>>>> תחרות הכרזות הגדולה >>> הופכים את היוצרות משלמים בזמן! >>>>>

GolanArt

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים
נו? אז לאן בסוף שולחים את הכרזה?
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
יש לקוח חדש שנכנס ומבקש נגיד עבודת חיתוך - לא למחר או עוד שבוע הוא מבקש "לאתמול"
כאילו דחוף מאוד - הבוס בד"כ אומר לו כך:
"אני מוכן לעצור עבורך מכונה עובדת ולתת לך שרות כאן ועכשיו - כמה שירות ? לפי כמה כסף שיש לך בארנק..." הוא חדש כך נוהגים וכך מקובל.

רוב הרשימה הנ"ל שציינת לא מזיזים זרת ללקוח חדש לפני פרטי אשראי/ מזומן.
כשיש היכרות זה כבר עובד אחרת. ובד"כ יש נהלי תשלום מאד מסודרים והגיוניים.
נכון לא כסף ביד ומיד. אבל כן מוסכמה.

אני רוצה לראות את חברת הנייר שתספק ללקוח חומר גלם אחרי חצי שנה כשהוא יגיד לה: "קודם כל שלח, אח"כ כבר נסדר את זה" "מה אתה עושה עסק, אתה מכיר אותי" "נו, באמת, כבר שולח לך צ'ק". (אמר את זה 5 פעמים)

לעומת זאת הפרילאנסר הפקר,
גם פרילנס היה מוכן לספוג את זה שיש נהלי תשלום ארוכים יותר, לו הם אכן היו קבועים ומסודרים. הבעיה מתחילה כשבעקרון אמורה להיות לו ייתרת זכות של 50,000 ש"ח, אבל אין לו איך לקנות לחם במכולת. כי בעבודה אחת המנהל בחו"ל, ואין אף אחד שבאמת לוקח אחריות לסדר את התשלום. איש הקשר היה רק לעניין אישרור העבודה ותכניה.
לקוח שני אומר כל יום מחר. (עבודה קודמת שילם במזומן רק שההיקף שלה היה רבע מהיקף העבודה הנוכחית)
לקוח שלישי נשבע בכל היקר לו שהוא הוציא צ'ק כבר לפני חודשיים...

קורה? קורה!
כמה סעד יש לאיש הקטן שבסה"כ ביקש להתפרנס באופן עצמאי? לא הרבה.
הם כולם רמאים? לא, אבל יותר קל לדחות את האיש הקטן והעדין עם העכבר ביד מאשר את הלוחצים האחרים.

זו מציאות.
כמובן שלא כל הפרילאנסים מאפשרים להתנהג ככה איתם. עדיין זו תופעה שדורשת טיפול.
 

אות לי

משתמש סופר מקצוען
רוב הרשימה הנ"ל שציינת לא מזיזים זרת ללקוח חדש לפני פרטי אשראי/ מזומן.
כשיש היכרות זה כבר עובד אחרת. ובד"כ יש נהלי תשלום מאד מסודרים והגיוניים.
נכון לא כסף ביד ומיד. אבל כן מוסכמה.

אני רוצה לראות את חברת הנייר שתספק ללקוח חומר גלם אחרי חצי שנה כשהוא יגיד לה: "קודם כל שלח, אח"כ כבר נסדר את זה" "מה אתה עושה עסק, אתה מכיר אותי" "נו, באמת, כבר שולח לך צ'ק". (אמר את זה 5 פעמים)

לעומת זאת הפרילאנסר הפקר,
גם פרילנס היה מוכן לספוג את זה שיש נהלי תשלום ארוכים יותר, לו הם אכן היו קבועים ומסודרים. הבעיה מתחילה כשבעקרון אמורה להיות לו ייתרת זכות של 50,000 ש"ח, אבל אין לו איך לקנות לחם במכולת. כי בעבודה אחת המנהל בחו"ל, ואין אף אחד שבאמת לוקח אחריות לסדר את התשלום. איש הקשר היה רק לעניין אישרור העבודה ותכניה.
לקוח שני אומר כל יום מחר. (עבודה קודמת שילם במזומן רק שההיקף שלה היה רבע מהיקף העבודה הנוכחית)
לקוח שלישי נשבע בכל היקר לו שהוא הוציא צ'ק כבר לפני חודשיים...

קורה? קורה!
כמה סעד יש לאיש הקטן שבסה"כ ביקש להתפרנס באופן עצמאי? לא הרבה.
הם כולם רמאים? לא, אבל יותר קל לדחות את האיש הקטן והעדין עם העכבר ביד מאשר את הלוחצים האחרים.

זו מציאות.
כמובן שלא כל הפרילאנסים מאפשרים להתנהג ככה איתם. עדיין זו תופעה שדורשת טיפול.
אורך הוויכוח כאורך הוויכוח מה קדם למה - התרנגול לביצה וכו'

תהרגי אותי וגם אז אני לא מצליחה להבין -
למה כאן כולם מכונים 'הפרילאנסר' ולכן דורשים את התשלום כאן ועכשיו.
הגרפיקאית שעשתה לנו את העבודה איך נקרא לה ?
והמוביל - את יודעת מיזה ? זה יהודי מבוגר עם טרנטה מקרטעת שבקושי מביא פרנסה הבייתה
והשטנצר - נראה לך שהוא קונצרן או תאגיד ? ממש לא הוא עובד לבד עשר אצבעותיו - כשיש לחץ הבן שלו עוזר לו בערבים..

והמוזר - שאף אחד לא אומר לנו [ולא רק לנו כך עובד המשק הישראלי !! ] לא נשחרר את העבודה ללא תשלום.

ושלא תביני לא נכון - כפי שכתבתי למעלה לקוח חדש הוא לקוח חשוד ולכן ישלם מראש לפני תחילת העבודה - אבל לקוח ותיק או חוזר ? בחיים לא.
 

אספקלריא

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מי רוצה לבצע את הרעיון שלי לכרזה?
אני צריכה מישהו/י שיודע/ת לצייר טוב.
אפשר לפנות בפרטי
 

עניין

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
דיברתי עם מעסיק,
לטענתו (ואני מכיר אותו שמשלם בזמן)
לפעמים הבעיה היא של הגרפיקאי/ת (פרילאנסר)
לדוגמה הוא מחכה שימלאו איזה טופס ששלח כדי שיוכל לשלם
והפרילאנסר מתמהמה ואח"כ מגיע בטענות שלא קיבל את הכסף....
מה דעתכם על העניין?
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
לא מדברים על ה'לפעמים'. מדברים על השוטף.
והוא לצערנו עצוב מאד!
 

דודי אברהם

איש של מיקוד מסרים.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
האם קהל היעד של המחאה הם הלקוחות או מחוקקי בית המחוקקים?
קודם כל,
יוזמה ברוכה.
אני מאמין שיהיה כרזות כמספר החברים בפורום ;)

למעייש'ה:
זה טוב ברמה של מוסד מקצועי( פרוג)
מול ממסד מקצועי( כנסת, ארגוני... )
כשכולם יהנו...
פרוג כבמה מובילה שהעלתה את הנושא,
וחברי הכנסת - שישתתפו /יצטלמו ינאמו בעקבות זה ועל זה בכנס.
עד כאן הכל טוב ויפה.

כדי לקחת את זה למקום של שינוי:
מההתכתבות הארוכה נראה שגם חוק לא יעזור, למה?
כי עצמאיים אוהבים להסתדר לבד, וד"ל.
כי חוקים הם - המלצות ( בלי קשר ל...)
ובגלל דבר עיקרי-
שיש נורמה!
וכאן הנקודה.

לשנות נורמה.
כל דבר בעולם בנוי על נורמות - באספקת לחם זה תעודת משלוח,
בעסקאות ענק של יהלומים - זה תקיעת כף.
למה? נורמה!
( יש לזה הסבר - בכל זירה מסתובבים טיפוסים מסוג אחר, מסתבר שבבורסה זה מהסוג היותר מוסרי, אכמ"ל)
לצערנו כיום אין מוסר תשלומים בציבור... בלשון המעטה.
לא קשור לשום מקצוע -
מקום שהמנהג לשלם - לקבל, אנשים ישלמו - יקבלו.
מקום /עסק שהמנהג להבטיח - לקבל, אנשים יבטיחו - יקבלו.( ישלמו? - לא בטוח שזה המנהג.... )

כדי להיות עצמאי גאה:
נכון שצריך לעמוד על שלנו,
זה לא אומר להיות מקובע באופן טוטאלי!
לא תמיד זה אומר לבקש תשלום לפני עבודה ( חוזה כן...או מחירון ידוע! )
אך זה כן אומר איזשהו שילוב ידיים!
אם כל אחד מאיתנו ייצרף אייקון של 'איגוד ה______ העצמאיים' ( להשלמתכם בהתאם לכישרון שאלוקים חננכם... )
וזה אומר גוף של כולנו - שאומר /קובע למילה/סיכום יש מחיר!
( או בהתאם לרוח הקמפיין 'לעבודה יש מחיר' ) ואיגוד כזה יוציא 'הנחיות' - 'נורמות' תשלום פייר עבודה מתי ואיך ועוד ועוד ,
אם כולם מאוחדים -( במיוחד שאנו המקושרים לעיתונאים/עיתונים/מדיות וכדו') גג שבוע זה בכותרות.
תוך חצי שנה - מעסיק יידע שאם הוא לא עומד במוסר תשלומים שנקבע-
הוא צבוע בתחום!
כמו אצל היהלומנים.
כמו אצל חלפני הכספים.
המקצוע שלנו מכובד ומכבד!

יש לנו מילה - ויש ביננו סיכום,
יש לזה גם מחיר, כמנהג היקום!

אם מישהו ירים את הכפפה - והיה זה שכרי.....
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
דיברתי עם מעסיק,
לטענתו (ואני מכיר אותו שמשלם בזמן)
לפעמים הבעיה היא של הגרפיקאי/ת (פרילאנסר)
לדוגמה הוא מחכה שימלאו איזה טופס ששלח כדי שיוכל לשלם
והפרילאנסר מתמהמה ואח"כ מגיע בטענות שלא קיבל את הכסף....
מה דעתכם על העניין?

יש בזה יותר ממשהו.
אני נמצאת בשני הצדדים. עובדת בעירייה, במחלקה מסוימת, ואחראית בין היתר לקשר עם הספקים לגבי תשלומים חשבוניות ובעיות וחוסר מסמכים וכו' וכו', ופרילאנסרית בתחום הכתיבה בכובעי השני (או הראשון, תלוי איך מסתכלים על זה).
אני מגיבה עכשיו בעיקר ממקומי כעובדת עירייה, בכמה נקודות חשובות שכדאי לשים לב אליהם בקשר עם עיריות ומתנ"סים, כדי שהחשבונית שלכם תשולם בזמן, שיהיה לתועלת:
1. אז ככה, לגבי החוק שעבר או לא- כן, יש חוק שעיריות ומתנ"סים וגופים ציבוריים אחרים מחייבים לשלם בשוטף שלושים. (החוק לא חל מעבר לקו הירוק, שם בד"כ ישלמו בשוטף 60. איך יודעים? בערים שהסופרמרקטים לא מחויבים לגבות 10 אגורות לשקית, העיריות לא מחויבות לשלם בשוטף 30).
מה זה שוטף 30 אתם יודעים?
יש די והותר ספקים שלא.
הם יכולים לומר "אבל עברו כבר 40 יום מהחשבונית, איך זה שלא שולם??"
לא שולם, כי השוטף 30 לא עבר...
2. נניח שעבר השוטף 30. הסכום לא שולם.
מה יכולות להיות הסיבות לזה?
א.
עדכנתם את מספר החשבון שאליו אמור להכנס הכסף שלכם? ייתכן שלא, וייתכן שמעודכן במערכת מספר ישן, וייקח עוד יומיים עד שהעברה תחזור והמידע יעודכן.
ב. אישור ניהול ספרים יש לכם? אין לכם מושג כמה ספקים שהתעסקו עם עירייה רק פעם אחת או בכלל לא, שואלים אותי "אבל מה זה?"
ג. אם אתם מוציאים חשבונית דיגיטלית, ייתכן ושלחתם העתק במקום מקור? חשבונית כזו לא תוכל להיות משולמת (אם המקור איננו יש מה לעשות, אבל זה סיפור שלם ולא לכאן).
ד. אם יש לכם חשבונית שלא הודפסה עבורכם, חשבונית קנויה מה שנקרא "חשבונית ועד בית". שמתם עליה חותמת? חשבונית חסרת חותמת יכולה במקרים רבים להתעכב.
ה. אותו דבר לגבי שינוי בחשבונית. אם שיניתם את החשבונית, האם שמתם חתימה וחותמת?
ו. חסר פרטים בחשבונית? תאריך? אולי סיכמו איתכם על תוכן מסוים בפירוט החשבונית והמלל לא תואם? זה יכול להיות משמעותי מאוד לתקציבים שונים.
ז. אצלינו ספיציפית יש הרבה פרויקטים שהם שיתוף של המתנ"ס עם העירייה. בררו היטב עבור מי אמורה לצאת החשבונית. למתנס? לעירייה? אם זה יצא עם שם לא נכון, יהיה צורך בתיקון עם חתימה וחותמת ועוד המתנה.
ח. דואר - לוקח זמן לחשבונית להגיע... ואם לא שלחתם את החשבונית במדויק לכתובת שהורו לכם זה ייקח עוד זמן עד שזה יעבור בין הפקידים השונים למחלקה הרלוונטית.

למה כ"כ חשוב להקפיד על הכללים הללו? כי נכון שעקרונית נכון היה לחזור לכל ספק אם נוצרת בעיה עם החשבונית שלו. אבל לא תמיד קל לאתר את הספק, לא תמיד הוא זמין, ולפעמים לא מגיעים אל זה רגע לפני אישור המס"ב, כשרק כמה חשבוניות בעייתיות נשארו בחוץ
אחריי ולמרות כל ההנחיות, זה לא מאוד מסובך לעבוד עם עיריות כמו שזה נראה, צריך לשמור את הכללים הללו באיזה מקום, ותמיד כדאי להצמיד פתקית עם הטלפון שלכם, מייל ומספר חשבון בנק לחשבונית.

ועוד טיפ קטן:

לפני כל התקשרות עם ספק אמורה העירייה ואמור המתנ"ס להוציא טופס הזמנת עבודה.
טופס זה הוא התחייבות לשלם את העבודה כשתבוצע. כמו סוג של שיק.
על הטופס רשומים לכם בד"כ מועד התשלום (שוטף 30), איש הקשר לביצוע הפעילות ולבדיקה מה קורה עם החשבונית, וכן פרטים מאיזה סעיף תקציב יצאה ההזמנה וכו'
את ההזמנה הזו כדאי קודם כל - לבקש. לא תמיד תקבלו אותה אם לא תבקשו.
אחר כך - לתייק אצלכם לפחות עד אחרי התשלום, וכן לשלוח צילום שלה עם החשבונית.
חסרון אחד יש העצה הזו- לפעמים הוצאת ההזמנה מתעכבת, אפילו עד אחרי הביצוע. נכון, זה לא ממש תקין, אבל גם זה קורה.

הרבה הצלחות לכולם!
 

לנדא

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
יש בזה יותר ממשהו.
אני נמצאת בשני הצדדים. עובדת בעירייה, במחלקה מסוימת, ואחראית בין היתר לקשר עם הספקים לגבי תשלומים חשבוניות ובעיות וחוסר מסמכים וכו' וכו', ופרילאנסרית בתחום הכתיבה בכובעי השני (או הראשון, תלוי איך מסתכלים על זה).
אני מגיבה עכשיו בעיקר ממקומי כעובדת עירייה, בכמה נקודות חשובות שכדאי לשים לב אליהם בקשר עם עיריות ומתנ"סים, כדי שהחשבונית שלכם תשולם בזמן, שיהיה לתועלת:
1. אז ככה, לגבי החוק שעבר או לא- כן, יש חוק שעיריות ומתנ"סים וגופים ציבוריים אחרים מחייבים לשלם בשוטף שלושים. (החוק לא חל מעבר לקו הירוק, שם בד"כ ישלמו בשוטף 60. איך יודעים? בערים שהסופרמרקטים לא מחויבים לגבות 10 אגורות לשקית, העיריות לא מחויבות לשלם בשוטף 30).
מה זה שוטף 30 אתם יודעים?
יש די והותר ספקים שלא.
הם יכולים לומר "אבל עברו כבר 40 יום מהחשבונית, איך זה שלא שולם??"
לא שולם, כי השוטף 30 לא עבר...
2. נניח שעבר השוטף 30. הסכום לא שולם.
מה יכולות להיות הסיבות לזה?
א.
עדכנתם את מספר החשבון שאליו אמור להכנס הכסף שלכם? ייתכן שלא, וייתכן שמעודכן במערכת מספר ישן, וייקח עוד יומיים עד שהעברה תחזור והמידע יעודכן.
ב. אישור ניהול ספרים יש לכם? אין לכם מושג כמה ספקים שהתעסקו עם עירייה רק פעם אחת או בכלל לא, שואלים אותי "אבל מה זה?"
ג. אם אתם מוציאים חשבונית דיגיטלית, ייתכן ושלחתם העתק במקום מקור? חשבונית כזו לא תוכל להיות משולמת (אם המקור איננו יש מה לעשות, אבל זה סיפור שלם ולא לכאן).
ד. אם יש לכם חשבונית שלא הודפסה עבורכם, חשבונית קנויה מה שנקרא "חשבונית ועד בית". שמתם עליה חותמת? חשבונית חסרת חותמת יכולה במקרים רבים להתעכב.
ה. אותו דבר לגבי שינוי בחשבונית. אם שיניתם את החשבונית, האם שמתם חתימה וחותמת?
ו. חסר פרטים בחשבונית? תאריך? אולי סיכמו איתכם על תוכן מסוים בפירוט החשבונית והמלל לא תואם? זה יכול להיות משמעותי מאוד לתקציבים שונים.
ז. אצלינו ספיציפית יש הרבה פרויקטים שהם שיתוף של המתנ"ס עם העירייה. בררו היטב עבור מי אמורה לצאת החשבונית. למתנס? לעירייה? אם זה יצא עם שם לא נכון, יהיה צורך בתיקון עם חתימה וחותמת ועוד המתנה.
ח. דואר - לוקח זמן לחשבונית להגיע... ואם לא שלחתם את החשבונית במדויק לכתובת שהורו לכם זה ייקח עוד זמן עד שזה יעבור בין הפקידים השונים למחלקה הרלוונטית.

למה כ"כ חשוב להקפיד על הכללים הללו? כי נכון שעקרונית נכון היה לחזור לכל ספק אם נוצרת בעיה עם החשבונית שלו. אבל לא תמיד קל לאתר את הספק, לא תמיד הוא זמין, ולפעמים לא מגיעים אל זה רגע לפני אישור המס"ב, כשרק כמה חשבוניות בעייתיות נשארו בחוץ
אחריי ולמרות כל ההנחיות, זה לא מאוד מסובך לעבוד עם עיריות כמו שזה נראה, צריך לשמור את הכללים הללו באיזה מקום, ותמיד כדאי להצמיד פתקית עם הטלפון שלכם, מייל ומספר חשבון בנק לחשבונית.

ועוד טיפ קטן:

לפני כל התקשרות עם ספק אמורה העירייה ואמור המתנ"ס להוציא טופס הזמנת עבודה.
טופס זה הוא התחייבות לשלם את העבודה כשתבוצע. כמו סוג של שיק.
על הטופס רשומים לכם בד"כ מועד התשלום (שוטף 30), איש הקשר לביצוע הפעילות ולבדיקה מה קורה עם החשבונית, וכן פרטים מאיזה סעיף תקציב יצאה ההזמנה וכו'
את ההזמנה הזו כדאי קודם כל - לבקש. לא תמיד תקבלו אותה אם לא תבקשו.
אחר כך - לתייק אצלכם לפחות עד אחרי התשלום, וכן לשלוח צילום שלה עם החשבונית.
חסרון אחד יש העצה הזו- לפעמים הוצאת ההזמנה מתעכבת, אפילו עד אחרי הביצוע. נכון, זה לא ממש תקין, אבל גם זה קורה.

הרבה הצלחות לכולם!
וואו איזו תגובה לעניין!
העלת כאן המון נקודות שאנחנו לא "לא שמים לב אליהם" "שוגים בהם" "מתעלמים מהם"...
פשוט מאד אנחנו "לא יודעים עליהם".... מעולם לא שמענו עליהם... ואיש לא טרח ליידע אותנו....
ואנחנו "אנשי עיצוב" לא "מנהלי חשבונות"... :)
כמה חוסר הבנה ועגמת נפש יכולים להחסך עם קצת רצון טוב והסבר כ"כ יפה....
אז תודה!!! :)
 

yairiss

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
האם מותר לשלוח מספר כרזות מאדם אחד?
 

prog

מנהל ראשי
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
עיצוב ואדריכלות פנים
התחרות היא על כרזות והן מוצגות אנונימיות. ולכן זה אפשרי לשלוח יותר מרעיון אחד, כמובן, במידה ומדובר בכרזות שונות לחלוטין (לא קמפיין סדרתי)
 

prog

מנהל ראשי
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
עיצוב ואדריכלות פנים
מה זה אומר תלת ממד?

אם זה פידיאף a3 שמביע את הרעיון אין לי בעיה אם עשו זאת בפוטושופ או אילוסטרייטור או מאיה, ואם יש שם עיצוב טיפוגרפיה, או וקטור, תלת ממד או בכלל טרקטורים....

וכמו שנאמר שהעיצוב ופרסום אין דבר כזה שאין דבר כזה.....

: -)
 

ShirliStudio

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איך שולחים כרזה?
אין באתר כפתור שליחה. לא ברור
 

קווי מתאר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עימוד ספרים
כאן
יש כפתור "להעלאת הקובץ" עם סימן של סיכת משרד.
 

ShirliStudio

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
כן, ראיתי. אבל אחרי מילוי הפרטים ובחירת הקובץ, אין שום כפתור שלח.
איך אדע אם זה נשלח??
 

אפיקים RA

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
לאחר שאת מעלה את הקובץ, הוא רושם שהקובץ התקבל וכו'..
 

סופי12

משתמש סופר מקצוען
שבוע טוב,

אולי כבר שאלו אבל אני לא מוצאת ולא מתמצאת ויש לי קצת שאלות של מתחילים -
כרזה, זה דווקא כיתוב בלבד? או בליווי גרפיקה? מה ההבדל בין כרזה לפרסומת?

לגבי הליך התחרות - אני מניחה שתקבלו אלפי כרזות.
מה הולכת להיות שיטת הבחירה? מיון ראשוני לפני הכנס (ע"י מי?) ואז הדפסה והדבקה במקום מיועד בכנס? ואז?

תודה ובהצלחה!
 

ShirliStudio

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לאחר שאת מעלה את הקובץ, הוא רושם שהקובץ התקבל וכו'..

אז זהו... שכתבתי את כל הפרטים, ובחרתי קובץ וכו' - ואין לי שום סימן שהתקבל
לא ברור לי. סליחה על הטרטור, אבל איך אפשר לוודא שזה נשלח בכלל?
 

אפיקים RA

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אז זהו... שכתבתי את כל הפרטים, ובחרתי קובץ וכו' - ואין לי שום סימן שהתקבל
לא ברור לי. סליחה על הטרטור, אבל איך אפשר לוודא שזה נשלח בכלל?
התהליך הוא כזה: ממלאים פרטים בשדות הריקים(פרטי, משפחה דואל וטלפון) לאחר מכן לוחצים בכפתור הירוק:צרף קובץ, לאחר שמעלים את הקובץ הוא רושם את ההודעה הבאה: "תודה על השתתפותך בתחרות, הקובץ נשלח אלינו, בחירת הכרזות הזוכות תתבצע במהלך האירוע".
במידה ולא ראית, תנסי להעלות שוב..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה