ארוחת בוקר

נני5

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
קוביות נקניקיות
בצל קצוץ מטוגן + עגבניות
 

chanab

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
טבעות בצל מאודה, פטריות וגבינה צהובה.
חביתה ממולאת:
מאדים בצל ומוסיפים לו עגבניה קצוצה, פלפלים ועשבי תיבול,
או פטריות וגבינות. (אפשר לשחק עם המילויים ולהמציא שילובים מעניינים)
מטגנים אומלט, ובמחבת מניחים בצד אחד של האומלט כף או שתיים מהמילוי הנבחר,
מקפלים ומטגנים דקה נוספת.
 

ריצ'רץ

משתמש צעיר
1.חותכים עגבניות ופטריות שמים במחבת פותחים קופסת טונה שופכים מעל מערבבים מתבלים עם קטשופ ומלח ומה שאוהבים מוסיפים את הביצים מערבבים קצת יוצא מעדן !!
2.פותחים ביצים מתבלים שופכים למחבת מפזרים מעל עגבניות ומעל זה הרבה פירורי לחם הופכים מורחים מעל גבינת שמנת מקפלים ל 2 יוצא ממש טעים...
בהצלחה !!
 

נעמי

לעיצוב שמעיף גבוה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
-גבינה ובצל
-קטשופ. נשמע נורא אבל ממש טעים
-זיתים
-אחרי שמסיימים להשאיר את האש דולקת ולשים ריבוע של גבינה צהובה. הוא ציצק הופך לצהוב כזה. ואז הופכים את המחבת ובעזרת מזלג שופכים את זה מעל החביתה. חביתה מוקרמת. ילקקו לך את הצלחת.
 

טוליפ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אם את רוצה בצל בלי החיתוך-טיגון על הבוקר, ממליצה להשתמש בשבבי בצל מיובשים, שניה אחת בשמן ומי לשפוך את הביצה. כמובן כל תוספת טעימה: ירקות ירוקים קצוצים: פטרוזיליה, שמיר כוסברה, בצל ירוק. (אפשר לקצוץ מראש ולאכסן בקופסאות במקפיא ולהוציא כפית-שתים לפי הצורך. גבינה בולגרית, טונה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  12  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה