למה לערבב בין שני הנושאים?סורי שאני חדש כאן וירוק.. ואין לי מושג איך מפנים לשרשור אחר אבל אשמח שתגיבו בדיון
תוכנית הכשרת גברים להייטק "מיגו",
ותיתן את חוו"ד על מה שקורה במפתחים.
אתה בהחלט צודק.למה לערבב בין שני הנושאים?
אין סיבה שיהיה מידע כפול בשני שרשורים קרובים
אני מכיר לפחות אחד (וזה בעצם בן אדם היחיד שאני מכיר מקרוב שלמד שם) שבמקרה שלו זה היה ממש לא נכון. בן אדם בא עם הרבה מוכנות (אני לא יודע האם היו לו מספיק כישורים), ונשר בגלל שלא עמד בעומס הלימודים. מה ששבר אותו - כשהתחילו ללמוד פיזיקה באנגלית.א. אחוזי הנשירה לא גבוהים. יש נשירה, אבל היא פחות נובעת מהקושי אלא יותר מסיבות אובייקטיביות (לדוגמה, נסיבות אישיות/משפחתיות חריגות) או מחוסר רצון להתחייב להשקעה הנדרשת. כלומר, הלימודים באמת מאתגרים, אבל אלו שנשרו לא היו כאלו שלא הצליחו להתמודד עם הרמה של הלימודים, אלא כאלו שהיה להם קשה להתחייב לרצינות והאחריות האישית שההתמדה בהכשרה האינטנסיבית של מפתחים דורשת. כך שאם החשש שלך הוא שלא תעמוד ברמה הנדרשת, לדעתי אין לך ממה לחשוש - אם אתה נחוש להתמיד, אתה תצליח להתמודד עם קצב הלמידה כמעט בוודאות.
מה הקשר בין פיזיקה לתכנות?כשהתחילו ללמוד פיזיקה באנגלית.
לדעתי התבלבל עם מתמטיקהמה הקשר בין פיזיקה לתכנות?
לפי מה שהבנתי, במפתחים לומדים פיזיקה. לפחות כך היה בעבר. הנימוק הוא, שלא יתכן להיות ממש עם הארץ במדעים. (אני נוטה להסכים את עם זה, דרך אגב)מה הקשר בין פיזיקה לתכנות?
אפשר ללמוד גם נוירולוגיה כי זה נותן השראה לAI, עוזר להבין UX, ובכלל עוזר להבין איך ללמוד נושאים חדשים (שזה כישור מאוד חשוב כדי להיות מפתח טוב) (אני אומר את זה כי אני מתעניין בתחום לאחרונה אם הייתי מתעניין בתחום אחר הייתי אומר שזה חשוב יותר)לפי מה שהבנתי, במפתחים לומדים פיזיקה. לפחות כך היה בעבר. הנימוק הוא, שלא יתכן להיות ממש עם הארץ במדעים. (אני נוטה להסכים את עם זה, דרך אגב)
זה מופרך עבור מי שיש לו ידע במדעים מדוייקים. לחלק גדול מאברכים אין שום ידע במדעים מדויקים. הבעיה היא לא בזה שמפתח לא יודע את החוק הראשון של ניוטון, אלא בגישה הכללית. הלימוד הישיבתי עוזר בעניין הזה מאוד, אבל כנראה נשאר עוד איזה מימד בצורת החשיבה שכדאי למלא אותו.תמיד נחמד שיש מפתח עם ידע רחב אבל להכניס את זה בתור קורס חובה נשמע לי מופרך.
אפשר למה שזה יהיה חובה? אפשר בתור קורס ההעשרהזה מופרך עבור מי שיש לו ידע במדעים מדוייקים. לחלק גדול מאברכים אין שום ידע במדעים מדויקים. הבעיה היא לא בזה שמפתח לא יודע את החוק הראשון של ניוטון, אלא בגישה הכללית. הלימוד הישיבתי עוזר בעניין הזה מאוד, אבל כנראה נשאר עוד איזה מימד בצורת החשיבה שכדאי למלא אותו.
@ישראל100מה ששבר אותו - כשהתחילו ללמוד פיזיקה באנגלית.
תוכל לפרט איזה רמת אנגלית לומדים במפתחיםמה שכן, בגלל החשיבות של השפה האנגלית, ובגלל שבסופו של דבר לימוד אנגלית (כמו כל שפה אחרת) זה פונקציה של כמה שיותר אימונים, כדאי מאוד להשתדל כבר לפני הלימודים להתקדם כמה שיותר באנגלית, כדי להגיע ללימודים עם רמה כמה שיותר גבוהה באנגלית. אני באופן אישי ממליץ לשבור את השיניים כמה שיותר באנגלית וללמוד עוד מילה ועוד מילה. זה משתלם מאוד ומקל על ההתמודדות עם ההכשרה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: