כל הפרטים על הצטרפות החינוה''ע ובני יוסף לאופק חדש

אינסוף

משתמש מקצוען
החינוך העצמאי מאפשר למלא 101 רק ממחשבי ביה"ס
ולכן א"א למלא בבית
 

אוזן שומעת

משתמש פעיל
החינוך העצמאי מאפשר למלא 101 רק ממחשבי ביה"ס
ולכן א"א למלא בבית
והאפשרות למלא זה קישור למלם, והכניסה אליו זה דרך קבלת קוד לטלפון או למייל, וכיון שלהרבה מורות זה לא מעודכן אין אפשרות לשלוח את הטופס.
הפיתרון הוא דרך מזכירות ביה"ס, ובמקום שזה לא מועיל מחוסר ידע או מוטיבציה זה דך מחלקת שכר בחינוך העצמאי שמסכימים במקרים כאלו לקבל טופס רגיל בשליחה אליהם
 

book

משתמש צעיר
את הטופס 101 של החינוך העצמאי ממלאים רק מהמחשב של המזכיר/המנהל
יש לך טעות.
אולי היום זה כבר משהו אחר.
אבל לפני חודשיים או שלשה כשבקשו למלא את טופס 101 היה ניתן לעשות זאת מהבית באמצעות קוד גישה שהתקבל במייל של החינוך העצמאי ונשלח לכל המורות.
אני בכ"א עשיתי זאת מהבית וקבלתי הודעה שהטופס שלי אושר.
 

מיכאל.ז

משתמש רשום
כנרא
יש לך טעות.
אולי היום זה כבר משהו אחר.
אבל לפני חודשיים או שלשה כשבקשו למלא את טופס 101 היה ניתן לעשות זאת מהבית באמצעות קוד גישה שהתקבל במייל של החינוך העצמאי ונשלח לכל המורות.
אני בכ"א עשיתי זאת מהבית וקבלתי הודעה שהטופס שלי אושר.
כל עשו אצל המורים בת"ת וכך הסבירו לנו
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
כיכר השבת:
מסמך מהאוצר חושף: העיקול לחינוך העצמאי - תקלה | בכיר חרדי: "שנאת חרדים טהורה"
במסמך שנכתב לפני מספר חודשים ועוד לא שזף את עין הציבור, מפרט בכיר במשרד האוצר את הסיבות שהובילו למשבר התקציבי עם החינוך העצמאי, לטענתו - מדובר בתקלה | בכיר חרדי שנחשף למסמך אומר ל'כיכר': "זה פשוט לא ייאמן, מדובר בשנאת חרדים טהורה, אני חושב שהמשבר המדומה שנערי האוצר יצרו במו ידיהם, הוא מכוון להפלת הממשלה והתעמרות בציבור המורים והמורות החרדים
מסמך נוסף שנחשף - בשנת 2022 נציג משרד האוצר אמר כי על המדינה להסדיר את החוב, ומדובר סך הכל בהעברה מסעיף הכנסות להוצאות. ולמרות זאת הגיעו לאן שהגיעו. IMG_20240602_215737.jpg
 

מנוי חדש

משתמש פעיל

"עד יעבור זעם": מכתבו הדרמטי של מנכ"ל בני יוסף​

7:49 03.06.2024 איתי גדסי
ברקע הדיווח בשבוע שעבר על כך שמוסדותיו של החיד"א אברג'יל מאשדוד עברו למוסדות הממ"ח מכתב מלא בדברי אמונה נשלח למנהלי בתי הספר ותלמודי התורה ברשת הש"סית: "חבי כמעט רגע עד יעבור זעם" כתב מנכ"ל רשת בני יוסף של ש"ס אביגדור אוחנה
resize.php


Email Gmail

מנכ"ל רשת בני יוסף של ש"ס אביגדור אוחנה שיגר אתמול מכתב למנהלים ברשת לאחר הדיווח בשבוע שעבר על כך שמוסדותיו של החיד"א אברג'יל מאשדוד עברו למוסדות הממ"ח ואומר למנהלים: "חבי כמעט רגע עד יעבור זעם".
בצל הקשיים בשנתיים האחרונות ברשת בני יוסף כותב המנכ"ל כי הפיתוי של מוסדות לעבור לממ"ח גדולים: "אפשר לראות בעליל כי יש כאן גזירה על כל דבר שבקדושה, ובכלל זה גם בתי הספר של רשת בני יוסף ושל חינוך העצמאי. מנגד תסתכלו סביב וראו היכן דווקא הכל מתנהל כסידרו וללא בעיות, בבתי הספר הממלכתיים, בממלכתי דתי וכן גם בממ"ח…. וכל אחד מאיתנו צריך לחשוב פעמיים באיזה צד הוא רוצה להיות"…
%D7%9E%D7%9B%D7%AA%D7%91.jpeg

"אין צורך לפרט את האתגרים איתם מתמודדים מנהלי בתי הספר בניהול השוטף והיומיומי. כמעט בכל תחום ובכל נושא אתם חווים קשיים שחלקם ממש קריטיים ופוגעים באיכות הלמידה. נוכח מצב זה, אפשר בהחלט להבין את הטרוניות שחלקכם משמיעים. שוחחתי בעניין עם יו"ר התנועה הרב אריה דרעי שליט"א והוא ביקש למסור לכם שיש התקדמות גדולה מאוד בהסדרת כל התחומים אבל בסופו של דבר הנושא יוכרע בבג"צ ובשלב זה אין לנו יכולת לדעת מה תהיה החלטת השופטים" כתב מנכ"ל מוסדות בני יוסף.
הוא הוסיף: "יו"ר התנועה לא נח לרגע ולא מניח לאף גורם ומטיל את כל כובד משקלו לייצר פתרונות והבנות שיובילו להסרת המחסומים ולסלילת הדרך לתפקוד ראוי וטוב. צריך תמיד לזכור שהחיים היהודיים בארצנו חווים בחודשים האחרונים מתקפה רחבה לרוחב כל הגזרה. נזכיר רק את גיוס בני הישיבות, את תקצוב הישיבות והכוללים, את המרחב הציבורי ועוד. אפשר לראות בעליל כי יש כאן גזירה על כל דבר שבקדושה, ובכלל זה גם בתי הספר של רשת בני יוסף ושל חינוך העצמאי. מנגד תסתכלו סביב וראו היכן דווקא הכל מתנהל כסידרו וללא בעיות, בבתי הספר הממלכתיים, בממלכתי דתי וכן גם בממחים…. וכל אחד מאיתנו צריך לחשוב פעמיים באיזה צד הוא רוצה להיות".
"אתם המנהלים והמנהלות שרובכם כבר חווה משברים ותקופות קשות ובמשך עשרות שנים נשאתם על גבכם את עול החינוך הטהור, דווקא אתם צריכים לדעת שבעת הזאת יש לעשות הכל כדי לחזק ולהתחזק, להתמודד ולשאת את המעמסה הקדושה למרות הקושי הרב. עברנו כבר שבעה חודשים של אי וודאות, תקוות ואכזבות, בואו נמתין עוד קצת, נאמץ את דברי ישעיהו הנביא חבי כמעט רגע עד יעבור זעם' ובע"ה לפום צערא, אגרא".
 

אבי ברגר

משתמש רשום
כעת הם כתבו לי שהרבה מורות ומורים לא מילאו טופס 101 בתחילת שנה וכעת הכל ירד לי בניכוי מס. תבינו כמה צריך למלאות את הטפסים בזמן. כיום המילוי רק בצורה ממוחשבת בלבד. כך שיתכן ומזכירות בי"ס לא עשתה את עבודתה כתיקנה ומכאן התוצאה של היום. חבל....
אבל איך ירד כשני שליש המשכורת? אחוזי המס הכי גבוהים הם 47% מהשכר, אז איך ירד כ"כ הרבה? משהו לא מסתדר לי.
.
 

אינפורמציה

משתמש מקצוען
תכלס,נכון לעכשיו מה יודעים על הצפי לאופק חדש?
חינוך עצמאי יכנס לזה שנה הבאה?
אשמח לשמוע מיודעי דבר איפה זה על הפרק??????
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אבל איך ירד כשני שליש המשכורת? אחוזי המס הכי גבוהים הם 47% מהשכר, אז איך ירד כ"כ הרבה? משהו לא מסתדר לי.
ביטוח לאומי עוד 3.5%. פנסיה עוד 6%. קרן השתלמות אין. זה עדיין לא מגיע אפילו ל-60%.
כל מה שכתבת כפול 5 חודשים
הגיוני מאד
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
ניכו לך למפרע את כל החמש חודשים האחרונים על פי מדרגות מס גבוהות (גם לי)
תסדר 101 ובחודש הבא יחזירו הכל
 

אבי ברגר

משתמש רשום
@נבחר אני פעם לא מגיע לחבות המס, כך שאם היו מנכים את המס 47% על ה-5 חודשים האחרונים, היו מנכים את כל המשכורת, ועוד היית נשאר חייב להם.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
לא אמרתי שניכו לך 47%, אבל ניכו לך סכום מסוים כפול 5 חודשים
וסתם אני לא מבין מה זה משנה לפי מה ניכו, תמלא 101 ויחזירו מה הבעיה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה