נו נו.לפחות לא להתריס נגד זה שהם לא ממש מסכימים שזה היה הצעד הנכון?
או שהם מביעים מחשבה אולי היתה גם דרך אחרת??
מה זה יתן חוץ ממרירות, זעף, תסכול, עצבים וחוסר אונים.
דחוף למישהו המצרכים האלו? בכבוד. תהנו לכם.
נו נו.לפחות לא להתריס נגד זה שהם לא ממש מסכימים שזה היה הצעד הנכון?
או שהם מביעים מחשבה אולי היתה גם דרך אחרת??
מדבר על המוסדות בתוכם, לא על עצם קיום הלימוד.סליחה, אבל עם כל הכבוד מדובר בגדולי הדור ואדמורי"ם שהורו להשאיר פתוח. והיזהרו בגחלתן...
הרבה יותר קל לשמור על שמחת חיים ורגיעה כשיודעים שעושים כל שבידנו לשמור על חיינו וחיי הסובבים אותנו. ובידיעה שאנחנו בבית מוגנים ומונעים חשיפה והפצה של המחלה.עד אז לפחות נשמור על אופטימיות ושמחת חיים.
זה ממש נוסחת הקסם:הרבה יותר קל לשמור על שמחת חיים ורגיעה כשיודעים שעושים כל שבידנו לשמור על חיינו וחיי הסובבים אותנו. ובידיעה שאנחנו בבית מוגנים ומונעים חשיפה והפצה של המחלה.
מטריד ומיאש לחשוב שבחוץ מסתובבים אנשים שממשיכים להתקהל ולהפיץ את הנגיף.
זה ממש נוסחת הקסם:
במקום לחשוב שבחוץ מסתובבים אנשים שממשיכים להתקהל ולהפיץ את הנגיף שזה מטריד ומייאש.
כשיודעים שעושים כל שבידנו לשמור על חיינו וחיי הסובבים אותנו. ובידיעה שאנחנו בבית מוגנים ומונעים חשיפה והפצה של המחלה. הרבה יותר קל לשמור על שמחת חיים ורגיעה.
קצת אמפטיה לא תזיקנו נו.
מה זה יתן חוץ ממרירות, זעף, תסכול, עצבים וחוסר אונים.
דחוף למישהו המצרכים האלו? בכבוד. תהנו לכם.
ממש לא, ברצינות.זה בציניות?
אני יודע מה יותר מפחיד: זה תלוי אם סנה"מ מה-0.06 או מהמדוכאים.אני לא יודע מה יותר מפחיד ש 0.06 ימותו או שכולם ישבו מדוכאים
אמפטיה לא תזיק, ואופטימיות אולי אפילו תעזור...קצת אמפטיה לא תזיק
הבעיה שכאן אין בכלל אמפטיהאמפטיה לא תזיק, ואופטימיות אולי אפילו תעזור...
הוא אשר אמרתי.
ממש לא. אף אחד לא מזלזל, אבל קשה להתרגש מצרות של חצי מדינה.הבעיה שכאן אין בכלל אמפטיה
רק זלזול במצוקות של אנשים (שנכון, הן לא חרדת מוות, אבל כן מצוקיה קיומית קשה מאוד)
משום מה נראה לי שמי שלא מתרגש, הוא מהחצי שלא נפגע...ממש לא. אף אחד לא מזלזל, אבל קשה להתרגש מצרות של חצי מדינה.
אתה שומע מה אתה אומר?אני לא יודע מה יותר מפחיד ש 0.06 ימותו או שכולם ישבו מדוכאים עיין ערך בריטניה.
החצי שלא נפגע? כולם נפגעים! רק חצי מדינה אצלם זה צרות והחצי השני זה מציאות עגומה שנאלצים להתמודד איתהמשום מה נראה לי שמי שלא מתרגש, הוא מהחצי שלא נפגע...
כל מי שדברתי איתו והוא נפגע קשה בכיס / בקושי של ילד חינוך מיוחד בבית 24/7
היה מרוגש ונסער מאוד
(אם רק הייתי מעיזה לומר שקשה להתרגש מצרות של 30% מהמדינה, קבוצות הסיכון)
או שיש אנשים שמסתכלים לטווח יותר רחוק מאשר הקושי המיידי שלהם, וחושבים על הקושי שעלול להיות גרוע יותר בעוד תקופה.משום מה נראה לי שמי שלא מתרגש, הוא מהחצי שלא נפגע...
כל מי שדברתי איתו והוא נפגע קשה בכיס / בקושי של ילד חינוך מיוחד בבית 24/7
היה מרוגש ונסער מאוד
(אם רק הייתי מעיזה לומר שקשה להתרגש מצרות של 30% מהמדינה, קבוצות הסיכון)
יש לנו ויכוח על המספרים עוד מהעבראו שיש אנשים שמסתכלים לטווח יותר רחוק מאשר הקושי המיידי שלהם, וחושבים על הקושי שעלול להיות גרוע יותר בעוד תקופה.
'מבחן המרשמלו' במהדורה של גדולים....
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: