תח"צ מרכזית הארזים

ArtDesigner

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
כי אין טעם, וגם קשה תפעולית לגרור אלפי נוסעים למסוף מרכזי בתחבורה פנימית, ולכן הקווים האלה הושארו עם מסלול איסוף.
הבנתי,
זה מה שצריך? התאגדות של כך וכך אנשים שיצהירו מראש שהם יוצאים מנקודה אחת מסויימת כדי לקבל איסוף.
קל מאד, יוחתמו אלפי נוסעי הקווים שהוסטו לארזים יצהירו שהיציאה שלהם משפע חיים/בעלזא/שמגר/ירמיהו! וזהו, נקבל איסוף. תותים...
 

מתמחה לתחבורה

משתמש רשום
יכולת הקליטה של אוטובוסים עירוניים במסוף מאוד מוגבלת.
ולכן יש הרבה קווים חולפים, כשצומת רמות משמשת כנקודת החלפה.
בבקשה אם תוכל להשפיע בדחיפות למעבר בטוח לתושבי רמת שלמה ולמגיעים מהעיר ויורדים שם בתחנת 3035 העניין קריטי ומסוכן ביותר!!! הציבור ממהר בטבעו ומסכן את עצמו [יש לי תיעודים אם צריך...]
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
בבקשה אם תוכל להשפיע בדחיפות למעבר בטוח לתושבי רמת שלמה ולמגיעים מהעיר ויורדים שם בתחנת 3035 העניין קריטי ומסוכן ביותר!!! הציבור ממהר בטבעו ומסכן את עצמו [יש לי תיעודים אם צריך...]
אין לי את היכולת להשפיע על דברים בירושלים
אני חושב ש @נבחר כתב שעובדים על מעברים להולכי רגל, רק שכמובן נזכרו בזה מאוחר
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
הבנתי,
זה מה שצריך? התאגדות של כך וכך אנשים שיצהירו מראש שהם יוצאים מנקודה אחת מסויימת כדי לקבל איסוף.
קל מאד, יוחתמו אלפי נוסעי הקווים שהוסטו לארזים יצהירו שהיציאה שלהם משפע חיים/בעלזא/שמגר/ירמיהו! וזהו, נקבל איסוף. תותים...
נכון, אבל גם צריך שהם יעלו בתחנות האלה שהוצהרו.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אני חושב ש @נבחר כתב שעובדים על מעברים להולכי רגל, רק שכמובן נזכרו בזה מאוחר
היה על כך הודעה רשמית של עירית ירושלים לפני חודשיים
זה באמת מאוחר, גם המנהרות וגם שלא בנו מדרכה מכיוון התחנה של רמת שלמה
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
הבנתי,
זה מה שצריך? התאגדות של כך וכך אנשים שיצהירו מראש שהם יוצאים מנקודה אחת מסויימת כדי לקבל איסוף.
קל מאד, יוחתמו אלפי נוסעי הקווים שהוסטו לארזים יצהירו שהיציאה שלהם משפע חיים/בעלזא/שמגר/ירמיהו! וזהו, נקבל איסוף. תותים...
גם אם יש כאלה שזה מקומם אותם, אני חושב שיש בזה הגיון.
אם ניקח לדוגמא את ערד, למיטב ידיעתי מהמגזר החרדי גרים שם רק חסידי גור. ניקח לדוגמא את מוצאי שבועות, איזה הגיון יש שמאות חסידי גור יפוצצו את האוטובוסים הפנימיים בדרך למרכזית הארזים ואת המסוף עצמו?
אני לא מכיר עוד אזור בארץ שגרים בו חרדים בני קהילה אחת (חוץ מערד ודימונה) שגם מרוכזים ומגיעים ממקום אחד (ביהמ"ד שלהם), ואם יש כזה אני ממש מעדיף שיסעו ישירות משם ולא יעמיסו על שאר התח"צ והמסוף.

בבקשה תגובות ענייניות ולא כאלה שיסגרו את האשכול הזה.
 

גרפידיאל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
D I G I T A L
בלת"ק
כמה חסרונות שחייבים לתת עליהם את הדעת

- למרכזית הארזים אין אפשרות להגיע ברגל כמעט משום מקום,
מה שאומר שאנשים שהתניידו עד היום ברגל יעמיסו מעכשיו יותר על הקוים הפנימיים לשכונות רמות ורמת שלמה, (גם בהר חוצבים זה כבר העמיס ועכשיו על אחת כמה וכמה) בפרט בשעות העומס וסופ"ש,

לפני שרמות ורמת שלמה ישמחו על הקרבה של תחנה אחת לתחנת הארזים, שיצטערו על אוטובסים מפוצצים בתוך העיר במשך כל היום עקב העברת הנוסעים על מזוודתיהם ומטלטליהם למרכזית.

אחד נתן על כך את הדעת?


- למרכזית הארזים אין אפשרות להגיע ברגל כמעט משום מקום,
זה אומר שמי שלא נוסע עם כרטיס חופשי עלה המחיר בעוד 6 ₪ לכל צד לכל נוסע הורים וילדים,
וע"פ רוב תושבי מרכז העיר פחות מתניידים בתחבורה פנימית כי הם במרכז ולא מצטיידים בחופשי משא"כ תושבי השכונות שחיים על התחבו"צ

- למרכזית הארזים אין אפשרות להגיע ברגל כמעט משום מקום, וכווווולם צריכים קו פנימי ,
איך זה שמסתמכים על קוי השכונות, ולא נותנים להם תחנת עצירה בלי צורך לעבור באוטסטרדה המסוכנת בעיר בהלוך ובחזור , שרק השבוע היה שם כמה תאונות ולאחרונה אחד נהרג ל"ע , איך זה מתכתב עם הסלוגן
1720133446855.png
??????????
 
נערך לאחרונה ב:

אופקים 1

משתמש מקצוען
- למרכזית הארזים אין אפשרות להגיע ברגל כמעט משום מקום,
מה שאומר שאנשים שהתניידו עד היום ברגל יעמיסו מעכשיו יותר על הקוים הפנימיים לשכונות רמות ורמת שלמה, (גם בהר חוצבים זה כבר העמיס ועכשיו על אחת כמה וכמה) בפרט בשעות העומס וסופ"ש,
בודדים התניידו ברגל
משרד התחבורה האריך מסלול של 2 קווים כדי לתת מענה לביקושים שנוצרו.
מצד שני, נוסעים ירדו בצומת רמות ויהיה יותר מקום באוטובוסים לכיון מרכז העיר

למרכזית הארזים אין אפשרות להגיע ברגל כמעט משום מקום,
זה אומר שמי שלא נוסע עם כרטיס חופשי עלה המחיר בעוד 6 ₪ לכל צד לכל נוסע הורים וילדים,
וע"פ רוב תושבי מרכז העיר פחות מתניידים בתחבורה פנימית כי הם במרכז ולא מצטיידים בחופשי משא"כ תושבי השכונות שחיים על התחבו"צ
ביום רגיל ניתן לרכוש חופשי יומי.
גם בתוספת של מחיר נסיעה פנימית עדיין מחיר הנסיעה זול.
אם כי מדובר בשיקול קצת מוזר בהתחשב בשווי הנדל"ן בו הם מתגוררים.
- למרכזית הארזים אין אפשרות להגיע ברגל כמעט משום מקום, וכווווולם צריכים קו פנימי ,
איך זה שמסתמכים על קוי השכונות, ולא נותנים להם תחנת עצירה בלי צורך לעבור באוטסטרדה המסוכנת בעיר בהלוך ובחזור , שרק השבוע היה שם כמה תאונות ולאחרונה אחד נהרג ל"ע , איך זה מתכתב עם הסלוגן
1720133446855.png
??????????
גם בהרטום היו תאונות רבות, והחציה של הכביש מסוכנת לא פחות.
נזכרו באיחור, אבל החלו עבודות להקמת מעברים תת קרקעיים.
עליה ברציפים בטיחותית יותר
 

קצרה

משתמש מקצוען
אם כי מדובר בשיקול קצת מוזר בהתחשב בשווי הנדל"ן בו הם מתגוררים.
תספר לי עוד על ההיגיון שלכם במשרד התחבורה

מי שמתגורר בדירה ששוויה עלה למליונים - הוא עשיר
מענין באמת למה הוא נוסע בתח"צ :unsure: ?
בטח כי היא מאד יעילה ונגישה פי אלף :ROFLMAO:

אולי שיבדקו קצת על - מצבם הסוציואקונומי של תושבי ירושלים.

וגם זה-
ביום רגיל ניתן לרכוש חופשי יומי.

כאן לא החלטתי אם כאן צריך לבכות או לצחוק על הבורות
מחירו של חופשי יומי לאיזור מסוים מקביל לנסיעה הלוך + חזור + נסיעה מקומית אחת - למבוגר
אין הנחות 50 אחוז על חופשי יומי
זאת אומרת שהכרטיס הזה מתחיל להיות שווה למבוגרים רק לנסיעה הלוך+חזור+2 נסיעות מקומיות שאינן מעבר.
ילדים/נוער/סטודנטים ושאר זכאים צריכים לנסוע כבר פעמיים הלוך-חזור..
 
נערך לאחרונה ב:

קצרה

משתמש מקצוען
מצד שני, נוסעים ירדו בצומת רמות ויהיה יותר מקום באוטובוסים לכיון מרכז העיר
ועוד על ההגיון

הבעיה באוטובוסים העמוסים מדי היא לא הצפיפות או העמידה
לזה תושבי ירושלים רגילים

הבעיה עם אוטובוסים עמוסים מדי היא ברגע שאפילו לפתוח לך את הדלת בתחנה הם כבר לא יכולים
ואתה נשאר תקוע בשכונה
לא עוזר לך שהאוטובוס של רמת שלמה או רמות יתרוקן בצומת רמות
הוא כבר לא העלה אותך בכלל---
 

גרפידיאל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
D I G I T A L
בודדים התניידו ברגל
אתם נוסעים בתחבו"צ או ברכב ממוזג?

שטויות
תושבי מרכז העיר סהנדריה, עזרת תורה, בעלזא, בר אילן, וכו' הלכו והולכים בהמוניהם ברגל במקום לעמוד בפקקים
מוזמן להגיע ולראות, מי שמכיר מרכז ירושלים מתייחדת שאנשים הולכים בהמוניהם ברגל משכונה לשכונה כל עוד זה אפשרי,

בכל מקרה כבר היום זה נהיה בלתי נסבל בקוים הפנימים בסופ"ש, ועל אחת כמה וכמה כשזה יעבור על כל הקוים למרכזית שלא יהיה איך ללכת ברגל
מה ההגיון שבמקום שנסיעה לרמות מתוך העיר תהיה לאנשי רמות שמונה 40000 תושבים והם גם ככה מפוצצים שיעמיסו עליה את כל תושבי המרכז??


משרד התחבורה האריך מסלול של 2 קווים כדי לתת מענה לביקושים שנוצרו.
2 קוים דלוחים של אוטבוסים מפרקיים, שיתנו מענה למילוי אוטבוסים בינעירוניים של 60 מקומות לכל הארץ באותה פרק זמן...
אם כי מדובר בשיקול קצת מוזר בהתחשב בשווי הנדל"ן בו הם מתגוררים.
?????????????????
גם בהרטום היו תאונות רבות, והחציה של הכביש מסוכנת לא פחות.
עדיין, לשקר במצח נחושה שזה יותר בטיחותי???
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
תספר לי עוד על ההיגיון שלכם במשרד התחבורה

מי שמתגורר בדירה ששוויה עלה למליונים - הוא עשיר
מענין באמת למה הוא נוסע בתח"צ :unsure: ?
בטח כי היא מאד יעילה ונגישה פי אלף :ROFLMAO:

אולי שיבדקו קצת על - מצבם הסוציואקונומי של תושבי ירושלים.

וגם זה-


כאן לא החלטתי אם כאן צריך לבכות או לצחוק על הבורות
מחירו של חופשי יומי לאיזור מסוים מקביל לנסיעה הלוך + חזור + נסיעה מקומית אחת - למבוגר
אין הנחות 50 אחוז על חופשי יומי
זאת אומרת שהכרטיס הזה מתחיל להיות שווה למבוגרים רק לנסיעה הלוך+חזור+2 נסיעות מקומיות שאינן מעבר.
ילדים/נוער/סטודנטים ושאר זכאים צריכים לנסוע כבר פעמיים הלוך-חזור..
נסיעה בודדת עולה 17 ש"ח חופשי יומי עולה 33.5 ש"ח
כשאני מגיע למרכז או ירושלים בדר"כ אני נוסע בתחבורה ציבורית, למרות שיש לי רכב, כי יותר נוח לי לא לנהוג בפקקים ולחפש חניה לרכב.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מחירו של חופשי יומי לאיזור מסוים מקביל לנסיעה הלוך + חזור + נסיעה מקומית אחת - למבוגר
אין הנחות 50 אחוז על חופשי יומי
זאת אומרת שהכרטיס הזה מתחיל להיות שווה למבוגרים רק לנסיעה הלוך+חזור+2 נסיעות מקומיות שאינן מעבר.
נסיעה מירושלים לבני ברק הלוך חזור לבד בלי נסיעה פנימית זה 34 ש"ח
חופשי יומי 33.5
עוד לפני הנסיעות הפנימיות הוא כבר יותר זול
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה