יוצרים? זה בדיוק מה שהיה חסר לכם

פלטפורמה חדשנית שתחשוף אתכם לקהל עצום של לקוחות ומעסיקים ותגרום להם למצוא אתכם!

-רחל סרולוביץ-

15 שנות קיומו של פורום פרוג עשו אותו למה שהוא: פורום היוצרים הגדול ביותר, המעניק בית, במה וכר להתפתחות מקצועית לעשרות אלפי יוצרים. ובבית, כמו בבית, חושבים תמיד על הדרך לעשות אותו טוב יותר, לאפשר יותר, לשפר, להוסיף ולקדם.

בשנתיים האחרונות עבר הפורום שינויים רבים ששיפרו את יכולותיו המגוונות ואפילו את הנראות שלו, אך מסתבר כי כל מה שהשתנה בו עד כה היה רק תקדים. מיזם חדש ופורץ דרך עומד לשנות את כל כללי המשחק ובלי קלישאות- ליצור מהפכה אמיתית.

בשבוע האחרון כולנו היינו עדים לטיזר חביב עם תוכי שביקש לבשר משהו. היו שניחשו לאן הרוח נושבת, אך אף אחד לא באמת ציפה למהפך שהוא יביא בעקבותיו. במוצאי שבת, מעט אחרי החזרת הפמוטים לוויטרינה, הפציע התוכי בדף הבית בגודל כמעט טבעי וחשף הכל.

חיים דיקמן, הפדגוג המיתולוגי של פרוג ומי שעומד מאחורי הירוק הירוק הזה, נאות לפרק את החשיפה לגורמים, ולסקור אותה מקרוב:

"מדובר במיזם מטורף וחדשני שלא היה כמותו", הוא נרגש. "אחרי הרבה מאד מחשבה ועבודה הפקנו את אינדקס היוצרים הגדול בישראל והראשון מסוגו, הכולל בתוכו את כל סוגי היוצרים מכל תחום: מעצבים, כותבים, צלמים, אדריכלים ועוד. האינדקס הוא ההזדמנות והמקום של כל יוצר להיות נוכח ולפרסם את עצמו, להיחשף למעגל לקוחות פוטנציאלים ענק ואפילו בינלאומי ולהגדיל משמעותית את מעגל הלקוחות האישי שלו".

ביאור 2020-07-08 112314.png

איך זה עובד?

חיים מסביר בסבלנות: "האינדקס עובד על אותו עיקרון של פרסום בגוגל. כל יוצר הרשום בפורום מופיע בו חינם, ומנויי פרוג יכולים במספר צעדים פשוטים גם לקדם את עצמם ככל האפשר לראשית רשימת המומלצים באינדקס. ישנה אפשרות להעלות תיק עבודות, לעדכן פידבקים של לקוחות, לבחור אילו עבודות יוצגו בפרופיל, מה יהיה כתוב בו, להציג פרטים ליצירת קשר ועוד.

"מעסיק או מבקש שירות שנכנס לאינדקס על מנת לאתר בעל מקצוע, משתמש במנועי החיפוש המתקדמים של האינדקס ויכול להתאים אותם אישית לצרכיו. בלחיצת כפתור ניתן להגדיר חיפוש על פי תחום, שנות ניסיון, תיקי עבודות, איזור, פידבקים, דירוג ועוד".

עד כמה האינדקס אפקטיבי?

"ההזדמנות הפרסומית באינדקס עצומה: למעלה משבע מיליון צפיות בחודש הופכות את אתר פרוג לאתר פופולארי ביותר, ומאות אלפי גולשים נחשפים מידי יום לתכנים שלו. יוצר שמופיע באינדקס מקבל חשיפה בלתי אמצעית שמקפיצה מניות ומכירות בוודאות.

"בקרוב גם נצא במסע פרסום ממוקד וייעודי לאינדקס, שיפנה למעסיקים ויחשוף בפניהם את אפשרויות האינדקס הנרחבות המאפשרות להם לאתר בעלי מקצוע ולהתרשם מהם ביעילות רבה.

"האינדקס עומד להיות הכתובת האחת והיחידה מסוגה לגיוס עובדים ופרילנסרים לעבודות בכל תחום, באמצעות מערכת חדשנית וחסרת תקדים. זו בשורה גדולה לכלל היוצרים ואין סיפוק גדול מזה".

ביאור 2020-07-08 112504.png

אם עדיין לא עדכנתם את הפרופיל שלכם או עוד לא ניסיתם את מנועי החיפוש והסינון של האינדקס, חפשו את הכפתור הצהוב בתפריט האתר ורוצו לשם. החל מהשבוע, עשרות אלפי יוצרים ויוצרות עושים צעד גדול קדימה, אל תישארו מאחור.
על המחבר
רחל סרולוביץ
כותבת את המילים הנכונות והמדויקות שנוגעות בלבו של קהל היעד ומרימות את המכירות גבוה יותר!
כתיבה שיווקית, תוכן לאתרים וקופירייטינג.

תגובות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

More from רחל סרולוביץ

שתף את המאמר

למעלה