הקמפיין המקורי של פאטק..
קרדיט: Leagas Delaney
אם נשאל מישהו "מהי חברת השעונים היוקרתית ביותר",
מן הסתם, התשובה תהיה: רולקס.
אז זהו שלא. ממש לא...
רולקס אולי נחשבת לסמל סטטוס מפורסם מאוד אבל היא לא חברת השעונים היוקרתית ביותר בעולם.

החברה שנחשבת ליוקרתית בעולם היא:
פאטק פיליפ. Patek Philippe. (וסליחה מבריגה הטוענת לכתר. אבל מה לעשות... אחרי הכל זה פאטק...)
לפני הכל, קצת מושגים על פאטק:
במנגנון בסיסי של פטק פיליפ, יש 160 חלקים.
להרכבת שעון מכני "מורכב" של פטק נדרשים 9 עד 12 חודשי עבודה.
בנובמבר 2019, נמכר שעון של פאטק בסכום של 31 מליון דולר.
אם עשיתי לכם חשק, אל דאגה. שעון פשוט של פאטק, אפשר להשיג רק ב - 27 אלף דולר בלבד. (מוזמנים לפתוח קבוצת רכישה :) )
אז אם החלטתם לשבור את הבלטה בסלון ולהוציא את המזומנים, קחו בחשבון רק פרט קטן...
בשביל לענוד שעון של פאטק, צריך להכנס לרשימת המתנה שעלולה לקחת עד שמונה שנים בחלק מהדגמים נכון להיום...
אז קצת סבלנות בבקשה.

לא כמו כולם
בסוף המאה הקודמת, שלט בעולם שעוני יוקרה "קמפיין הסלב". מה שאומר שצילמו אנשים מפורסמים עם מותגי שעונים, וזה פחות או יותר, היה כיוון הפרסום הקונבנציונלי..
פאטק הם מותג אחר. שונה. והמיתוג היה צריך להיות בהתאם...
חברת הפרסום החלה במחקר מקיף וראיונות רבים עם לקוחות פוטנציאליים.
כשהראו להם תמונות של מפורסמים עונדים פאטק, התגובות היו שליליות ביותר, באמרם: "מדוע עלי להסתכל בסיפורים של אנשים אחרים ולהשאיל את היוקרה של אחרים? איפה אני בסיפור?"
ואז הגיעה המסקנה: כאן צריך קמפיין שחודר עמוק אל הרגש והשיוך האישי. קמפיין של מסורת. אישית. שמתחילה ממך. וכך נולד "קמפיין הדורות"

מסורת אישית
למעשה, פאטק נקטו בדבר לא מקובל בעליל והנפיקו שני סלוגנים. הסלוגן הקטן והסלוגן הגדול.
טוב. מותר להם. אחרי הכל זה פאטק...
הסלוגן המקוצר אומר: begin your own tradition ובתרגום חופשי: "התחל את המסורת שלך."
הסלוגן הארוך באמת ארוך להחריד אבל פוגע בדיוק בנקודה הפנימית של רגש מהולה ביוקרה ומסורת: "אתה לעולם לא באמת בעלים של פאטק פיליפ. אתה פשוט שומר אותו לדור הבא."
המסר הזה שמקרב ומרחק כאחת, חוזר בעקביות מאז 1996 בכל הפירסומים של החברה, והרעיון, בהמשך למסר, הוא פשוט להציג... דורות. אב ובן.
מרגש. קולע. יוקרתי.
שימו לב איך המסר של "דורות" ו - "מסורת שמתחילה ממך" חוזר על עצמו בכל הפירסומים. עד היום.
עד כדי כך שאפי' השעון, די נדחק הצידה. בחלק מהפרסומים, לא רואים אותו על היד...
נו טוב. כשיש פאטק, מי צריך שעון בכלל...

ש.jpg



ש1.jpg



ש2.jpg



ש3.jpg



ש5.jpg



ש8.jpg



ש4.jpg