אנטישמיות במיטבההם לא מצביעים....
בעיתם
אנטישמיות במיטבההם לא מצביעים....
בעיתם
אין קשר בין ארנונה לאוטובוסים.ארנונה, מכובדי. אתה משלם כל חודש כדי שהעיריה תיתן לך את צרכיך.
התכוונתי שאין שוחד בחירותאנטישמיות במיטבה
בוודאי שיש, קח לדוגמא את ירושלים שלנו שתושבי שכונות מסויימות משלמים לפי תעריף מוזל, בהתאם לשירות שהם צורכים.אין קשר בין ארנונה לאוטובוסים.
ארנונה מיועד לפינוי אשפה, גינון, תאורת רחוב וכו' (וגם את זה הארנונה לא מכסה וצריך תקציבי איזון)
קו 618 (בעבר 418) נפתח על ידי אגד במתכונת מהדרין כדי לתת קונטרה לקו הפרטי...לתושבי רמה ב' בקו י-ם, יש קו פרטי של מהדרין לא?
בכל מקרה עד היום כל קווי התחבורה עברו דרך נהר הירדן לא בגלל הצרכים התחבורתיים של תושבי רמה ב', אלא בגלל שזו היתה ברירת המחדל.
ב"ה נפתח ציר נוסף וההגיוני ביותר זה לווסת את התחבורה ביעילות לפי כמות האוכלוסיה אותה הם משרתים.
ולא שכל הקווים יעברו באותו מסלול (ויתקעו כולם באותה הפגנה)
נכון שרמה ב' נהנו מהיותם על ציר ברירת המחדל, ויהיה להם קשה להסתגל לשינויים אבל זו המציאות.
אם קו 618 המתוגבר לא יספיק בכמות ובתדירות אמורה להיות דרישה נחרצת להוספת תדירות בקו הספציפי.
לא, אני אומרת בואו נבחן את הצרכים הנוכחיים ונבנה את מפת התחבורה בהתאם להם.אתה בעצם אומר: בואו נצמצם, מקסימום אם נראה שזה לא מספיק נלחץ עליהם להוסיף...
לא בוחנים צרכים באמצעות הידוק החגורה כל עוד לא מובטח לנו שנוכל לשחרר מעט בעת הצורך. ומי ערב לנו שנוכל?לא, אני אומרת בואו נבחן את הצרכים הנוכחיים ונבנה את מפת התחבורה בהתאם להם.
אני מקווה שכל אחד מבעלי העסקים בודק את עצמו מפעם לפעם ולא נוהג רק בהתאם ליכולות ותפיסות ישנות שהיו לו.
גם אם המציאות השתנתה.
אין נתונים מדוייקים, שיטת בדיקה אחת מבוססת על התיקופים, ואז זה תלוי מתי מתקפים, ושיטה אחרת מבוססת על מכשירי ספירות נוסעים שהן לא אמינות בכלל.לא בוחנים צרכים באמצעות הידוק החגורה כל עוד לא מובטח לנו שנוכל לשחרר מעט בעת הצורך. ומי ערב לנו שנוכל?
באשכול על התחבורה למודיעין עילית כבר הזכיר אחד הניקים (שעושה רושם שיש לו מעט הבנה בתחום) שלחברות התחבורה יש רישום מסודר כמה אנשים עולים בכל עת בכל תחנה. אדרבה, יוציאו את הרישומים ויבדקו את הנתונים לפני שבוחרים להדק את החגורה, לא שיעשו זאת בדיעבד אחרי שכבר קמה קול זעקה.
בתחבורה בינעירונית מתקפים מיד בעת העליה. וביומיום הם מופעלים ע"י אוטובוסי החברה ולא ע"י קבלנים. כך שיש אינדיקציה.אין נתונים מדוייקים, שיטת בדיקה אחת מבוססת על התיקופים, ואז זה תלוי מתי מתקפים, ושיטה אחרת מבוססת על מכשירי ספירות נוסעים שהן לא אמינות בכלל.
אצל קבלנים שתי השיטות לא אמינות/קיימות.
ממש לא, 617 שירת את תושבי רמה ב' והיה מיועד עבורם כמו עבור יתר השכונות שעל המסלול עוד לפני שנוסף קו 618, הוא שירת שוה בשוה את תושבי רמה א' ב' והקריה החרדית ועד היום (או יותר נכון: עד אתמול) למעלה ממחצית הנוסעים בו הם תושבי רמה ב' או הבאים בשעריה לצורך כזה או אחר.3524 בא נעשה רגע סדר, אף אחד לא טוען שלא צריך עוד תחבורה בין בית שמש לירושלים, ברור ומוחלט!
יש רק בעיה קטנה, זה כרגע לא קורה, מכל מיני סיבות שהובאו כאן למעלה, מלחמה, תקציבים, בחירות וכדו'
ולכן, כאשר תוכננו קוי התחבורה של 618 ו 617 הם עברו שניהם בנהר הירדן, 618 עבר שם כי הוא מיועד לנוסעים שם, כמו שכתבת שהוא בא כתגובה לקו מהדרין הפרטי, 617 עבר שם כי זה האופציה שהייתה, כי כביש 10 לא מוביל לעיר הוותיקה, כמו ש618 נועד לחרדים, 617 נועד לציבו הכללי, המעבר שנהר הירדן היה לצורך מעבר בלבד, כמובן שרבים רבים גם עלו עליו ונהנו ממנו, כעת כשיש כביש חדש הכי מובן ויעיל שיש זה להעבירו לשם, הוא רק אמור לעבור מרמה א' לוותיקה, ויש פיתרון מהיר ויעיל.
אבל היות ורבים מנהר הירדן כן עלו עליו, אז באו ותיגברו את 618, לא מספיק? נכון בהחלט!,
ל617 זה לא קשור, הוא יילך למקומו המתאים,
וכעת
נצא למאבק אדיר ופניות מכל הסוגים לתוספת תיגבור ל618!!!
כולנו איתך!!!
אם קו 618 המתוגבר לא יספיק בכמות ובתדירות אמורה להיות דרישה נחרצת להוספת תדירות בקו הספציפי.
לגבי 617, אם יורשה לי, להערכתי לפחות שישים אחוז מנוסעיו הם תושבי רמה ב' או הבאים בשעריה.
לדעתי היטיבצדיקל, שורה תחתונה, אחותי הגרה ברחוב רבי יהושע, השינוי הזה היטיב איתה או הרע איתה? אל תתחמק ואל תיתמם, תביט למציאות בעיניים.
ומה הבעיה לעלות על קו 17 / 14 ולנסוע 2-3 תחנות ולרדת במפעלי אגוז... ומשם לקחת 617/424 וכו'?
אני לא גרה ברמה דלא תוותרו קצת מהנוחות שלכם בשביל אחינו מרמה ד' שהמדינה לא מצליחה לתת להם את מה שמגיע להם?
אם הוא יעצור לה כמובן...לדעתי היטיב
במקום להסתובב 3/4 שעה עד שעה בבית שמש עם קו 424 / 885
בכל רחוב אפשרי!!
הרצוג / בן קיסמא / חזון איש / בן איש חי
היא בסך הכל עולה על קו 14/17 נוסעת "בדיוק" 3 תחנות!! יורדת - ונוסעת כמו מלכה עם קו 424 / 885, ותוך 35 דקות היא מגיעה ליעד!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
התחלות חדשות
פותחים שנת לימודים בפרוג!
פותחים את שנת הלימודים בפרוג עם מקצועות מתקדמים וחדשנים שיפתחו לכם דלתות בעולם התעסוקה!
ההרשמה בעיצומה!
23.09
כ' אלול
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
23.09
כ' אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
24.09
כ"א אלול
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
29.09
כ"ו אלול
פתיחה מסלול:
עימוד ספרי קודש
מסלול תורני
29.09
כ"ו אלול
פתיחת מסלול:
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
29.09
כ"ו אלול
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
26.11
כ"ה חשוון
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
תהילים פרק צח
א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים: