די

משתמש סופר מקצוען
ארנונה, מכובדי. אתה משלם כל חודש כדי שהעיריה תיתן לך את צרכיך.
אין קשר בין ארנונה לאוטובוסים.
ארנונה מיועד לפינוי אשפה, גינון, תאורת רחוב וכו' (וגם את זה הארנונה לא מכסה וצריך תקציבי איזון)
 

3524

משתמש סופר מקצוען
יהיה נחמד אם נקדש את המקום על ידי אמירת דבר תורה.

בפרשת בראשית מסופר על בריאת המאור הגדול והמאור הקטן. חכמינו מספרים לנו שהלבנה באה בתלונה לבורא 'אי אפשר לשתי מלכים שיהיו משתמשים בכתר אחד', השיב לה 'לכי ומעטי את עצמך'.

חכמי המוסר תוהים מדוע נענשה הלבנה, הלא צודקת היתה בתלונתה, 'אין כאן מספיק לכולם'. לשם כך מגיע לה עונש?

אלא, משיבים הם, אכן צודקת היתה, אלא שהיא ביקשה למעט את החמה כדי שיהיה מספיק גם עבורה. השיב לה הקב"ה: ככה? את מנסה להשיג את צרכייך על ידי הקטנת השני? לכי ומעטי את את עצמך.
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
לתושבי רמה ב' בקו י-ם, יש קו פרטי של מהדרין לא?

בכל מקרה עד היום כל קווי התחבורה עברו דרך נהר הירדן לא בגלל הצרכים התחבורתיים של תושבי רמה ב', אלא בגלל שזו היתה ברירת המחדל.
ב"ה נפתח ציר נוסף וההגיוני ביותר זה לווסת את התחבורה ביעילות לפי כמות האוכלוסיה אותה הם משרתים.
ולא שכל הקווים יעברו באותו מסלול (ויתקעו כולם באותה הפגנה)

נכון שרמה ב' נהנו מהיותם על ציר ברירת המחדל, ויהיה להם קשה להסתגל לשינויים אבל זו המציאות.
אם קו 618 המתוגבר לא יספיק בכמות ובתדירות אמורה להיות דרישה נחרצת להוספת תדירות בקו הספציפי.
 

3524

משתמש סופר מקצוען
אין קשר בין ארנונה לאוטובוסים.
ארנונה מיועד לפינוי אשפה, גינון, תאורת רחוב וכו' (וגם את זה הארנונה לא מכסה וצריך תקציבי איזון)
בוודאי שיש, קח לדוגמא את ירושלים שלנו שתושבי שכונות מסויימות משלמים לפי תעריף מוזל, בהתאם לשירות שהם צורכים.
 

3524

משתמש סופר מקצוען
לתושבי רמה ב' בקו י-ם, יש קו פרטי של מהדרין לא?

בכל מקרה עד היום כל קווי התחבורה עברו דרך נהר הירדן לא בגלל הצרכים התחבורתיים של תושבי רמה ב', אלא בגלל שזו היתה ברירת המחדל.
ב"ה נפתח ציר נוסף וההגיוני ביותר זה לווסת את התחבורה ביעילות לפי כמות האוכלוסיה אותה הם משרתים.
ולא שכל הקווים יעברו באותו מסלול (ויתקעו כולם באותה הפגנה)

נכון שרמה ב' נהנו מהיותם על ציר ברירת המחדל, ויהיה להם קשה להסתגל לשינויים אבל זו המציאות.
אם קו 618 המתוגבר לא יספיק בכמות ובתדירות אמורה להיות דרישה נחרצת להוספת תדירות בקו הספציפי.
קו 618 (בעבר 418) נפתח על ידי אגד במתכונת מהדרין כדי לתת קונטרה לקו הפרטי...

לגבי 617, אם יורשה לי, להערכתי לפחות שישים אחוז מנוסעיו הם תושבי רמה ב' או הבאים בשעריה.

אתה בעצם אומר: בואו נצמצם, מקסימום אם נראה שזה לא מספיק נלחץ עליהם להוסיף...
מי בדיוק ילחץ? תושבי רמה ד'? ממש איכפת להם מאחיהם תושבי ב'. אז מי ילחץ, תושבי ב'? ראינו כבר שלא סופרים אותם.
אני מקוה שאתה לא נוהג ככה גם בהתנהלות העסקית שלך.
 
נערך לאחרונה ב:

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
אתה בעצם אומר: בואו נצמצם, מקסימום אם נראה שזה לא מספיק נלחץ עליהם להוסיף...
לא, אני אומרת בואו נבחן את הצרכים הנוכחיים ונבנה את מפת התחבורה בהתאם להם.
אני מקווה שכל אחד מבעלי העסקים בודק את עצמו מפעם לפעם ולא נוהג רק בהתאם ליכולות ותפיסות ישנות שהיו לו.
גם אם המציאות השתנתה.
 

3524

משתמש סופר מקצוען
לא, אני אומרת בואו נבחן את הצרכים הנוכחיים ונבנה את מפת התחבורה בהתאם להם.
אני מקווה שכל אחד מבעלי העסקים בודק את עצמו מפעם לפעם ולא נוהג רק בהתאם ליכולות ותפיסות ישנות שהיו לו.
גם אם המציאות השתנתה.
לא בוחנים צרכים באמצעות הידוק החגורה כל עוד לא מובטח לנו שנוכל לשחרר מעט בעת הצורך. ומי ערב לנו שנוכל?

באשכול על התחבורה למודיעין עילית כבר הזכיר אחד הניקים (שעושה רושם שיש לו מעט הבנה בתחום) שלחברות התחבורה יש רישום מסודר כמה אנשים עולים בכל עת בכל תחנה. אדרבה, יוציאו את הרישומים ויבדקו את הנתונים לפני שבוחרים להדק את החגורה, לא שיעשו זאת בדיעבד אחרי שכבר קמה קול זעקה.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
לא בוחנים צרכים באמצעות הידוק החגורה כל עוד לא מובטח לנו שנוכל לשחרר מעט בעת הצורך. ומי ערב לנו שנוכל?

באשכול על התחבורה למודיעין עילית כבר הזכיר אחד הניקים (שעושה רושם שיש לו מעט הבנה בתחום) שלחברות התחבורה יש רישום מסודר כמה אנשים עולים בכל עת בכל תחנה. אדרבה, יוציאו את הרישומים ויבדקו את הנתונים לפני שבוחרים להדק את החגורה, לא שיעשו זאת בדיעבד אחרי שכבר קמה קול זעקה.
אין נתונים מדוייקים, שיטת בדיקה אחת מבוססת על התיקופים, ואז זה תלוי מתי מתקפים, ושיטה אחרת מבוססת על מכשירי ספירות נוסעים שהן לא אמינות בכלל.
אצל קבלנים שתי השיטות לא אמינות/קיימות.
 

3524

משתמש סופר מקצוען
אין נתונים מדוייקים, שיטת בדיקה אחת מבוססת על התיקופים, ואז זה תלוי מתי מתקפים, ושיטה אחרת מבוססת על מכשירי ספירות נוסעים שהן לא אמינות בכלל.
אצל קבלנים שתי השיטות לא אמינות/קיימות.
בתחבורה בינעירונית מתקפים מיד בעת העליה. וביומיום הם מופעלים ע"י אוטובוסי החברה ולא ע"י קבלנים. כך שיש אינדיקציה.

יש בשכונה ההיא אולמות שמחה שבכל לילה מגיעים אליהם מאות אנשים מירושלים. עד היום הם התפזרו בין קו 617 וקו 618, היום כולם יצטרכו להיכנס בקו 618 ה'מתוגבר' בארבעים אחוז פחות ממה שהיה עד כה.
 

אחג

משתמש מקצוען
3524 בא נעשה רגע סדר, אף אחד לא טוען שלא צריך עוד תחבורה בין בית שמש לירושלים, ברור ומוחלט!
יש רק בעיה קטנה, זה כרגע לא קורה, מכל מיני סיבות שהובאו כאן למעלה, מלחמה, תקציבים, בחירות וכדו'
ולכן, כאשר תוכננו קוי התחבורה של 618 ו 617 הם עברו שניהם בנהר הירדן, 618 עבר שם כי הוא מיועד לנוסעים שם, כמו שכתבת שהוא בא כתגובה לקו מהדרין הפרטי, 617 עבר שם כי זה האופציה שהייתה, כי כביש 10 לא מוביל לעיר הוותיקה, כמו ש618 נועד לחרדים, 617 נועד לציבו הכללי, המעבר שנהר הירדן היה לצורך מעבר בלבד, כמובן שרבים רבים גם עלו עליו ונהנו ממנו, כעת כשיש כביש חדש הכי מובן ויעיל שיש זה להעבירו לשם, הוא רק אמור לעבור מרמה א' לוותיקה, ויש פיתרון מהיר ויעיל.
אבל היות ורבים מנהר הירדן כן עלו עליו, אז באו ותיגברו את 618, לא מספיק? נכון בהחלט!,
ל617 זה לא קשור, הוא יילך למקומו המתאים,
וכעת
נצא למאבק אדיר ופניות מכל הסוגים לתוספת תיגבור ל618!!!
כולנו איתך!!!
 

3524

משתמש סופר מקצוען
3524 בא נעשה רגע סדר, אף אחד לא טוען שלא צריך עוד תחבורה בין בית שמש לירושלים, ברור ומוחלט!
יש רק בעיה קטנה, זה כרגע לא קורה, מכל מיני סיבות שהובאו כאן למעלה, מלחמה, תקציבים, בחירות וכדו'
ולכן, כאשר תוכננו קוי התחבורה של 618 ו 617 הם עברו שניהם בנהר הירדן, 618 עבר שם כי הוא מיועד לנוסעים שם, כמו שכתבת שהוא בא כתגובה לקו מהדרין הפרטי, 617 עבר שם כי זה האופציה שהייתה, כי כביש 10 לא מוביל לעיר הוותיקה, כמו ש618 נועד לחרדים, 617 נועד לציבו הכללי, המעבר שנהר הירדן היה לצורך מעבר בלבד, כמובן שרבים רבים גם עלו עליו ונהנו ממנו, כעת כשיש כביש חדש הכי מובן ויעיל שיש זה להעבירו לשם, הוא רק אמור לעבור מרמה א' לוותיקה, ויש פיתרון מהיר ויעיל.
אבל היות ורבים מנהר הירדן כן עלו עליו, אז באו ותיגברו את 618, לא מספיק? נכון בהחלט!,
ל617 זה לא קשור, הוא יילך למקומו המתאים,
וכעת
נצא למאבק אדיר ופניות מכל הסוגים לתוספת תיגבור ל618!!!
כולנו איתך!!!
ממש לא, 617 שירת את תושבי רמה ב' והיה מיועד עבורם כמו עבור יתר השכונות שעל המסלול עוד לפני שנוסף קו 618, הוא שירת שוה בשוה את תושבי רמה א' ב' והקריה החרדית ועד היום (או יותר נכון: עד אתמול) למעלה ממחצית הנוסעים בו הם תושבי רמה ב' או הבאים בשעריה לצורך כזה או אחר.

משנוספו רמה ג' רמה ד' רמה ה' וכו' יש לדאוג גם להם לתחבורה הולמת, אבל לא על חשבון.
 

%IOO

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
אם קו 618 המתוגבר לא יספיק בכמות ובתדירות אמורה להיות דרישה נחרצת להוספת תדירות בקו הספציפי.

לגבי 617, אם יורשה לי, להערכתי לפחות שישים אחוז מנוסעיו הם תושבי רמה ב' או הבאים בשעריה.

ומה הבעיה לעלות על קו 17 / 14 ולנסוע 2-3 תחנות ולרדת במפעלי אגוז... ומשם לקחת 617/424 וכו'?
 

%IOO

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צדיקל, שורה תחתונה, אחותי הגרה ברחוב רבי יהושע, השינוי הזה היטיב איתה או הרע איתה? אל תתחמק ואל תיתמם, תביט למציאות בעיניים.
לדעתי היטיב
במקום להסתובב 3/4 שעה עד שעה בבית שמש עם קו 424 / 885
בכל רחוב אפשרי!!
הרצוג / בן קיסמא / חזון איש / בן איש חי
היא בסך הכל עולה על קו 14/17 נוסעת "בדיוק" 3 תחנות!! יורדת - ונוסעת כמו מלכה עם קו 424 / 885, ותוך 35 דקות היא מגיעה ליעד!
 

3524

משתמש סופר מקצוען
ומה הבעיה לעלות על קו 17 / 14 ולנסוע 2-3 תחנות ולרדת במפעלי אגוז... ומשם לקחת 617/424 וכו'?

אם הקווים האלו יהיו חינמיים - אולי ניתן לומר 'מה הבעיה'...

זה לשלם על נסיעה עירונית ואח"כ שוב על בינעירונית, או להתחיל לחשבן חופשי יומי כזה או אחר, ולא דיברנו על עצם הטלטול להיסחב באוטובוס נוסף כדי להגיע לתחנה שבה ה617 עפ"י רוב כבר כמעט מלא.

(בערך כמו ההבדל בין טיסה ישירה לטיסה עם נחיתת ביניים. להבדיל אלף אלפי הבדלות).

ואם מדובר בכיוון ההפוך, ירושלמים הנוסעים לחתונה בפארהנד, ירדו בלב הרמה, יחצו בהמוניהם את הכביש הסואן (ויגרמו לפקקים נוספים) כדי להגיע לתחנה להמשך המסע, ומשם ימתינו עם עוד המון המון אנשים לאוטובוס פנימי באחת התחנות העמוסות ביותר בעיר הזאת. מה באמת הבעיה בזה? באמת, מה רע? לא תוותרו קצת מהנוחות שלכם בשביל אחינו מרמה ד' שהמדינה לא מצליחה לתת להם את מה שמגיע להם? אחים אנחנו. אם המדינה לא יכולה לתת תיתנו אתם במקומה. ערבים זה לזה. נכון?
 
נערך לאחרונה ב:

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
אגב, זה אחת הסיבות המרכזיות לפקקים בלב הרמה, שגורמים שנהר הירדן יהיה פקוק ויצטרכו לעמוד בפקקים וחוזר חלילה (כמות האנשים העצום שעוברים שם את הכביש, אחוזים גדולים על מנת להחליף אוטובוס).
 

%IOO

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
לא תוותרו קצת מהנוחות שלכם בשביל אחינו מרמה ד' שהמדינה לא מצליחה לתת להם את מה שמגיע להם?
אני לא גרה ברמה ד
אמכם הסליחה
 
נערך לאחרונה ב:

michalor

משתמש מקצוען
יוצרי ai
לדעתי היטיב
במקום להסתובב 3/4 שעה עד שעה בבית שמש עם קו 424 / 885
בכל רחוב אפשרי!!
הרצוג / בן קיסמא / חזון איש / בן איש חי
היא בסך הכל עולה על קו 14/17 נוסעת "בדיוק" 3 תחנות!! יורדת - ונוסעת כמו מלכה עם קו 424 / 885, ותוך 35 דקות היא מגיעה ליעד!
אם הוא יעצור לה כמובן...:cautious:
כל יום שישי יש אנשים שבאים לתחילת רמה ב' כדי להצליח לעלות על אוטובוסים מסויימים...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

באבוד רשעים בינה • אתגר 112

לוח מודעות

למעלה