אני לומדת תכנות ויוצא לי להשתמש מלא עם GPT 4o ללמידה של שפות תכנות חדשות או פרויקטים לצרכים שונים.
מצד הלימודים כל הזמן אומרים שזה טיפשי להשתמש עם זה כי זה לא יעיל בעבודה,
למרות שכרגע אני רואה את עצמי מצליחה לכתוב קודים מושלמים ומסובכים ( כן, צריך להשקיע קצת מאמץ ואנרגיה כדי להבין איך לנסח לו את מה שאני צריכה...) לא מבינה למה שזה לא יהיה שימושי בעבודה.
יש לי שאלה-
האם יש פה מתכנתות/ים שלא משתמשים עם בוטים למיניהם ועדיין כותבים את כל הקוד בעצמם??
או שאני סתם נמצאת בסביבה שלא מבינה את היכולות ההזויות של הבינה המלאכותית?
ועוד שאלה-
למה בלימודים כל כך מגנים את השימוש עם בינה מלאכותית ועדיין מתעקשים לתת לנו להיבחן עם דפים ועטים כמו לפני 30 שנה?
בכל המקצועות שראיתי עד היום, כל שנה מעדכנים את שיטת הלמידה (האם בגרפיקה עדיין לומדים "לעטר" כותרות באמצעות עטים קליגרפיים? בחשבונאות עדיין עובדים עם חשבונייה וספרי הרישום הידניים למיניהם?...) ודווקא במקצוע שהכי מתפתח מבחינה טכנולוגית, ממשיכים לכתוב על דפים ועטים, ומי שמעז להשתמש בפרויקט עם משהו שנראה מדי מתוחכם- נפסל
זה לא הזוי?
מצד הלימודים כל הזמן אומרים שזה טיפשי להשתמש עם זה כי זה לא יעיל בעבודה,
למרות שכרגע אני רואה את עצמי מצליחה לכתוב קודים מושלמים ומסובכים ( כן, צריך להשקיע קצת מאמץ ואנרגיה כדי להבין איך לנסח לו את מה שאני צריכה...) לא מבינה למה שזה לא יהיה שימושי בעבודה.
יש לי שאלה-
האם יש פה מתכנתות/ים שלא משתמשים עם בוטים למיניהם ועדיין כותבים את כל הקוד בעצמם??
או שאני סתם נמצאת בסביבה שלא מבינה את היכולות ההזויות של הבינה המלאכותית?
ועוד שאלה-
למה בלימודים כל כך מגנים את השימוש עם בינה מלאכותית ועדיין מתעקשים לתת לנו להיבחן עם דפים ועטים כמו לפני 30 שנה?
בכל המקצועות שראיתי עד היום, כל שנה מעדכנים את שיטת הלמידה (האם בגרפיקה עדיין לומדים "לעטר" כותרות באמצעות עטים קליגרפיים? בחשבונאות עדיין עובדים עם חשבונייה וספרי הרישום הידניים למיניהם?...) ודווקא במקצוע שהכי מתפתח מבחינה טכנולוגית, ממשיכים לכתוב על דפים ועטים, ומי שמעז להשתמש בפרויקט עם משהו שנראה מדי מתוחכם- נפסל
זה לא הזוי?