עזרה המחלה הידועה

פרפרזה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
במקרה נתקלתי באשכול הזה
אז חוזרת לעדכן
הבריאה ברוך השם
לאחר שהייתה חולה בדרגה 4
תודה לכולם על העזרה, התפילות והקבלות.
בשורות טובות
תודה אל העדכון. ממש משמח!! המון בריאות והצלחה :)
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אם יש לך את המסקנות בצורה מרוכזת עדיף עם מקורות כלליים, זה מאד יהיה לי לתועלת אישית, גם לחברה טובה שעוברת..... וגם לעבודה שאני כותבת.

המסקנות בצורה מרוכזת?
של אלפי מחקרים?
אני לא חושבת שיש מסמך כזה.
מה שאני עשיתי היה פשוט לשבת ולקרוא חומר מחקרי (באנגלית). ואז ליישם אותו. ואז - להמציא מתכונים, ולדייק אותם, ולחזור לקרוא עוד חומר, וליישם גם אותו. וכו' וכו'.
אם את רוצה לקבל מידע יותר רחב - בשמחה, תפני אלי למייל.
hila.ariel7 בג'ימייל.
 

איבד את הצפון

משתמש פעיל
הציבור החרדי מכיר יותר מעגלים נרחבים של אנשים ולכן זה נותן לפעמים תחושה כזו.
לויתי חולה קרוב מדרגה ראשונה ולצורך כך הסתובבתי די הרבה במחלקות האונקולוגיה בביה"ל הדסה, לשמחתי הרבה רובם היו בני דודים, אמנם היו די הרבה חרדים ודתיים אך לא נראה לי שהם היו יותר מהאחוז שלהם באיזור זה (מדובר באיזור ירושלים...).
בנוסף צריך לקחת לתשומת לב שיהודי חרדי עם כל העזרה שהוא מקבל יגיע מכל מקום שהוא למקום הכי טוב, ואני יודע גם על יהודי מצפון הארץ שהגיע לשם, ואילו הציבור הכללי מגיע לבית החולים האזורי, הן מפאת חוסר תקציב, והן מפאת על חיי עצמו ואכמ"ל, מה שגם גורם תחושה בבתי החולים המרכזיים שהחרדים חולים יותר, כנסו נא לבית חולים פריפריילי ולא תמצאו שם חרדי אחד לרפואה ב"ה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה