מסופקני האם המגיבים כאן מכירים את המצב לאשורו.האריכו בפורים את קווים: 54, 89, ועוד קו לא זוכר כרגע את מספרו - ישירות לתוך המסוף החדש
כיום (כמעט) כל האוטובוסים של הפריפריה הקרובה והרחוקה פורקים וטוענים בהר חוצבים,
כדי להתחיל לנוע לכיוון שכונות הצפון נדרש לעבור כמה כבישים מסוכנים, ולחכות לאוטובוסים בתדירות מאוד נמוכה, וכשהם מגיעים הם מפוצצים, כל זה בערבי ומוצאי שבתות רגילים.
רק תחשבו מה קורה במוצאי פורים כשצריך לשנע ציבור ענק כל כך עם שאטלים לכיוון המסוף החדש בפרק זמן קצר יחסית, כאן המבחן הגדול, האם חברות התחבורה ייקחו ברצינות את הנושא הזה ויעמדו במבחן,
אם יעמידו מספר מספק של שאטלים, ובתדירות גבוהה.
והלוואי שיצליח.
ומילה אחת נוספת לגבי "האשמות המגזריות",
אני לא מעוניין להאריך בזה, אבל שחור ע"ג לבן,
בדיבורים מאוד מאוד ברורים מדברים אותם עסקנים עם "אומץ לא לשמוע להם" שהאומץ שלהם מתפוגג כשזה נוגע למגזר מאוד מסויים, ולכן מי שאמר ש"לעשות את המהלך בצורה הרמטית ואז לא היו תלונות", לא מבין על מה הוא מדבר.
ע"כ.