עזרה תשלום חשבונית סלולרי על סך 700 שקלים עקב חריגה ממכסת הדקות

פרפקט מושלם

משתמש רשום
לא רוצה לאכזב אבל בקורונה גבו לנו 300 ש"ח מחברה אחרת ואמרו ששלחו הודעה ולא קיבלנו ושלחו לנו במייל את ההודעה ששלחו, והבנו שזה SMS והתווכחנו איתם שטלפון שלנו לא מקבל SMS לא עזר כלום:( שילמנו...
 
כיוון שלצערנו מיום ליום מתגברים החיובים המוגזמים והאכזריים של חברות הסלולר
אני כותב פה את המספרים של החברות השונות לבירור כמה דקות כבר נוצל
ע"מ לא להגיע לבעיה.
  • בזק: 2199*
  • פרטנר: 1010*
  • פלאפון: 199* (שלוחה 1)
  • סלקום: 444*
  • הוט מובייל: 199*
  • גולן: 613#*
  • 019 מובייל: 01919*
  • רמי לוי: 0556603020
התורה חסה על ממונם של ישראל.
 
כיוון שלצערנו מיום ליום מתגברים החיובים המוגזמים והאכזריים של חברות הסלולר
אני כותב פה את המספרים של החברות השונות לבירור כמה דקות כבר נוצל
ע"מ לא להגיע לבעיה.
  • בזק: 2199*
  • פרטנר: 1010*
  • פלאפון: 199* (שלוחה 1)
  • סלקום: 444*
  • הוט מובייל: 199*
  • גולן: 613#*
  • 019 מובייל: 01919*
  • רמי לוי: 0556603020
התורה חסה על ממונם של ישראל.
שתי נקודות חשובות מאד:

1.יש לשים לב שמספר הדקות שה לא נספר מתחילת חודש ועד סופו אלא לכל חשבון מתאריך אחר באמצע החודש, בדר"כ ביום עשיית החשבון ב 10 או ב15 לחודש.(אומרים את זה במספרים המוזכרים יש לשים לב!)

2.כפי שכבר נכתב כאן א"א לסמוך על החברות שיעדכנו שקרובים למכסת הדקות כי גם אם נאמין להם שהם אכן התקשרו. סיכוי גדול ש"נפספס" את השיחה ולא נענה.
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
שתי נקודות חשובות מאד:

1.יש לשים לב שמספר הדקות שה לא נספר מתחילת חודש ועד סופו אלא לכל חשבון מתאריך אחר באמצע החודש, בדר"כ ביום עשיית החשבון ב 10 או ב15 לחודש.(אומרים את זה במספרים המוזכרים יש לשים לב!)

2.כפי שכבר נכתב כאן א"א לסמוך על החברות שיעדכנו שקרובים למכסת הדקות כי גם אם נאמין להם שהם אכן התקשרו. סיכוי גדול ש"נפספס" את השיחה ולא נענה.
תודה רבה.

אגב יש טלפונים שאפשר לעשות מונה שסופר את כמות הדקות שהוציאו מהטלפון ואז מאפסים את המונה בתחילת החשבונית.
ולכן כדאי לעשות מסלול עם הרבה דקות.

ואולי להציע תקנה למשרד התחבורה, שכמו שבאינטרנט יש אפשרות שברגע שנגמר החבילה זה לא עובד, אז גם בזה, ברגע שתגמר החבילה הטלפו ןיקבל שיחות בלבד. ואולי וכל להוציא שיחת גוביינא, או דקת שיחה בלבד כל פעם עם התראה שנגמרו דקות החבילה.

@משתמש סופר מקצוען.
 

מס' 1

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אצלנו שלחו הודעה על ניצול המכסות בשעה 2 בלילה וכן 4 לפנות בוקר וכן בשעה 5 וחצי בבוקר
מכיון שהילדה נרדמה עם טלפון דלוק כשהיא מאזינה לסיפור ונגמרה המכסה בזמן הזה
יש מה לעשות עם זה? או שזה מקרה אבוד [פרטנר]
 

A052

משתמש סופר מקצוען
אצלנו שלחו הודעה על ניצול המכסות בשעה 2 בלילה וכן 4 לפנות בוקר וכן בשעה 5 וחצי בבוקר
מכיון שהילדה נרדמה עם טלפון דלוק כשהיא מאזינה לסיפור ונגמרה המכסה בזמן הזה
יש מה לעשות עם זה? או שזה מקרה אבוד [פרטנר]
אפשר לבקש התחשבות, הם יכולים להבין שלפנות בוקר לא אמורים לענות לשיחה הזו.
כמובן הכל בכתב מול פניות הציבור.
 

לחופש נולדה

משתמש רשום
אצלנו שלחו הודעה על ניצול המכסות בשעה 2 בלילה וכן 4 לפנות בוקר וכן בשעה 5 וחצי בבוקר
מכיון שהילדה נרדמה עם טלפון דלוק כשהיא מאזינה לסיפור ונגמרה המכסה בזמן הזה
יש מה לעשות עם זה? או שזה מקרה אבוד [פרטנר]
לכאורה אם סיבה שזה לא יהיה ככה לצערי
 
אני עברתי את מכסת הדקות לא יודע בכמה זה יצא 150 שח בערך התקשרתי לחברה ואמרתי אני בקשתי מהמוכר קו ל- 5000 דק' והוא נתן 3000 דק' מבחינתי אני לא אמור לשלם לכם יש בעיה עם המשווק
הם לא הסכימו בסוף עשו הנחה של 50 שח
עצה קמ"ל תוסיפו לקו אחד בבית 5000 דק למי ששומעת קו הצניעות וכו' אני מוסיף לשני פלא' בשביל שלא יקחו לי יותר כסף ואני חושב שזה טוב לבדוק כמה דק' שיחה היו החודש
ואפשר לבדוק בפלא' אם מאפסים כל חודש ביום החיוב של החברה ואז לא צריך להתקשר
לגבי החזרים אנחנו נצטרך ללמוד שאנחנו חרדים ואנחנו לא מחזיקים סמארטוטפון ואנחנו נשלם יקר כולל ברב קו ועוד בהרבה דברים הם מתעללים בנו ואנו גאים בדרך שלנו בסוף אנחנו ננצח נראה עם סמארטוטפון מי יוכל לקבל פני משיח
בשורות טובות
 

רוצה להוסיף

משתמש צעיר
לא רוצה לאכזב אבל בקורונה גבו לנו 300 ש"ח מחברה אחרת ואמרו ששלחו הודעה ולא קיבלנו ושלחו לנו במייל את ההודעה ששלחו, והבנו שזה SMS והתווכחנו איתם שטלפון שלנו לא מקבל SMS לא עזר כלום:( שילמנו...
באמת? לא עזר כלום ☹️
 
משהו חשוב למשפחת "רוצה להוסיף" שקיבלו את החשבונית המדוברת.
כל התגובות שלא עזר להם כלום וכו וכו
לא משנים כרגע כלום
במובן הזה שלנסות כדאי בכל מקרה
ויתכן מאד שגם, כן תצליחו.

ומנסיון אישי אני יכול להגיד לגבי עניין אחר שהיה לי בו עגמ"נ מרובה מאחת מספקי האינטרנט,
אמרו לי הרבה אין לך סיכוי וכו' והם בחיים לא יחזירו לך כסף וכו' וכו'
ותכלס בסייעתא דשמיא לא רק שקיבלתי את הכסף חזרה אלא החברה אף התקשרה לרצות אותי ולהציע לי מבצעים וכדו'

לסיכום:
אם לא תנסו ודאי שנכשלתם.
אם תנסו אולי תכתבו פה בקרוב:
"עדכון ב"ה סלקום זיכו אותנו על כל דמי החיוב במלואם"
אמן, והלוואי.
 

רוצה להוסיף

משתמש צעיר
משהו חשוב למשפחת "רוצה להוסיף" שקיבלו את החשבונית המדוברת.
כל התגובות שלא עזר להם כלום וכו וכו
לא משנים כרגע כלום
במובן הזה שלנסות כדאי בכל מקרה
ויתכן מאד שגם, כן תצליחו.

ומנסיון אישי אני יכול להגיד לגבי עניין אחר שהיה לי בו עגמ"נ מרובה מאחת מספקי האינטרנט,
אמרו לי הרבה אין לך סיכוי וכו' והם בחיים לא יחזירו לך כסף וכו' וכו'
ותכלס בסייעתא דשמיא לא רק שקיבלתי את הכסף חזרה אלא החברה אף התקשרה לרצות אותי ולהציע לי מבצעים וכדו'

לסיכום:
אם לא תנסו ודאי שנכשלתם.
אם תנסו אולי תכתבו פה בקרוב:
"עדכון ב"ה סלקום זיכו אותנו על כל דמי החיוב במלואם"
אמן, והלוואי.
תודה. ניסינו והם אמרו שמוכנים לוותר על.. 15 שקלים 😅
תודה באמת, סלקום
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה