הרבה אשכולות נפתחו על מצב התח"צ, כמה מהם רק לאחרונה.
תגובות רבות מעלות תהיות אם בכלל יש טעם בשליחת תלונה.
הנה דוגמא שפורסמה לפי חוק חופש המידע.
הטבלה עוסקת בקנסות שניתנו רק בגוש עציון בשנים 2020-2021. מה שנמצא שם תחת הכותרת "מערכת האכיפה" זה כנראה בעקבות תלונות של הנוסעים. החברה נקנסה בעשרות אלפי שקלים וזה רק בגוש עציון!
מצד ימין יש את ממצאי האכיפה של הבקרה האלקטרונית. ניקח לדוגמא את "אי הביצועים" של שנת 2020 - 10,197 מקרים (זה כולל גם איחורים של מעל 7 דקות), נשווה את זה לכמות האי ביצועים שבמערכת האכיפה - 295.
כלומר 295 תלונות על 10,197 חריגות! פחות משלוש אחוז תלונות!
על אותן 295 תלונות החברה נקנסה ב-59,000 ש"ח. בואו נחשוב מה היה קורה עם רק 15 אחוז מהנוסעים היו מתלוננים?
אז קודם כל נזכור שהחברה נקנסת על התלונות שאנחנו שולחים (בנוסף לאכיפה האלקטרונית). ובנוסף, ככל שנתלונן יותר החברה תשלם יותר וישתלם לה לפעול למנוע את החריגות.
לפחות נתחיל כל אחד מאיתנו ...
תגובות רבות מעלות תהיות אם בכלל יש טעם בשליחת תלונה.
הנה דוגמא שפורסמה לפי חוק חופש המידע.
הטבלה עוסקת בקנסות שניתנו רק בגוש עציון בשנים 2020-2021. מה שנמצא שם תחת הכותרת "מערכת האכיפה" זה כנראה בעקבות תלונות של הנוסעים. החברה נקנסה בעשרות אלפי שקלים וזה רק בגוש עציון!
מצד ימין יש את ממצאי האכיפה של הבקרה האלקטרונית. ניקח לדוגמא את "אי הביצועים" של שנת 2020 - 10,197 מקרים (זה כולל גם איחורים של מעל 7 דקות), נשווה את זה לכמות האי ביצועים שבמערכת האכיפה - 295.
כלומר 295 תלונות על 10,197 חריגות! פחות משלוש אחוז תלונות!
על אותן 295 תלונות החברה נקנסה ב-59,000 ש"ח. בואו נחשוב מה היה קורה עם רק 15 אחוז מהנוסעים היו מתלוננים?
אז קודם כל נזכור שהחברה נקנסת על התלונות שאנחנו שולחים (בנוסף לאכיפה האלקטרונית). ובנוסף, ככל שנתלונן יותר החברה תשלם יותר וישתלם לה לפעול למנוע את החריגות.
לפחות נתחיל כל אחד מאיתנו ...
הגשת תלונה על התנהלות בתחבורה ציבורית
שירות זה מאפשר להגיש תלונה על שירות לקוי או פוגעני בקווי תחבורה ציבורית, רכבת ישראל, הרכבת הקלה ומוניות.
www.gov.il