שיתוף קופסה שחורה -פרק 46 | (ספוילרים!!!)

מרים יעל

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
אייש ,למה שרירותי?
לא התכוונתי לומר שזה משהו רע, עכשיו בדקתי וגיליתי שלמילה שרירותי יש משמעות שלילית. הכוונה שלי הייתה להצביע על העובדה שהם לא בודקים אם האישה צנועה או לא, אם היא קריקטורה או ציור ריאליסטי, זה פשוט נחסם אוטומטית. הרבה אנשים בוחרים בזה וברור שזה הפתרון היחיד בשביל ציבור ענק שדורש את זה (אני כבר לא לקוחה שלהם)
 

תלמיד מובהק

משתמש רשום
הם לא בודקים אם האישה צנועה או לא, אם היא קריקטורה או ציור ריאליסטי, זה פשוט נחסם אוטומטית
כך צריך להיות, כי לגבר אסור להסתכל על כל אישה -גם צנועה. בנוגע לציור או קריקטורה, בזה באמת אולי היה מקום להקל, כמובן בתנאי כפול שהאשה בציור היא צנועה באמת, ויש גם להוסיף לכך, שלמושג צניעות, בנוגע לתמונות של נשים יש להוסיף נקודה נוספת והיא, שפת הגוף וצורת העמידה ותנועותיה של האשה בציור, שלפעמים גם אם היא תהיה מכוסה מכף רגל ועד ראש, מספיק בהטייה מסויימת של חלקים בגוף שגורמים לתמונה להיות לא צנועה לחלוטין, וכציירת את לבטח מסכימה איתי. אז בהינתן כל זאת, מובן לגמרי שאין אפשרות מעשית לסנן את תמונות הנשים, ולכן הם פשוט מוחקים חצי מהאוכלוסיה. וכמו תמיד, עדיף להיות בצד הבטוח, גם ובעיקר בעולם הרוחני שלנו.
 

מרים יעל

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
לגבר אסור להסתכל על כל אישה -גם צנועה
יש הבדל בין הסתכלות להתבוננות. מאמינה שכשקונים קוצץ ירקות ויש בתמונה לידו אישה צנועה- (אלא אם יש למסתכל בעיה רצינית)- זה לא בעיה.
אבל כשמדובר במוצר עסקי שמשווק להמונים בתקציב מוגבל, אין אפשרות להתחיל לסנן לפי קריטריונים מדוייקים, וכמו שאמרת, קל יותר פשוט למחוק חצי מהמין האנושי.

אבל זה באמת לא המקום לדון בזה, הדעה שלי מובנת בודאי (אם כי לא רלוונטית) וזו תהיה הודעתי האחרונה בנושא הזה
 

פ. הלר

משתמש פעיל
חביבי, לידיעתך זה מחלוקת עצומה בין הפוסקים האחרונים וזה לא פשוט בכלל אם יש איסור יחוד בכהאי גוונא. וחוצמזה, אני לא בטוח שאחד שיושב וקורא קומיקס שם ליבו להעמיק בפרטים האם הדלת סגורה או שנשאר איזה חריץ פתוח. כאילו שבספרים כתובים - לא מאויירים - למבוגרים שביננו שעדיין זוכרים אותם... גם כן לא כתבו הסופרים ''ואז שרה נכנסה לחדר לדבר עם גבי והשאירה את הדלת פתוחה...'' ואף אחד לא חשב שצריך לסרבל את הסיפור עם הפיציפקעס האלה, כי כשאדם קורא ספר אז הוא לא לומד גמרא או משנ"ב והמוח שלו לא מתוכנת לשים לב לדברים האלה וזה פשוט, בכלל מפליא אותי כל הירידה לרזולוצייות של כל האשכול הזה, כי אני כשראיתי את האיור פשוט ק-ר-א-ת-י אותו, ולא ב-ח-נ-ת-י אותו, אז אם שמתם לב למשהו, יש לכם בעיה בכושר הק-רי-א-ה ויש ולכו טפלו בעצמכם...
די נו, הגזמתם לגמרי,
מדברים פה על נערה שחיה כגויה אצל אבא גוי.
מה יש לדון בזה בכלל?
 

ESTI.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
חביבי, לידיעתך זה מחלוקת עצומה בין הפוסקים האחרונים וזה לא פשוט בכלל אם יש איסור יחוד בכהאי גוונא. וחוצמזה, אני לא בטוח שאחד שיושב וקורא קומיקס שם ליבו להעמיק בפרטים האם הדלת סגורה או שנשאר איזה חריץ פתוח. כאילו שבספרים כתובים - לא מאויירים - למבוגרים שביננו שעדיין זוכרים אותם... גם כן לא כתבו הסופרים ''ואז שרה נכנסה לחדר לדבר עם גבי והשאירה את הדלת פתוחה...'' ואף אחד לא חשב שצריך לסרבל את הסיפור עם הפיציפקעס האלה, כי כשאדם קורא ספר אז הוא לא לומד גמרא או משנ"ב והמוח שלו לא מתוכנת לשים לב לדברים האלה וזה פשוט, בכלל מפליא אותי כל הירידה לרזולוצייות של כל האשכול הזה, כי אני כשראיתי את האיור פשוט ק-ר-א-ת-י אותו, ולא ב-ח-נ-ת-י אותו, אז אם שמתם לב למשהו, יש לכם בעיה בכושר הק-רי-א-ה ויש ולכו טפלו בעצמכם...

בזה אתה צודק שיש כאן גבול מסויים דק מאוד שעדיין לא נחצה, אבל אני לא חושב שיש מה להיות מוטרד מהנושא הזה, כי זאת לא חצייה שתוביל למשהו נורא יותר, אלא זה סך הכל ראי שמשקף את המצב הכללי של הציבור החרדי - בלי קשר לציירת עצמה שיש לה חזקת כשרות למרות שאין לי מושג מי היא.
אני מקווה שאני מובן היטב, כי אין להאריך בזה.
ובענין הטענות על ההריון של גבי:
באותו גליון יש בסיפור רוזי תיאור על אמא שמספרת לביתה שהיא בשמירה ועוד חודש יוולד להם תינוק
בעיני זה הרבה יותר בוטה, פורץ גדר ובעייתי
מאשר הגאונות שבה מרים יעל צירה,
שמבוגרים בחלקם פספסו את הקטע מרוב שהוא היה בעדינות
וילדים - קל וחומר

בדיוק. אודה ולא אבוש, שלפני שהייתי בנטפרי הייתי בחסימה אחרת, שלא אזכיר את שמה, והתמונות שיש לי בראש לדאבוני הגדול רק מהפספוסים שלהם מטרידים אותי וכנראה ימשיכו להטריד כל החיים!!! אז אמנם אולי יש מקום לשפר קצת את הרובוט ה'גולם' של נטפרי, אבל אין לי שום מילה רעה על כוונתם ועל עבודת הקודש שהם עושים.

חברה נסחפתםםם
זה אשכול בנושא ציור לא בנושא הלכות יחוד השפה וכ'ו
תודה
 

ESTI.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים

ישראל בני ברק

משתמש צעיר
אוקי, תנוח דעתכם. החדר המצויר לא היה סגור, ולכן הדמויות המצוירות שהן בקרבת משפחה לא ביולוגית לא עברו על איסור יחוד
שוב לא התכוונתי לתקוף או משהו התייחסתי רק לטענה שנטענה כאן
3. ראש הארגון הוא האבא של ים, ועשינו את זה בדיוק בשביל לאפשר את המפגשים שלה איתו. היא קוראת לו 'אבא' מספר פעמים לאורך הסיפור, כך שברור לי שמי שקורא קבוע לא פספס את זה. אני מבינה שזה לא מספיק...?
ולדעתי היתה טעות לצירת בזה ברוך השם שהדלת היתה פתוחה ולא נפלה טעות תחת ידה לא להביע דעה על הקומיקס
 

יפית כוכב

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי

2020 ESTER

מאיירת דיגיטלית משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
אגב נטפרי חוסמים הרבה פעמים קוצצי ירקות שאין לידם אישה אלא רק גזר.
ולפעמים גמבה
מהיכן אתה יודע?
אם יש לך נטפרי והתמונה חסומה, איך אתה יודע מה יש בתמונה
ואם אתה רואה קוצץ ירקות עם גזר כנראה שהתמונה לא חסומה
אלא אם כן יש כאן אחד עם רוח הקודש....
 

יחיאל ב.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
מהיכן אתה יודע?
אם יש לך נטפרי והתמונה חסומה, איך אתה יודע מה יש בתמונה
ואם אתה רואה קוצץ ירקות עם גזר כנראה שהתמונה לא חסומה
אלא אם כן יש כאן אחד עם רוח הקודש....
לדוגמה :
1- כשמעלים פה תמונות ופידיאף, ואז אני רואה מה חסמו,
2- כשאני מעלה בעצמי ציורים שאין מה לחסום בהם,
3- כשאני נמצא בעלי אקספרס לצורך העניין , ואני רואה בדף הראשי הרבה תמונות קטנות של מוצרים , ואני
יכול לראות מה יש בתמונה , רק לא בגדול, וכשאני עובר לדף של המוצר התמונה חסומה.
4- ולפעמים , כן, יש לי גישה לאינטרנט שהוא לא של נטפרי, ואז אני פשוט יכול להשוות.

זה דבר ידוע, ואנשים לא סתם מתלוננים,
יכול להיות שאין לנטפרי פתרון טוב יותר כרגע להציע, לא יודע,
אבל לדחות אנשים בקש זה לבטל את התלונות שלהם , זו לא דרך נכונה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  4  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה