רגע לפני שהשמש צולה אתכם בתחנה, ממתינים מיובשים ומותשים עד בוש...

נכון שר התחבורה?
אז האיש הזה דואג לדברים מאוד חשובים. לתשתיות, לרכבות, למטוסים, למחלפים.

למי הוא לא כל כך דואג?
קלעתם בול; לכם. למשתמשי האוטובוסים. הם נמצאים הכי למטה. האנשים הכי פחות נוצצים. במיוחד אם הם תושבי ערים חרדיות. במיוחד אם "זו בעייתם" כי יש המוני עגלות ילדים, וילדים. ואנשים.

עכשיו, תקופת הבחירות, זה הזמן שלנו, כציבור, לדרוש:
לא משנה מי יהיה בשלטון, ומי יהיה שר התחבורה.
אנחנו רוצים שר, או סגן שר, שידאג אך ורק לנישה הזו. אוטובוסים!!!
מדובר בכלי התחבורה העיקרי של הציבור שלנו, וגם בעלי רכבים שולחים כל בוקר את הילדים והילדות מצויידים ברב קו.
טיזר על אוטובוס.jpg
בשנת תשפ"ב, הגיע הזמן שמישהו ירים את הכפפה הקרועה והמאובקת, יבצע רה-ארגניזציה בכל המערכת הזו של הסעת ההמונים. ינער את כל המערכת, מזנבה ועד ראשה.
ממנהלי אשכולות זחוחים, מפקחים מנוכרים, מפיקוח רופף להחריד את התחום, מחברות תחבורה כושלות, מנהגים מזלזלים ומקללים, מאמצעי תיקוף בעיתיים, מאוטובוסים עם מזגנים פגומים, מלוחות זמנים שהופכים להמלצה בלבד, ממחסור חמור בתגבור בימי בין הזמנים ותחילת וסוף זמן, ממצוקה בוערת בכל הקווים העמוסים (מישהו אמר ציר רמות בר אילן בשעות הבוקר?), מתחנות לא מוצלות בשמש ובגשם, ועד כמובן תמחור הוגן ומתחשב שיעודד שימוש בתח"צ.

כמו שכולנו יודעים על בשרנו, שרי התחבורה למיניהם מעולם לא השקיעו מאמצים בנישה הכה קריטית הזו.
ישראל כץ יקירי בנה בכשרון כבישים, רכבות ומחלפים רבים, סמוטריץ המוכשר קצת הזיז אבל לא מספיק, ומירב מיכאלי המעופפת בכלל ניסתה לייקר לנו את האוטובוסים במאות אחוזים. מירב - את אמורה לדאוג לנוסעים הפשוטים, לא לכיסים של חברות התחבורה.

כעת, בתחילת הבחירות, זה הזמן לדחוק בכל מי שאתם יכולים:
רבותייי. עמ'ך צריכים תחבורה.
נכון, ח"כינו היקרים והחשובים מתניידים ברכבם מזה עשרות בשנים,
נכון, כל עוזריהם מגיעים לעבודתם בכנסת במכוניותיהם הפרטיות,
נכון, כל מנהלי המוסדות מתנהלים ברכבם הפרטי, רצוי שיהיה פורד אקספלורר,

אבל אתם - לא.

את, האברכית הפשוטה ששולחת ילדים להסעות ורצה להגיע בזמן לעבודה,
אתה, האברך הצנוע שממהר להגיע לכולל בזמן, הסנדוויץ מבצבץ לך מהכיס כל הדרך,
אתה, הבחור שמשתוקק כבר להגיע לשבת הביתה אחרי שבועות מתישים של עמל התורה, מזוודה כבדה לצידך ואתה בתחנה מזיע,
את, הנערה האוחזת שקית גדולה מלאה באביזרים לפעילות של סוף השנה, נאבקת להכניס אותה בינות לעשרות העגלות והנשים,
את, הסבתא הצעירה שרוצה לבקר את הנכדים ומקווה שיהיה לך מקום לשבת לאורך כל הדרך,
אתה, מגיד השיעור המוערך שמקווה שיוכל ללמוד בדרך ולשמור את העיניים.

כולכנו, רבותיי, צריכים שתהיה רפורמה בתחבורה הציבורית "העממית". הפשוטה. לא החשובה, המדוברת, של רכבות תחתיות, מטרו בתל אביב, רכבת קלה בירושלים, רכבת תלויה בדרך לכותל, רכבלית למעונות הסטודנטים בטכניון בחיפה, מטוסים לאנקרה יוון והוואי ומערכי הסעה לארועי ספורט.
bus-3-550x825.2018610T123938.jpg



אנחנו צריכים שהאוטובוס הפשוט שלנו יגיע בזמן לתחנה, ויהיה עליו מקום בשפע, והוא יסע בזהירות ובבטיחות, וחווית הנסיעה בו תהיה אכן חוויה ולא סיוט יומיומי.

פרוגאים יקרים, אהובים.
בידינו הדבר!
יש לנו שלוחי ציבור מוכשרים מאוד, מאוד, מאוד.
יש בתוכנו אנשים יעילים להחריד, שכל אחד ואחד מהם יכול לחולל את המהפכה - לו רק יתנו לו את השאלטר.
לו רק נשכיל לדרוש את הצבתו של אדם כזה, בתפקיד החדש: "סגן שר התחבורה לענייני אוטובוסים", נוכל תוך זמן קצר מאוד ליהנות משינוי עמוק, שינהל רבים רבים מאיתנו כל היום.

מנסיעה רגועה לכולל,
לעבודה,
לחיידרים,
לסמינרים,
לגן,
למטפלת,
לדודה נחמה,
לסבא וסבתא,
לישיבה,
ואפילו לטיול משפחתי בגן החיות.

בידינו הדבר!
ועכשיו הזמן להתעורר! להציף את הנושא! בכל דרך שעולה על דעתכם!


כדי שלא תקום שוב ממשלה עוד כמה חודשים, ושוב ייכנס לתפקידו שר תחבורה שיהיה מרוכז רק בתדמיתו, ובטיפול וקידום הדברים הנוצצים - ושוב ישכח אתכם מזיעים, מתנשפים, רוטנים, מחכים עם עוד 284 איש בתחנה במוצאי שבת, מייחלים עד בוש לאיזה אוטובוס שיביא אתכם סוף סוף ליעדכם...

(קרדיט תמונות, 1 , 2 )
על המחבר
Natan Galant
מצב
הנושא נעול.

תגובות

נושא חשוב מאוד!
חייב להעיר:
האדם גם אם יהיה הכי מוכשר בתפקיד החדש והנוצץ "סגן שר התחבורה לענייני אוטובוסים" כל זמן שהוא, עוזריו, יועציו וצוות המשרד כולו יסעו ברכבים פרטיים חדשים ונוצצים על חשבון המדינה וכולנו, ולא ידעו איך נראה אוטובוס מבפנים הסיכוי לשינוי הוא אפסי...
לצערי...
 
את האמת, שמאז שבירושלים הפסיקו חלקית עם הרכבת הקלה, נהיה הרבה יותר נוח!!!
תושבי בית וגן קיבלו קו ישיר לתחנה המרכזית (23,21) הלוך וחזור.
אם תושבי קרית יובל היו צריכים להגיע לגאולה, פעם זה היה אוטובוס להר הרצל, ורכבת משם, היום, קו 26,27 מגיעים מהבית עד ליד השוק!!!
 
נושא חשוב מאוד!
חייב להעיר:
האדם גם אם יהיה הכי מוכשר בתפקיד החדש והנוצץ "סגן שר התחבורה לענייני אוטובוסים" כל זמן שהוא, עוזריו, יועציו וצוות המשרד כולו יסעו ברכבים פרטיים חדשים ונוצצים על חשבון המדינה וכולנו, ולא ידעו איך נראה אוטובוס מבפנים הסיכוי לשינוי הוא אפסי...
לצערי...
אז איך אתה רוצה שהוא יגיע בזמן לדיון החשוב בנושא "האיחור בלוחות הזמנים של האוטובוסים"?
 
נושא חשוב מאוד!
חייב להעיר:
האדם גם אם יהיה הכי מוכשר בתפקיד החדש והנוצץ "סגן שר התחבורה לענייני אוטובוסים" כל זמן שהוא, עוזריו, יועציו וצוות המשרד כולו יסעו ברכבים פרטיים חדשים ונוצצים על חשבון המדינה וכולנו, ולא ידעו איך נראה אוטובוס מבפנים הסיכוי לשינוי הוא אפסי...
לצערי...
לגמרי!
בדיוק זה!
 
@Natan Galant אתה ממש מוכשר. איזו כתיבה יפה.
אתמול חזרתי משבת בירושלים, והמצב התחבורתי שם פשוט לא נורמלי.
מאות אנשים עומדים בכניסה לעיר מייחלים לבוא האוטובוס המיוחל.
חיכינו יותר משעה וחמישה אוטובוסים שחלפו על פנינו בלי לעצור בכלל.
אני לא מאשימה את הנהגים האוטובוסים הנ"ל אכן היו מפוצצים.
צריך בדחיפות לתגבר את האוטובוסים לירושלים ומירושלים במיוחד לאשדוד.
לריכוז החרדי השלישי בגודלו יש אוטובוס פעם בחצי שעה במקרה הטוב,
או שעתיים ללא אוטובוס כלל בשעות הבוקר.
זה מצב הזוי ולצערי כותבים עליו המון וכלום לא משתנה.
 
כל מילה במקומה!
נסענו ביום חמישי מבית שמש לאשדוד והאוטובוס דילג עלינו.
חזרנו במוצאי שבת ב21:30 וגם אז דילגו עלינו האוטובוסים, מאות איש היו צריכים בחצות ליל לנסוע מאשדוד לבני ברק ומשם לבית שמש, כשלבתיהם הם הגיעו בערך בשתיים לפנות בוקר (!)
לדעתי רק אם סמוטריץ' יראה את המאמר הזה ויהפוך את זה לאחד מהקמפיינים שלו בחברה החרדית, רק אז יתחילו נציגנו לפעול בנושא ולהפריח הבטחות - מפחד סמוטריץ' ובן גביר...:cry::cry::cry::cry:
 
כל מילה נכונה.
יש לי נסיון רב ומר בכל ענייני התחבורה הציבורית;
אוטובוסים שלא באים,
אוטובוסים שבאים אבל דחוקים ועמוסים עד אין נשימה,
שינויים במסלולי האוטובוסים שוב ושוב המַקְשִים על תכנון ההגעה,
נהגים מופרעים,
ואפילו פעם אוטובוס נתקע באמצע הדרך ונהג נעל אותי בפנים:cautious:
אין ספק שחייבים שינוי בתחבורה המזעזעת הזאת!
 
לדעתי הפתרון הכי טוב לכל הדברים האלו, זה שמשרד התחבורה יקים "שלוחה לטיפול בזמן אמת".

משרד התחבורה עובד מאד חזק על תכנון מוקדם של זמני האוטובוסים וכמות האוטובוסים הרצויה ובפרט בזמני עומס, אך הכל זה רק בתכנון המוקדם ובפועל בזמן אמת הדברים משתנים מאד, ואז אין למי לפנות...

אם אתה פונה לחברה הם עונים: "אני מעביר את הפניה..." "תגיש תלונה בכתב..." וכדו', ואין מי שיעזור לך כשאתה מזיע כבר שעה וחצי בתחנה וכבר אין לך כמעט בשביל מה ליסוע כי כבר עוד מעט נגמר האירוע/פגישה...

אם יקימו שלוחה עם קו טלפון שעונים לך "פקחים" שיש להם סמכות להוציא באותו רגע אוטובוס נוסף, ולא איזה נציגה משועממת שמעבירה את הפניה ותוך 30 יום זה מגיע לגורם הרלוונטי... אז המצב יהיה אחרת !!

אם יהיה גורם שאפשר לעדכן אותו בזמן אמת שהאוטובוס לצפון (שהבא יוצא רק בעוד שעתיים) דילג על תחנות, או שהתמלא ולא אסף את כולם, ויוכל לשלוח מיידית אוטובוס נוסף או לפחות לתגבר את האוטובוס הבא, המצב יהיה טוב !!

אם יהיה צוות/משרד שכל התפקיד שלו זה לדאוג לתגבורים בזמן אמת, וישלחו פקחים/ עובדים שיעמדו בזמני עומס ב"תחנות המועדות" (שתמיד יש שם עומס) או בתחנות של היציאות מהערים (שזה משקף באמת אם יש תגבור נכון או לא) ויעדכן בזמן אמת את המשרד מה המצב, אז אנחנו מסודרים !!!!

כשמדברים על הבטחות בחירות מהנציגים, צריך לדרוש התחייבות לדברים מעשיים (כדוגמת ההצעה הנ"ל - או כל הצעה אחרת שיציעו), ולא רק דברים באויר שידאגו לנו וכו'

בתקווה שיהיה למישהו אכפת מאיתנו .........
 
לדעתי הפתרון הכי טוב לכל הדברים האלו, זה שמשרד התחבורה יקים "שלוחה לטיפול בזמן אמת".

משרד התחבורה עובד מאד חזק על תכנון מוקדם של זמני האוטובוסים וכמות האוטובוסים הרצויה ובפרט בזמני עומס, אך הכל זה רק בתכנון המוקדם ובפועל בזמן אמת הדברים משתנים מאד, ואז אין למי לפנות...

אם אתה פונה לחברה הם עונים: "אני מעביר את הפניה..." "תגיש תלונה בכתב..." וכדו', ואין מי שיעזור לך כשאתה מזיע כבר שעה וחצי בתחנה וכבר אין לך כמעט בשביל מה ליסוע כי כבר עוד מעט נגמר האירוע/פגישה...

אם יקימו שלוחה עם קו טלפון שעונים לך "פקחים" שיש להם סמכות להוציא באותו רגע אוטובוס נוסף, ולא איזה נציגה משועממת שמעבירה את הפניה ותוך 30 יום זה מגיע לגורם הרלוונטי... אז המצב יהיה אחרת !!

אם יהיה גורם שאפשר לעדכן אותו בזמן אמת שהאוטובוס לצפון (שהבא יוצא רק בעוד שעתיים) דילג על תחנות, או שהתמלא ולא אסף את כולם, ויוכל לשלוח מיידית אוטובוס נוסף או לפחות לתגבר את האוטובוס הבא, המצב יהיה טוב !!

אם יהיה צוות/משרד שכל התפקיד שלו זה לדאוג לתגבורים בזמן אמת, וישלחו פקחים/ עובדים שיעמדו בזמני עומס ב"תחנות המועדות" (שתמיד יש שם עומס) או בתחנות של היציאות מהערים (שזה משקף באמת אם יש תגבור נכון או לא) ויעדכן בזמן אמת את המשרד מה המצב, אז אנחנו מסודרים !!!!

כשמדברים על הבטחות בחירות מהנציגים, צריך לדרוש התחייבות לדברים מעשיים (כדוגמת ההצעה הנ"ל - או כל הצעה אחרת שיציעו), ולא רק דברים באויר שידאגו לנו וכו'

בתקווה שיהיה למישהו אכפת מאיתנו ...
שמעתי בדיוק היום מכמה אנשים את אותו הדבר - רק טלפון לטיפול בזמן אמת.
 
לדעתי הפתרון הכי טוב לכל הדברים האלו, זה שמשרד התחבורה יקים "שלוחה לטיפול בזמן אמת".

משרד התחבורה עובד מאד חזק על תכנון מוקדם של זמני האוטובוסים וכמות האוטובוסים הרצויה ובפרט בזמני עומס, אך הכל זה רק בתכנון המוקדם ובפועל בזמן אמת הדברים משתנים מאד, ואז אין למי לפנות...

אם אתה פונה לחברה הם עונים: "אני מעביר את הפניה..." "תגיש תלונה בכתב..." וכדו', ואין מי שיעזור לך כשאתה מזיע כבר שעה וחצי בתחנה וכבר אין לך כמעט בשביל מה ליסוע כי כבר עוד מעט נגמר האירוע/פגישה...

אם יקימו שלוחה עם קו טלפון שעונים לך "פקחים" שיש להם סמכות להוציא באותו רגע אוטובוס נוסף, ולא איזה נציגה משועממת שמעבירה את הפניה ותוך 30 יום זה מגיע לגורם הרלוונטי... אז המצב יהיה אחרת !!

אם יהיה גורם שאפשר לעדכן אותו בזמן אמת שהאוטובוס לצפון (שהבא יוצא רק בעוד שעתיים) דילג על תחנות, או שהתמלא ולא אסף את כולם, ויוכל לשלוח מיידית אוטובוס נוסף או לפחות לתגבר את האוטובוס הבא, המצב יהיה טוב !!

אם יהיה צוות/משרד שכל התפקיד שלו זה לדאוג לתגבורים בזמן אמת, וישלחו פקחים/ עובדים שיעמדו בזמני עומס ב"תחנות המועדות" (שתמיד יש שם עומס) או בתחנות של היציאות מהערים (שזה משקף באמת אם יש תגבור נכון או לא) ויעדכן בזמן אמת את המשרד מה המצב, אז אנחנו מסודרים !!!!

כשמדברים על הבטחות בחירות מהנציגים, צריך לדרוש התחייבות לדברים מעשיים (כדוגמת ההצעה הנ"ל - או כל הצעה אחרת שיציעו), ולא רק דברים באויר שידאגו לנו וכו'

בתקווה שיהיה למישהו אכפת מאיתנו .........
תאר לעצמך מצב שמקפיצים אותך במוצאי שבת בשעה אחת עשרה: "הי, יש עומס מטורף בבר אילן (ז"ל) תבוא הרגע לעשות נסיעה לצפת"... אין מצב כזה! לנהגים יש סידור עבודה מראש לכמה ימים קדימה, ורק החרדים תמיד שוברים את כל התכניות היפות ויוצאים בהמוניהם אל התחב"צ.
הקאצ' הוא שבעצם רשיון ההפעלה של הקו כן מחייב להחזיק רזרבות בחניון, אבל את מי זה בכלל מעניין :(
 
תאר לעצמך מצב שמקפיצים אותך במוצאי שבת בשעה אחת עשרה: "הי, יש עומס מטורף בבר אילן (ז"ל) תבוא הרגע לעשות נסיעה לצפת"... אין מצב כזה! לנהגים יש סידור עבודה מראש לכמה ימים קדימה, ורק החרדים תמיד שוברים את כל התכניות היפות ויוצאים בהמוניהם אל התחב"צ.
הקאצ' הוא שבעצם רשיון ההפעלה של הקו כן מחייב להחזיק רזרבות בחניון, אבל את מי זה בכלל מעניין :(
בחגים למשל אני יודע שיושבים בכל רגע נתון בתחנות המוצא נהגים שמקפיצים אותם לעשות קווים מסויימים במקרה הצורך.
אפשר להעתיק את זה לכל הזמן.
לא כמספר הנהגים בחגים למשל, אלא כמה בודדים בכל רגע נתון.
 
לדעתי הפתרון הכי טוב לכל הדברים האלו, זה שמשרד התחבורה יקים "שלוחה לטיפול בזמן אמת".

משרד התחבורה עובד מאד חזק על תכנון מוקדם של זמני האוטובוסים וכמות האוטובוסים הרצויה ובפרט בזמני עומס, אך הכל זה רק בתכנון המוקדם ובפועל בזמן אמת הדברים משתנים מאד, ואז אין למי לפנות...

אם אתה פונה לחברה הם עונים: "אני מעביר את הפניה..." "תגיש תלונה בכתב..." וכדו', ואין מי שיעזור לך כשאתה מזיע כבר שעה וחצי בתחנה וכבר אין לך כמעט בשביל מה ליסוע כי כבר עוד מעט נגמר האירוע/פגישה...

אם יקימו שלוחה עם קו טלפון שעונים לך "פקחים" שיש להם סמכות להוציא באותו רגע אוטובוס נוסף, ולא איזה נציגה משועממת שמעבירה את הפניה ותוך 30 יום זה מגיע לגורם הרלוונטי... אז המצב יהיה אחרת !!

אם יהיה גורם שאפשר לעדכן אותו בזמן אמת שהאוטובוס לצפון (שהבא יוצא רק בעוד שעתיים) דילג על תחנות, או שהתמלא ולא אסף את כולם, ויוכל לשלוח מיידית אוטובוס נוסף או לפחות לתגבר את האוטובוס הבא, המצב יהיה טוב !!

אם יהיה צוות/משרד שכל התפקיד שלו זה לדאוג לתגבורים בזמן אמת, וישלחו פקחים/ עובדים שיעמדו בזמני עומס ב"תחנות המועדות" (שתמיד יש שם עומס) או בתחנות של היציאות מהערים (שזה משקף באמת אם יש תגבור נכון או לא) ויעדכן בזמן אמת את המשרד מה המצב, אז אנחנו מסודרים !!!!

כשמדברים על הבטחות בחירות מהנציגים, צריך לדרוש התחייבות לדברים מעשיים (כדוגמת ההצעה הנ"ל - או כל הצעה אחרת שיציעו), ולא רק דברים באויר שידאגו לנו וכו'

בתקווה שיהיה למישהו אכפת מאיתנו .........
אפשר להתקשר לחברה, כמה פשוט, אבל אנשים לא יודעים מזה,
זה מה שהכי עוזר, וזה בזמן אמת.
מנסיון של עשרות פעמים!!! כמעט כל פעם שכמה אנשים מכמה טלפונים התקשרו לחברה ואמרו יש בתחנה זו וזו כך וכך אנשים שמחכים כך וכך זמן, הגיע אוטובוס!
לפעמים הנציג עמד איתי על הקו עד שישבתי באוטובוס!
רק, שצריך לשכנע אנשים להתקשר, משום מה רב האנשים (בפעם הראשונה) לא רוצים לבזבז את ה3 דקות האלה, ומעדיפים לחכות עוד חצי שעה בתחנה.
 
בדרך כלל כשלטלפונים הראשונים פחות מתייחסים עם ריבוי הטלפונים, והפרטים, מתייחסים יותר.
(4 אוטובוסים כבר עברו ולא עצרו, 27 אנשים כבר מחכים פה חצי שעה, וכו')
לפעמים צריך קצת להרים את הקול, ולעיתים נדירות הם עונים בזלזול,
ע"פ רוב הם מיד נותנים מענה (כולל פעם שעמדנו מעל 30 איש בתחנה, ואחרי שהציבור נענה לתחנוני שכל אחד יתקשר לחברה, קיבלנו תוך דקות אוטובוס שהעלה את כולם בתחנה ומיד יצא מהעיר!)
 
אפשר להתקשר לחברה, כמה פשוט, אבל אנשים לא יודעים מזה,
זה מה שהכי עוזר, וזה בזמן אמת.
מנסיון של עשרות פעמים!!! כמעט כל פעם שכמה אנשים מכמה טלפונים התקשרו לחברה ואמרו יש בתחנה זו וזו כך וכך אנשים שמחכים כך וכך זמן, הגיע אוטובוס!
לפעמים הנציג עמד איתי על הקו עד שישבתי באוטובוס!
רק, שצריך לשכנע אנשים להתקשר, משום מה רב האנשים (בפעם הראשונה) לא רוצים לבזבז את ה3 דקות האלה, ומעדיפים לחכות עוד חצי שעה בתחנה.
לפעמים מפחדים פשוט לפנות לחברה...
למשרד התחבורה, עסקנים, ח"כים, ומי לא, רק לא - לחברה המפעילה.
הרבה מאוד פעמים התקשרתי לאגד ולקווים, תמיד קיבלתי את אותה תשובה, כל פעם בניסוח אחר:
אנחנו רק מודיעין, אין לנו איך לעזור, לא, אין כאן סדרן במשרד...
אדוני, זה שירות לקוחות (?), אין לי מושג מי אמור לדאוג לזה...
 
לדעתי הפתרון הכי טוב לכל הדברים האלו, זה שמשרד התחבורה יקים "שלוחה לטיפול בזמן אמת".
שמעתי בדיוק היום מכמה אנשים את אותו הדבר - רק טלפון לטיפול בזמן אמת.
בביתר, ברוב המקרים ניתן לפנות לקוים והם שולחים אוטובוסים נוספים, בעיקר בערבי שבתות יש רכב של קוים שעובר בכל התחנות בשעת היציאה האחרונה, ובודק את מצב העומס בתחנות, ואם נשארו נוסעים שלא נאספו
 
אפשר להתקשר לחברה, כמה פשוט, אבל אנשים לא יודעים מזה,
זה מה שהכי עוזר, וזה בזמן אמת.
מנסיון של עשרות פעמים!!! כמעט כל פעם שכמה אנשים מכמה טלפונים התקשרו לחברה ואמרו יש בתחנה זו וזו כך וכך אנשים שמחכים כך וכך זמן, הגיע אוטובוס!
לפעמים הנציג עמד איתי על הקו עד שישבתי באוטובוס!
רק, שצריך לשכנע אנשים להתקשר, משום מה רב האנשים (בפעם הראשונה) לא רוצים לבזבז את ה3 דקות האלה, ומעדיפים לחכות עוד חצי שעה בתחנה.
אני הייתי בתחנה בבני ברק והייתי צריכה אוטבוס לכיוון הצפון התקשרנו לחברה וגורנישט.. הוצאנו רכב מבני ברק הלוך חזור באחת בלילה...
 
המאמר מושלם כל מילה נכונה היטבת לתאר את המצב בצורה הכי נכונה וכואבת
צריך לשלוח אותו לאיזה חבר כנסת ולהציע לו על הדרך לנסות לבקר באוטובוס בשעה 1:15
כמה מעיכות ויש לנו מערך אוטובוסים מתוחזק.
שימו לב יש חוק שאומר שלנציג שרות אסור לנתק לך את הטלפון עד שאת/ה מנתק/ת את השיחה
פשוט מאד אם לא תשחררו את הנציג התורן יהיה לו יותר סיבות לטפל בפניה שלך מנסיון זה עובד!
 
בבוקר חול המועד פסח חיכינו בתחנה המרכזית לקו 163, של חברת סופרבוס, אוטובוס שיוצא רק אחת לשעה.

המרחק בין תחנת המוצא למרכזית הוא 2 דקות, ולכן לאחר שעברו כ 10 דקות , התקשרתי לחברה.
ענו לי שבדקו עם הסדרנים ועקב תקלה הוא לא יצא.

לאחמ"כ אמרו שהוא יצא אבל הוא דילג על 3 תחנות חשובות, ביניהן המרכזית שהיא אחת העמוסות שלו, ושהוא כרגע בשמואל הנביא.
הנציג הנחמד הציע שננסה להשיג אותו שם.
הצעה מאד ריאלית, יש לציין.

בקשנו שישלחו אוטובוס במיוחד עבורנו כי זו חוצפה שלהם לדלג על תחנות, אך הם שאלו כמה אנשים ממתינים.
היו כ 11-10 איש לאחר שכמה התייאשו, ולכן להרגשתי הם החליטו שלא שווה להם לשלוח.

לאחמ"כ הנציג ביקש להעביר את הטיפול במקרה לאישה אחרת מהתחנה שהתקשרה ג"כ. הסכמתי שהטיפול יעבור דרכה אם יעדכנו אותי, אך הוא לא עדכן בסופו של דבר.

הנציג הבטיח לה שישלחו אוטובוס במיוחד ולכן המשכנו להמתין.
כשעברו כ 10 דקות והוא עוד לא הגיע, התקשרתי שוב, והנציג אמר שהם כבר שלחו והוא צריך להגיע כל דקה.

את הבטחת הסרק הזו שמענו במהלך כל החצי שעה הזו (היו עוד כמה שהתקשרו), שהם שלחו מזמן והוא כבר מגיע.
תזכורת - המרחק בין תחנת המוצא למרכזית הוא 2 דקות...

כשהוא באמת לא הגיע וכמעט הגיע זמנו של האוטובוס הבא, ענה לי הנציג שהסדרנים הטעו אותם ולא שלחו אוטובוס, אלא שיקרו עלינו וניסו למרוח אותנו, ושנמתין לאוטובוס הבא.
הוא אמר לי במילים אלו ממש: "כן, זה סוג של שקר"....

אז חוץ מהעניין שהם פשוט דילגו על התחנות הכי עמוסות באחד הימים הכי לחוצים, בלי להתבלבל הם פשוט שיקרו על הממתינים בתחנה ע"מ להרגיע אותם, בלי לחשוב כלל לשלוח להם אוטובוס נוסף.

לתפארת סופרבוס.
 
א. לא הייתי רוצה להיות בשירות הלקוחות של חברת אוטובוסים.
חשבתם על זה-אלו שאחראים לא לשלוח לנו אוטובוסים, אחראים גם על צוות הטלפנים/ות. לא אנשים נחמדים, וזה בנוסף על הצעקות שהם מקבלים מהנוסעים.
שימו לב-אתם אמנם סובלים בתחנות וצועקים, אבל הם סובלים כפול מכם. והם בני אדם לא פחות מכם, והדם שלכם לא שווה יותר משלהם. ואהבת-לא רק למכריך. זוהי תכונת החסידה המתחסדת רק עם חברותיה. הנ"ל נוגע לכל נותני השירות באשר הם.

מה כן אפשר לעשות? לבקש בנעימות. כמו שאמרו כאן קודם-אסור לנציג לנתק מעצמו. אפשר לעמוד על שלכם בצורה טובה, חלילה לא בצעקות ובכעס על אנשים שאינם אשמים במצב.

ב. אשמח אם מישהו יוכל לפרסם מספרי שירות לקוחות של חברות תחבורה.
מנסיוני בתחנות-להרבה מאוד אנשים אין מושג איך ליצור קשר ולהגיע לשלוחות הנכונות, ולהתקשר שוב ושוב עד שנגיע למספרים חסרי תוחלת שלא מגיעים לשום מקום-תאמינו לי, מתיש.

מי מרים את הכפפה?
 
כל מילה במקומה!
נסענו ביום חמישי מבית שמש לאשדוד והאוטובוס דילג עלינו.
חזרנו במוצאי שבת ב21:30 וגם אז דילגו עלינו האוטובוסים, מאות איש היו צריכים בחצות ליל לנסוע מאשדוד לבני ברק ומשם לבית שמש, כשלבתיהם הם הגיעו בערך בשתיים לפנות בוקר (!)
לדעתי רק אם סמוטריץ' יראה את המאמר הזה ויהפוך את זה לאחד מהקמפיינים שלו בחברה החרדית, רק אז יתחילו נציגנו לפעול בנושא ולהפריח הבטחות - מפחד סמוטריץ' ובן גביר...:cry::cry::cry::cry:
מספיק בלאיים על הצבעה בבחירות.
יש מספיק דברים לעשות לפני האיום על הבחירות, אפשר לטרטר את משרד התחבורה ואת חברות התחבורה.
אני לא מכתיב לחכי"ם במה חשוב להתעסק, אבל אני חושב שהדיור זה יותר חשוב מתחבורה, אברך שצריך לשלם משכנתא של כמה אלפי שקלים בחודש, זה יותר גרוע מלחכות פעם או פעמיים בחודש בתחנה שעה וחצי.
וזה לא אומר שלא צריך לטפל בזה, אפשר לטפל בזה גם בדרך הנ"ל.
בבחירות האחרונות, בגלל כמה אנשים שלא הצביעו בגלל שלא היה להם אוטובוס בפורים דמוקפים בירושלים, הפסדנו בבחירות, ובזכות זה, הפסדנו 10000 דירות ליד קרית גת.
לקחת מאה ספיישלים לירושלים וחזור, זה פרומיל מהסכום שהציבור החרדי הפסיד בדירות הנ"ל.
צריך לעבוד גם עם שכל, ולא רק עם עצבים.
 
מספיק בלאיים על הצבעה בבחירות.
יש מספיק דברים לעשות לפני האיום על הבחירות, אפשר לטרטר את משרד התחבורה ואת חברות התחבורה.
אני לא מכתיב לחכי"ם במה חשוב להתעסק, אבל אני חושב שהדיור זה יותר חשוב מתחבורה, אברך שצריך לשלם משכנתא של כמה אלפי שקלים בחודש, זה יותר גרוע מלחכות פעם או פעמיים בחודש בתחנה שעה וחצי.
וזה לא אומר שלא צריך לטפל בזה, אפשר לטפל בזה גם בדרך הנ"ל.
בבחירות האחרונות, בגלל כמה אנשים שלא הצביעו בגלל שלא היה להם אוטובוס בפורים דמוקפים בירושלים, הפסדנו בבחירות, ובזכות זה, הפסדנו 10000 דירות ליד קרית גת.
לקחת מאה ספיישלים לירושלים וחזור, זה פרומיל מהסכום שהציבור החרדי הפסיד בדירות הנ"ל.
צריך לעבוד גם עם שכל, ולא רק עם עצבים.
אף אחד לא הזכיר את אי ההצבעה למפלגות החרדיות, כמובן שכולנו צריכים לשמוע בקול רבותינו ולהצביע להם.
מה שכן נכתב, זה שלפעמים נבחרי הציבור לא פועלים כמצופה מהם, ורק כששותה הקולות התורן מהמגזר (כיום סמוטריץ' ובן גביר) מתחיל להעלות נושאים, רק אז נזכרים גם הם להתעסק בנושאים הללו, אותו דבר בתחבורה ציבורית, וכן, אותו דבר גם בדיור.
אף אחד לא מאיים, ואף אחד לא אמר לא להצביע, לא להוציא דברים מהקשרם.
 
אף אחד לא הזכיר את אי ההצבעה למפלגות החרדיות, כמובן שכולנו צריכים לשמוע בקול רבותינו ולהצביע להם.
מה שכן נכתב, זה שלפעמים נבחרי הציבור לא פועלים כמצופה מהם, ורק כששותה הקולות התורן מהמגזר (כיום סמוטריץ' ובן גביר) מתחיל להעלות נושאים, רק אז נזכרים גם הם להתעסק בנושאים הללו, אותו דבר בתחבורה ציבורית, וכן, אותו דבר גם בדיור.
אף אחד לא מאיים, ואף אחד לא אמר לא להצביע, לא להוציא דברים מהקשרם.
ציטוט:
יש לנו שלוחי ציבור מוכשרים מאוד, מאוד, מאוד.
יש בתוכנו אנשים יעילים להחריד, שכל אחד ואחד מהם יכול לחולל את המהפכה - לו רק יתנו לו את השאלטר.
לו רק נשכיל לדרוש את הצבתו של אדם כזה, בתפקיד החדש: "סגן שר התחבורה לענייני אוטובוסים", נוכל תוך זמן קצר מאוד ליהנות משינוי עמוק, שינהל רבים רבים מאיתנו כל היום.
תשובה: אין סיכוי.
הסבר: כמות התיקים שהיהדות החרדית יכולה לדרוש היא קטנה כתוצאה ישירה מכמות המנדטים הנמוכה שלה. מה שגורם לכך שתיק התחבורה יבוא בהכרח על חשבון חינוך / דיור / כלכלה.
אם אתם רוצים לאפשר להם תיקים נוספים צאו להצביע בלי חשבונות ותגדילו את כמות המנדטים שלהם, מה שיאפשר להם להגיע עם רשימת דרישות גדולה יותר.
 
אני נוסעת המון בין ירושלים לאשדוד.
בכל פעם המצב יותר גרוע.
במיוחד בבינהזמנים כשהמטיילים הירושלמים מגיעים בהמוניהם לאשדוד.
לא נשאר מקום לתושבי העיר.
 
מספיק בלאיים על הצבעה בבחירות.
יש מספיק דברים לעשות לפני האיום על הבחירות, אפשר לטרטר את משרד התחבורה ואת חברות התחבורה.
אני לא מכתיב לחכי"ם במה חשוב להתעסק, אבל אני חושב שהדיור זה יותר חשוב מתחבורה, אברך שצריך לשלם משכנתא של כמה אלפי שקלים בחודש, זה יותר גרוע מלחכות פעם או פעמיים בחודש בתחנה שעה וחצי.
וזה לא אומר שלא צריך לטפל בזה, אפשר לטפל בזה גם בדרך הנ"ל.
בבחירות האחרונות, בגלל כמה אנשים שלא הצביעו בגלל שלא היה להם אוטובוס בפורים דמוקפים בירושלים, הפסדנו בבחירות, ובזכות זה, הפסדנו 10000 דירות ליד קרית גת.
לקחת מאה ספיישלים לירושלים וחזור, זה פרומיל מהסכום שהציבור החרדי הפסיד בדירות הנ"ל.
צריך לעבוד גם עם שכל, ולא רק עם עצבים.
למה דבר אחד צריך לבוא על חשבון השני?!
הם צריכים לעבוד גם על זה וגם על זה!!!!!
יש להם מספיק חכ"ים וג'ובים שניתנים למקורבים על חשבוננו.
למה בגלל שאנחנו מקשיבים לרבנים הם גונבים אותנו???!!!
גם מקבלים את קולותינו, גם מתפרנסים ומפרנסים מקורבים על חשבוננו וגם לא עושים כלום למענינו.
 
הגעתי לטיפול שיניים מורכב ולא היה לי איך לחזור.
זה היה טירוף.
הלכתי שעה וחצי-שעתיים ברגל מהכניסה לעיר עד בר אילן,
כשבכל תחנה אני מחכה חצי שעה-40 דקות מנסה לעלות,
ושוב חוזר חלילה.
 
למה דבר אחד צריך לבוא על חשבון השני?!
הם צריכים לעבוד גם על זה וגם על זה!!!!!
יש להם מספיק חכ"ים וג'ובים שניתנים למקורבים על חשבוננו.
למה בגלל שאנחנו מקשיבים לרבנים הם גונבים אותנו???!!!
גם מקבלים את קולותינו, גם מתפרנסים ומפרנסים מקורבים על חשבוננו וגם לא עושים כלום למענינו.
@כח הרצון כועס עלי או על החכ"ים?
 
מצב
הנושא נעול.

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

More from נתן גלנט

שתף את המאמר

למעלה