המשפיע שיכבוש הכי חזק את הלקוחות שלך

1704188462683.png



המשפיע הכי חזק על הלקוחות שלך באתר שלך הוא כמובן חוויית השימוש בו

חוויית משתמש היא החוויה שחווה משתמש כאשר הוא מבצע פעולות שונות במערכות ממשק כמו אתר, אפליקציה, תוכנה.

החוויה מושפעת מהממשק, האם הפעולות זורמות או מקרטעות ונתקעות? האם הניווט בתוך האתר מרגיש הגיוני או לא מובן? האם השימוש גורם לאנשים להרגיש שהם ביצעו את הפעולות ביעילות או שכל שניה גררה מלחמה? חווית משתמש בעצם נמדדת ברמת הקלילות או הקושי שהיה למשתמש כלשהו להשתמש במוצר.

ישנם כמה אלמנטים שמעצב חווית משתמש חייב לשים עליהם דגש, ולהקדים להם אפיון מדויק בכדי שיוכל להבין מה עומד מאחורי המשתמש, החשיבה שלו, הרצון והפעולות שלו וכך ליצור חווית משתמש חיובית ומושלמת.

1704188339213.png
למה זה חשוב?


חווית משתמש חשובה כדי לגרום ללקוח להתחבר למותג, להרגיש טוב בנוכחות המותג ובתקשורת אתו, ולהרגיש טוב עם הפעולות שהוא מבצע.

זה ימנע ממנו תסכול, ריחוק מהמותג, נטישה, ושיווק שלילי שיעביר מפה לאוזן.




מה זה כולל?

הדבר הראשון שיבלוט ישר בכניסה לאתר הוא החוויה הוויזואלית- הנראות והעיצוב, כאשר יש מסך פתיחה מרשים המשתמש יעצור ופה יש לנו 3 שניות להשפיע עליו.

המאפיין הזה הוא החשוב ביותר בהקמת אתר וכל ממשק דיגיטלי אחר, פה אתם מציגים את המותג שלכם בצורה המדויקת הנקייה והמושכת ביותר עבור הגולשים.

דמיינו לעצמכם שאתם פונים לרכוש מוצר פיזי, ככה בחיסול עודפים, כמו, כורסא שהיא באמת סופר נוחה ופשוט קשה לקום ממנה,

אבל הוא מלאה בשכבה רצינית של אבק, וכמעט לא נראה הצבע הבסיסי שלה. רוב הסיכויים שלא תרכשו אותה לבסוף, או שאפילו לא תסתכלו עליה.

המרכיב השני בחווית משתמש הוא השמישות, כמה קל ונח לתפקד באתר, לבצע פעולות, ולהגיע ליצור קשר.

מהרגע שהמשתמש נוחת לאתר ועד לשוטטות בתוככי העמודים ויצירת קשר או רכישה המשתמש צריך להרגיש שהוא יודע מה עליו לעשות והוא שולט בגלישה בצורה נוחה ומנווטת נכון. את הניווט מתכננים כבר בשלב האפיון.

והמרכיב השלישי הוא שקיפות מלאה ויצירת אמון ע"י מיקרו קופי מרגיע ומונע חששות לבצע פעולות ולהתקשר עם המותג, לדוג' אחד החששות הבולטים אצל משתמשים הוא לתת את כתובת המייל, אף אחד לא מעונין שיעבירו את המייל שלו הלאה או לקבל הרמת ספאמים שיעמיסו על המייל שלו.

פה ניתן לכתוב לו לשם מה אנחנו מבקשים את כתובת המייל וגם שאנו מתחייבים לא להעביר אותו הלאה.

איך עושים את זה נכון?

חווית משתמש נכונה עונה במדויק על כל צרכי המשתמש, בקלילות ובכיף, כך שהשימוש בשירות או במוצר ייתן חוויה מיוחדת, קלה וברורה, תיתן למשתמש מעבר למה שחושב או רוצה וצריך, על מנת לצור חווית משתמש איכותית נקפיד על תהליך מסודר ומדויק בכל תחום שנוגע בשירות או במוצר, החל משלב האפיון והתכנון הראשוני, בניית האתר ועיצובו וכלה בשיווק.
  • 3D_Animation_Style_Cute_and_funny_user_experience_0.jpg
    3D_Animation_Style_Cute_and_funny_user_experience_0.jpg
    KB 403.1 · צפיות: 1,913
על המחבר
כבי צישינסקי

תגובות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

More from כבי צישינסקי, סטודיו רץ.

שתף את המאמר

למעלה