פורים תחבורה ציבורית מודיעין עילית לירושלים - פורים תשפד

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אני תמיד תוהה, איך זה שבאלעד אין אפילו נהג ערבי אחד,
ואיך מטרפולין מצליחים בזה וקוים לא
באלעד יש יותר נהגים בני העיר, בשונה ממו"ע - שם פחות מקובל לעבוד כנהג תח"צ
 

צילומנציה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
באלעד יש יותר נהגים בני העיר, בשונה ממו"ע - שם פחות מקובל לעבוד כנהג תח"צ
לאו דווקא בני תורה
גם יהודים שאינם שומרי תומ"צ זה בסדר
לעומת הישמעאלים
ויש כאלה למכביר באלעד
וכלום כמעט במודיעין עילית

נהגים של קווי מודיעין עילית חייבים לגור במודיעין עילית??
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
יש ערבים גם באלעד, זה נכון שקווים מעסיקה יותר ערבים, וכשהיא פעלה באלעד היה יותר נהגים ערבים, אבל לכל מי שדואג גם היום יש להערכתי בסביבות 40% בני דודים משהו כזה
 

קשקשן

משתמש חדש
איזו אכזבה.
אין על מה להתלונן.
כאחד שעסק בנושא, יש לי בטן מלאה.
הדבר הכי נכון שנכתב כאן, הוא שאף אחד מהאחראים (כולל האחראי מטעם לשכת הרב...) לא מכיר אוטובוס מבפנים.
הצורה שבה פעלו היתה רחוקה מלהיות תקינה. כל הזמן 'מטפלים בזה', וברגע האחרון קיבלנו תשובה בעיתון.
הטענות שנכתבו כאן שעדיף רכבת על פני המצב הנורא שהיה בשנים האחרונות, אינם נכונות. א. אפשר לפתור את הבעיה בדרכים אחרות, בלי לפגוע בנוסעים. ב. וכמובן שברכבת יכול להיות תקלות יותר חמורות. תלוי אם יטפלו בזה כמו שטיפלו באוטובוס, (מה שמחזיר אותנו ל-א').
הכעס הגדול הוא שעדיין לא התייבשו דפי הידיעונים שהכריזו על השיפור העצום בתחבורה... ועל זה שמתחילים במו"ע, ונראה שזה בגלל שהאברכים שם בלי שיניים ומרפקים.
 

זמר

משתמש פעיל
כאחד שעסק בנושא, יש לי בטן מלאה.
הדבר הכי נכון שנכתב כאן, הוא שאף אחד מהאחראים (כולל האחראי מטעם לשכת הרב...) לא מכיר אוטובוס מבפנים.
הצורה שבה פעלו היתה רחוקה מלהיות תקינה. כל הזמן 'מטפלים בזה', וברגע האחרון קיבלנו תשובה בעיתון.
הטענות שנכתבו כאן שעדיף רכבת על פני המצב הנורא שהיה בשנים האחרונות, אינם נכונות. א. אפשר לפתור את הבעיה בדרכים אחרות, בלי לפגוע בנוסעים. ב. וכמובן שברכבת יכול להיות תקלות יותר חמורות. תלוי אם יטפלו בזה כמו שטיפלו באוטובוס, (מה שמחזיר אותנו ל-א').
הכעס הגדול הוא שעדיין לא התייבשו דפי הידיעונים שהכריזו על השיפור העצום בתחבורה... ועל זה שמתחילים במו"ע, ונראה שזה בגלל שהאברכים שם בלי שיניים ומרפקים.
מעניין למה מדינת ישראל מתכננת להשקיע במטרו [שזה בעצם רכבת] 150 מיליארד שקל
אם זה הרבה יותר גרוע מאוטובוס
וכמובן חבל שלא תציע את הפתרונות שלך זה חיסכון ענק בהשקעה בתשתיות
ומתחילים במו"ע ובני ברק כי להם יש אופציה אחרי שתהיה המסילה המזרחית יהיה גם לאלעד רכבת
 

קשקשן

משתמש חדש
מעניין למה מדינת ישראל מתכננת להשקיע במטרו [שזה בעצם רכבת] 150 מיליארד שקל
אם זה הרבה יותר גרוע מאוטובוס
וכמובן חבל שלא תציע את הפתרונות שלך זה חיסכון ענק בהשקעה בתשתיות
ומתחילים במו"ע ובני ברק כי להם יש אופציה אחרי שתהיה המסילה המזרחית יהיה גם לאלעד רכבת
אינו ממין הטענה כלל וכלל.
אף אחד לא טען שרכבת אינה פיתרון מצוין.
אבל היא לא תחליף לאוטובוס.
הנידון הוא להכניס את כל האנשים ב"תא המטען" של הרכבת... ותסתדרו...

אם מתחילים במו"ע כי יש להם רכבת, במרחק קצר של חצי שעה נסיעה... אז למה לא בבית שמש? שם זה בתוך העיר.. אולי באשדוד?
 

זמר

משתמש פעיל
אבל היא לא תחליף לאוטובוס.
הנידון הוא להכניס את כל האנשים ב"תא המטען" של הרכבת... ותסתדרו...
לא יודע למה אתה קורא לזה ככה
אורי מקלב בתחילת הקדנציה דיבר שזה מה שהוא יקדם
וזה דבר טוב ותודה לד שיש המוווון אנשים שצריכים לנסוע
אז למה לא בבית שמש? שם זה בתוך העיר
זה למלחה וזה קו די מקרטע ובאשדוד זה לא ישיר
 

קשקשן

משתמש חדש
לא יודע למה אתה קורא לזה ככה
אורי מקלב בתחילת הקדנציה דיבר שזה מה שהוא יקדם
וזה דבר טוב ותודה לד שיש המוווון אנשים שצריכים לנסוע
אולי לא היה ברור מספיק, אז אחזור על הנקודה.
המצב כעת הוא בסדר. (יכל להיות יותר טוב, אבל כפי שהזכרתי ה'מומחים' לעניני תחב"צ נוסעים ב'טסלה' שלהם).
הנידון היה על זה שנקודת ההתחלה היתה מזעזעת, והדרך עד שהענין סודר היתה מכעיסה.

אם נקודת ההתחלה היא שיש מחסור באוטובוסים, לכן יואילו בני העיר שמשתמשים הכי הרבה בתחבורה ציבורית להיות שפני נסיון, ולהתקע בדרך, שלחלק מהאנשים תיקח פחות משעתיים, זה אומר שיש חוסר אכפתיות, או שה"מומחים" אמורים להיות מפוטרים היום.
אם רגע אחרי שדווח על השינוי לטובה בחברת קווים ובעיריה, ואין עם מי לדבר, זה מסביר הרבה פתקים ירוקים בקלפי...

כל זה לא קשור להשקעה ברכבת, שחייבת להיות. ועם מומחים שנוסעים ברכבת, ויודעים מה צריך מי שנוסע ברכבת. וזה דבר טוב, ותודה לד'.
וגם לא קשור לכך שכעת אמור להיות גם אוטובוסים, ואני תפילתי לך ד' עת רצון...

זה למלחה וזה קו די מקרטע ובאשדוד זה לא ישיר
וואו. באמת הרכבת ישיר ממודיעין. אבל לא ממודיעין עילית. פעם נסעת ממודיעין למודיעין עילית? אתה יודע מה הולך שם בדרך? אם אינך יודע, זה עלול לקחת יותר זמן מאשר להגיע לירושלים.
אבל הכל הכלל לא שייך לעניננו. כיון שמוסיפים רכבות אחרות, או לפחות מבטיחים להוסיף. נו, אז תוסיפו קו מבית שמש ואשדוד. ואגב בתחילה דובר שהרכבת תצא מתחנת 'פאתי מודיעין', ותהיה מיועדת רק עבור הנוסעים ממודיעין עילית.

עכשיו הכאב מובן?
 

קסניק

משתמש צעיר
הדבר הכי נכון שנכתב כאן, הוא שאף אחד מהאחראים (כולל האחראי מטעם לשכת הרב...) לא מכיר אוטובוס מבפנים
צודק לגמרי!
ואם יש מישהו שרוצה באמת וברצינות אחת ולתמיד להביא פתרון רוחבי לכל הנושא של התחבורה הציבורית הדבר הראשון שהוא צריך לעשות זה לקחת שלושה אברכים מנוסעי האוטובוסים שאין להם רשיון שהם ישמשו כיועצים בנושא זה
ללא צעד כזה אין שום סיכוי להגיע לפיתרון
אם אתה לא נמצא במקום הזה לעולם לא תוכל לסדר אותו
ולא יעזור שום יום נסיעה באוטובוסים וצילומים לצורך כך
רק מישהו מבפנים!
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
פעם נסעת ממודיעין למודיעין עילית? אתה יודע מה הולך שם בדרך? אם אינך יודע, זה עלול לקחת יותר זמן מאשר להגיע לירושלים.
העומס הוא בעיקר בכביש 446 בין מודיעין עילית לצומת שילת, דרך שהייתם עושים בלאו הכי גם אם הייתם נוסעים את כל הדרך באוטובוס.
אני די מסופק לגבי ההבטחה של משרד התחבורה על תגבור הרכבות, בגלל שהקו מתל אביב לי-ם נשאר עם הלו"ז הרגיל של רכבת אחת ל-30 דק', בדיוק כמו כל ימות השנה...
 

די

משתמש סופר מקצוען
נו, אז תוסיפו קו מבית שמש ואשדוד.
מסבירים לך שאין רכבת מאשדוד ובית שמש לירושלים (אם ממש רוצים אז צריך לנסוע לתל אביב ולהחליף שם סך הכל רק הרכבת תיקח 1:34 ש' מבית שמש, 1:50 ש' מאשדוד, לעומת 29 דק' ממודיעין)
 

קשקשן

משתמש חדש
מסבירים לך שאין רכבת מאשדוד ובית שמש לירושלים (אם ממש רוצים אז צריך לנסוע לתל אביב ולהחליף שם סך הכל רק הרכבת תיקח 1:34 ש' מבית שמש, 1:50 ש' מאשדוד, לעומת 29 דק' ממודיעין)
לא, לא, חלילה. אל תחליף רכבת!!!. הרכבת הזו תיקח אותך דרך ת"א לירושלים. יאריך את הדרך בחצי שעה, אבל מה זה לעומת השעה + שמתארך למודיעין עילית? (לפי החשבון של 'חיים הקוסם', וזה במקרה שלא יהיו תקלות).
לא כדאי להתעלם מהעובדות. הרכבת ממודיעין אינה רכבת ממודיעין עילית. הטענה של 'מנוי פרימיום' שבין כך עוברים ליד מודיעין, נכונה גם לגבי בית שמש. שיסעו למודיעין וכו'. אתה מסכים איתי שאין טעם לעלות בתחנת הרכבת שנמצאת קרוב לאמצע הדרך.
בקיצור, בבית שמש לא יצטרכו נסיעה בין עירונית נוספת, במו"ע כן.
 

פרידא

משתמש מקצוען
העומס הוא בעיקר בכביש 446 בין מודיעין עילית לצומת שילת, דרך שהייתם עושים בלאו הכי גם אם הייתם נוסעים את כל הדרך באוטובוס.
נכון
אבל העניין פה הוא לחסוך גם במאמץ וגם בזמן
אמנם הייתי ממשיכה לחכות את הפקק עד לצומת שילת אבל באוטובוס הייתי ממשיכה משם ישר לירושלים ולא צריכה לרדת במודיעין ולעלות על רכבת ולרדת בירושלים ולקחת עוד אוטובוס. אם כבר כל הטרטור עם להחליף כמה אמצעי תחבורה אז מצפים שגם יקח יותר מהר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה