עזרה תחבורה ציבורית מחירים

IT

משתמש פעיל
יש לי פרופיל סטודנט על הרב קו
מתלבטת האם לעשות חופשי שנתי, או ערך צבור ב30 אחוז
כרגע בכמות הנסיעות שאני אמורה לנסוע יוצא לי מעט יותר זול להטעין ערך צבור בהתאם לכמה שאסע
אבל שמעתי שב2025 אמור להתייקר תעריפי הנסיעה משמעותית
ואז, באם יש לי חופשי שנתי אני לא אחווה התייקרות נכון?
משהו יודע לגבי זה?
 

משה 05276

משתמש מקצוען
הישגים משמעותיים לשרת התחבורה רגב ולסגן השר אורי מקלב בדיוני התקציב, אשר יביאו לשיפור מהותי בתחבורה הציבורית ולחיזוק הנגישות והשירות למשתמשים ברחבי הארץ.

במסגרת הדיונים אושרה הרחבת רפורמת התחבורה הציבורית, כך שינתנו ההנחות לאוכלוסיות באזורים המדורגים 1-5 במדרג סוציו-אקונומי. לדוגמא הערים בני ברק, ירושלים מודיעין עילית אלעד ועוד, כעת גם תושבי יישובים נוספים ברחבי הארץ יוכלו ליהנות מתעריפים מוזלים בתחבורה הציבורית, ולהפוך אותה לחלק נגיש ומשתלם.

כחלק מהרפורמה יוכלו תושבי אזורי סוציו אקונומי 1-5 לרכוש כרטיסי חופשי חודשי ארצי בהנחה של חמישים אחוזים. המהלך צפוי להקל על הוצאות הנסיעה היומיומית של ציבור רחב, ולאפשר שימוש חסכוני ונגיש יותר בתחבורה הציבורית - ההנחות החדשות צפויות להקטין את הנטל הכלכלי עבור רבים.


כמו כן, בדיוני התקציב סוכמו שיפורים ותוספות שירות בהיקפים גדולים לשירותי התחבורה הציבורית, בהם תוספת קווים, שיפור התדירות, ותוספת אמצעי נוחות נוספים – כל זאת על מנת להבטיח חוויית נסיעה איכותית וזמינה לכלל הציבור.

בנוסף, התקבלה החלטה חשובה לקדם פיתוח משמעותי של כרטיסי הרב-קו, (רב קו מח״ר) בהיקף של קרוב למאה מיליון שקלים כך שיוכלו לחשב את ההנחות באופן חכם ומדויק בדומה למערכת ההנחות הנהוגה באפליקציות התחבורה. צעד זה יאפשר למשתמשים ליהנות מהנחות וממחירים מוזלים בקלות ובנוחות.

עד היום, כרטיסי הרב-קו שימשו בעיקר לאחסון יתרת הנסיעות (ערך צבור), אך לא יכלו לחשב הנחות אוטומטיות בהתאם לדפוסי הנסיעה של המשתמשים. כעת, במסגרת רפורמת התחבורה הציבורית החדשה, כרטיסי הרב-קו צפויים לעבור שדרוג טכנולוגי משמעותי, כך שיוכלו לחשב את ההנחות בצורה חכמה ואוטומטית ולא יהיה צורך ברכישה מוקדמת של כרטיסי ההנחות.

הטכנולוגיה החדשה תאפשר לכרטיס הרב-קו לזהות את דפוסי השימוש של הנוסע ולחשב את המסלול האופטימלי והחסכוני ביותר בכל חודש. כך, הנוסעים יוכלו ליהנות מהנחות המותאמות אישית לצורכיהם, מבלי להידרש לתכנן מראש או לרכוש מנוי ספציפי. בסוף כל חודש, המערכת תחייב את הנוסע לפי התעריף הזול ביותר שהצטבר, מה שיהפוך את השימוש בתחבורה הציבורית לנגיש וחסכוני יותר. זאת לצד החלפת מכשירי התיקוף באוטובוסים.

סגן השר אורי מקלב מסר: “על אף התקופה הקשה עשינו את כל המאמצים כדי שיהיה שיפור בתחבורה הציבורית, בתקציב 2025 התחבורה הציבורית היא הבשורה שלנו, אנו פועלים לשיפור התחבורה הציבורית בכל הארץ, שיפורי התחבורה הציבורית כבר ניכרים בימים אלו בשטח וההישגים הללו הם חוליה נוספת בהמשך פיתוח התחבורה הציבורית ברחבי הארץ לרווחת הנוסעים לשירות נגיש, זול ויעיל יותר לכל אחד.”
 

IT

משתמש פעיל
הישגים משמעותיים לשרת התחבורה רגב ולסגן השר אורי מקלב בדיוני התקציב, אשר יביאו לשיפור מהותי בתחבורה הציבורית ולחיזוק הנגישות והשירות למשתמשים ברחבי הארץ.

במסגרת הדיונים אושרה הרחבת רפורמת התחבורה הציבורית, כך שינתנו ההנחות לאוכלוסיות באזורים המדורגים 1-5 במדרג סוציו-אקונומי. לדוגמא הערים בני ברק, ירושלים מודיעין עילית אלעד ועוד, כעת גם תושבי יישובים נוספים ברחבי הארץ יוכלו ליהנות מתעריפים מוזלים בתחבורה הציבורית, ולהפוך אותה לחלק נגיש ומשתלם.

כחלק מהרפורמה יוכלו תושבי אזורי סוציו אקונומי 1-5 לרכוש כרטיסי חופשי חודשי ארצי בהנחה של חמישים אחוזים. המהלך צפוי להקל על הוצאות הנסיעה היומיומית של ציבור רחב, ולאפשר שימוש חסכוני ונגיש יותר בתחבורה הציבורית - ההנחות החדשות צפויות להקטין את הנטל הכלכלי עבור רבים.


כמו כן, בדיוני התקציב סוכמו שיפורים ותוספות שירות בהיקפים גדולים לשירותי התחבורה הציבורית, בהם תוספת קווים, שיפור התדירות, ותוספת אמצעי נוחות נוספים – כל זאת על מנת להבטיח חוויית נסיעה איכותית וזמינה לכלל הציבור.

בנוסף, התקבלה החלטה חשובה לקדם פיתוח משמעותי של כרטיסי הרב-קו, (רב קו מח״ר) בהיקף של קרוב למאה מיליון שקלים כך שיוכלו לחשב את ההנחות באופן חכם ומדויק בדומה למערכת ההנחות הנהוגה באפליקציות התחבורה. צעד זה יאפשר למשתמשים ליהנות מהנחות וממחירים מוזלים בקלות ובנוחות.

עד היום, כרטיסי הרב-קו שימשו בעיקר לאחסון יתרת הנסיעות (ערך צבור), אך לא יכלו לחשב הנחות אוטומטיות בהתאם לדפוסי הנסיעה של המשתמשים. כעת, במסגרת רפורמת התחבורה הציבורית החדשה, כרטיסי הרב-קו צפויים לעבור שדרוג טכנולוגי משמעותי, כך שיוכלו לחשב את ההנחות בצורה חכמה ואוטומטית ולא יהיה צורך ברכישה מוקדמת של כרטיסי ההנחות.

הטכנולוגיה החדשה תאפשר לכרטיס הרב-קו לזהות את דפוסי השימוש של הנוסע ולחשב את המסלול האופטימלי והחסכוני ביותר בכל חודש. כך, הנוסעים יוכלו ליהנות מהנחות המותאמות אישית לצורכיהם, מבלי להידרש לתכנן מראש או לרכוש מנוי ספציפי. בסוף כל חודש, המערכת תחייב את הנוסע לפי התעריף הזול ביותר שהצטבר, מה שיהפוך את השימוש בתחבורה הציבורית לנגיש וחסכוני יותר. זאת לצד החלפת מכשירי התיקוף באוטובוסים.

סגן השר אורי מקלב מסר: “על אף התקופה הקשה עשינו את כל המאמצים כדי שיהיה שיפור בתחבורה הציבורית, בתקציב 2025 התחבורה הציבורית היא הבשורה שלנו, אנו פועלים לשיפור התחבורה הציבורית בכל הארץ, שיפורי התחבורה הציבורית כבר ניכרים בימים אלו בשטח וההישגים הללו הם חוליה נוספת בהמשך פיתוח התחבורה הציבורית ברחבי הארץ לרווחת הנוסעים לשירות נגיש, זול ויעיל יותר לכל אחד.”
תודה, לפי זה שווה להמתין ולא למהר לעשות חופשי שנתי לא?
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הישגים משמעותיים לשרת התחבורה רגב ולסגן השר אורי מקלב בדיוני התקציב, אשר יביאו לשיפור מהותי בתחבורה הציבורית ולחיזוק הנגישות והשירות למשתמשים ברחבי הארץ.

במסגרת הדיונים אושרה הרחבת רפורמת התחבורה הציבורית, כך שינתנו ההנחות לאוכלוסיות באזורים המדורגים 1-5 במדרג סוציו-אקונומי. לדוגמא הערים בני ברק, ירושלים מודיעין עילית אלעד ועוד, כעת גם תושבי יישובים נוספים ברחבי הארץ יוכלו ליהנות מתעריפים מוזלים בתחבורה הציבורית, ולהפוך אותה לחלק נגיש ומשתלם.

כחלק מהרפורמה יוכלו תושבי אזורי סוציו אקונומי 1-5 לרכוש כרטיסי חופשי חודשי ארצי בהנחה של חמישים אחוזים. המהלך צפוי להקל על הוצאות הנסיעה היומיומית של ציבור רחב, ולאפשר שימוש חסכוני ונגיש יותר בתחבורה הציבורית - ההנחות החדשות צפויות להקטין את הנטל הכלכלי עבור רבים.


כמו כן, בדיוני התקציב סוכמו שיפורים ותוספות שירות בהיקפים גדולים לשירותי התחבורה הציבורית, בהם תוספת קווים, שיפור התדירות, ותוספת אמצעי נוחות נוספים – כל זאת על מנת להבטיח חוויית נסיעה איכותית וזמינה לכלל הציבור.

בנוסף, התקבלה החלטה חשובה לקדם פיתוח משמעותי של כרטיסי הרב-קו, (רב קו מח״ר) בהיקף של קרוב למאה מיליון שקלים כך שיוכלו לחשב את ההנחות באופן חכם ומדויק בדומה למערכת ההנחות הנהוגה באפליקציות התחבורה. צעד זה יאפשר למשתמשים ליהנות מהנחות וממחירים מוזלים בקלות ובנוחות.

עד היום, כרטיסי הרב-קו שימשו בעיקר לאחסון יתרת הנסיעות (ערך צבור), אך לא יכלו לחשב הנחות אוטומטיות בהתאם לדפוסי הנסיעה של המשתמשים. כעת, במסגרת רפורמת התחבורה הציבורית החדשה, כרטיסי הרב-קו צפויים לעבור שדרוג טכנולוגי משמעותי, כך שיוכלו לחשב את ההנחות בצורה חכמה ואוטומטית ולא יהיה צורך ברכישה מוקדמת של כרטיסי ההנחות.

הטכנולוגיה החדשה תאפשר לכרטיס הרב-קו לזהות את דפוסי השימוש של הנוסע ולחשב את המסלול האופטימלי והחסכוני ביותר בכל חודש. כך, הנוסעים יוכלו ליהנות מהנחות המותאמות אישית לצורכיהם, מבלי להידרש לתכנן מראש או לרכוש מנוי ספציפי. בסוף כל חודש, המערכת תחייב את הנוסע לפי התעריף הזול ביותר שהצטבר, מה שיהפוך את השימוש בתחבורה הציבורית לנגיש וחסכוני יותר. זאת לצד החלפת מכשירי התיקוף באוטובוסים.

סגן השר אורי מקלב מסר: “על אף התקופה הקשה עשינו את כל המאמצים כדי שיהיה שיפור בתחבורה הציבורית, בתקציב 2025 התחבורה הציבורית היא הבשורה שלנו, אנו פועלים לשיפור התחבורה הציבורית בכל הארץ, שיפורי התחבורה הציבורית כבר ניכרים בימים אלו בשטח וההישגים הללו הם חוליה נוספת בהמשך פיתוח התחבורה הציבורית ברחבי הארץ לרווחת הנוסעים לשירות נגיש, זול ויעיל יותר לכל אחד.”
מתי זה פורסם? לפני דיוני התקציב? או אחרי?
 

משה 05276

משתמש מקצוען
מתי זה פורסם? לפני דיוני התקציב? או אחרי?
היום ב-22:35

זה המקור
 

סופר דגול

משתמש צעיר
הישגים משמעותיים לשרת התחבורה רגב ולסגן השר אורי מקלב בדיוני התקציב, אשר יביאו לשיפור מהותי בתחבורה הציבורית ולחיזוק הנגישות והשירות למשתמשים ברחבי הארץ.

במסגרת הדיונים אושרה הרחבת רפורמת התחבורה הציבורית, כך שינתנו ההנחות לאוכלוסיות באזורים המדורגים 1-5 במדרג סוציו-אקונומי. לדוגמא הערים בני ברק, ירושלים מודיעין עילית אלעד ועוד, כעת גם תושבי יישובים נוספים ברחבי הארץ יוכלו ליהנות מתעריפים מוזלים בתחבורה הציבורית, ולהפוך אותה לחלק נגיש ומשתלם.

כחלק מהרפורמה יוכלו תושבי אזורי סוציו אקונומי 1-5 לרכוש כרטיסי חופשי חודשי ארצי בהנחה של חמישים אחוזים. המהלך צפוי להקל על הוצאות הנסיעה היומיומית של ציבור רחב, ולאפשר שימוש חסכוני ונגיש יותר בתחבורה הציבורית - ההנחות החדשות צפויות להקטין את הנטל הכלכלי עבור רבים.


כמו כן, בדיוני התקציב סוכמו שיפורים ותוספות שירות בהיקפים גדולים לשירותי התחבורה הציבורית, בהם תוספת קווים, שיפור התדירות, ותוספת אמצעי נוחות נוספים – כל זאת על מנת להבטיח חוויית נסיעה איכותית וזמינה לכלל הציבור.

בנוסף, התקבלה החלטה חשובה לקדם פיתוח משמעותי של כרטיסי הרב-קו, (רב קו מח״ר) בהיקף של קרוב למאה מיליון שקלים כך שיוכלו לחשב את ההנחות באופן חכם ומדויק בדומה למערכת ההנחות הנהוגה באפליקציות התחבורה. צעד זה יאפשר למשתמשים ליהנות מהנחות וממחירים מוזלים בקלות ובנוחות.

עד היום, כרטיסי הרב-קו שימשו בעיקר לאחסון יתרת הנסיעות (ערך צבור), אך לא יכלו לחשב הנחות אוטומטיות בהתאם לדפוסי הנסיעה של המשתמשים. כעת, במסגרת רפורמת התחבורה הציבורית החדשה, כרטיסי הרב-קו צפויים לעבור שדרוג טכנולוגי משמעותי, כך שיוכלו לחשב את ההנחות בצורה חכמה ואוטומטית ולא יהיה צורך ברכישה מוקדמת של כרטיסי ההנחות.

הטכנולוגיה החדשה תאפשר לכרטיס הרב-קו לזהות את דפוסי השימוש של הנוסע ולחשב את המסלול האופטימלי והחסכוני ביותר בכל חודש. כך, הנוסעים יוכלו ליהנות מהנחות המותאמות אישית לצורכיהם, מבלי להידרש לתכנן מראש או לרכוש מנוי ספציפי. בסוף כל חודש, המערכת תחייב את הנוסע לפי התעריף הזול ביותר שהצטבר, מה שיהפוך את השימוש בתחבורה הציבורית לנגיש וחסכוני יותר. זאת לצד החלפת מכשירי התיקוף באוטובוסים.

סגן השר אורי מקלב מסר: “על אף התקופה הקשה עשינו את כל המאמצים כדי שיהיה שיפור בתחבורה הציבורית, בתקציב 2025 התחבורה הציבורית היא הבשורה שלנו, אנו פועלים לשיפור התחבורה הציבורית בכל הארץ, שיפורי התחבורה הציבורית כבר ניכרים בימים אלו בשטח וההישגים הללו הם חוליה נוספת בהמשך פיתוח התחבורה הציבורית ברחבי הארץ לרווחת הנוסעים לשירות נגיש, זול ויעיל יותר לכל אחד.”
יש למישהו סבלנות לתמצת?
תודה
 

אז נדברו

משתמש פעיל
יש למישהו סבלנות לתמצת?
שרת התחבורה מירי רגב וסגן השר אורי מקלב הצליחו להשיג תקציבים משמעותיים בדיוני התקציב למען שיפורים בתחבורה הציבורית ברחבי ישראל, במיוחד באזורים מוחלשים כלכלית.

  • הרחבת רפורמת ההנחות: הרפורמה החדשה תעניק הנחות משמעותיות לתושבי יישובים המדורגים באשכולות סוציו-אקונומיים נמוכים (1-5), דוגמת בני ברק, ירושלים, מודיעין עילית ואלעד, ותאפשר להם לרכוש כרטיסי "חופשי חודשי" ארצי במחצית המחיר. ההנחות החדשות צפויות להקל על יוקר המחיה ולאפשר נגישות טובה יותר לשירותי התחבורה הציבורית.

  • הגדלת כמות ותדירות הקווים: התקציב החדש יאפשר שיפורים נרחבים כמו הוספת קווים, הגברת תדירות השירות ושדרוגים נוספים לנוחות הנוסעים. זאת במטרה לשפר את חוויית הנסיעה ולאפשר שירות זמין ונגיש לכלל הציבור.

  • שדרוג כרטיסי הרב-קו: רפורמה נוספת תוקדש לשדרוג טכנולוגי של כרטיסי הרב-קו בהשקעה של כ-100 מיליון שקלים. המערכת החדשה תאפשר לחשב הנחות אוטומטיות ודינמיות בהתאם לדפוסי השימוש של הנוסעים, בדומה לאפליקציות התחבורה המתקדמות. המערכת תחייב את הנוסעים לפי התעריף הנמוך ביותר בסוף כל חודש, מה שיבטיח נסיעות זולות ויעילות יותר מבלי צורך בתכנון מראש.


סגן השר מקלב הדגיש כי חרף האתגרים הכלכליים, התחבורה הציבורית נמצאת בראש סדר העדיפויות, וכי המהלכים שהתקבלו בדיוני התקציב הם חלק מתוכנית מתמשכת לשיפור השירות לטובת כלל הנוסעים בישראל.

קרדיט: GPT
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  100  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה