונות שאני יצרתי, הקפדתי על תווי פנים עדינים ואציליים.
קחי כל תמונה שהעליתי פה ונסי לשים לדמות כובע קנייטש ותספורת מקובלת- ותופתעי לגלות דמות של אברך ליטאי.
ממש לא דיברתי על כובע קנייטש ואפילו לא כיפה, אבל איזשהו כיסוי ראש, גם את אברהם אבינו ומשה רבינו תמיד מצירים עם כיסוי
אולי אני טועה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה