תח"צ תלונה למשרד התחבורה, זה עושה משהו?

sk1203

משתמש מקצוען
יש נהגים בפרט קבלנים, שהם רגילים לעשות נסיעות למוסדות או לתיירים שמעלים נוסעים בתחנה אחת, ונוסעים 3 שעות ואז יש להם הפסקה של 4 שעות למשחק דמקה ואוכל ושינה, ואחר כך עוד נסיעה של שעה והפסקה שעתיים ועוד נסיעה של 3 שעות ונגמר.

כאן הם צריכים לעבוד כל הזמן
למה הם לקחו את זה?
אולי כי הם צריכים כסף?
אולי כי חבר שלו התחנן איליו שיחליף אותו?
כי הבוס שלהם סגר חוזה עם חברת תח"צ, ונתן להם דף עם לו"ז.
חברות התח"צ לא לוקחות נהגים פרטיים כקבלנים, אלא חברות שמעסיקות כמה וכמה נהגים, עם כמה וכמה אוטובוסים
 

ynf

משתמש פעיל
לכל אלו שמנסים להצדיק את החברות וכביכול את הנהגים הפרועים!
אנא תנו לאנשים שסובלים בנסיעות להביע את דעתם רצונם ושאיפתם בענין כפי שהם רוצים שיהיה.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אני הייתי גם רוצה שישנו לגבי קבלנים את נושא שילוט באוטובוסים
נכון אי אפשר לשים שילוט מ3 צדדים, אבל לפחות שמקדימה יהיה שילוט על החלון באמצע ולא ככה למטה שצריך להתאמץ וגם שיהיה מואר!!!! בלילה לא מצליחים לראות מרחוק, ולפעים עד שמגיע לתחנה ומצליחים לראות מה מספר הקו הוא כבר בורח
הגשתי בעבר תלונה למשרד התחבורה בדיוק על הנושא הזה
כנראה שצריכים לראות יותר פניות מהציבור
כל מי שיכול מתבקש להגיש פנייה מפורטת כאן -
 

ד. פריד

משתמש מקצוען
ממש לא.
בדקתי את זה גם מול החברה כשלא שמעו את האוטובוס בקל קו והחברה ידעה להגיד לי איפה האוטובוס נמצא.
וזה אומר שלאוטובוס יש GPS אבל הוא לא מחובר למערכת שמזינה את קל קו אלא רק לחברה
ידעה להגיד או לנחש או להמציא?
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
התלונות לא עוזרות כלום, חוץ מזה ששרונה קרגסקי מאמצת שוב את מוחה להמציא תירוץ שלא יבייש שום ילד שמאחר לת"ת...

מנסיון כואב בהרבה מאד תלונות ובהרבה נושאים
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
התלונות לא עוזרות כלום, חוץ מזה ששרונה קרגסקי מאמצת שוב את מוחה להמציא תירוץ שלא יבייש שום ילד שמאחר לת"ת...

מנסיון כואב בהרבה מאד תלונות ובהרבה נושאים
מה זה אומר שהתלונות לא עוזרות כלום מה בעצם הציפיה שלנו?
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
שחוץ מלראות את היצירות של אותה שרונה, איך היא יכולה תוך חודשיים להמציא תירוצים מוזרים ביותר לכל תלונה, לא זכיתי לראות שום התקדמות בזכות התלונות.
כולל במקרה חמור, שבהתחלה אמרו במוקד הטלפוני של החברה עצמה שיטפלו בזה, אח"כ התשובה היתה שצריך צו בית משפט להוציא את התמונות מהעיניות (כן, החברה צריכה צו לראות את העיניות שלה...), ובלי זה אי אפשר לטפל... ואח"כ כמובן עבר מידי הרבה זמן והעיניות נמחקו...
 

ynf

משתמש פעיל
בקיצור הפתרון היחיד הוא כנראה
לפנות למציגי ציבור עוזריהם וכל חבר מרעיהם
שיקבלו פניות בענין לטיפול
אחרת לא נראה שיש פתרון לכלל התלונותש עלו כאן לא פניות הציבור של משרד התחבורה וכדו'
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
בניגוד לפרסומים שונים:
אין תועלת בשליחת תלונות דרך נדרים פלוס
הטופס שם לא עובר למשרד התחבורה
הראיה: תלונה במשרד התחבורה מתקבלת ונשלח מייד אישור למייל
בשליחה שם זה לא מגיע למשרד התחבורה
 
  • וואו!
Reactions: ynf

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
אני הייתי גם רוצה שישנו לגבי קבלנים את נושא שילוט באוטובוסים
נכון אי אפשר לשים שילוט מ3 צדדים, אבל לפחות שמקדימה יהיה שילוט על החלון באמצע ולא ככה למטה שצריך להתאמץ וגם שיהיה מואר!!!! בלילה לא מצליחים לראות מרחוק, ולפעים עד שמגיע לתחנה ומצליחים לראות מה מספר הקו הוא כבר בורח
למה א"א לשים שילוט מ3 צדדים?
זה דבר שכתוב במכרז שהם חייבים לשים גם באוטובוס קבלני
 
  • תודה
Reactions: ynf

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
בניגוד לפרסומים שונים:
אין תועלת בשליחת תלונות דרך נדרים פלוס
הטופס שם לא עובר למשרד התחבורה
הראיה: תלונה במשרד התחבורה מתקבלת ונשלח מייד אישור למייל
בשליחה שם זה לא מגיע למשרד התחבורה
אין בזה ראיה
כי יתכן שהאישור מגיע למייל שמוגדר בנדרים פלוס
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
זה דבר שכתוב במכרז שהם חייבים לשים גם באוטובוס קבלני
תוכל להפנות אותי לסעיף הזה במכרז?
משרד התחבורה טוען שבאוטובוס קבלני הם חייבים לשים שילוט רק מצד אחד
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
שחוץ מלראות את היצירות של אותה שרונה, איך היא יכולה תוך חודשיים להמציא תירוצים מוזרים ביותר לכל תלונה, לא זכיתי לראות שום התקדמות בזכות התלונות.
היא בדרך כלל מעבירה את התשובות מהחברות, כך שהם היצירתיים במקרה הזה ...
ובהחלט לטעמי משרד התחבורה מקבל את התשובות של החברות יותר מדי בקלות.
משרד התחבורה הוא הגוף שמקבל הכי הרבה תלונות במשרד מבקר המדינה
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
בקיצור הפתרון היחיד הוא כנראה
לפנות למציגי ציבור עוזריהם וכל חבר מרעיהם
שיקבלו פניות בענין לטיפול
אחרת לא נראה שיש פתרון לכלל התלונותש עלו כאן לא פניות הציבור של משרד התחבורה וכדו'
כדי שכל אותם נציגי ציבור יוכלו לעזור, הם צריכים שיהיה להם עם מה לעבוד
פגישה של הרב מקלב עם נציגי משרד התחבורה כשהיא מגובה בתלונות שהוגשו למשרד התחבורה, היא הרבה יותר יעילה מאשר אם הוא יספר על כל האנשים שהוא פגש בבית הכנסת וסיפרו לו ש....
ככל שיהיו יותר תלונות רשמיות לנציגים תהיה יותר אפשרות לעשות משהו
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
תוכל להפנות אותי לסעיף הזה במכרז?
משרד התחבורה טוען שבאוטובוס קבלני הם חייבים לשים שילוט רק מצד אחד
אני חושב שצריכה להיות דרישה ממשרד התחבורה שאותם חברות קבלן ישימו שילוט גם בצד ומאחורה
זה אמנם להדפיס/לקשקש בכתב יד פי 3 ממה שהם מחוייבים כיום..., אבל נראה לי הגיוני
וגם כאן, אם יהיו הרבה פניות אליהם (וגם לנציגי ציבור) אולי יקרה משהו...
 

אמא ועוד..

משתמש מקצוען
תלונה על נהג מופרע קבוע בקו מסוים בשעה מסוימת, שנוסע בצורה מסוכנת ממש, הועברה לחברה (אגד), משרד התחבורה ולמקלב, והתלונה נסגרה ללא טיפול. מה עוד ניתן לעשות עם זה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  63  פעמים

לוח מודעות

למעלה