התחושה הרווחת היא שרוב חברות הבנייה אינן שירותיות ולא רואות לנגד עיניהן את טובת הלקוחות שלהן. האם אתם יכולים לאשר או להפריך את התזה הזו?
כלומר, האם לאורך כל תהליך הקנייה ולאחריה החברה הקבלנית שמרה על אמינות, לקחה אחריות על תקלות והיתה זמינה לפניות שלכם לשביעות רצונכם? אשמח אם תביעו את דעתם בסקר.
תודה לכולם
כלומר, האם לאורך כל תהליך הקנייה ולאחריה החברה הקבלנית שמרה על אמינות, לקחה אחריות על תקלות והיתה זמינה לפניות שלכם לשביעות רצונכם? אשמח אם תביעו את דעתם בסקר.
תודה לכולם