למורה בלי תקן אין הרבה תוספות.זה לא כולל הרבה תוספות (לפחות לא באופק)
למורה בלי תקן אין הרבה תוספות.זה לא כולל הרבה תוספות (לפחות לא באופק)
קיץ הבראה וביגוד זה למעלה מ20 אחוז תוספתלמורה בלי תקן אין הרבה תוספות.
לא כתוב בתלוש אחוזים אז אין לי מושג כמה בדיוק תוספת זה.קיץ הבראה וביגוד זה למעלה מ20 אחוז תוספת
תוספת קיץ לבדה היא 20 אחוז כי זה תוספת במקום שכר עבור יולי אוגוסטלא כתוב בתלוש אחוזים אז אין לי מושג כמה בדיוק תוספת זה.
אבל למורה שהשעות שלה זה שעות מילוי מקום בודדות, זה לא משמעותי...
היא יכולה לפתוח דרך המזכירות של בית הספר. [שתגיד למזכירה שהיא רוצה לפתוח תיק, וייתנו לה כמה טפסים למלא,בתנאי שזה בית ספר ששייך למשרד החינוך].יש לי שאלה
הבת שלי מורה חדשה מהשנה
היא רוצה לעת איך היא פותחת תיק הוראה?
והאם היא צריכה בכלל לפתוח כבר אם היא רק ממלאת מקום בינתיים??
אשמח לקבל תשובות
תודה רבה
כן זה הפרשיםיש דבר כזה לקבל משכורת ממשרד החינוך ב10 לחודש?
נכנס לי פתאום יותר מ300 שקל לחשבון תחת הכותרת משכורת משרד החינוך, ובאתר אין תלוש נוסף. [קיבלתי כבר ב31.1 משכורת].
הי שלום רציתי לשאול איפה מופיע כל מה שאמרת לגבי שעת הוראה ואם יש לך מושג האם זה גם בבני יוסףברור
שעת הוראה / שיעור = 45 דק (חוץ מ2 שיעורים בבוקר של 50 דק)
שעה רגילה = 60 דק
אם למשל עבדת 12.00-17.00(דוגמא בלבד)
שיעור 1 - 12.00
שיעור 2 - 12.45
הפסקה
שיעור 3 - 13.45
שיעור 4 - 15.15
הפסקה
שיעור 5 - 15.30
שיעור 6 - 16.15
סיום בשעה 17
זה יוצא 5 שעות רגילות ו6 שיעורים
נגיד שאתה מקבל 40 שח לשעה
אם זה 5 שעות זה 200
אם זה 6 שעות זה 240
בדרך כלל כל דיווח שמדווח במשרד החינוך עד 18 לחודש משולם ב1 הקרוב, לאחר מכן זה מחכה לחודש הבא.
אם אין לך תיק ותקן במשרד החינוך הם משלמים שכר נמוך יחסית, אם אתה כבר עובד במשרד החינוך זה לפי התיק שלך ואם אתה מעבר למשרה זה שעות נוספות של 125%.
בנוסף מחשבים באופן יחסי את התוספת של הקיץ (יולי אוגוסט). (כי מורה עובד 10 חודשים ומקבל משכורת 12).
יכול להיות שהמנהל דייוח בטעות 5 שעות כי זה מה שאמרת לו שהיית או שלא שם לב שזה 6 שיעורים.
מכאןהי שלום רציתי לשאול איפה מופיע כל מה שאמרת לגבי שעת הוראה ואם יש לך מושג האם זה גם בבני יוסף
פשוט המנהל שלי טוען ששעת עבודה זה 60 דקות ואני מחפש מקור רשמי שכתוב כך אודה לך מאד אם תוכל לעזור לי
כל אחד לפי הוותק והדרגה שלומישהו יודע בוודאות כמה זה שעת מילוי מקום ברשת בני יוסף לכיתות ב-ו (אני חייבת למישהו ולא מצליחה להבין כמה זה)
תודה מראש
שעת מילוי מקום זה קבוע ולא לפי ותק ודרגה. (כך בחינוך העצמאי בכל אופן)כל אחד לפי הוותק והדרגה שלו
אם זה מישהו מתוך המערכת לפי וותק ודרגהשעת מילוי מקום זה קבוע ולא לפי ותק ודרגה. (כך בחינוך העצמאי בכל אופן)
למילוי מקום יומי יש 2 שורות בתלוש@יועץ ארגוני פדגוגי
איך עובד המשכורות בחופשים?
מישהי שעבדה כממלאת מקום יומית, תקבל בחודשי החופש איזשהי משכורת?
תודה. אני אדייק- מישהו חיצוני.אם זה מישהו מתוך המערכת לפי וותק ודרגה
חיצוני כנראה יש תעריף
אבל הרבה זמן לא היה לי כזה
לפני 10 שנים בערך זה היה 35
ואיך החישוב? לפי הערך השעתי שלך? או שזה מגדיל את המשרה באותו חודש?אם אתה כבר עובד במשרד החינוך זה לפי התיק שלך
ושאלה נוספת אולי תדע לענות, לפי מה מחושב התעריף לשעה (בעוז לתמורה)?שווי שעה + יחסי עבור יולי אוגוסט
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: