חסר קצת תיאור של אבל,
מה לא מובן?
חסר קצת תיאור של אבל, רבותי!!
היא מתארת שם 'שבעה' לא מסיבה..
אז בבקשה קצת להכניס משהו לאווירה
[והביקורת לא באה חלילה להפחית כהוא זה מהכתיבה היפה]
חסר קצת תיאור של אבל,
מה לא מובן?מה לא מובן?
חסר קצת תיאור של אבל, רבותי!!
היא מתארת שם 'שבעה' לא מסיבה..
אז בבקשה קצת להכניס משהו לאווירה
[והביקורת לא באה חלילה להפחית כהוא זה מהכתיבה היפה]
כשאימא שלי ישבה שבעה על אחותה, פתאום פצח הפלאפון שלה באחת בלילה ב"כי הרבית" - איזשהו שעון מעורר שהוגדר בטעות כנראה. בנה וביתה של הנפטרת, דודניי, בדיוק היו בדרכם מהחדר לסלון או ההפך, וכך לאורך המסדרון הם הלכו בצעדי ריקוד היתוליים לקצב הרינגטון.אף אחת מאיתנו לא באמת הייתה אבלה בכל נשמתה.
ישבנו יחד שבעה בבית של אמא. שוב באותו חדר ילדים שחלקנו כילדות. ואיכשהו, השבעה הייתה יותר מן מפגש חיבור ביננו מאשר שבוע אבל.
גדול!!!אצלינו במשפחה אמרו בשלב מסוים, חבל ש"חתן השמחה" לא נמצא, הוא היה כ"כ נהנה מהמצב...
מה לא מובן?
היא באה לתאר שמשום מה למרות שזו שבעה הרגישו מסיבה!!!
כשקראתי את הקטע מיד נזכרתי בסיפור הזה, והנהנתי בראשי כמה שזה נכון:
כשאימא שלי ישבה שבעה על אחותה, פתאום פצח הפלאפון שלה באחת בלילה ב"כי הרבית" - איזשהו שעון מעורר שהוגדר בטעות כנראה. בנה וביתה של הנפטרת, דודניי, בדיוק היו בדרכם מהחדר לסלון או ההפך, וכך לאורך המסדרון הם הלכו בצעדי ריקוד היתוליים לקצב הרינגטון.
טוב, הם היו עייפים נורא.
התיאור כאן באמת יצא ציני...(כתוב יפה זה בסדר אבל הלו, אשה נפטרה... ובמקרה זה הילדים שלה)שלמה המלך כנראה לא סתם אמר ש"טוב ללכת אל בית אבל מללכת אל בית משתה". .
שיהיה רק בשמחות...
התיאור המפורט של הבנות ששבות לבית ההורים בנסיבות כאלו, והאנקדוטה המפדחת בסוף - פשוט לא קרבו דא אל דא מבחינה תוכנית-ספרותית.
קשר כרונולוגי הוא חשוב, הוא ממש הבסיס.אני מתייחסת להודעות האלו בכובד ראש יותר (למרות שתמיד נחמד לשמוע כמה נהניתם...) כי יש בהן ביקורת על הקטע.
אבל קשה לי להבין למה כוונתך שאין קשר בין החלקים, לעניות דעתי, לא קוראים לזה קשר כרונולוגי? החלק הראשון הוא לא הרקע, איפה מתרחש הסיפור? למה בעצם, המספרת מרשה לעצמה לשים דגש מכל השבעה- על הרגע האומלל ההוא ביום האחרון.
ו@מרחבית, התגובה שלך ריגשה אותי, והאירה זווית שלא חשבתי עליה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: