תח"צ מרכזית הארזים

הונגרי עגול

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
באמת לא עשו התאמה מיטבית בכלל לקווים העירוניים:
הסיבוב של 54 בהר חוצבים מוציא את העוקץ מהקו, בעיקר בשעות הפקוקות של הר חוצבים
קו 580 פועל רק בשישי מוצש, והוא חד כיווני - קודם בר אילן ורק לאחר מכן יורד בשמגר/שפע חיים
מה שנשאר זה הקווים הרגילים של צומת רמות, ויש הרבה כאלה אבל זה לא יעזור לך לשפע חיים, וגם צריך לחצות את הכביש (אם כי התחילו בבניית מנהרה ישירה משני צדדי הכביש)
הקוים הרגילים של צומת רמות לא עוברים בקרית בעלזא צאנז כך שאין שום דרך להגיע
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית

תמיד בשמחה !!!!

משתמש חדש
הקוים הרגילים של צומת רמות לא עוברים בקרית בעלזא צאנז כך שאין שום דרך להגיע

זה לא שלא עשו 'התאמה מיטבית' ...

אני יספר לך,

היו קוים שעברו בקרית בעלזא / שמגר זרקו אותם להר חוצבים, וכולם שתקו... אז החליטו אם ככה נזרוק אותם לעזאזל...

ואנחנו הלאה נשתוק,

וזה למה כי כל נבחרי הציבור מעולם לא עלו על אוטובוס...
באמת לא עשו התאמה מיטבית בכלל לקווים העירוניים:
הסיבוב של 54 בהר חוצבים מוציא את העוקץ מהקו, בעיקר בשעות הפקוקות של הר חוצבים
קו 580 פועל רק בשישי מוצש, והוא חד כיווני - קודם בר אילן ורק לאחר מכן יורד בשמגר/שפע חיים
מה שנשאר זה הקווים הרגילים של צומת רמות, ויש הרבה כאלה אבל זה לא יעזור לך לשפע חיים, וגם צריך לחצות את הכביש (אם כי התחילו בבניית מנהרה ישירה משני צדדי הכביש)
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מה שרוצים עושים איתנו ואנחנו שותקים...
בעבר מישהו כתב כאן לא זוכר מי שאחד ממשרד התחבורה אמר לו שהוא קורא בעיון את הנכתב כאן
אז תצעק חזק!! (אבל באותיות נוחות לקריאה :))
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
ה לא שלא עשו 'התאמה מיטבית' ...

אני יספר לך,

היו קוים שעברו בקרית בעלזא / שמגר זרקו אותם להר חוצבים, וכולם שתקו... אז החליטו אם ככה נזרוק אותם לעזאזל...

ואנחנו הלאה נשתוק,

וזה למה כי כל נבחרי הציבור מעולם לא עלו על אוטובוס...
אתה כותב כאן רק רבע מהסיפור במחילה
פתחו את נתצ שפע חיים (בגלל הרק"ל בבר אילן, לא בגלל ששונאים אותך) ומהיום כל הקווים עוברים בתוך ציר שפע חיים שמגר
רק יש גבול כמה כביש יכול להכיל
ולכן את כל הקווים הקטנים והרחוקים הוציאו להר חוצבים, והשאירו את כל הקווים התדירים והקרובים יותר בני ברק בית שמש אלעד אשדוד ביתר וכו'
אני באופן אישי נהנה מאד מההסדר החדש, קווי בית שמש עושים את הסיבוב בירושלים בחצי מהזמן ביחס לפעם
אז עכשיו יפתח כאן הויכוח שוב מי קודם למי ומי החליט וכו', אבל תכתוב את הסיפור המלא
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אני לא חושב שתושבי אזור שפע חיים יכולים להתלונן על שלקחו להם שתי קווים עירונים ..... בעוד שיש להם את רוב הקווים הבינעירוניים צמוד לבית...
אולי שיבואו לגור ברמות, נווה יעקב, בית וגן, ואז יבינו באמת מה זה לגור בלי תח"צ......
 

אופקים 1

משתמש פעיל
אתה כותב כאן רק רבע מהסיפור במחילה
פתחו את נתצ שפע חיים (בגלל הרק"ל בבר אילן, לא בגלל ששונאים אותך) ומהיום כל הקווים עוברים בתוך ציר שפע חיים שמגר
רק יש גבול כמה כביש יכול להכיל
ולכן את כל הקווים הקטנים והרחוקים הוציאו להר חוצבים, והשאירו את כל הקווים התדירים והקרובים יותר בני ברק בית שמש אלעד אשדוד ביתר וכו'
אני באופן אישי נהנה מאד מההסדר החדש, קווי בית שמש עושים את הסיבוב בירושלים בחצי מהזמן ביחס לפעם
אז עכשיו יפתח כאן הויכוח שוב מי קודם למי ומי החליט וכו', אבל תכתוב את הסיפור המלא

כראוי לחלמי חלם, מאז ההחלטה על הקמת מסוף הארזים ועד להפעלתה עברן 7 שנים

המעבר להר חוצבים הייתה ידועה כזמנית עד אשר יסתיימו העבודת להקמת המסוף.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai

תמיד בשמחה !!!!

משתמש חדש

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai

די

משתמש סופר מקצוען
מניסיון שלי - בהרבה מקרים זה עוזר
מניסיון שלי יש למשרד התחבורה תשובות קבועות שמביישות את המתלונן
הסאב טקסט שלהם הוא "אל תבלבל לנו את המח, אנחנו יודעים יותר טוב ממך, יש לנו מגבלת משאבים, יש לנו בקרה אלקטרונית ואנחנו יודעים לבד על אוטובוסים שלא יוצאים, אנחנו יודעים הכי טוב איך לתכנן את המסלולים של הקווים"
דווקא בלשכה של מקלב מתייחסים בכבוד לפניות, ואומרים שרושמים כל דבר
(מבחינת תוצאות בפועל לא יודע לגבי שתיהם, גם אי אפשר למדוד את זה כי אף אחד לא יגיד אף פעם בגלל הפניה שלך הוספנו קו כזה וכזה או הגברנו תדירות...)
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
מניסיון שלי יש למשרד התחבורה תשובות קבועות שמביישות את המתלונן
הסאב טקסט שלהם הוא "אל תבלבל לנו את המח, אנחנו יודעים יותר טוב ממך, יש לנו מגבלת משאבים, יש לנו בקרה אלקטרונית ואנחנו יודעים לבד על אוטובוסים שלא יוצאים, אנחנו יודעים הכי טוב איך לתכנן את המסלולים של הקווים"
דווקא בלשכה של מקלב מתייחסים בכבוד לפניות, ואומרים שרושמים כל דבר
(מבחינת תוצאות בפועל לא יודע לגבי שתיהם, גם אי אפשר למדוד את זה כי אף אחד לא יגיד אף פעם בגלל הפניה שלך הוספנו קו כזה וכזה או הגברנו תדירות...)
כתבתי בעבר לגבי נהגים סוררים שסולקו מהשירות אחרי פניה למשרד התחבורה
בעוד שפניה לחברה נענתה בהתעלמות
 

די

משתמש סופר מקצוען
כתבתי בעבר לגבי נהגים סוררים שסולקו מהשירות אחרי פניה למשרד התחבורה
זה נכון.
אבל סגנון בקשות כמו שמדובר כאן להוסיף קווים פנימיים למרכזית הארזים, התשובה ממשרד התחבורה תהיה מבזה כמו שכתבתי. ולכן אפשר להבין את הציבור שלא אמורים להתבזות בשביל סיכוי קלוש שמשרד התחבורה יואילו בטובם להוסיף איזה קו.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
זה נכון.
אבל סגנון בקשות כמו שמדובר כאן להוסיף קווים פנימיים למרכזית הארזים, התשובה ממשרד התחבורה תהיה מבזה כמו שכתבתי. ולכן אפשר להבין את הציבור שלא אמורים להתבזות בשביל סיכוי קלוש שמשרד התחבורה יואילו בטובם להוסיף איזה קו.
אני עדיין סבור שהתבזות כאן בפורום בפומבי בהוצאת קיטור חוזרת ונשנית הינה בעלת תועלת פחותה עוד יותר...
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
אני עדיין סבור שהתבזות כאן בפורום בפומבי בהוצאת קיטור חוזרת ונשנית הינה בעלת תועלת פחותה עוד יותר...
יש תועלת עצומה בעצם הוצאת הקיטור.
מה עדיף שיוציא את זה על סביבתו הקרובה?
שיוציאו פה!
 

אני וביתי

משתמש מקצוען
לא נכון. אבל זה מה שבעלי הרכבים הפרטיים רוצים. להוציא את כל האוטובוסים מבני ברק אבל לא לתת נת"צ בבני ברק. התוצאה תהיה גידול משמעותי ברכישת רכבים בבני ברק (כי התח"צ תהפוך מגרועה לגרועה מאוד) והעומס על הכבישים בב"ב יכפיל וישלש את עצמו. בסוף כולם יסבלו עוד יותר גם התחבורה הציבורית וגם התחבורה הפרטית.
אני רוצה דבר אחד בבני ברק מצלמות!!! לא יחנו באמצע הכביש ולא יחסמו צמתים ובעיקר שאוטובוסים יכנסו למפרצים. בהשומר זה עזר פלאים.
 

מתמחה לתחבורה

משתמש רשום
דווקא בלשכה של מקלב מתייחסים בכבוד לפניות, ואומרים שרושמים כל דבר
(מבחינת תוצאות בפועל לא יודע לגבי שתיהם, גם אי אפשר למדוד את זה כי אף אחד לא יגיד אף פעם בגלל הפניה שלך הוספנו קו כזה וכזה או הגברנו תדירות...)
כן גם אני חשבתי כך . תראה מה עוללו לרמת שלמה ביטלו להם את הקו באמצ"ש לחתונות כמה שרק פנו וכמה שרק זעקו בכל עיתון בשכונה בכל בית כנסת. הקו שהכי הצדיק את עצמו ביחסית לשאר השכונות הוא לא העמיס על מרכז העיר אלא להפך למשל האוטובוס שיצא מ"בב ב23:35 היה מגיע לשכונה ממוצע ב00:45 והיום אם יוצאים בשעה הנ"ל בקו 404 מגיעים למרכזית הארזים בשעה 00:40 ואז לאן פונים אין כבר 86 ובכלל איך יוצאים הרי חברו את זה רק לתחנה לכוון רמות ולא לצד השני לכוון הרכס בשול מסוכן! ואם תאמר לי ללכת במנהרה ולהגיע לתחנת צומת רמות לכוון העיר אין משם קו לרכס בשעה הנ"ל צריל לעבור במנהרה ואז ללכת רגלית במדרכה בצד השני ולהמתין לקו 67 שיש אותו כל עשרים דקות בשעות הנל [לעומת רמות שיש להם שלוש קווים עד 02:00 516 71 62]בקיצור נסיעה עם ילדים לחתונה וכד מרמ"ש נהפכה לסיוט אמיתי ממש ולא עזר כל הפניות בנושא. והתושבים[קרי הבוחרים שלו] ברכס ממש כעוסים ופגועים מכך שכביכול הם יותר מבינים מהתושבים!!! [ ניתן לראות בהרחבה כאן בפרוג באשכול דרך אגד החזקות עמוד 11 עיי"ש]
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
כן גם אני חשבתי כך . תראה מה עוללו לרמת שלמה ביטלו להם את הקו באמצ"ש לחתונות כמה שרק פנו וכמה שרק זעקו בכל עיתון בשכונה בכל בית כנסת. הקו שהכי הצדיק את עצמו ביחסית לשאר השכונות הוא לא העמיס על מרכז העיר אלא להפך למשל האוטובוס שיצא מ"בב ב23:35 היה מגיע לשכונה ממוצע ב00:45 והיום אם יוצאים בשעה הנ"ל בקו 404 מגיעים למרכזית הארזים בשעה 00:40 ואז לאן פונים אין כבר 86 ובכלל איך יוצאים הרי חברו את זה רק לתחנה לכוון רמות ולא לצד השני לכוון הרכס בשול מסוכן! ואם תאמר לי ללכת במנהרה ולהגיע לתחנת צומת רמות לכוון העיר אין משם קו לרכס בשעה הנ"ל צריל לעבור במנהרה ואז ללכת רגלית במדרכה בצד השני ולהמתין לקו 67 שיש אותו כל עשרים דקות בשעות הנל [לעומת רמות שיש להם שלוש קווים עד 02:00 516 71 62]בקיצור נסיעה עם ילדים לחתונה וכד מרמ"ש נהפכה לסיוט אמיתי ממש ולא עזר כל הפניות בנושא. והתושבים[קרי הבוחרים שלו] ברכס ממש כעוסים ופגועים מכך שכביכול הם יותר מבינים מהתושבים!!! [ ניתן לראות בהרחבה כאן בפרוג באשכול דרך אגד החזקות עמוד 11 עיי"ש]
מסקנת הדברים שהלוזי"ם תוכננו ע"י אנשים חילונים, שבשבילם 10:00 זה כבר מאוחר מאד.... ו12:00 זה לפנות בוקר.
בציבור שלנו 12:00 בלילה זה אמצע היום.
חובה להאריך בסטנדרט את הקווים עד 01:00 וקווים עתירי נוסעים עד 02:00, זה יפתור המון בעיות.
יקרה?
לא! הפקידים החילונים קובעים, לא אנחנו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה