תח"צ תחבורה ציבורית לשכונות החדשות בבית שמש

מצב
הנושא נעול.

טריידמארק

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
החל מיום ראשון הקרוב, קו חדש מבית שמש לרחובות. הקו שמספרו 507 יקיים 8 נסיעות מידי יום, בימי שישי 3 נסיעות ובמוצ"ש נסיעה אחת לכל כיוון. זהו מסלולו בתוך בית שמש:
1637572940837.png
 

חתחתול

משתמש צעיר
שמועה שמעתי שב1.1.הבעל"ט יהיה תגבור משמעותי לקוי ב"ש י-ם כולל משכונות וכו'
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מתוך הנתונים ב"חדש" יוצא שבבית שמש יש יותר תח"צ מביתר, רק שיחסית לאוכלוסייה יש פחות.
צריך לקחת בחשבון שבבית שמש יש יותר בעלי רכבים. וכן שבית שמש עיר יותר גדולה וממילא צריכה פחות אוטובוסים (לדוגמה דברים שבביתר ייסעו לירושלים, בבית שמש יש בתוך העיר) כמו שכנראה בירושלים אין אוטובוסים כמו ביתר כי יש הכל בתוך העיר.
לא אומר שלא צריך להתלונן למשרד התחבורה, וחדש עושים עבודה טובה להציף את הבעיות שישנן, אבל אולי כדאי שתושבי בית שמש יהיו קצת יותר אופטימיים בינם לבין עצמם כי בסך הכל באופן כללי התחבורה סבירה...
לדוגמה מה שמדברים להוציא את האוטובוסים מרמה א' לדעתי זה די הגיוני כמו שבירושלים כל האוטובוסים נוסעים בבר אילן ולא נכנסים לכל שכונה (באופן כללי, כמובן שבסופ"ש יש מקומות מסוימים שכן), כמובן שזה צריך להיות כפוף להוספת תדירות והארכת שעות פעילות לקוים הפנימיים וכן לעשות כרטיס מעבר.

יש כאן כמה דברים מעבר לכך שזה לא עונה לטענות.

1. בית שמש עיר גדולה ולכן זקוקה להרבה קווים שיקשרו בין השכונות, בתחבורה פנימית.
עם כל הכבוד לבעלי הרכבים גם בני משפחותיהם עדיין זקוקים הרבה לתח"צ. עבור הגעה ללימודים, לעבודה, ולכל מטרה.

2. התחבורה כרגע מזוויעה ולא עונה על הצרכים של אף שכונה. כמו שמיכה קצרה שגם הרגליים וגם הראש קופאים.
פשוט חוסר מענה. או צורך להתנייד בכמה וכמה קווים. אך אין את המציאות של כרטיס מעבר כמו בי-ם (דבר שחייב להשתנות).

3. יש בעיה קשה של חלק מהנהגים, של אלימות, אגרסיביות, דילוג על תחנות וכד'. זה גם דורש מענה מהיר יותר מפניות לקוניות למשרד התחבורה.
 

%IOO

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
מתוך הנתונים ב"חדש" יוצא שבבית שמש יש יותר תח"צ מביתר, רק שיחסית לאוכלוסייה יש פחות.
צריך לקחת בחשבון שבבית שמש יש יותר בעלי רכבים. וכן שבית שמש עיר יותר גדולה וממילא צריכה פחות אוטובוסים (לדוגמה דברים שבביתר ייסעו לירושלים, בבית שמש יש בתוך העיר) כמו שכנראה בירושלים אין אוטובוסים כמו ביתר כי יש הכל בתוך העיר.
לא אומר שלא צריך להתלונן למשרד התחבורה, וחדש עושים עבודה טובה להציף את הבעיות שישנן, אבל אולי כדאי שתושבי בית שמש יהיו קצת יותר אופטימיים בינם לבין עצמם כי בסך הכל באופן כללי התחבורה סבירה...
לדוגמה מה שמדברים להוציא את האוטובוסים מרמה א' לדעתי זה די הגיוני כמו שבירושלים כל האוטובוסים נוסעים בבר אילן ולא נכנסים לכל שכונה (באופן כללי, כמובן שבסופ"ש יש מקומות מסוימים שכן), כמובן שזה צריך להיות כפוף להוספת תדירות והארכת שעות פעילות לקוים הפנימיים וכן לעשות כרטיס מעבר.
יש לך רכב! נכון?
 

מטודלה

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
יש לקו 626 תחנה באנג'ל כנפי נשרים
מאיזורים מאד מסוימים בבית שמש...
זה לא כאלה אזורים מסוימים,
הוא פשוט לא עובר ברמה ב' והקריה
כן עובר בג' א' והותיקה.
הגיע הזמן שלא כל אוטובוס מסכן יצטרך לעבור את רמה ב' הפקוקה.
עוד הצעות שיש לי-
אוטובוסים יעברו בד',ג' תחנה ראשית בא' (בכלל למה אין קוים ישירים שרק חוצים את העיר בלי להתפתל?) לביג דרך 38
למה מי שרוצה להגיע לביג צריך לעבור דרך עירונית פתלתלה?
לגבי נהר הדן- הבנתי שהכביש עוד לא מאושר לתחבורה ציבורית כי יש בו ליקויים (ראה ערך החלקות ותאונות כל שני וחמישי)
ברגע שהוא יהיה מוכן, אנא- אוטובוס מד/ג/א/רמת אברהם ישיר לקריה או לוותיקה
 

אוריגמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
כן עובר בג' א' והותיקה.
נשמע יותר טוב מאשר המציאות.
עובר בקצה של א', ובקצה של ג'.

וזו עוד נקודה- שעדיין אין קו בינעירוני שנוסע מא' בלי להסתובב עוד חצי שעה לפחות עד היציאה מבי"ש.
 

אי אפשר

משתמש מקצוען
לגבי קו 597 מבית שמש לבני ברק ,
במוצאי שבת ובימי שישי המצב הזוי .
(אכן, במשך כל ימות השבוע האוטובוסים האלו די ריקים )
ידוע לנו שכמה וכמה אנשים ניסו לטפל בתגבור של קו 597 בסופי שבוע,
אבל המענה מצד חברת בית שמש אקפסרס הייתה שמשרד התחבורה לא מאשר להכניס עוד אוטובוסים לבני ברק
ורק אם יהיה פנייה מצד העירייה ולחץ מעיריית בית שמש יוכלו לתגבר קו זה.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
הנה משהו אחד שזז
בעירייה אומרים שבהמשך קו 6 ייכנס לכל שדרות האמוראים

בהודעה המקורית הבטיחו גם קו 21 שיחבר בין רמה ד-3 - רמה ג-1 - רמה ג-2
אבל לעת עתה זה 'נשמט'

הפעלת קווים חדשים החל מתאריך 28/11/2021:

  • 28/11/2021
    נוסעים יקרים,
    החל מיום ראשון 28/11/2021 יופעלו שני קווים חדשים באשכול בית שמש אקספרס בהתאם לפירוט הבא:
    קו 6 עירוני בית שמש
    כיוון 1 בן איש חי/יוסף קארו- שדרות האמוראים/רבינא
    כיוון 2 שדרות האמוראים/רבינא - יוסף קארו/בן איש חי
    קו 507 בית שמש - רחובות
    כיוון 1 בית שמש זכריה הנביא/נריה הנביא -רחובות גורודיסקי/מרגולין
    כיוון 2 רחובות גורודיסקי/יחיאל פלדי - בית שמש זכריה הנביא/שדרות האמוראים
 

nan si

משתמש רשום
בתקווה שקו 6 יהיה מתואם עם קו 4
כלומר שיצא כ-10 ד' לאחר שקו 4 יוצא כך שמי שרוצה לעבור מאוטובוס אחד לשני לא יצטרך להמתין זמן רב..
יש איך לבדוק את זה? / למי לפנות בעניין?
 

מה שבטוח

משתמש מקצוען
ורק תושבי רמה א שמחכים כבר 20 שנה שיקיימו את כל ההבטחות שהבטיחו להם-ממשיכיםל ליסוע שעה וחצי לירושלים דרך כל שכונות העיר ובינתיים כמה XXX שדוחפים מרמה ד גם דואגים להוציא את הקווים הבין עירוניים מרחובות מרכזיים.
חוצפה.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
ורק תושבי רמה א שמחכים כבר 20 שנה שיקיימו את כל ההבטחות שהבטיחו להם-ממשיכיםל ליסוע שעה וחצי לירושלים דרך כל שכונות העיר ובינתיים כמה XXX שדוחפים מרמה ד גם דואגים להוציא את הקווים הבין עירוניים מרחובות מרכזיים.
חוצפה.
מומלץ לתושבי רמה א' להפסיק לנוח על זרי הדפנה ולהתחיל להילחם על כל דבר.
עיריית בית שמש וכל הנוגעים בדבר לא מחפשים לפעול לטובת תושבי השכונות החדשות יותר מאשר הוותיקות.
הם פשוט עצלנים!!!
מבחינתם שלא תהיה שום תחבורה לשכונות החדשות.
אבל מה לעשות, ומופעל עליהם לחץ מטורף, אז במקום לבוא ולדאוג לקווים חדשים, הם מקצצים לרמה א', כדי להוריד מהם לחץ.
אם גם בשכונות הוותיקות יפעילו לחץ על העירייה, לא תהיה להם שום ברירה, אלא להתחיל לעבוד, במקום להסיט קווים ממסלול אחד לשני.
ועדיין לא לשכוח, עם כל הקיצוצים לרמה א', שכבודם במקומם מונח.
הסבל בשכונות החדשות הוא בל יתואר בנושאי חת"צ, והשירות שם לא מתקרב לעשירית ממה שיש ברמה א'. (ע"ע קווים לביתר עילית, ולכל שאר הריכוזים החרדיים.
 

מ....

משתמש פעיל
מומלץ לתושבי רמה א' להפסיק לנוח על זרי הדפנה ולהתחיל להילחם על כל דבר.
עיריית בית שמש וכל הנוגעים בדבר לא מחפשים לפעול לטובת תושבי השכונות החדשות יותר מאשר הוותיקות.
הם פשוט עצלנים!!!
מבחינתם שלא תהיה שום תחבורה לשכונות החדשות.
אבל מה לעשות, ומופעל עליהם לחץ מטורף, אז במקום לבוא ולדאוג לקווים חדשים, הם מקצצים לרמה א', כדי להוריד מהם לחץ.
אם גם בשכונות הוותיקות יפעילו לחץ על העירייה, לא תהיה להם שום ברירה, אלא להתחיל לעבוד, במקום להסיט קווים ממסלול אחד לשני.
ועדיין לא לשכוח, עם כל הקיצוצים לרמה א', שכבודם במקומם מונח.
הסבל בשכונות החדשות הוא בל יתואר בנושאי חת"צ, והשירות שם לא מתקרב לעשירית ממה שיש ברמה א'. (ע"ע קווים לביתר עילית, ולכל שאר הריכוזים החרדיים.
איזה קווים הסיטו מרמה א'?
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  109  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה