דרוש מידע תושבי מודיעין עילית? סובלים מפסי האטה החדשים בשד' בית שמאי? נחבטים באוטובוסים מ'במפרים' החדשים? מה עושים?

תכלת מרדכי

משתמש פעיל
עריכה תורנית
איני תושב מודיעין עילית, אך כתושב אחת השכונות בירושלים אני ממש מזדהה עם הבעיה.
פעמים רבות מוסיפים עוד ועוד פסי האטה בגלל השינויים בכבישים, ולא מסירים את הישנים, כך שכל השכונה
מלאה בפסי האטה.

אגב, לאחר תלונות רבות בשכונה והתערבות המנהל הקהילתי, שינתה העיריה חלק גדול מפסי ההאטה לפסי האטה רחבים מאוד (עד כדי שרכב יכול לעמוד כולו על רוחב הפס), מה שגורם לנסיעה חלקה יותר ולפחות נזק לרכבים.

ומשתי הסיבות הנ"ל, אני די כועס על מי שמציע 'לנסוע לאט'... בסוף צריך שתהיה התאמה בין הצורך לנסיעה בכביש, לצורך לחצות אותו, (וכן, אני יודע שהכביש מאוד מסוכן לילדים וכו' וכו').
 

פ.נ

משתמש סופר מקצוען
איני תושב מודיעין עילית, אך כתושב אחת השכונות בירושלים אני ממש מזדהה עם הבעיה.
פעמים רבות מוסיפים עוד ועוד פסי האטה בגלל השינויים בכבישים, ולא מסירים את הישנים, כך שכל השכונה
מלאה בפסי האטה.

אגב, לאחר תלונות רבות בשכונה והתערבות המנהל הקהילתי, שינתה העיריה חלק גדול מפסי ההאטה לפסי האטה רחבים מאוד (עד כדי שרכב יכול לעמוד כולו על רוחב הפס), מה שגורם לנסיעה חלקה יותר ולפחות נזק לרכבים.

ומשתי הסיבות הנ"ל, אני די כועס על מי שמציע 'לנסוע לאט'... בסוף צריך שתהיה התאמה בין הצורך לנסיעה בכביש, לצורך לחצות אותו, (וכן, אני יודע שהכביש מאוד מסוכן לילדים וכו' וכו').
עדיף שיהיה המון פסי האטה מאשר אסונות בכביש לא עלינו!!
 

פ.נ

משתמש סופר מקצוען
בכל כביש צריך שיהיה....לא משנה איזה עיר!!!
אני גר ליד אזור ממש מסוכן שפעמים רבות התרענעל אסונות ולא עזר כלום!!(היה גם מלא פעמים תאונות שרובם נגמרו בנס)
עד שילד אחד קיפח את חייו ואז הסיכו מסכנה ועשו מלא פסי האטה.......
חבל שרק מאסונות לומדים דברים!!!!
 

תכלת מרדכי

משתמש פעיל
עריכה תורנית
עד שילד אחד קיפח את חייו ואז הסיכו מסכנה ועשו מלא פסי האטה.......
חבל שרק מאסונות לומדים דברים!!!!
* הסיקו מסקנה.
באמת חבל שלומדים רק מאסונות, אבל לא תמיד הפתרון הוא פס האטה נוסף.

וכמובן שאף אחד לא התכוון חלילה לא לשים פסי האטה במקומות מסוכנים, אלא שלפעמים יש גישה ש'אם לא יועיל, לא יזיק'. ובכן, זה מזיק פיזית לרכבים, וגם מזיק לרוגע של הנהג....

אך מכיון שאני יודע שעוד מעט תוסיף הודעה שאף על פי כן חיי אדם עדיפים על כל שיקול אחר, אני אמור לך מעכשיו:
אני מסכים אתך, לחלוטין.
 

זוהר05

משתמש פעיל
מתפרצת לאשכול בקשר אחר...
מי מתושבות מודדיעין עילית יכולה להסתכל בספר טלפונים השכונתי/עיתון מקומי ולהגיד לי בדחיפות את מספר הטלפון של בסטפ (נעליים) ברח' השל"ה????


באתר כתוב שפתוחים עד 8:00.
רוצה לדעת אם היום פתוח מאוחר יותר (ערב חג וכו'. גרים בעיר אחרת ומזדמנים היום לק"ס, לכן דחווף)
אין להם טלפון שהם מפרסמים
וגם כשהיינו שם וביקשנו מס' טלפון- הם לא נותנים.
 

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
לגבי הבאמפרים-
לא ישאירו את הישנים.
יורידו אותם וישאירו רק את החדשים.
(רצו קודם לפתוח את הכביש כבר, לכן זה היה בעדיפות שניה).
 

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
החדשים הם הנוראים
קצרים וגבוהים
ללא תקן מתאים
עשואותם לפי יועץ תחבורה,
יש במקום הרבה ילדים, וזו סכנה.
וגם מעברי חציה, יוסיפו עוד.
זו בעיה שזה כביש סואן ליד גינה גדולה, ליד בנייני מגורים.
צריך להתחשב בכל הצדדים..
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
עשואותם לפי יועץ תחבורה,
יש במקום הרבה ילדים, וזו סכנה.
וגם מעברי חציה, יוסיפו עוד.
זו בעיה שזה כביש סואן ליד גינה גדולה, ליד בנייני מגורים.
צריך להתחשב בכל הצדדים..
שיעשו את כל הכביש פס האטה אחד גדול
אבל שיעשו אותו תקני בדיוק כמו שעושים במודיעין השכנה.

מענין, שעד היום פסי ההאטה לא היו תקניים... שהיה צריך לעשות את הפסים החדשים.

לא יקרה כלום, אם העיריה תגיד: הקשבנו לכם, אנו משנים, לא רוצים שייהרס לכם הרכב.
 

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
שיעשו את כל הכביש פס האטה אחד גדול
אבל שיעשו אותו תקני בדיוק כמו שעושים במודיעין השכנה.

מענין, שעד היום פסי ההאטה לא היו תקניים... שהיה צריך לעשות את הפסים החדשים.

לא יקרה כלום, אם העיריה תגיד: הקשבנו לכם, אנו משנים, לא רוצים שייהרס לכם הרכב.
הם לא יכולים -כי מדובר בחיי אדם.
הקודמים נבנו כשלא היתה את הגינה באזור.
וגם הבעיה במודי"ע זה שמלכתחילה יזמים עשו בה מה בא להם,
כי זו לא היתה עיר מלכתחילה,
וכל התשתיות לא מתאימות למה שהולך היום ולכמות התושבים.
אז לאט לאט מחליפים ומשדרגים.
כלומר אי אפשר לומר שמה שהיה פעם היה תקני..
וגם לא להשוות את מודיעין שיש שם כלב וילד על כל רחוב בערך........
וגם הם לא הולכי רגל כמעט אלא נוסעים ברכב של ההורים.
 

המחזק

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אני לא מבין למה עשו מלכתחילה את הכביש ישר ?
היו צריכים מהתחלה שסללו את הכביש לעשות אותו עולה ויורד לכל אורך הדרך ואז לא היו שום שום תאונות
כי הרכבים היו נוסעים על 1 קמ"ש מהפחד להרוס את האוטו (או להתהפך)
תאמת זה גם יכול להיות מאוד כייף לבימבות של שבת...
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
הם לא יכולים -כי מדובר בחיי אדם.
הקודמים נבנו כשלא היתה את הגינה באזור.
וגם הבעיה במודי"ע זה שמלכתחילה יזמים עשו בה מה בא להם,
כי זו לא היתה עיר מלכתחילה,
וכל התשתיות לא מתאימות למה שהולך היום ולכמות התושבים.
אז לאט לאט מחליפים ומשדרגים.
כלומר אי אפשר לומר שמה שהיה פעם היה תקני..
וגם לא להשוות את מודיעין שיש שם כלב וילד על כל רחוב בערך........
וגם הם לא הולכי רגל כמעט אלא נוסעים ברכב של ההורים.
יש לכם רכב?
גם הפסים הקודמים היו מקפיצים את המכונית
אלו שעשו חדשים קורעים את המכונית.
באוטובוסים זה בכלל הורג.

קצת שיפור של הגובה, לא יזיק לבטיחות
ויועיל לתושבים.

את הפסים הקודמים עשתה העיריה, רק עשו את זה יחד עם הכביש , אז מי שעשה, עשה נורמלי.
ואת אלו הוסיפו הערבים בלחץ של הרגע האחרון לפתוח את הכביש
אז זה נראה כך.

(ואישית, נמאס שכל בור/ תקלה/ מחסור שיש בעיר פוטרים בעיריה במשפט "זה בטיחות", עם עיניים מתגלגלות למעלה.)
 

באקינגהם

משתמש מקצוען
עוד דבר פסיכי - אני חושב - בכביש הזה, למרות שעבדו בו כל כך קשה... לעשות 2 נתיבים בכל כיוון, למרות זאת, בכל קצה קטע בהתחברות לכיכר הכביש נהיה צר ובעל נתיב אחד, אז מה הועלנו? אפילו בקטע של גן הדסים ששם כן יש כביש נוח ויפה הוא ממש קצר ושוב הרכבים צריכים לחזור להצטופף על נתיב אחד כדי לצאת לכיכר, מה הטיפשות, זה נראה ממש מכוון איך שבסוף הקטע נהיה צר, למה לא שיהיה רחב עד הכיכר כולל? כמו למשל בכיכר השבטים???
 

המחבר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עוד דבר פסיכי - אני חושב - בכביש הזה, למרות שעבדו בו כל כך קשה... לעשות 2 נתיבים בכל כיוון, למרות זאת, בכל קצה קטע בהתחברות לכיכר הכביש נהיה צר ובעל נתיב אחד, אז מה הועלנו? אפילו בקטע של גן הדסים ששם כן יש כביש נוח ויפה הוא ממש קצר ושוב הרכבים צריכים לחזור להצטופף על נתיב אחד כדי לצאת לכיכר, מה הטיפשות, זה נראה ממש מכוון איך שבסוף הקטע נהיה צר, למה לא שיהיה רחב עד הכיכר כולל? כמו למשל בכיכר השבטים???
אני חושב שבאופן כללי בכל מקום משתדלים שבכיכר יהיה רק נתיב אחד, ורק במקומות ממש סואנים אין ברירה עושים בכיכר יותר מנתיב אחד, ככה זה בכל מקום, זה עניין בטיחותי שפשוט לכל נהג
 

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
עשואותם לפי יועץ תחבורה,
יש במקום הרבה ילדים, וזו סכנה.
וגם מעברי חציה, יוסיפו עוד.
זו בעיה שזה כביש סואן ליד גינה גדולה, ליד בנייני מגורים.
צריך להתחשב בכל הצדדים..
איזה ילדים בקושי יש שם חתולים, וחוץ מזה יש גבול לכל בטיחות, הכבישים בק"ס נראים כמו עזה בלי טיפת בטיחות, מזמן שכחתי איך נראים תמרורים... עד שאני מגיע למודיעין... אבל העיקר יש במפרים בגובה של האוורסט בכביש בלי טיפת נפש חיה...
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
סליחה,
וסכנה לנשים במצבים מסויימים זאת לא סכנה???
לשים פסי האטה זה מצוין לבטיחות
אבל הם צריכים להיות הגיוניים ובמרחקים נורמלים
 

כתובטוב

משתמש פעיל
סליחה וסכנה לנשים במצבים מסויימים זאת לא סכנה???
לשים פסי האטה זה מצוין לבטיחות
אבל הם צריכים להיות הגיוניים ובמרחקים נורמלים
או אולי בנוסח כזה:
אתם שומרים על הילדים אבל אתם צריכים לשמור עליהם גם לפני שהם באים....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה