בעבר ירושלים הייתה נראית כביתר וקריית ספראם אתה רוצה שירושלים תראה כמו ביתר או ק"ס תעבור לערים אלו עכשיו למה ללכת לעיר מעורבת
בעבר ירושלים הייתה נראית כביתר וקריית ספראם אתה רוצה שירושלים תראה כמו ביתר או ק"ס תעבור לערים אלו עכשיו למה ללכת לעיר מעורבת
השכונות החרדיות בצפון ירושלים לא שונות גם היום מביתר וקרית ספר.בעבר ירושלים הייתה נראית כביתר וקריית ספר
לפחות את זה, פעם היה צביון יהודי גם בשכונות במרכז העיר.השכונות החרדיות בצפון ירושלים לא שונות גם היום מביתר וקריית ספר.
בעבר הרחוק גם תל אביב הוקמה ע"י גרעין חרדילפחות את זה, פעם היה צביון יהודי גם בשכונות במרכז העיר.
אתה מתבלבל עם ביתר כנראהכמו שכתבתי אני לא גר שם, אבל הייתי שם הרבה מאד פעמים, וכל פעם מחדש נפעמתי לראות הניקיון והיופי של הרחובות בעיר (בכל מקום בעיר שהלכתי),
כן. סבא שלי סיפר לי, איך עץ חיים השתלבה יפה בנוף.לפחות את זה, פעם היה צביון יהודי גם בשכונות במרכז העיר.
לגמרילא מעניין אותי יפה או לא יפה,
מעניין אותי תכל׳ס,
ראש עיר לא צריך לאהוב אותנו ולא לחייך אלינו, (הוא צריך אבל זה לא מספיק חשוב)
ראש עיר יושב בעמדת כח וביכולתו להשפיע על אופי העיר לדורות!
אופי העיר, רמת הפריצות, כמות התועבות, סוג אוכלוסיה, וכדו׳
משמעותיים הרבה יותר מגודל בית הכנסת והציפוי החיצוני של גן הילדים
ובזה ניצחונו ברקת וליאון
ועל זאת תיקותינו שראשי העיר החדשים בצפת, בית שמש, טבריה, ערד ועוד ישכילו לחייך לחילונים ולבנות לחרדים ולא להיפך
סליחה שאני הורס את התיאור הדרמטי אבל המציאות שונה מעט - קו הרכבת 'ירוק בהיר' נוסע ברצף מנווה יעקב להר נוףיציאה עם קו פנימי לצומת רמות - מעבר לרק"ל רמות -בר אילן - מעבר לרכבת פרוצה מלאה סטודנטיות ועוד עד תחנה מרכזית -ומשם מעבר לרק"ל נוספת לגבעת שאול
קצת הרבה מגוחךלגמרי
אם הייתי גר בשכונות צפון ירושלים הייתי כבר בורח
לפריפריה כמו הרבה מאנ"ש החסידיים שעברו לגור ליד הילדים בבית שמש וביתר
אוירת הקניון של האזור דוחה
בנוסף התרגיל המסריח של הרכבת הקלה שעבר בשיתוף פעולה של נציגים שקוראים להם חרדים מהווה איום אמיתי על הפרהסיה והתחבורה הציבורית באזור מי שלא מבין את זה פשוט לא ירד לפרטים של המסלולים
במקום לעשות רכבת מרמות- דרך רמת שלמה -גשר לסנהדריה ומשם לעלות בר אילן ירמיהו תחנה מרכזית - עד גבעת שאול- והר נוף רכבת שהיתה מחסה 70% מהנסועה היומית בירושלים החרדית
הם הלכו לנו על הראש ובונים רכבת חילונית מאוניברסיטה לאוניברסיטה כשכל השכונות
האמורים ינותקו מהמרכז ויקבלו קווים משניים
נסיעה מרמת שלמה לישיבה בגבעת שאול תראה בערך כך
יציאה עם קו פנימי לצומת רמות - מעבר לרק"ל רמות -בר אילן - מעבר לרכבת פרוצה מלאה סטודנטיות ועוד עד תחנה מרכזית -ומשם מעבר לרק"ל נוספת לגבעת שאול
מי שיזם את התכנית הזו רשע ומי ששותף לה בכדי לקבל קניידלך או מרשלנות שותף לרשע
גם אני מצטרף לתקווה , אך יש לי הרגשה שזה "חלום" שלא יתקיים, כי בסוף בסוף כל אחד בא לשרת את המטרות של עצמו ותו לא!!! (תעתיק את דברי וניפגש בעוד חמש שנים...)עם סיום הבחירות אפשר להכריז ניצחון כמעט בכל ערי המפתח החרדים
עכשיו מתחיל המבחן המעשי
האם ישכילו הנציגים להשים את העתיד והבניה בראש
או שיתמקדו בהווה, בתקציבים ובמבנים וישאירו את העתיד לאחרים...
ישנם 3 ערים בישראל שבלי התערבות כוחנית אמורים להפוך בעשור או שניים הקרובים לחרדים על מלא או כמעט
כלומר: ערים שחילונים כמעט ולא מעוניינים בדירות שם, ואצלינו הביקוש גבוה מאוד
והם: בית שמש, צפת וטבריה
בשלושתם העיר מחכה לחרדים שיבואו, וראשי העיר היוצאים עשו הכל כדי למנוע את זה
התושבים שמחים עם זה, וראשי העיר ניסו לקדם תוכניות כדי לעצור אותנו
כעת הכתירו החרדים ראש עיר חדש
ראש העיר החדש לא צריך להשתלט, הוא לא צריך להראות מי בעל הבית, ולא להפלות אף אחד
הוא בסך הכל צריך לא להפריע!!!
לא לאפשר מגדלי מגורים בשום שכונה בעיר (כמו המצב היום שכמעט ואין מגדלים בערים הללו)
לא לקדם תוכניות פינוי בינוי שאמורים לטרנספר תושבים במימון המדינה
לא ליצור חיי בליינות יש מאין
ולא לחלק את העיר לאוכלוסיות תוך אפליה בין מגזרים
צריך להתיחס בשיויון לכל שכונות העיר
וכל תושב זכאי לגור בכל מקום שיחפוץ
אנחנו לא צריכים בניינים למוסדות, לא מתנ״סים מפוארים, לא ערבי שירה ולא מעמדי סיומים
כל זה מותרות של ערים חרדיות וזה ממש לא דחוף לחיי היום יום
אנחנו רוצים את העתיד,
מקום לחיים חרדיים מלאים ושלוים, בלי הפרעות והצקות
גם בעוד 20 שנה, בלי תוכניות בינוי מאיימות ובלי יבוא אוכלוסיה בכח!!
אל תעירו ואל תעוררו, תנו לכחות השוק לעשות את שלהם!!!
בהחלט תיקון נחוץסליחה שאני הורס את התיאור הדרמטי אבל המציאות שונה מעט - קו הרכבת 'ירוק בהיר' נוסע ברצף מנווה יעקב להר נוף
תוכל לעלות עליו בבר אילן ולהמשיך עד הר נוף בלי להחליף רכבת בתחנה המרכזית
הקו הירוק של הרכבת הקלה בירושלים – המכלול
www.hamichlol.org.il
אשמח גם אם תוכל להסביר כיצד אפשר ליצור רכבת שתעבור בכל שכונה ברמות ותמשיך ישירות לרמת שלמה בלי לעבור בצומת רמות
קוים 68, 64,65 בכל שעות היממה יש בהם חילונים, ואלו אותם חילונים שיסעו ברכבת..למרות הגיחוך של כמה פה אני חושב שהם שטחיים ולא מספיק עירניים לסכנה הרוחנית ברכבת הזו
נכוןקוים 68, 64,65 בכל שעות היממה יש בהם חילונים, ואלו אותם חילונים שיסעו ברכבת..
באופן כללי ירושלים היא עיר מעורבת, וא"א שלא לפגוש חילונים.נכון
אבל אני לא חייב לעלות עליהם יש הרבה חלופות
אבל מרגע שהרכבת תתחיל לנוע האזור החרדי יחצה לשניים ורוב הקוים יבוטלו
ותהיה חייב לסוע ברכבת
2. גם רכב פרטי לא יפתור לך את הבעיה משום שרוב הצמתים בבר אילן יבוטלו תצטרך לעשות סיבובים כדי לחצות
את ירמיהו בר אילן בצומת מסויימת
טוב. כתושב האיזור שנים רבות, הסיפור הוא הפוך.אם הייתי גר בשכונות צפון ירושלים הייתי כבר בורח
לפריפריה כמו הרבה מאנ"ש החסידיים שעברו לגור ליד הילדים בבית שמש וביתר
אוירת הקניון של האזור דוחה
אני עדיין חושב שיש הבדלבאופן כללי ירושלים היא עיר מעורבת, וא"א שלא לפגוש חילונים.
מי שחשוב לו מאד יכול לעבור לאחת הערים החרדיות ושם לא תהיה לו הבעיה הזו.
בכל מקרה הרכבת בבר אילן לא תראה כמו ביפו, אלא כמו שנראה קו 68/65.. לא הכי כיף בעולם, אבל גם לא סוף העולם.
אתה צודק בעיקרוןטוב. כתושב האיזור שנים רבות, הסיפור הוא הפוך.
אנ"ש החסידים מצפון ירושלים, עברו לבית שמש וביתר, כי הם חיתנו ילדים, ורצו לכסות חובות, אז הם מכרו את הדירות בירושלים וקנו בערים צעירות, בכשליש מחיר.
אז מי בא במקום אנ"ש החסידים? טייערע יידן פון בורו פארק, שהביאו איתם את כל התרבות חיים הנהנתנית.
עם התגברות הנדידה של אנ"ש החסידים, והתחזקות ההתיישבות החוצניקית בזור, המקום החל לשנות את אופיו, לאסגנון ברוקליני מובהק, על כל חנויות האוכל והסטייל.
זה מצחיק לומר, שבגלל אווירת הקניון אנ"ש החסידים ברחו. ז הפוך בדיוק.
ההורים שלי עדיין גרים באזור, והייתי עד לתופעה מתחילתה ועד היום, בכל שלב ושלב.
עד לפני 12 שנים קניון רב שפע היה המרכז המסחרי היחיד בכל האזור כולו.
זכורות לי היטב זעקות השבר של הקנאים, לפי הפעלת קווי 72,71, שזה יביא לאזור את כל החילונים שרוצים לנסוע מרמות לגילה, דרך שמואל הנביא יחזקאל ושטראוס.אבל לא הייתי רוצה שזה יהיה כלי התחבורה העיקרי שילדי יסעו בו יום יום לישיבות או לחיידר
לא בשביל זה משלמים מליונים כדי לגור בצפון ירושלים
זכורות לי היטב זעקות השבר של הקנאים, לפי הפעלת קווי 72,71, שזה יביא לאזור את כל החילונים שרוצים לנסוע מרמות לגילה, דרך שמואל הנביא יחזקאל ושטראוס.
אני עדיין חושב שיש הבדל
חוץ מכל הנ"ל בין רכבת ענקית שתופסת את כל המרחב הציבורי לבין אוטובוס
שעובר ברחוב ואני יכול לבחור לעלות או לא
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: