תוסף הגדרה החסרה בוינדוס | נצרך בכל מחשב

גם אתכם זה עיצבן שבאמצע שאתם מנסים להתרכז באיזה תשובה או באיזה חידוש, בין בקריאה בין בכתיבה, אז פתאום המסך נכבה או נחלש כאות שהוא הולך לכבות, וכל פעם אתם צריכים ללחוץ על משהו או להזיז את העכבר? וגם זה כזה יושב על הצבים, שמפחדים מזה כל הזמן, נכון? תודו...

אם לרואי סרטים ה' ישמרנו ישנה ההגדרה שכל זמן שהסרט פועל ברקע זה לא יקרה להם, כדי שיהיה להם הנאה שלימה וחלילה לא יחסר משהו... לעושי רצונו על אחת כמה וכמה!

אז ב"ה הדבר הזה נגמר, כעת תתקינו את התוסף הזה, והוא יוסיף לכם את ההגדרה הזו, לחיצה על הכפתור (במגש המערכת) להדלקה, לחיצה חוזרת לכיבוי.

זה לא נוגע כלל בהגדרות השינה, הכל נשאר אותו הדבר, אלא זה נותן למערכת את ההבנה שיש כאן שימוש ברקע גם אם לא נוגעים במשהו, כמו להבדיל בהפעלת סרטון.

להורדה: שינה לשינה - סיסמא 123.

בהצלחה רבה רבה!

שינה לשינה תמונה.png
 

yehudah rothshild

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
יש אפשרות לראות אם הוא מופעל כרגע או לא?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  31  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה