כללי שיתוף - קמפיין חדש, כיף גדול :)

קופיריטרית

משתמש מקצוען
נכתב ע"י שמואל בזנסון;1027152:
אני לומד קורס פרסום למעצבים בפרוג בדיוק מהסיבה הזאת.
עיצוב יש לי אבל מה עם פלנינג, אסטרטגיה קריאייטיב וכו'?

וזאת הסיבה אגב שהגבתי כך כי מבחינת פרסום יש כאן פספוס גדול.

אני עדיין לא מספיק משושפשף כדי לענות על השאלה.
כן הייתי חושב ללכת על קו הרבה יותר פשוט, לצורך העניין סוג של הודעה תדמיתית.
נניח הכתבות האלו שכתוב עליהם למעלה 'מודעה פרסומית'.

לדעתי, תתיעצי עם פרסומאי שייעץ לך בתור עזרה ואם לא יעלה בידיך, כדאי לבקש תקציב נוסף עבור פלנינג ולשלם למישהו מקצועי.

הפלנינג מעולה, וחכם ואני כבר הרבה אחרי סיום לימודי הפרסום. מביא לתובנה ומניע לפעולה.
שימו לב גרפיקאים, נראה שאתם בוחנים את המודעה מהצד העיצובי שלה ומנסים להבין על מה היא מדברת מהויזואל.
אז אנא תקראו מה שכתוב, תחשבו רגע והכל יהיה ברור.
נראה לי שזה מה שהאזרחים הפשוטים עושים ולכן מאד חשוב פלנינג וקופי טובים.
כאן רחל הבריקה ומי שמתבונן קולט, מבין ומשתכנע!
יתכן שמי שבכלל לא מכיר את המכשיר כדוגמת מתזית (וזה די מוזר כי זה מאד מוכר...) לא מצליח לקלוט מיד מה קורה פה. אבל שוב, כנראה אין הרבה כאלו.
שרית תנוח דעתך...
אם בכל אופן צריך משהו אולי באמת להגדיל את המכשיר טיפה.
מבחינה פרסומית עבודה מצוינת, ( לא שרחל זקוקה לאישורים...)
ואת העיצוב של שרית אנחנו כבר מכירים...
 

נוי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
אני השתכנעתי מהפרסומת.
כל שנותר הוא לשכנע את שר האוצר של המשפחה.
יופי של עבודה!
 

eg

מהמשתמשים המובילים!
צילום מקצועי
נראה מקסים!!
אבל האמת גם אני לא הבנתי במה מדובר...
 

Shaniart

משתמש פעיל
עיצוב יפה ביותר,

צריך להתעמק באותיות הקטנות כדי להבין במה מדובר,

לא ברור במה המוצר עולה על ה"סילונית" המקורית?

ולמה הדמותג בעל עיין אחת?
 

קופית

משתמש רשום
מודעה מקסימה, כיף שלא נותנים מסר בכפית.

אם רחל בתמונה , זה בטוח האסטרטגיה הכי קולעת והכי מקצועית!
 

שרה רבקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לצערי, גם לי לקח שתי דקות להבין. וחבל.
לא משנה מי עומד מאחורי זה. אם שומעים מכולם את אותה דעה. על הבעייתיות בקליטת המסר של המודעה.
 

קופית

משתמש רשום
מתגובות כאן ניתן ללמוד על הפרסומות שאנחנו רגילים לראות, שטוחות, מכניסות את המסר לגרון.
אני נהנית לראות מודעות שהן טיפה יותר מתוחכמות. הקליק הזה בשניה שקולטים את המסר נחמד למי שקורא את המודעה. ועוד יותר, השניות שלוקח ל"מתקשים" לפתור את "החידה" רק תורמות למוצר.
תשאלו כל פרסומאי מתחיל מה השאיפה שלו...
אה , ואני לוקחת אחוזים!
 

סטודיו מיתר

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נכתב ע"י קופית;1027293:
אם רחל בתמונה , זה בטוח האסטרטגיה הכי קולעת והכי מקצועית!

כדי לומר את זה לומדים קופירייטינג ?????!!!!!!?????!!!!
 

קופית

משתמש רשום
דבר ראשון מי אמר שלמדתי קופייריטינג.
ודבר שני גם אם למדתי אזעשיתי את זה רק כדי להחמיא למשהיא נורא מוכשרת , מה יש
לא הבנתי?
מאחר ולא הוצגה כאן האסטרטגיה שעומדת מאחורי הקמפיין מספיק לראות את השם שעשה את זה ולהבין שזה הכי טוב שיכול להיות.
 

sarit_f

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
D I G I T A L
שופט/ת באתגר דריבל
נכתב ע"י Shaniart;1027274:
עיצוב יפה ביותר,

צריך להתעמק באותיות הקטנות כדי להבין במה מדובר,

לא ברור במה המוצר עולה על ה"סילונית" המקורית?

ולמה הדמותג בעל עיין אחת?

היתרונות שלו על פני הסילונית כתובות ממש באייקונים.
החיסרון הכי גדול של הסילונית זה שהוא כואב, לא נח וגורם לדימום ( - מה שגם מונע שימוש בשבת)
האורלג'ט לא כואב, הוא כיפי וידידותי. היחיד עם אישור של הFDA. ואישור לשימוש בשבת.
וזה חלק מהיתרונות שלו על פני המתחרה...
 

נחמי שלנגר

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מודעה אלופה!!!!
עצם העובדה שראינו את המודעה,
עיינו בה וניסינו להבין במה מדובר
ולא המשכנו הלאה לפוסט הבא,
כבר נותן לבעלי המקצוע שעמדו מאחור צל"ש.

ואני מצטרפת להערצה לגב' טרייסמן
מי שראה איך היא עובדת יבין מיד למה...
 

סטודיו מיתר

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נכתב ע"י קופית;1027348:
דבר ראשון מי אמר שלמדתי קופייריטינג.
ודבר שני גם אם למדתי אזעשיתי את זה רק כדי להחמיא למשהיא נורא מוכשרת , מה יש
לא הבנתי?
מאחר ולא הוצגה כאן האסטרטגיה שעומדת מאחורי הקמפיין מספיק לראות את השם שעשה את זה ולהבין שזה הכי טוב שיכול להיות.

אין בעיה להחמיא,

רק קצת מוזר לי שכמה וכמה קופירייטרים באשכול זה הביעו את דעתם המקצועית שזה טוב, ומשכנע, ומצויין, בגלל..... שמי שעשה את זה קוראים לו כך וכך

ונשאלת השאלה: האם זה נקרא אצלכם לחשוב מחוץ לקופסא?!
 

נחמי שלנגר

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י קליגרף B;1027413:
אין בעיה להחמיא,

רק קצת מוזר לי שכמה וכמה קופירייטרים באשכול זה הביעו את דעתם המקצועית שזה טוב, ומשכנע, ומצויין, בגלל..... שמי שעשה את זה קוראים לו כך וכך

ונשאלת השאלה: האם זה נקרא אצלכם לחשוב מחוץ לקופסא?!

זה נקרא מותג.
ומהכירות אישית, הפעם מדובר על מותג עם אבא.
 

ort

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נכתב ע"י קליגרף B;1027413:
אין בעיה להחמיא,

רק קצת מוזר לי שכמה וכמה קופירייטרים באשכול זה הביעו את דעתם המקצועית שזה טוב, ומשכנע, ומצויין, בגלל..... שמי שעשה את זה קוראים לו כך וכך

ונשאלת השאלה: האם זה נקרא אצלכם לחשוב מחוץ לקופסא?!
צודק.
גם בעיני תמוה ביותר...
--------------------


לאחר עיון בכל התגובות עד כאן-
עלו במוחי מספר הרהורים:

--אם קהל היעד של המודעה הינו קופירייטרים ואסטרטגים-- גדולי העם- המטרה הושגה- ומגיע צל"ש.
[אולי רק כדאי להוסיף בגדול "תשאלו את רחלי..." או "מילה של רחלי"...]:eek:

--אם קהל היעד הינו- אנשים "פשוטי העם", אשר טרם ירדו לעומקו של יוד, ואין להם יד או רגל בנבכי תורת הסוד.. נראה לי שהתפספס- למרות העיצוב היפה והנקי והמקסים [שאפו לאיריס ולפותחת האשכול].- אבל הותיר סימני שאלה רבים. נותר כאן כתב חידה, אשר לא לו הפתרונים.
בדור האיסטנט- לא בטוח שכדאי לסקרן יותר מדי- אנשים עייפים, ממהרים, ברור שכדאי לתת וליצור גירוי- ואדרבה- אפילו זה יותר מושך, אבל בגלל שאנחנו בדור של "כאן ועכשיו", אין לאנשים סבלנות לחפור יותר מדי אם לא קלטו והבינו ברגע השני...

--אם המטרה הייתה רק לסקרן או לגרות- זה כבר משהו אחר... אז אין צורך להוסיף את הטקסט עם ההסבר- אלא לשמור זאת בהודעה נפרדת מאוחרת יותר.

----------
בקיצור- "תהיה חכם- רק אל תשכח לדבר בשפה שלי..."
אתם מכירים את האנשים שכותבים בשפה כזו גבוהה עם המון מילים גבוהות ולועזיות שרק קהל יעד מאווווד מצומצם נהנה ממנה ומבין בלי לרוץ בכל רגע לתרגם - ובסופו של דבר להתייאש...

פרסום טוב יכול למשוך מישהו שזקוק למידע שבפרסום- אבל לפני שהוא מתחיל להתעמק- כדאי שידע מראש שאכן שווה לו להתאמץ או להתחיל להתעמק.

אני מנסה להסביר את כוונתי:
קחו למשל אדם שרואה קשקוש וגיבובי צורות שנראות חסרי פשר.. כמו הספרים עם ה"תמונה טמונה"... למה שיתחשק לו להתעמק בקשקוש אם לא ידע שזה אכן כדאי לו?!
אם הוא לא ידע שמסתתר שם משהו שבאמת מעניין עבורו- למה שיחפור לעומק ויאמץ את עיניו?!
אם הוא ידע שיש מטרה מול עיניו- רק אז יהיה שווה לו להתאמץ כדי להבין את פשר הקשקוש ומה שעומד מאחוריו.

טוב, סליחה על אורך המגילה.
לא בכוונה...:)
זה כנראה בגלל השעה.
מקווה שהובנתי...

ולא התכוונתי לקטול אף אחד כאן.
 

דיני 2013

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
על זה נאמר "אל תהיה חכם תהיה צודק"
כין אין הרבה אנשים שאוהבים חידות בפרסום...
 

sarit_f

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
D I G I T A L
שופט/ת באתגר דריבל
חברה, הגזמתם!!
אין פה שום חידה.
יש תמונה של המוצר בגדול וצבעוני. יש טקסט והכל ברור
הרבה אנשים מכירים את המתחרה, ככה שמבינים מיד
ומי שלא, לא נורא. יקרא את האותיות הקטנות

תודה על הפרגון
לילה טוב
 

קברניט

משתמש צעיר
נכתב ע"י sarit_f;1027459:
חברה, הגזמתם!!
אין פה שום חידה.
יש תמונה של המוצר בגדול וצבעוני. יש טקסט והכל ברור
הרבה אנשים מכירים את המתחרה, ככה שמבינים מיד
ומי שלא, לא נורא. יקרא את האותיות הקטנות

תודה על הפרגון
לילה טוב

תגובה לא מכובדת, בוודאי שלא מפותחת האשכול שפירסמה את המודעה תחת הכותרת 'דיון' שמזמינה לכאורה את דעות הגולשים בפורום.
אם חפצה פותחת האשכול רק במחמאות ובמחיאות כפיים, תציין נא זאת בפירוש בהודעת הפתיחה.
תגובה כמו 'מי שלא הבין מיד, לא נורא, שיקרא את האותיות הקטנות', לאחר תגובות רבות של גולשים תמימים שמעידים שהתקשו להבין על מה מדובר במודעה, לא נשמעת טוב.

והפתיחה הזו לא קשורה לעצם התגובה שהחלטתי לכתוב מיד כשראיתי את המודעה בעמוד הראשון של האשכול.

פשוט וואו! מודעה כ"כ יפה ומרעננת, עיצוב מדליק שיושב בדיוק מדויק על המוצר, על ההרגשה של שיניים נקיות ורעננות ומשתלב יופי טופי עם תקופת הקיץ הנוכחית. כבר מזמן מודעה לא גרמה לי להתחבר אליה מיד ברגע הראשון.

רק שאני, בדיוק כמו רוב הנחשפים למודעה, התקשיתי מיד להבין במה מדובר, והייתי צריך להוריד את המודעה ולהגדיל, ולחפש את האותיות הקטנות, עד שמצאתי.
ואני מצטער להודיע לך, שסביר להניח שהרבה מאלו שיראו את המודעה לא יעשו את המאמץ הזה, לא מסיבה אישית חלילה, רק מאותה סיבה שהם לא עושים זאת למאות מודעות אחרות שהם רואים כל יום. מה שמובן להם מיד, זורם, ומה שלא, הם כבר הספיקו לשכוח ולעבור למודעה משמאל.

ואם כבר, הטקסט בגדול, ממש מצוין וחותך, ומעביר את המסר יופי וחד, אבל טיפה אפשר לשייף. כמו למשל, ה'עם' בתחילת הטקסט - מיותר, (ברגע הראשון חשבתי שזה חלק משם המוצר), ולמשל המילה 'שמאפשר' עם הנקודתיים.

(אני לא רואה את הצורך, מיד במודעת ההיכרות עם המותג, לצאת עם כותרת מחוכמת ועם דמות, כאשר המוצר אינו מוכר עדיין כלל. אבל מי אני וכו')
 

אפרתה

משתמש מקצוען
אולי רחל תעלה לכאן פוסט להסבר התהליך?
זה יהיה פצצה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה