הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל...

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
המוני פלסטינים מזנקים על גג מבנה בעזה כדי לתפוס משלוח שהוצנח מהאוויר ונחת על הגג.
אם הגג קורס ויש הרוגים אז מי אשם? האמריקאים? הירדנים? א"ע
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
הלל ביטון רוזן: בשבוע שעבר התקיימה ישיבה בה השתתפו מומחי בליסטיקה וארכיאולוגיה אזרחיים על תקרית ירי הפגז בבארי, המסקנות – ככל הנראה סיבת המוות של בני הערובה היא ירי מטווח קרוב אותו ביצעו המחבלים. הירי בוצע לעבר גג המבנה לאחר מותם של בני הערובה
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
פשוט לא להאמין: לוחמים מחטיבת הקומנדו הוסטו ממשימת התקפה לטובת ניקוי שטח בית החולים נאצר בחאן יונס, ונדרשו תוך סיכון הכוחות לפנות בידיהם לכלוך רב שהותירו העזתים העקורים ששהו במקום • אחד הלוחמים: "התגייסנו בשביל להגן על המדינה ולחסל את הנאצים מחמאס, איבדנו חברים ליחידה, ופתאום מטילים עלינו לשרת את האויב"
צעדת האמהות:
בנינו מחרפים את נפשם בשדה הקרב למען חיסול האויב והחזרת החטופים. סיכון חייהם לטובת עבודות ניקיון והעברת סיוע לאויב בזמן המלחמה, הוא פשע מוסרי ואובדן ערכים, משימתו של צה"ל היא להביא ניצחון מוחץ, ולא לספק תמונות של צעדים 'הומניטריים' ומתייפייפים שמשדרים חולשה מול האויב ומסייעים לו להמשיך בלחימה.

אנו נמשיך ונעמוד על המשמר כדי למנוע את הכנסת משאיות הסיוע לחמאס בעזה, וניאבק בכל ערכי המוסר המעוות שיש מי שמנסה להחדיר לצה"ל מעל ראשם של הלוחמים.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
הממשלה מבטלת את התקציב לתפעול חדר מיון קדמי ממוגן בשדרות. הממשלה הכריזה באוגוסט האחרון על התקצוב, אך למרות זאת ביטלה את התקציב השנתי לתפעול השוטף של המיון הקדמי בשדרות ובקרית שמונה – 5 מיליון שקלים
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
הממשלה מבטלת את התקציב לתפעול חדר מיון קדמי ממוגן בשדרות. הממשלה הכריזה באוגוסט האחרון על התקצוב, אך למרות זאת ביטלה את התקציב השנתי לתפעול השוטף של המיון הקדמי בשדרות ובקרית שמונה – 5 מיליון שקלים
תמיר סטיינמן: אחרי הפרסום הערב על קיצוץ של 5 מליון שקלים לחדר המיגון הקדמי בשדרות ובקרית שמונה - במשרד האוצר חוזרים בהם ואומרים שלא יהיה קיצוץ
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
נשיא המדינה יצחק הרצוג, אירח הערב, יום ראשון, כ"ג באדר א', 3 במרץ, את נשיא גינאה ביסאו, אומרו סיסוקו אמבאלו, הראשון מבין נשיאי המדינות האפריקאיות שהגיע לביקור בישראל מאז מתקפת הטרור האכזרית בשבעה באוקטובר.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שיגר הערב מכתב ללשכת רה"מ נתניהו – שבו האשים אותו בשחרור קרוב של עוד עצירים מנהליים פלסטינים ואת ראש השב"כ ב"מחוות למי שתומך בחמאס וברצח יהודים". בן גביר דורש במכתב לאסור על שחרור העצירים המנהליים. "החלטות גורליות מתקבלות בלי הקבינט"
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן: "50 אינקובטורים המיועדים לבתי חולים בצפון ובדרום הרצועה נכנסו הבוקר לעזה. האינקובטורים יועברו לבית החולים שיפא, כמאל עדוואן, בית החולים האירופי, נאסר ואל-אקצא"
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
דיווח ערבי: איראן מכריזה על גזר דין מוות נגד "מרגל שהוא סוכן של הציונים".
איראן הודיעה שהוציאה להורג "טרוריסט" שעבד לטענתה בשירות המוסד וביצע את המתקפה בשנה שעברה במתקן משרד ההגנה באיספהאן.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
דו"צ: בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ, חוסל הבוקר במחנות המרכז שברצועת עזה המחבל מחמוד מחמד עבד חאצ׳ באמצעות כלי טיס.
חאצ׳ היה אמון בתפקידו הצבאי על גיוסי פעילים חדשים לארגון הטרור חמאס ובפרט לגדודי זייתון.
חאצ׳ פעל בהיבטי גיוסי כספים ומימון למטרות טרור לפעילות הצבאית של ארגון הטרור חמאס.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
באופן חריג, ארגון הטרור מוציא הלילה שתי כרזות בו הם לוקחים אחריות על מניעת אירועי חדירה של כוחות צה"ל לתוך שטח לבנון. להלן התרגום:
1. במהלך ניסיון של כוח ישראלי עוין לחדור לשטח לבנון באזור בקעת קטמון מול רמיש, קם המוג'אהדין של ההתנגדות האסלאמית. בשעה 23:45 ביום ראשון 03/03/2024 ותקפו אותו בטילים.
2. במהלך ניסיון של כוח ישראלי עוין מחטיבת גולני לחדור לשטח לבנון מכיוון זרעית, מול העיירה הלבנונית ראמיה, המוג'אהדין של ההתנגדות האסלאמית תקף בשעה 00:15 בליל יום ראשון, יום שני, 03/04/2024, הם פוצצו מטען חבלה גדול (סמוך לכוח), ותקפו אותו במספר פגזי ארטילריה.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
ערוצים לבנוניים מדווחים כעת על תקיפה אווירית ראשונה להיום של חיל האוויר הישראלי:
מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר בשכונת אבו לבן בעיתא א-שעב בדרום לבנון.
דרום לבנון: בהמשך לדיווח על התקיפה👆הערב “בפצצות כבדות” בעיתא א-שעב ובהמשך לדיווח על תקיפה נוספת בכפר כילא

דובר צה”ל:
מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מבנה צבאי ותשתית צבאית של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב עייתא א-שעב. תשתית צבאית נוספת של הארגון נתקפה במרחב כפר כילא.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
הצעיר שביצע אתמול פיגוע בשוויץ – משתייך לארגון טרור
כלי תקשורת במדינה דיווחו היום (ראשון) כי הצעיר בן ה-15 שדקר אמש את מאיר צבי, יהודי כבן 50 המתגורר בציריך, הצהיר על השתייכותו הארגונית ל"גדודי חללי אל אקצא", ואמר למכריו ומשפחתו שזו חובתו המוסלמית לנקוט בפעולה, כפי שזו קרתה אתמול בערב. כאן 11
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
מיפוי חדש חושף
דף נמלט מצפון הרצועה בתחילת התמרון הקרקעי
מאז 7 באוקטובר ישראל נמצאת במצוד אחר הנהגת חמאס בעזה, ללא הצלחות משמעויות בשבועות האחרונים. הערב (ראשון) פורסם מיפוי שנמסר לכאן חדשות על ידי מקורות פלסטינים מרצועת עזה לפיו ניתן להעריך היכן מפוזרים נכון להיום בכירי חמאס ברחבי הרצועה.

בחאן יונס שבה היו יחיא סינוואר, מחמד דף, מחמד סינוואר שהוא מפקד דרום הרצועה וראפע סלאמה מפקד חטיבת חאן יונס. דף נמלט מצפון הרצועה בתחילת התמרון הקרקעי. יחיא סינוואר שהה בחאן יונס כבר מתחילת המלחמה ויתכן שאף ניהל משם את מתקפת 7 באוקטובר. מוחמד סינוואר וראפע סאלמה שהו בעיר מתחילת המלחמה.

בעיר עזה נמצא עז א-דין חדאד מפקד חטיבת עזה בחמאס. הוא לא חוסל ולא ברח דרומה או עזב את העיר עזה וסביבתה. בנוסיראת שנמצאת במרכז רצועת עזה נמצא ככל הנראה מרואן עיסא שמשמש כסגנו של מוחמד דף, ראש הזרוע הצבאית של חמאס.

ברפיח נמצא מוחמד שבאנה מפקד חטיבת רפיח שנמצא בה מתחילת הלחימה. בכיר נוסף שלא ידוע היכן הוא נמצא זה ראא'ד סעד שמשמש ראש חטיבת המבצעים של חמאס.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
אמיר בוחבוט: כוח הנדסה של צה"ל פוצץ את בית המחבל בשכם שהיה חלק מחוליית חמאס שרצחה את 3 בנות משפחת די בפיגוע הירי לעבר רכב בבקעת הירדן. הריסת הבית נדחתה בגלל מתקפת ה-7 באוקטובר.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
המועצה לשלום הילד פרסמה את הדו"ח השנתי שלה, ובו התייחסות לאירועי הטבח בשמחת תורה ומלחמת חרבות ברזל. בעקבות מתקפת הטרור בשמחת תורה, 20 ילדים נותרו ללא שני ההורים ו-96 התייתמו מהורה אחד.
נתונים קשים בדו"ח של המועצה לשלום הילד, שפרסמה אתמול (ראשון) את הדו"ח השנתי שלה, בו התייחסות ותמונת מצב של הילדים בישראל בחודשי המלחמה הראשונים. הדוח הוגש היום לנשיא המדינה יצחק הרצוג.

על פי הדו"ח, 38 ילדים נרצחו במלחמה, מתוכם שלושה בגילאי לידה עד שלוש, וארבעה בגילאי 3 עד 6. כמו כן, 42 נחטפו לרצועת עזה על ידי חמאס וארגוני טרור נוספים. מתוכם תשעה בגילאי לידה עד חמש ותשעה מעל גיל 18. שניים מהם, כפיר ואריאל ביבס, עדיין חטופים בעזה.

בעקבות מתקפת הטרור בשמחת תורה, 20 ילדים נותרו ללא שני ההורים ו-96 התייתמו מהורה אחד. בנוסף, כ-50 אלף פונו מבתיהם בצפון הארץ ובעוטף. מתוכם, כשני שליש מדרום הארץ. עוד עולה מהנתונים כי 19,407 ילדים נפגעו בגוף ובנפש בפעולות איבה מאז פרוץ המלחמה ועד ל-28 בפברואר, כ-37% מהם (7,257 ילדים) מתחת לגיל 6.

בדוח נכתב כי "נתוני השנתון מצביעים על הקשר הטרגי שבין חולשתן של המערכות הציבוריות לבין היקף ועומק ההשלכות על מצבם של הילדים. הניסיון המקצועי אף מלמד שהנתונים הקשים של ראשית המלחמה הם כנראה רק המבוא לתמונה הרת אסון שתתבהר רק בהמשכה או בסופו של המשבר שפוקד אותנו".

"הבוקר הזה אנחנו קודם כל משמיעים את זעקתם של הילדים אריאל וכפיר ביבס שעדיין בשבי החמאס, של 38 הילדים שנרצחו בטבח 7 באוקטובר, של אלפי הילדים שנעקרו מבתיהם ושל 19,407 הילדים שנפגעו והוכרו על ידי הביטוח הלאומי כנפגעי פעולות איבה בגוף ובנפש - מספרים שהדעת לא יכולה לעכל והנפש לא יכולה לשאת", אמרה מנכ"לית המועצה לשלום הילד, עו"ד ורד וינדמן.

הדו"ח מתייחס גם למצב סיכון של ילדים ונוער בישראל. בשנת 2022, כ-870 אלף ילדים, שהם 28.2% מסך הילדים בישראל, חיו בעוני. שיעור זה גבוה יותר משיעור הילדים העניים ב-2020 (27.2%) וב-2021 (28%).
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה