אל תסנוורו את הגולשים!

AlbedoBase_XL_Dazzling_laptop_cute_cute_Website_login_page_A_c_0.jpg

בעידן הדיגיטלי של היום, כשהכל זמין ומיידי, אנו נוטים לאבד סבלנות במהירות אם לא מצאנו את שרצינו בחוויה נעימה, אנו עוברים מיד לאתרי המתחרים.
כאשר נדע להבחין מראש מה גורם לעזיבה של האתר, נוכל לקבל את התמונה השלמה לשיפור ולקידום בכדי לגרום לגולשים שלנו להישאר אצלנו.
תארו לעצמכם שאתם נכנסים לחדר ו-10 פרוז'קטורים מאירים דולקים לכיוונכם, כך שאפילו לעצום עיניים לא יעזור, מיד תרצו לברוח משם.
בכדי לא ליצור רושם שלילי, חובה לאפשר לגולשים חוויה נעימה בגלישתם באתר!



ריכזנו לכם טיפים אלופים לאתר מנצח:

1. רושם ראשוני
רושם ראשוני חשוב מאוד בכל הכרות ראשונית בינאישית ובאינטרנט הוא חשוב אפילו יותר! אם הלקוח לא מתרשם לטובה, פספסת אותו!
כאשר הגולש נכנס לאתר הוא צריך להבין 3 דברים:
1.איפה הוא נמצא
2. מה הערך שמקבל כאן
3. איך הוא יכול ליהנות מהערך הזה- ליצור קשר/להירשם/לרכוש וכו'.
בנוסף, האתר צריך להיות קל לניווט, להכיל תוכן מקצועי, תמונות ברורות ורלוונטיות.

2. צבעים זוהרים
יש לדאוג שהצבעים לא יהיו מדי זוהרים, יש לזכור שהצבעים מוקרנים על מסך מואר ומרצד, כך שצבעים בהירים ורגועים יותר יהיו נעימים לגולש ויאפשר לו להישאר זמן רב יותר באתר.

3. אתר חדשני ועדכני
בכל תחום עיסוק מתעדכנים כל הזמן דברים חדשים ורלוונטיים לגולש, חשוב מאוד לעדכן על בסיס קבוע את האתר בטרנדים החדשים בכדי לתת לגולשים חווייה חיובית.
בכל עדכון באתר והעלאת חומרים נוספים אנחנו גם עוזרים לגוגל לקדם את האתר שלנו.

4. טעינת אתר
אחד הגורמים הכי נפוצים לנטישת אתר ע"י הגולש. הגולש נותן לנו 3 שניות להשפיע עליו, כאשר האתר עולה באיטיות הגולש ימשיך הלאה לאתר המתחרה, חשוב לעקוב אחר מהירות האתר ע"מ לאפשר מקסימום מהירות.

5. תוכן משעמם
במקום שמשעמם לא נמצאים הרבה זמן, תנו לגולשים ברקס לבצע המרה, שימו משפטים שיווקיים ומניעים לפעולה שיכניסו צבע וכיף לאתר וישכנעו את הגולש לקנות באתר.

6. ניווט קל ולא מסורבל
הדבר הגרוע ביותר באתר, כאשר האתר מאופיין נכון מסודר וממוקד מטרה, קל יותר לגולש להסתדר באתר ולגלוש בכיף ובחוויה.

7. יצירת קשר
טופס צור קשר בכל אתר הוא ממש הכרכי כדי לא לפספס את הלקוחות, הרבה גולשים נכנסים לאתר גם בזמנים שהעסק סגור ולא בשעות המענה הטלפוני, כך השירות הוא תמידי!

8. עמודי שגיאות
כאשר לקוח מגיע לעמוד שלא נמצא כבר או שמופיעה לו שגיאה, הוא מקבל חוויה לא נעימה. כזו שתגרום לו לברוח, חשוב לבדוק שכל העמודים באתר תקינים או לפחות ליצור חווית משתמש במיקרו קופי או קריקטורה נחמדה מאווירת המותג עם קישור לדף מסוים באתר, ניתן גם לבדוק בכל מיני כלים את תקינותם של הקישורים באתר.

9. התאמה רספונסיבית
לקוחות רבים משתמשים בגדלים שונים של מסכים, סטטיסטיקות מראות כי כבר מעל 50% גולשים מהנייד ושיעור ההמרות גבוהה שם במיוחד, לכן חשוב מאוד להתאים אתר רספונסיבית לכל סוגי המסכים ולנווט אותו נכון.

10. האתר לא זמין כרגע
גם אם תעמוד בכל הכללים האחרים אם האתר לא זמין כאילו העסק שלך לא קיים עבור לקוחות רבים!
אחד הגורמים הכי משמעותיים לפגיעה בחוויית משתמש, לכן הקפידו לבחור באחסון שנותן פתרונות לגודל וכובד האתר.

המון הצלחות בבנית האתר שלכם ובשדרוגו.
על המחבר
כבי צישינסקי

תגובות

כהמשך למאמר החשוב הזה >

וכהמשך לתגובת @מנוי פרימיום >
כדאי לקרוא את הערך הויקיפדי המלא אודות מכלול התכונות היוצרות את החווית המשתמש

מחכה לה@משך ;)
 

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  29  פעמים

לוח מודעות

More from כבי צישינסקי, סטודיו רץ.

שתף את המאמר

למעלה